Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

178101213105

Reacties

  • Hoi,
    We zijn een gezin van 4 personen en gaan van 4- 11 mei naar disney. We willen dan 4 jaarkaarten aanschaffen (2 volwassenen, 2 kinderen) is er iemand die ons dan korting kan geven?
    groet turnstertje
  • hallo Turnstertje,
    wij zijn van 2 tot 9 mei in Disney en helpen jullie graag aan korting, we hebben nog maar een paar stempels nodig Smile
    Als je iets wil afspreken kun je me bereiken via anoukdisney@hotmail.com.
    Groetjes Anouk

  • Hoi,
    We zijn een gezin van 4 personen en gaan van 4- 11 mei naar disney. We willen dan 4 jaarkaarten aanschaffen (2 volwassenen, 2 kinderen) is er iemand die ons dan korting kan geven?
    groet turnstertje

    wij zijn er op 9 en 10 mei en willen graag de korting geven !!!! stuur mij graag een pb voor verder af te spreken
    we komen rond 9u aan op donderdagmorgen
  • Ik ben van 4 Tot en met 9 juni in Disney om korting te geven
    Mail mij sander-donkers@live.nl
    Whatsapp Mag ook 0648454624
  • wij zijn van 29 juni t/m 3 juli weer in de buurt van Disneyland en we kunnen dan dus weer mensen 10% korting geven op jaarkaarten.
    Laat maar even weten als je dit wil via marijke_zeester@hotmail.com
  • Hallo wij zijn van 4 tot 9 juni weer in disney
    En kunnen 10 mensen korting geven op de jaarkaarten.
    Mail jeroen_donkers@msn.com
    Groetjes Jeroen
  • Hoi hoi
    Wij zijn 1 juli in disney,
    Wij willen 2 dreampassen aanschaffen.
    We arriveren rond 16:00 bij disney ivm inchecken hotel om 15:00.
    Dus als er iemand in het park is en dan ons korting wil geven zodat wij jullie stempels er doorgeven hoor ik het graag!
    Mvg leroy
  • wie heeft er nog korting nodig, wij zijn aanwezig op 9 en 10 mei.
    Stuur maar een berichtje om verder af te spreken
    tatitweety5@hotmail.com
  • Wij gaan terug naar Disney op 7 mei ( 's avonds komen we toe) en dit tot en met 11 mei. Wij hebben nog een paar stempels nodig dus als iemand nog korting wil, laat het me gerust weten op Camperalain@gmail.com
    Groetjes en veel disneyplezier!Laugh
  • Hallo Allemaal,
    Het is nog ver weg maar ik dacht ik plaats het al vast
    Ik ben van 2 aug tot 8 aug in disney, mocht er iemand een jaarpas gaan aanschaffen ik kan je nog helpen aan korting.
    Laat het me even weten dan kunnen we iets afspreken.
    Mijn email adres is saris_andy@hotmail.com
    Gr
    Andy
  • Hallo allemaal,
    Wij kunnen tot en met 22 juli nog 12 mensen korting geven op een jaarkaart!
    Wie zoekt nog korting en wil ons aan stempels helpen?
    Groetjes,
    gerard6110@gmail.com
  • Wij komen op 24 juli aan bij Disney, graag willen wij 3 jaarkaarten aanschaffen. Mocht er iemand zijn die die dag ook in Disney is en ons korting kan geven dan horen wij het graag!
    marissss19@hotmail.com
    Groetjes
  • Halle allemaal,
    Wij hebben sinds kort dreampassen en zijn daar super blij mee, toch leuk om in de winkels en restaurants korting te krijgen, naast de entree natuurlijk!!! We zijn van 5 juli in de middag tot 8 juli 2013 weer in Disneyl. Wie wil ons helpen en jaarkaarten kopen met 10 procent korting in ruil voor stempels?
    We horen graag van jullie!
    Groetjes
    Hen
  • Beste,
    1 en 2 juni 2013 willen wij weer een bezoekbrengen aan DLRP, indien er nog mensen zijn die een jaarkaart willen kopen kunnen we sponseren we hebben ruimte voor 9 personen.
    Laat even via de mail wat weten (eric.koops.dlrp@gmail.com)
    Met vriendelijke groet,
    Eric Koops
  • Wij zijn er 20 tot 23 mei en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven!!
    kpax08@telenet.be
  • Hallo, wij komen vandaag 17 mei rond 14.00 aan op Eurodisney park. Wie kan ons helpen aan 10% korting? We zijn met 3 volw en 1 kind van 4.
    Graag een sms op +31646086703
    Vr.gr. Heroe
  • Beste Disneyfan,
    Denk je erover een jaarkaart aan te schaffen en wil je graag 10% korting? Wij zijn van vrijdag 7 juni tot en met maandag 10 juni in Disneyland Parijs.
    Mail rschuitemaker@live.nl of bel 06-33962381
    Met vriendelijke groet,
    Richard
  • Wij zijn van 14 juli tot en met 26 juli in Disneyland/Parijs en kunnen 10% korting geven aan 12 personen, Mail maar op erald@live.nl
  • Hallo allemaal,
    Het is nog ver, maar wij gaan 14 oktober t/m 18 oktober naar disneyland. Wil je een jaarkaart aanschaffen, kunnen we je nog 10% korting geven. Mail even als je intresse hebt, kunnen we namelijk iets afspreken. suzanjansen74@gmail.com
    Gr Suzan
  • Dag iedereen,
    op 22-23 juni kan ik 3 mensen korting geven...
    Interesse? Stuur een mailtje naar kenneth.depoorter@live.be
  • hoi,wij zijn van 9 t/m 11 juni in disneyland parijs en we kunnen nog 9 mensen aan 10% korting helpen.
    en wij zouden heel blij zijn de stempels.
    mijn email adres is: kleertjesd@live.nl
    groetjes
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 21 juni t/m 23 juni in Disney en kunnen aan 12 mensen korting geven op hun jaarkaarten. Heb je interesse mail dan naar mvanwijngaarden@home.nl
  • Hoi Iedereen,
    Ik ben van 3 tm 8 Augustus in disneyland en kan jullie dus 10% korting geven op een jaarpas, waardoor ik zelf de stempels kan verzamelen ik heb er 3 nodig.
    jullie kunnen contact met mij op nemen via de mail: Janesca@live.nl
    gr Janesca Klarenbeek
  • Hallo,
    Wij gaan van 23-06 t/m 29-06 naar Disneyland Parijs en kunnen nog korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. Wij hebben nog stempels nodig voor het verlengen van onze jaarkaarten. Mocht je interesse hebben dan horen we het graag.
    Groetjes, huub Koppens.
  • Hallo Allemaal,
    Zoals het er nu naar uit ziet gaan we volgend weekend 8 en 9 juni naar disney.
    Ik zou dan een aantal mensen korting kunnen geven bij aanschaf van een abbonement.
    Yell
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan 11 augustus t/m 17 augustus naar Disneyland. Wil je een jaarkaart aanschaffen, kunnen we je nog 10% korting geven. Wij hebben nog stempels nodig voor het verlengen van onze jaarkaarten. Mocht je interesse hebben mail dan naar b.o.kneteman@ziggo.nl Smile
    gr Oscar
  • donderdag 06 juni
    vrijdag 07 juni
    zaterdag 08 juni
    Gaan we plotseling toch nog even naar Disney.
    We zouden nog 6 personen aan 10% korting kunnen helpen voor een jaarpas.
    Dus laat maar iets weten.
    Gegroet,
    Leander
  • Hey allemaal,
    Wij zijn in disneyland op 16 en 17 juni. Als er iemand korting wil op een jaarkaart, mag je mij mailen op kellyraymakers@telenet.be.
    Groetjes,
    Kelly
  • Hallo allemaal
    Ik heb nog 1 stempel nodig . Ben jij toevallig
    Van 10 tot 15 juni laat het me weten wil graag nog
    Die ene stempel !!
    Mail jcwdonkers@xs4all.nl
    Of 0641184414
  • hallo,
    net geboekt om van 12 oktober t/m 16 oktober naar Disney te gaan.
    wil je deze week ook gaan ?? wij kunnen nog aan 10 mensen korting geven
    op dinsdag 15 oktober mogen wij het park niet in..ivm block dag.
    mocht je korting willen stuur een mailtje naar tw.luijken@ziggo.nl
Log In of Registreer om te reageren.