Bureau Passeport Annuel

Dit wordt onze 1e keer naar DLP en alle berichten op deze site lezende, probeer ik me een beetje voor te stellen, hoe dat nu ongeveer gaat bij het BPA. Ook ik heb "afgesproken", met iemand, die me korting gaat verlenen in ruil voor stempels. Maar staan daar dan nog "tig" mensen, die elkaar nog nooit gezien hebben ? En hebben ze dan een anjer (of iets anders) in hun knoopsgat ? Is het dringen geblazen onder de "grote klok" ? Of is het net als op het vliegveld, waar iedereen in de aankomsthal een groot bord in de hand heeft met een naam erop ? Kan allemaal........ Ben nieuwsgierig hiernaar. Wie verteld iets nuttigs/leuks/niet leuks/etc. ?
Merci beaucoup ! Fred

Reacties

  • Ik heb vorig jaar meerdere keren afgesproken met voor mij vreemde mensen om hen korting te geven, en mijn ervaring is dat ik meestal op die tijden de enige was. Ik stapte dan gewoon op mensen af die mij zoekende leken, en dan vroeg ik of zij degene waren met wie ik had afgesproken. Meestal had ik bij het maken van de afspraak wel al vermeld met wie ik daar was (mijn man, of een of meer van mijn kinderen) en wist ik over het algemeen ook wel met hoeveel mensen de andere partij was, dat maakte het wel wat makkelijker. Maar ik heb dus niet meegemaakt dat het dringen was onder de grote klok. De ene keer sprak ik af bij de ingang zodat we al bij de kassa aanwezig waren, een andere keer had ik op een tijd afgesproken bij het BPA, dat wisselde naar gelang van de wensen van de andere partij.
    Succes,
    Esther
  • estmar zei:


    Ik heb vorig jaar meerdere keren afgesproken met voor mij vreemde mensen om hen korting te geven, en mijn ervaring is dat ik meestal op die tijden de enige was. Ik stapte dan gewoon op mensen af die mij zoekende leken, en dan vroeg ik of zij degene waren met wie ik had afgesproken. Meestal had ik bij het maken van de afspraak wel al vermeld met wie ik daar was (mijn man, of een of meer van mijn kinderen) en wist ik over het algemeen ook wel met hoeveel mensen de andere partij was, dat maakte het wel wat makkelijker. Maar ik heb dus niet meegemaakt dat het dringen was onder de grote klok. De ene keer sprak ik af bij de ingang zodat we al bij de kassa aanwezig waren, een andere keer had ik op een tijd afgesproken bij het BPA, dat wisselde naar gelang van de wensen van de andere partij.
    Succes,
    Esther

    Dank je Esther voor je snelle respons. Weet ik alweer een beetje meer. Mensen zijn dus ook wel naar elkaar op zoek, dus. t is niet zo, dat ze er "op de bonnefooi" naartoe gaan, in de hoop iemand te treffen, die stempels wil / kaarten gaat kopen..............
    Moet plotseling denken, aan t ideetje, wat ik ooit had, toen we naar Verkeerspark in Assen gingen........en dat was, om aan de 16 mensen na ons tevragen, om als groep van 20 naar binnen te gaan voor de - wel aanzienlijke - groepskorting ! hahahaha
    Groetjes, Fred

  • Dit wordt onze 1e keer naar DLP en alle berichten op deze site lezende, probeer ik me een beetje voor te stellen, hoe dat nu ongeveer gaat bij het BPA. Ook ik heb "afgesproken", met iemand, die me korting gaat verlenen in ruil voor stempels. Maar staan daar dan nog "tig" mensen, die elkaar nog nooit gezien hebben ? En hebben ze dan een anjer (of iets anders) in hun knoopsgat ? Is het dringen geblazen onder de "grote klok" ? Of is het net als op het vliegveld, waar iedereen in de aankomsthal een groot bord in de hand heeft met een naam erop ? Kan allemaal........ Ben nieuwsgierig hiernaar. Wie verteld iets nuttigs/leuks/niet leuks/etc. ?
    Merci beaucoup ! Fred

    Hoi Fred,
    Wellicht een tip om niet bij BPA zelf af te spreken, maar ergens anders, bijvoorbeeld bij het informatiebord of een andere plaats in het Disneyland Park. Zo ontloop je de rest van de 'zoekenden' bij de ingang van BPA en kun je elkaar sneller vinden. Laat aan de andere partij op voorhand weten met wie je bent en wat je als 'herkenningspunt' draagt (kleur jas, petje, etc.). Stuur een sms (of app als je mobiel internet hebt in het buitenland) als je aangekomen bent. Legio mogelijkheden om elkaar makkelijk te kunnen vinden. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Is het ook mogelijk om in het Studios Park je definitieve jaarkaart te laten maken? Of kan dit alleen in het Disneyland Park?
  • RogerM zei:


    Is het ook mogelijk om in het Studios Park je definitieve jaarkaart te laten maken? Of kan dit alleen in het Disneyland Park?

    Hoi Roger,
    Het is helaas niet mogelijk om een jaarkaart aan te laten maken in het Walt Disney Studios Park. Op de oude locatie van Bureau Passeport Annuel in dit park zit nu de nieuwe meet & greet van Spider-Man. Jaarkaarten kunnen aangemaakt worden bij Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park of, tijdens drukke dagen, bij Bureau de Donald (Donald's Desk) aan de zijkant van het Disneyland Hotel.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen,

    wij gaan in april onze bestelde kaart omruilen voor een jaarkaart, maar ik moet eerst nog een halve dag werken.
    heeft iemand enig idee tot hoe laat de Bureau Passeport Annuel open is??
    ik kan het nergens vinden. en klopt het dat er nu nu ook 1 bij de ingang zit (aan de rechterkant)??

    groetjes susanne
  • Hoi Susanne,

    Bureau Passeport Annuel is dagelijks geopend tot 17:00 uur (of later tijdens schoolvakanties en weekenden, maar dat varieert en zul je ter plaatse moeten navragen).
    De Donald Desk (die je bedoelt denk ik met "aan de rechterkant") is alleen geopend als het heel druk is. Dat is dus niet vooraf te voorspellen.
  • Beste Lars en forumleden,

    Ik ga 8 september richting Disneyland Parijs.
    Wij gaan dan jaarpassen aanschaffen, weet iemand de openingstijden van BPA ?

    Vriendelijke groet,

    Silvia
  • Bureau Passeport Annuel is dagelijks geopend van 10:00 tot 17:00 uur (of later/langer tijdens schoolvakanties en weekenden, maar dat varieert en zul je ter plaatse moeten navragen).
  • Dank je wel Hugo.
Log In of Registreer om te reageren.