Ontbijt in de Disney hotels

1246

Reacties

  • Hoi hoi,
    Met de nieuwe ontbijtformules... wordt er ook iets aangepast aan het ontbijt van David Crocket Ranch? Want eigenlijk is dat ook een ontbijt om van te huilen hè... Allé, dat vond ik toch. Goed dat het bij het HP bij zat, maar ik zou het nooit los boeken. Mijn kinderen wilden dat ook helemaal niet eten, dus ik had alsnog gewoon ontbijt van thuis mee. En zie dat er nu toch 10 euro voor vragen...
    Bedankt!
  • Na 28 maart veranderen oa de ontbijtopties in de Disney Hotels. Wij gaan in juni en hebben ontbijt in het Disney hotel (Cheyenne). Kunnen we gewoon aanschuiven op het gewenste tijdstip. Of moet je tijden reserveren?
  • Kim20 zei:

    Na 28 maart veranderen oa de ontbijtopties in de Disney Hotels. Wij gaan in juni en hebben ontbijt in het Disney hotel (Cheyenne). Kunnen we gewoon aanschuiven op het gewenste tijdstip. Of moet je tijden reserveren?

    Hoi Kim20,

    Tijdens het inchecken krijg je de keuze om een bepaalde tijd te reserveren (naar gelang beschikbaarheid). Heb je geboekt via de gratis halfpension aanbieding (http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl) dan ontvang je vouchers voor een ontbijtmenu naar keuze in het Disneyland Park bij Café Hyperion of Bella Notte. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik zag dat je bij het ontbijt in café Hyperion juice d orange krijgt zou dit omwisselbaar zijn naar water?
  • Ik zag dat je bij het ontbijt in café Hyperion juice d orange krijgt zou dit omwisselbaar zijn naar water?

    Hoi jttawdw,

    Dat zal geen probleem zijn. Niet iedereen lust jus d'orange. In de hotels zijn ook verschillende dranken verkrijgbaar, zoals water en melk.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan 4 mei en hebben volpension geboekt, het ontbijt is in een counterservice, welke zijn dat precies...??
  • Lydia zei:

    Wij gaan 4 mei en hebben volpension geboekt, het ontbijt is in een counterservice, welke zijn dat precies...??

    Hoi Lydia,

    De ontbijtvouchers zijn geldig bij Bella Notte (Fantasyland) en Café Hyperion (Discoveryland).

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars, weet jij toevallig ook wat er bijbetaald moet worden als we in ons hotel (Newport Bay) willen ontbijten?
  • Lydia zei:

    Dankjewel Lars, weet jij toevallig ook wat er bijbetaald moet worden als we in ons hotel (Newport Bay) willen ontbijten?

    Graag gedaan, Lydia. Bekijk de meerprijzen voor het ontbijtbuffet per Disney hotel op onze actie pagina onder het kopje 'Gratis halfpension': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl.

    Groetjes.
    Lars
  • Ik ga eind juni nar Disney en heb voor 3 personen kamer met ontbijt geboekt bij Santa Fe. Nu gaat er een vierde persoon mee, deze moet toeristenbelasting betalen dat weet ik, maar in hoeverre wordt ontbijt gecontroleerd en kan dat bijgeboekt worden voor die persoon op dag van aankomst?
  • Ik ga eind juni nar Disney en heb voor 3 personen kamer met ontbijt geboekt bij Santa Fe. Nu gaat er een vierde persoon mee, deze moet toeristenbelasting betalen dat weet ik, maar in hoeverre wordt ontbijt gecontroleerd en kan dat bijgeboekt worden voor die persoon op dag van aankomst?

    Hoi vievke97,

    Voor de vierde persoon, die ter plaatse tijdens het inchecken wordt toegevoegd aan het verblijf, dient het ontbijt los bijbetaald te worden als hij/zij met jullie mee wil eten. Dit kan inderdaad op de aankomstdag worden geregeld.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik wil een verblijf in Hotel Cheyenne boeken maar zie dat het restaurant gerenoveerd wordt in die periode dus dat het kan zijn dat we in het park moeten ontbijten.
    Nu is mijn vraag hoe laat we dan kunnen ontbijten? We willen in november gaan en kan niet zien wanneer dan de / of er magische uren zijn.
    Het zou natuurlijk jammer zijn als we al een halve ochtend kwijt zijn aan ontbijten.
  • Hallo,
    Ik wil een verblijf in Hotel Cheyenne boeken maar zie dat het restaurant gerenoveerd wordt in die periode dus dat het kan zijn dat we in het park moeten ontbijten.
    Nu is mijn vraag hoe laat we dan kunnen ontbijten? We willen in november gaan en kan niet zien wanneer dan de / of er magische uren zijn.
    Het zou natuurlijk jammer zijn als we al een halve ochtend kwijt zijn aan ontbijten.

    EMH zijn er altijd, mits er een event is, dan zijn er EMH in Walt Disney Studio's.
  • Hallo,
    Ik wil een verblijf in Hotel Cheyenne boeken maar zie dat het restaurant gerenoveerd wordt in die periode dus dat het kan zijn dat we in het park moeten ontbijten.
    Nu is mijn vraag hoe laat we dan kunnen ontbijten? We willen in november gaan en kan niet zien wanneer dan de / of er magische uren zijn.
    Het zou natuurlijk jammer zijn als we al een halve ochtend kwijt zijn aan ontbijten.

    Hoi kristelv,

    Gasten van Disney's Hotel Cheyenne krijgen een all-you-can-eat ontbijtbuffet aangeboden bij Agrabah Café in het Disneyland Park ten tijden van de renovatie van het restaurant. De Extra Magische Uren beginnen iedere dag om 08:00 uur. Boek je verblijf eenvoudig via onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hallo,
    Ik wil een verblijf in Hotel Cheyenne boeken maar zie dat het restaurant gerenoveerd wordt in die periode dus dat het kan zijn dat we in het park moeten ontbijten.
    Nu is mijn vraag hoe laat we dan kunnen ontbijten? We willen in november gaan en kan niet zien wanneer dan de / of er magische uren zijn.
    Het zou natuurlijk jammer zijn als we al een halve ochtend kwijt zijn aan ontbijten.

    Hoi kristelv,

    Gasten van Disney's Hotel Cheyenne krijgen een all-you-can-eat ontbijtbuffet aangeboden bij Agrabah Café in het Disneyland Park ten tijden van de renovatie van het restaurant. De Extra Magische Uren beginnen iedere dag om 08:00 uur. Boek je verblijf eenvoudig via onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Oké, dan weet ik voldoende. Gaan we boeken!
  • Hallo, waar kan ik de periode van renovaties vinden voor het Cheyenne hotel. Ik wil graag 6/11 een paar dagen daarheen, maar ik wil wel graag in het hotel ontbijten en niet op het park.

    Alvast bedankt!
    groeten, Anouck
  • apriem zei:

    Hallo, waar kan ik de periode van renovaties vinden voor het Cheyenne hotel. Ik wil graag 6/11 een paar dagen daarheen, maar ik wil wel graag in het hotel ontbijten en niet op het park.

    Alvast bedankt!
    groeten, Anouck

    Hoi Anouck,

    Het is op dit moment nog onbekend hoe lang de werkzaamheden in het restaurant van Disney's Hotel Cheyenne zullen gaan duren. Er is geen einddatum bekendgemaakt. Momenteel krijgen gasten van Cheyenne hun hotelontbijt in Disney's Hotel New York.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, Klopt het dat in Hotel New York het ontbijt alleen in de Parkside diner geserveerd wordt? Ben vijf jaar geleden voor het laatst in dat hotel geweest en toen was het in beide restaurants.

    Is er veel verschil met het aanbod van etenswaren aan het buffet in vergelijking met voor de nieuwe ontbijtformules?
  • Sjraar zei:

    Hoi, Klopt het dat in Hotel New York het ontbijt alleen in de Parkside diner geserveerd wordt? Ben vijf jaar geleden voor het laatst in dat hotel geweest en toen was het in beide restaurants.

    Is er veel verschil met het aanbod van etenswaren aan het buffet in vergelijking met voor de nieuwe ontbijtformules?

    Hoi Sjraar,

    Het ontbijt wordt in één of beide restaurants geserveerd naar gelang de bezettingsgraad van het hotel. Persoonlijk heb ik geen ervaring met het ontbijt bij Disney's Hotel New York, dus ik zou niet durven zeggen wat er nieuw is sinds de introductie van de nieuwe ontbijtopties.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Ik heb een vraag betreft de vouchers voor ontbijt en lunch of diner. We verblijven volgende week 3 dagen/2 nachten in het New York hotel. Bij het boeken hebben we deze vouchers erbij gekregen.
    Er is al veel over geschreven, maar het is me nog niet volledig duidelijk: heb je met deze vouchers dezelde "rechten" dan als je halfpension bijboekt? Volgens mij niet toch?
    En zijn je "mogelijkheden/rechten" afhanelijk van in welk hotel je verblijft?

    Tot slot: is het met een extra bijdrage (upgraden) mogelijk om te ontbijten met de Disneyfiguren in Plaza Garden? En zo ja wat betaal je dan hiervoor extra?

    Alvast bedankt,
    groet Heidi
  • Beste Lars,
    Ik heb een vraag betreft de vouchers voor ontbijt en lunch of diner. We verblijven volgende week 3 dagen/2 nachten in het New York hotel. Bij het boeken hebben we deze vouchers erbij gekregen.
    Er is al veel over geschreven, maar het is me nog niet volledig duidelijk: heb je met deze vouchers dezelde "rechten" dan als je halfpension bijboekt? Volgens mij niet toch?
    En zijn je "mogelijkheden/rechten" afhanelijk van in welk hotel je verblijft?

    Tot slot: is het met een extra bijdrage (upgraden) mogelijk om te ontbijten met de Disneyfiguren in Plaza Garden? En zo ja wat betaal je dan hiervoor extra?

    Alvast bedankt,
    groet Heidi

    Hoi Heidi,

    Ik neem aan dat jullie via de gratis halfpension aanbieding hebben geboekt. In dat geval ontvang je een voucher voor een vastgesteld ontbijtmenu in een counterservice restaurants in de parken. Er is keuze uit twee menu's (zoet & hartig). Meer informatie & foto's: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris. Het is niet mogelijk om deze vouchers 'te upgraden' naar het ontbijt met de Disney figuren. Korting op dit ontbijt bij Plaza Gardens is alleen mogelijk als je een half- of volpension maaltijdoptie voor de volle prijs bijboekt (buiten de gratis halfpension aanbieding). Het is wel mogelijk om te 'upgraden' naar het reguliere all-you-can-eat ontbijtbuffet in je hotel. De meerprijzen staan vermeld in bovenstaand artikel.

    De maaltijdvoucher is geldig voor lunch of diner (met 1 gratis frisdrank) naar keuze bij een aangesloten restaurant. Het type maaltijdvoucher is inderdaad afhankelijk van de hotelkeuze. Bij een verblijf in Davy Crockett Ranch, Santa Fe of Cheyenne ontvang je de Standaard vouchers; bij een verblijf in Sequoia Lodge, Newport Bay Club of New York de Plus vouchers en bij een verblijf in het Disneyland Hotel de Premium vouchers. Bekijk welke restaurants geldig zijn per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars


  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie. We hebben inderdaad de gratis halfpension optie. Jammer dat je niet kunt upgraden dan moeten we nu de keuze maken om €35 pp daarvoor uit te geven. Betreft upgraden naar ontbijt in hotel: ik heb je eerste link bekeken, maar ik dacht dat zijn de standaard gewone prijzen, maar dat zijn dus de prijzen die je extra betaalt (zo had ik het namelijk niet gelezen). Dat betekent dus voor Disney's Hotel New York: €25 (per volwassene) & €23 (per kind van 3 t/m 11 jaar) per nacht. Daar gaat dus geen vergoeding vanaf voor je voucher?

    Betreft lunch/diner: helder, we vallen dan onder de plus categorie betreft onze vouchers. Kunnen we deze nu ook al reserveren op voorhand?

    Tot slot: als ik een lunch of diner met disneyfiguren wil boeken, wat zijn daar de kosten van? Dat vind ik nog niet terug.

    Alvast bedankt,
    groet Heidi


  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie. We hebben inderdaad de gratis halfpension optie. Jammer dat je niet kunt upgraden dan moeten we nu de keuze maken om €35 pp daarvoor uit te geven. Betreft upgraden naar ontbijt in hotel: ik heb je eerste link bekeken, maar ik dacht dat zijn de standaard gewone prijzen, maar dat zijn dus de prijzen die je extra betaalt (zo had ik het namelijk niet gelezen). Dat betekent dus voor Disney's Hotel New York: €25 (per volwassene) & €23 (per kind van 3 t/m 11 jaar) per nacht. Daar gaat dus geen vergoeding vanaf voor je voucher?

    Betreft lunch/diner: helder, we vallen dan onder de plus categorie betreft onze vouchers. Kunnen we deze nu ook al reserveren op voorhand?

    Tot slot: als ik een lunch of diner met disneyfiguren wil boeken, wat zijn daar de kosten van? Dat vind ik nog niet terug.

    Alvast bedankt,
    groet Heidi

    Hoi Heidi,

    Ik heb het niet goed verwoord. Excuses. De waarde van de ontbijtvoucher is €12. Bij een 'upgrade' naar het ontbijtbuffet in je hotel trek je dit bedrag af van de reguliere prijs (zoals te zien in dit artikel: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris). Dit geldt alleen bij de hotels, niet voor Davy Crockett Ranch, aangezien het ontbijt daar in pakketvorm in de blokhut wordt aangeboden.

    Restaurants met buffetservice en tafelbediening kunnen vanaf 60 dagen vóór aankomst worden gereserveerd via de restaurant reserveringslijn: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Meer informatie, locaties en prijzen voor maaltijden met de Disney figuren zijn hier te vinden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Heidi,

    Die 12 euro lees ik niet, maar dat kom dan wel goed dus met dat ontbijtje :)

    Maar op een van de linken die jij geeft staat ook het volgnde:
    Ontbijt met de Disney figuren

    "Om het ontbijt extra magisch te maken, kunnen gasten ook dineren met de Disney figuren. Tot en met 28 maarrt 2017 is dit mogelijk bij Café Mickey in Disney Village. Vanaf 29 maart 2017 worden de Disney figuren verplaatst naar Plaza Gardens Restaurant in het Disneyland Park waar zij dagelijks te zien zullen zijn tijdens het ontbijt. Café Mickey wordt van 30 maart t/m 7 april verbouwd en opent vanaf 8 april alleen nog 's avonds voor diner zonder figuren met een nieuw menu.

    Het ontbijt met Disney figuren in Plaza Gardens Restaurant is te reserveren voor alle gasten (ook zonder verblijf in een hotel) voor €35 per persoon, maar gasten van de Disney hotels krijgen voorrang en korting als zij half- of volpension bijboeken. De meerprijzen voor ontbijt met de Disney figuren per maaltijdoptie als je een arrangement boekt:
    •Maaltijdoptie Hotel: €19 (per persoon voor 2-sterren hotels) of €10 (per persoon voor 3- & 4-sterren hotels) of €5 (per persoon voor 5-sterren hotels)
    •Maaltijdoptie Standaard: €19 (per persoon)
    •Maaltijdoptie Plus: €10 (per persoon)
    •Maaltijdoptie Premium: Inbegrepen (geen extra kosten)"

    Dan zou je toch denken dat het bijboeken bij ontbijt disney figuren ook kan, of zie ik dat nu verkeerd? We hebben tenslotte de plus vouchers.

    Want in die linkjes zie je nergens terug dat er een verschil is tussen de aanbieiding waarbij de vouchers zijn inbegrepen ofdat je het zelf bijboekt zal ik maar zeggen. Of heb ik dat over het hoofd gezien?

    groet Heidi

  • Hoi @hacooltje ,

    Goed nieuws! Ik heb het zojuist voor je nagevraagd en de ontbijtvoucher kan toch worden gebruikt als 'upgrade' naar het ontbijt met de figuren, waarbij de waarde van €12 wordt verrekend met de reguliere prijs (€35).

    Groetjes,
    Lars
  • Kan iemand mij vertellen wat er in een ontbijtje zit welke je kan ophalen bij de davey crocket caravan's?
  • Bar zei:

    Kan iemand mij vertellen wat er in een ontbijtje zit welke je kan ophalen bij de davey crocket caravan's?

    Hoi Bar,

    Het ontbijtpakket in Disney's Davy Crockett Ranch bestaat normaal uit: harde broodjes / stokbrood, croissants, boter, nutella, jam, yoghurt, melk, jus d'orange, (oplos)koffie.

    Groetjes,
    Lars
  • Myrquin zei:

    Hoi allemaal,
    Wij hebben gereserveerd voor seq lodge met ontbijt en rond 16 uur hartige/ zoete hapjes met drinken.

    Mijn halve tekst was weg, dus even verder.
    Wíj hebben glutenvrij ontbijt en 4 uurtje nodig. Ik weet dat ze het hebben, maar waar het mij om gaat; moet ik het eerder melden dan bij aankomst?
    Telefonisch kom ik er niet doorheen, bij de boeking kan je geen extra tekst invoeren.
  • Hoi @Myrquin ,

    Dit kan gewoon tijdens het inchecken worden vermeld. Disney heeft sowieso glutenvrije maaltijden op voorraad.

    Groetjes,
    Lars

  • Bedankt Lars
Log In of Registreer om te reageren.