Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18081838586105

Reacties

  • Ik ga 21-23 September en 18-20 November naar Disney en kan nog korting geven. Mocht je interesse hebben laat het dan eventjes weten, zo kunnen we elkaar helpen :smiley:

    Wij gaan 20 november naar disney toe dus weet niet hoe laat u naar huis gaat anders zou het super zijn als u voor ons de korting kan regelen (2 X)
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn op 9 en 10 december in Disneyland.
    Wij kunnen 6 mensen korting geven!

    Laat maar weten indien je graag een jaarkaart met korting wil aanschaffen!

    Groetjes,
    Anne & Michel
  • Beste Allemaal

    6/7/8 oktober zijn wij weer aanwezig in Disney Parijs

    Wij kunnen dan meerdere mensen korting geven op jaarkaarten.

    Mocht je interesse hebben stuur maar een privebericht

    We zullen rond vrijdags 11u aanwezig zijn
  • Hallo,

    Wij zijn aanwezig in Disney Parijs van 21 t/m 25 September en kunnen aan 3 personen korting geven bij aanschaf van 'n Jaarkaart.
    Als je interesse hebt graag 'n pb of mailen naar: esther.hennion@ziggo.nl

    Groetjes! Esther.
  • Hey iedereen,
    We zijn tot 21 augustus bij Disney en kan dus 10 % korting geven bij de aankoop van een jaarpas! Wie maakt me blij met enkele stempeltjes?
    Contacteer me gerust!
    Groetjes
    Micha
  • Hallo allemaal,

    Van 15 t/m 17 oktober zijn wij weer in disney.
    Wij kunnen korting geven aan meerdere mensen.

    Mocht je interesse hebben stuur mij een prive berichtje, of mailen mag ook naar enrique2304@gmail.com.

  • hey Lars,

    wil je mij in de lijst zetten voor korting op jaarkaarten? Wij zijn van 6 t/m 8 september in disney aanwezig. wij hebben 3 jaarkaarten.

    alvast bedankt!

    groetjes Esther
  • Wij zijn 17 t/m 19 oktober weer in DLP en mogen nog veel mensen 10% korting geven.
    Mocht iemand ons daarmee willen helpen aan onze stempels hoor ik het graag!
  • Van zondag 27 augustus tot woensdag 30 augustus zijn wij in disney en kunnen we aan 3 mensen 10% korting geven. Als iemand interesse heeft stuur me even een privé berichtje!
    Eind september rond 24/25/26 zijn we waarschijnlijk ook weer bij disneyland en zeker van 2 tot 5 november.
  • Wij gaan op deze dagen met 2 volwassen, 1 zoontje van 3 jaar en een kleine meid naar Disneyland Parijs.
    Wie is er op deze dag ook, en wil stempels ontvangen zodat wij 10% korting krijgen.

    Je kunt mij mailen op femkeceelen@yahoo.com

    Dankjewel alvast voor je reactie!
  • Wij gaan op deze dagen met 2 volwassen, 1 zoontje van 3 jaar en een kleine meid naar Disneyland Parijs.
    Wie is er op deze dag ook, en wil stempels ontvangen zodat wij 10% korting krijgen.

    Je kunt mij mailen op femkeceelen@yahoo.com

    Dankjewel alvast voor je reactie!

    Welke dagen gaan jullie?

    Wij zijn er van 19 t/m 21 oktober

  • Wij zijn 17 t/m 19 oktober weer in DLP en mogen nog veel mensen 10% korting geven.
    Mocht iemand ons daarmee willen helpen aan onze stempels hoor ik het graag!

    Hi hi wij gaan 18 oktober en zouden 3 jaarpassen willen aanschaffen met korting. Dus dat is meteen een kaart vol stempels.. Hoe bereiken we u?
  • Hallo,
    wij willen 16Okt naar disney en 3 jaarkaarten aanschaffen, wie is daar dan ook en wil ons helpen aan de korting.
    Hoor graag en kom graag in contact met diegene.

    mvg,

    Rakesh en Sarita
  • augustus 2017 aangepast

    Hallo,
    wij willen 16Okt naar disney en 3 jaarkaarten aanschaffen, wie is daar dan ook en wil ons helpen aan de korting.
    Hoor graag en kom graag in contact met diegene.

    mvg,

    Rakesh en Sarita

    Sorry ik dacht dat het zaterdag was maar is een maandag, zal ons helaas niet lukken.
  • mieke zei:

    Hallo,
    wij willen 16Okt naar disney en 3 jaarkaarten aanschaffen, wie is daar dan ook en wil ons helpen aan de korting.
    Hoor graag en kom graag in contact met diegene.

    mvg,

    Rakesh en Sarita

    Sorry ik dacht dat het zaterdag was maar is een maandag, zal ons helaas niet lukken.
    Ow jammer zeg, hoop nog iemand te vinden. welke jaarkaarten zou je aanraden?
  • Hangt af van je budget en welke perioden jullie willen gaan (zie blokdagen). Wij hebben de vroegere fantasy maar onlangs één van de jaarkaarten laten upgraden naar magic plus omdat je dan iedere dag 2 stuks bagage gratis mag afgeven aan bagage depot.
  • augustus 2017 aangepast
    Hoi Rakeshensharita
    Wij zijn er die maandag en kan je helpen aan 3 kaarten als je nog wilt?
  • Hallo,
    wij willen 16Okt naar disney en 3 jaarkaarten aanschaffen, wie is daar dan ook en wil ons helpen aan de korting.
    Hoor graag en kom graag in contact met diegene.

    mvg,

    Rakesh en Sarita

    Wij zijn er van 15 tot 17 oktober in disney.

    Al je wilt kunnen wij ook korting geven.

    Mijn email: enrique2304@gmail.com

  • Hoi,

    Wij zijn in disney van 31 okt tm 3 november

    En van 13 dec tm 15 dec.

    Kunnen korting geven aan 6 personen
  • Minder betalen voor je jaarpass ? Het kan. Contacteer me via mail, we bekijken wanneer onze data matchen, we spreken duidelijk af en je hebt een mooie korting te pakken.
    Contactgegevens zijn: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
    Tot binnenkort.
  • Hoi allemaal!

    Van 27 t/m 29 oktober zijn we weer in Disneyland. Als ik je aan korting kan helpen voor een nieuwe jaarkaart, dan hoor ik het graag!

    Groeten,
    Wouter
  • Hallo allemaal,

    Op het laatste moment hebben wij besloten om as. weekend nog naar Disney te gaan.
    Wij zijn er zaterdag 9 en zondag 10 september!
    Zijn er mensen die een jaarkaart willen aanschaffen met korting?

    Groetjes Anne & Michel
  • erwin zei:

    Ik ga 21-23 September en 18-20 November naar Disney en kan nog korting geven. Mocht je interesse hebben laat het dan eventjes weten, zo kunnen we elkaar helpen :smiley:

    Wij gaan 20 november naar disney toe dus weet niet hoe laat u naar huis gaat anders zou het super zijn als u voor ons de korting kan regelen (2 X)
    Je kunt me een mailtje sturen naar vivianne_aerts@hotmail.com :) kunnen we het verder afspreken!
  • Hallo Disney fans,

    Wij zijn van zondag 22 oktober t/m dinsdag 24 oktober in Disney. Als er mensen zijn die een jaarkaart willen kopen kunnen wij u aan 10% korting helpen. Stuur even een mailtje naar karinkoedam@gmail.com of bel 06-46766432.

    Groetjes, Karin
  • Hallo!

    Wij zijn weer in DLP aanwezig van do. 21 t/m ma. 25 September. Dus ook het gehele Disney Run weekeinde! En kunnen dan nog aan 3 (tot 6) personen korting geven op de jaarkaarten!
    Ik ben te bereiken via mail : esther.hennion@ziggo.nl of ev. via pb op deze site.

    Groetjes en misschien tot dan!

    Esther.
  • Hallo allemaal,

    Wij zijn van 16 t/m 19 oktober in Disney. Wil je ook een jaarkaart aanschaffen op 1 van deze dagen dan kunnen wij je 10% korting geven. Stuur dan even een mail naar bbos2@outlook.com

    groetjes Bianca

  • Hallo,

    Wij zijn aanwezig tijdens het Disney Run weekend van 22-25 september 2017.
    We zijn nog op zoek naar 12 stempels en kunnen 10% korting geven.

    Groeten, Frank
  • Hallo,

    Wij zijn aanwezig om nog 4 mensen korting te geven:

    Zondag 1 oktober 2017
    Donderdag 12 en vrijdag 13 oktober 2017
    Zaterdag 28 en zondag 29 oktober 2017

    Je mag mij altijd pb sturen wanneer je korting wilt.

    Groetjes
  • Minder betalen voor je jaarpass ? Het kan. Contacteer me via mail, we bekijken wanneer onze data matchen, we spreken duidelijk af en je hebt een mooie korting te pakken.
    Contactgegevens zijn: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
    Wie weet, tot zeer binnenkort.
  • Wij zijn vrijdag 3 TM 5 november in Disneyland. Deze dagen kunnen we dus korting geven!
Log In of Registreer om te reageren.