Jaarkaarten (algemene vragen)

1262729313282

Reacties

  • hoi Martijn,

    Wat je zegt klopt precies. Wij hebben dat ook met onze zoon (hij is inmiddels 5) en dat is inderdaad onhandig.
  • Sorry,

    De vraag moet hier staan zie ik...

    Hoi Lars,

    Als ik als vader een jaarkaart aanschaf en mijn kind is nog 2 jaar, hoef je geen jaarkaart aan te schaffen toch?
    Maar mijn dochter wordt over +/- 6 maanden 3 jaar, dien ik dan alsnog een jaarkaart voor mijn dochter aan te schaffen? dan gaan we wel raar 'lopen' met de jaarkaarten... is hier een oplossing voor?

    mvg Martijn

    Hoi Martijn,

    Daar is helaas geen andere oplossing voor. Een jaarkaart kan pas worden aangeschaft voor bezoekers vanaf 3 jaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Zijn er nog nieuwe jaarkaart aanbiedingen? Vrijwel alles lijkt af te lopen op 31 maart. Geen Envie+ 45 ondertussen?
  • Zijn er nog nieuwe jaarkaart aanbiedingen? Vrijwel alles lijkt af te lopen op 31 maart. Geen Envie+ 45 ondertussen?

    Hoi RavenLiquid,

    Op dit moment zijn er geen aanbiedingen voor bestaande jaarkaarthouders (alleen de aanbieding voor nieuwe jaarkaarthouders met 1 of 2 maanden extra geldigheid naar gelang welk type jaarkaart). Envie de + 45 laat nog op zich wachten en momenteel is het niet bekend wanneer deze uit zal komen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dus de meeste kortingen op de jaarkaarten pagina zijn nu verlopen zoals die bij Starbucks? En ook die bij de Lego store?
  • Dus de meeste kortingen op de jaarkaarten pagina zijn nu verlopen zoals die bij Starbucks? En ook die bij de Lego store?

    Alleen de acties met een specifieke einddatum. De Lego Store aanbieding blijft bijvoorbeeld gewoon geldig. Bekijk alle acties hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneyland-paris-envie-magazine-44.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Ik heb een vraagje...

    In juli hebben wij met iemand afgesproken in disney voor korting op de jaarkaarten.

    Als ik het goed begrijp kan ik het beste 5x dag tickets kopen voor mijn gezin, via de site.Maak het dan nog uit welke dag tickets ik koop?

    Wij willen graag 4 magic plus en 1 infinty jaarkaart halen.
    Geeft dat nog problemen met de korting, of moet de gehele gezin de zelfde jaarkaart nemen?



  • Hoi Enrique,

    Als je met vijf gezinsleden een jaarkaart koopt kun je beter voor de gezinskorting gaan (20%) dan voor de parrainagekorting (10%).

    Het maakt niet uit welke dagtickets je koopt, als het maar tickets voor één dag zijn. Je kunt ze inderdaad gewoon via deze site kopen.
    Enrique zei:

    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraagje...

    In juli hebben wij met iemand afgesproken in disney voor korting op de jaarkaarten.

    Als ik het goed begrijp kan ik het beste 5x dag tickets kopen voor mijn gezin, via de site.Maak het dan nog uit welke dag tickets ik koop?

    Wij willen graag 4 magic plus en 1 infinty jaarkaart halen.
    Geeft dat nog problemen met de korting, of moet de gehele gezin de zelfde jaarkaart nemen?




  • Bedankt Hugo voor je snelle reactie.

    Dus je kan niet gebruik maken 10 % parrainagekorting + gezins korting 20 %.
    Je bent verplicht om ėėn van de twee te kiezen.

    Hugo zei:

    Hoi Enrique,

    Als je met vijf gezinsleden een jaarkaart koopt kun je beter voor de gezinskorting gaan (20%) dan voor de parrainagekorting (10%).

    Het maakt niet uit welke dagtickets je koopt, als het maar tickets voor één dag zijn. Je kunt ze inderdaad gewoon via deze site kopen.

    Enrique zei:

    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraagje...

    In juli hebben wij met iemand afgesproken in disney voor korting op de jaarkaarten.

    Als ik het goed begrijp kan ik het beste 5x dag tickets kopen voor mijn gezin, via de site.Maak het dan nog uit welke dag tickets ik koop?

    Wij willen graag 4 magic plus en 1 infinty jaarkaart halen.
    Geeft dat nog problemen met de korting, of moet de gehele gezin de zelfde jaarkaart nemen?



  • Klopt, kortingen combineren is helaas niet mogelijk.
  • Hoi @Enrique ,


    Als je 5 of meer dezelfde jaarkaarten voor leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres wilt aanschaffen, dan ontvang je 20% familiekorting (niet combineerbaar met de Parrainage korting). Online is het helaas niet mogelijk om deze korting te krijgen. Dit is alleen ter plaatse beschikbaar bij Bureau Passeport Annuel. Je gaat als volgt te werk: Schaf eerst voor alle gezinsleden een Super Magic Plus dagkaart aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De E-tickets ontvang je direct per mail zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Je gaat direct het Disneyland Park binnen om bij Bureau Passeport Annuel de dagkaarten te upgraden naar jaarkaarten. Hierbij wordt de prijs van de dagkaart per persoon verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart + 20% familiekorting + 1 maand extra gratis geldigheid als je de dagkaarten vóór 30 juni 2017 ter plaatse upgrade naar een Discovery, Magic Flex of Magic Plus jaarkaart. Bij aanschaf van een Infinity jaarkaart ontvang je 2 maanden extra. Zo profiteer je van de korting + gratis maand, zonder twee keer in de rij te hoeven staan.

    Groetjes,
    Lars
  • Super bedankt!
    Lars zei:

    Hoi @Enrique ,


    Als je 5 of meer dezelfde jaarkaarten voor leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres wilt aanschaffen, dan ontvang je 20% familiekorting (niet combineerbaar met de Parrainage korting). Online is het helaas niet mogelijk om deze korting te krijgen. Dit is alleen ter plaatse beschikbaar bij Bureau Passeport Annuel. Je gaat als volgt te werk: Schaf eerst voor alle gezinsleden een Super Magic Plus dagkaart aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De E-tickets ontvang je direct per mail zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Je gaat direct het Disneyland Park binnen om bij Bureau Passeport Annuel de dagkaarten te upgraden naar jaarkaarten. Hierbij wordt de prijs van de dagkaart per persoon verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart + 20% familiekorting + 1 maand extra gratis geldigheid als je de dagkaarten vóór 30 juni 2017 ter plaatse upgrade naar een Discovery, Magic Flex of Magic Plus jaarkaart. Bij aanschaf van een Infinity jaarkaart ontvang je 2 maanden extra. Zo profiteer je van de korting + gratis maand, zonder twee keer in de rij te hoeven staan.

    Groetjes,
    Lars

  • juni 2017 aangepast
    Hoi,

    Op dit moment heb ik een dreamjaarkaart die loopt nog tot en met 19 augustus 2017. Nu wil ik graag een boeking doen in oktober van dit jaar. Hoe zit dat nu mijn het boeken kan ik nu gewoon boeken voor dan met mijn dreamjaarkaart of moet ik eerst deze verlengen en kan ik dan pas boeken??

    Hoe lang op voorhand kan je de jaarkaart verlengen? Is dat 1 maand of 2 maanden op voorhand?

    Alvast bedankt.


    Groetjes birgitte
  • Hoi birgitte,

    Je zult eerst je jaarkaart moeten verlengen voor je een boeking kunt doen.
    Je kunt je jaarkaart 2 maanden voor aflopen verlengen.
  • Hoi Hugo,

    Bedankt voor je reactie.

    In het verleden heb ik altijd verlengd via paspoort annuel in het disneyland park. Aangezien ik zo spoedig mogelijk wil boeken en pas eind juli in de mogelijkheid ben om eventueel naar disneyland parijs te gaan, ben ik aan het overwegen om via de post te verlengen. Dit heb ik nog niet eerder gedaan.

    Heeft hier iemand ervaring mee en hoe kan ik dat het beste doen?? Weet er iemand wat de kosten zijn van het aangetekend versturen vanuit belgie naar disneyland??

    Mijn jaarkaart vervalt op 19 augustus van dit jaar en zou ik hem vanaf 19 juni kunnen verlengen. Zondag vertrek ik voor een 10- daagse vakantie naar Ierland, nu kan ik het maandag niet opsturen en pas als ik terug kom over een 2tal weken. Zou het een probleem zijn als ik nu alles in orde maak en eventueel morgen ( 16 juni) alles al aangetekend opstuur naar disneyland?? zodat de aanvraag al begint te lopen en ik zo snel mogelijk mijn nieuwe kaart heb en het hotel kan boeken.

    Hoe zit het met verlengen via de post?? Krijg je dan ook 16 maanden ipv 12 maanden?? Gaat de jaarkaart dan gewoon vanaf 20 augustus in?? Moet je er echt een foto bijsturen of gebruiken ze de foto die ze daar nog in het systeem hebben staan als je geen foto meestuurd??

    Groetjes Birgitte
  • Hoi Birgitte,

    - je kunt nu al je spullen opsturen, want het verzendproces duurt toch wel even en ze zullen bij het BPA niet meteen de eerste dag je envelop openmaken. Geen probleem dus;
    - als je geen foto meestuurt gebruiken ze inderdaad de huidige foto;
    - acties bij verlenging (12=16) gelden ook als je via post verlengt;
    - de nieuwe jaarkaart gaat inderdaad in op de dag nadat je oude jaarkaart verloopt;
    - voor de verzendkosten vanuit België kun je hier kijken (http://www.bpost.be/site/nl/verzenden/brieven-en-kaarten/bereken-het-tarief-voor-een-brief?_ga=1.221539613.422167543.1462819275), maar reken op ca. €9
  • Hoi Hugo,

    Bedankt voor je reactie.

    Dan ga ik nu ff alles in orde maken, hoop dat het lukt mijn frans is niet goed dus hoop dat ik alles juist invul.

    Twijfel ook nog steeds een beetje tussen twee jaarkaarten welke ik het beste kan nemen. De magic Flex of de infinity.

    groetjes Birgitte
  • inmiddels heb ik de papieren ingevuld en in orde.

    Bij het adres op de site staat dat als je het per post verstuurd, je het moet sturen naar:

    Disneyland Paris
    VPC Passeport Annuel
    77 777 Marne La Vallée cedex 4
    France


    en op het formulier dat ik heb ingevuld staat:

    Disneyland Paris
    Pass Annuel par correspondance
    77 777 Marne la Vallée cedex 4
    France.

    Maakt het uit welke van de 2 ik gebruik??

    groetjes Birgitte
  • inmiddels heb ik de papieren ingevuld en in orde.

    Bij het adres op de site staat dat als je het per post verstuurd, je het moet sturen naar:

    Disneyland Paris
    VPC Passeport Annuel
    77 777 Marne La Vallée cedex 4
    France


    en op het formulier dat ik heb ingevuld staat:

    Disneyland Paris
    Pass Annuel par correspondance
    77 777 Marne la Vallée cedex 4
    France.

    Maakt het uit welke van de 2 ik gebruik??

    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Beide adressen kun je gebruiken.

    Groetjes,
    Lars
  • Nog een vraagje...

    Krijg je de 20% familiekorting ook op 4x magix plus + 1x infinity

    Of moet je alle 5 de zelfde jaarpas nemen ?
  • In principe geldt dat alleen voor vijf dezelfde kaarten (vijf voor de prijs van vier) maar er zijn ook mensen die op een combinatie van verschillende jaarkaarten 20% korting hebben gekregen. Het is dus even afhankelijk van welke cast member je treft bij het BPA, als je je jaarkaarten daar koopt.
  • juli 2017 aangepast
    Hugo zei:

    In principe geldt dat alleen voor vijf dezelfde kaarten (vijf voor de prijs van vier) maar er zijn ook mensen die op een combinatie van verschillende jaarkaarten 20% korting hebben gekregen. Het is dus even afhankelijk van welke cast member je treft bij het BPA, als je je jaarkaarten daar koopt.


    Bedankt Hugo voor jou snelle reactie, jij bent er altijd snel bij ;)

    Ik zou anders ook eventueel de volgende dag een upgrade kunnen doen voor één pas.
  • Hoi Enrique,

    Wat een slim idee, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.
    Maar aangezien de prijs van een upgrade het verschil is tussen de prijs op je jaarkaart en de nieuwe jaarkaart, kan het zijn dat je dan een beetje van je voordeel verliest doordat je upgrade iets duurder is.
  • Als ik dagkaarten via de site bestel en dan jaarkaarten aanschaf in Disney maakt het dan uit welke dagkaarten ik bestel?
  • Nee, als het maar een ééndaagse toegangskaart is.
  • Als ik dagkaarten via de site bestel en dan jaarkaarten aanschaf in Disney maakt het dan uit welke dagkaarten ik bestel?

    Hoi nala2410,

    Dat maakt voor de aanschaf van de jaarkaart niet uit, maar je moet wel een ticket aanschaffen die geldig is op de dag van upgraden naar de jaarkaart. Daarom adviseren wij om altijd de Super Magic Plus dagkaarten aan te schaffen. Deze tickets zijn namelijk een heel jaar op alle dagen geldig, zonder blockdagen. Bestel de E-tickets eenvoudig online: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Als je de jaarkaart per maand wilt betalen kan dit al aan de kassa geregeld worden?
  • Als je de jaarkaart per maand wilt betalen kan dit al aan de kassa geregeld worden?

    Hoi nala2410,

    Maandelijkse betaling kan alleen bij Bureau Passeport Annuel worden geregeld, niet aan de kassa. Bestel hiervoor eerst een Super Magic Plus dagkaart via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris om het Disneyland Park binnen te komen. Vervolgens ga je naar BPA om de jaarkaart aan te schaffen. Hierbij wordt de prijs van de dagkaart verrekend.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo DiscoverTheMagic fans.

    Weet iemand of je met de Dream Jaarkaart op 31-12-2017 de jaarwisseling kan bijwonen in het Disneyland Park.
    Dit ivm het onderstaande bericht.

    Maak op 31 december 2017 je oudejaarsavond magischer dan ooit in het Disneyland® Park, boordevol spectaculaire oudejaars evenementen. Dit is een unieke kans om terug te kijken op onze meest fantastische momenten tijdens een gigantische parade vol met de magie van Halloween, kerst en onze 25e verjaardag. Bij alle leeftijden gaan de ogen schitteren als om middernacht het vuurwerk losbarst boven het Kasteel van Doornroosje. En natuurlijk kun je je beste moves laten zien op de bruisende dansfeesten vol Disney fantasie. De Disneyland® Paris New Year’s Eve Party duurt maar één nacht... Maar geeft je levenslang prachtige herinneringen.
    Voor de New Year’s Eve Party is een speciaal ticket vereist.

    Groetjes Korbijn.
  • Hoi @korbijna ,

    De New Years Eve Party in het Disneyland Park is een 'hard ticket event' waar apart voor betaald moet worden, vergelijkbaar met Disney's Halloween Party. Jaarkaarthouders krijgen korting via de reserveringslijn of bij de kassa. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/oudejaarsavond-new-years-eve-party-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.