Jaarkaarten (algemene vragen)

1356782

Reacties

  • Hey!
    We hebben alle 2 een formulier vol voor volgend jaar een gratis jaarkaart te krijgen.
    Nu zijn wij van 18 tot 21 mei in Disneyland.
    Ons jaarkaart hebben we aangekocht op 22/06/2012 en is geldig tot 21/06/2013.
    Kunnen wij dan 21/05 als wij in Disneyland zijn ons gratis jaarkaart al gaan halen of gaat dat niet?
    Groetjes
    Yentl
  • Hoi Lars,
    Een vraagje weet jij van hoe laat tot hoe laat de Donald desk open is,om daar jaarkaarten te kopen.
    groet Ton
  • Yentl zei:


    Hey!
    We hebben alle 2 een formulier vol voor volgend jaar een gratis jaarkaart te krijgen.
    Nu zijn wij van 18 tot 21 mei in Disneyland.
    Ons jaarkaart hebben we aangekocht op 22/06/2012 en is geldig tot 21/06/2013.
    Kunnen wij dan 21/05 als wij in Disneyland zijn ons gratis jaarkaart al gaan halen of gaat dat niet?
    Groetjes
    Yentl

    Hoi Yentl,
    De volle parrainage formulieren blijven geldig tot aan de eerst volgende verlening van de jaarkaarten. Als jullie jaarkaarten op 21-06 verlopen, dan kunnen jullie inderdaad vanaf 21-05 gratis verlengen met de parrainage formulieren.
    Groetjes,
    Lars
  • Dorette zei:


    Hoi Lars,
    Een vraagje weet jij van hoe laat tot hoe laat de Donald desk open is,om daar jaarkaarten te kopen.
    groet Ton

    Hoi Ton,
    Bureau de Donald (Donald’s Desk) is geopend in het weekend en tijdens schoolvakanties van 10:00 tot 16:00 uur. Buiten deze periode kan Disney ervoor kiezen om het kantoor ook te openen als het bijvoorbeeld erg druk is.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Dorette zei:


    Hoi Lars,
    Een vraagje weet jij van hoe laat tot hoe laat de Donald desk open is,om daar jaarkaarten te kopen.
    groet Ton

    Hoi Ton,
    Bureau de Donald (Donald’s Desk) is geopend in het weekend en tijdens schoolvakanties van 10:00 tot 16:00 uur. Buiten deze periode kan Disney ervoor kiezen om het kantoor ook te openen als het bijvoorbeeld erg druk is.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Gaan alle kantoren waar je een pas kan kopen om 10.00 uur open of zijn er ook kantoren die eerder open gaan.
    groet Ton
  • Dorette zei:


    Hoi Lars,
    Gaan alle kantoren waar je een pas kan kopen om 10.00 uur open of zijn er ook kantoren die eerder open gaan.
    groet Ton

    Hoi Ton,
    Alle kantoren (Disneyland Park, Walt Disney Studios Park en Donald's Desk) gaan om 10:00 uur open, niet eerder.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    is het al mogelijk om de jaarkaarten per maand te betalen met een Nederlandse bankrekening?
    Groeten,
    Alex
  • Neen, is niet mogelijk.
    Voor Fransen is dit wel mogelijk, met een Frans rekening nummer uiteraard.
  • Lars zei:


    Yentl zei:


    Hey!
    We hebben alle 2 een formulier vol voor volgend jaar een gratis jaarkaart te krijgen.
    Nu zijn wij van 18 tot 21 mei in Disneyland.
    Ons jaarkaart hebben we aangekocht op 22/06/2012 en is geldig tot 21/06/2013.
    Kunnen wij dan 21/05 als wij in Disneyland zijn ons gratis jaarkaart al gaan halen of gaat dat niet?
    Groetjes
    Yentl

    Hoi Yentl,
    De volle parrainage formulieren blijven geldig tot aan de eerst volgende verlening van de jaarkaarten. Als jullie jaarkaarten op 21-06 verlopen, dan kunnen jullie inderdaad vanaf 21-05 gratis verlengen met de parrainage formulieren.
    Groetjes,
    Lars
    Oke bedankt!
    Maar als ik dan de 21-05 mijn jaarkaart ga verlengen.
    Dan begint hij toch pas 21-06 te tellen of ben ik dan een maand kwijt?
  • Yentl zei:


    Oke bedankt!
    Maar als ik dan de 21-05 mijn jaarkaart ga verlengen.
    Dan begint hij toch pas 21-06 te tellen of ben ik dan een maand kwijt?

    De nieuwe jaarkaart gaat pas in op het moment dat de oude is verlopen. In de periode tot 21-06 heb je dus twee fysieke jaarkaarten in je bezit, mocht je vóór de einddatum gaan verlengen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wat zijn we toch steeds weer blij van alle info die op deze site te vinden is. Wat zijn de voordelen de het 20th an, Fantasy jaarkaarten ten opzichten van de gewone. En moet je kiezen of zijn dat de enige versies die momenteel verkrijgbaar zijn? En geldt het voor her verkrijgen van de 15% korting nog dat je de afgelopen 2 jaar geen abonnement gehad mag hebben?

  • Hallo,
    Wat zijn we toch steeds weer blij van alle info die op deze site te vinden is. Wat zijn de voordelen de het 20th an, Fantasy jaarkaarten ten opzichten van de gewone. En moet je kiezen of zijn dat de enige versies die momenteel verkrijgbaar zijn? En geldt het voor her verkrijgen van de 15% korting nog dat je de afgelopen 2 jaar geen abonnement gehad mag hebben?

    Hoi CakeKoningin,
    Er zijn geen 'normale' jaarkaarten meer te koop. Sinds maart 2012 zijn er alleen nog de '20ème Anniversaire' versies te koop met kleine wijzigingen in de kortingsstructuur, maar verder gelijk aan de 'oude' versies. Via parrainage krijg je 10% korting, via de Shareholders Club Card 15% en hiervoor mag je inderdaad de afgelopen twee jaar geen jaarkaart in je bezit hebben gehad.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo
    Als eerste wil ik mededelen dat ik dit een zeer informatief en leuk forum vind
    Maar ik en mijn vriendin gaan in juli naar disney.
    Maar wij willen beide een Dream jaarkaart kopen.
    Nou heb ik begrepen dat dit bij de kassa kan en dan doorgestuurd word naar het bureau in het park.
    Maar nou even mijn vragen.
    Moet ik zelf pasfoto's meenemen?
    En spreken ze daar een beetje Engels?Zelf kan ik geen woord Frans.
    En zon Dream kaart kan ik dus 365 dagen naar binnen?
    En wat moet ik allemaal bij me hebben? Laugh
    Alvast bedankt!

  • Hallo
    Als eerste wil ik mededelen dat ik dit een zeer informatief en leuk forum vind
    Maar ik en mijn vriendin gaan in juli naar disney.
    Maar wij willen beide een Dream jaarkaart kopen.
    Nou heb ik begrepen dat dit bij de kassa kan en dan doorgestuurd word naar het bureau in het park.
    Maar nou even mijn vragen.
    Moet ik zelf pasfoto's meenemen?
    En spreken ze daar een beetje Engels?Zelf kan ik geen woord Frans.
    En zon Dream kaart kan ik dus 365 dagen naar binnen?
    En wat moet ik allemaal bij me hebben? Laugh
    Alvast bedankt!

    Hoi brunodebull,
    Dank voor de complimenten! Je hoeft zelf geen pasfoto's mee te nemen, die worden gratis voor je gemaakt bij Bureau Passeport Annuel (BPA). De Cast Members aan de kassa's en bij BPA spreken zowel Frans als Engels, dus geen zorgen. Met een Dream jaarkaart heb je het hele jaar door toegang tot beide parken van Disneyland Paris. Het enige wat je nodig hebt is een identiteitsbewijs en cash/pin/creditcard voor de betaling.
    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars!
    Gaat helemaal goed komen.
  • Mij broer gaat over twee weken naar Disney mij vraag is nu kan hij voor mij een Dreamkaart aanvragen. Het formulier is ingevult en ook een foto en een kopie van de ID kaart zijn aanwezig.
  • Hoi,
    Wij zijn van plan om in verband met ons bezoek in augustus aan disney, 3 jaarkaarten te gaan kopen. Nu vraag ik mij af of de blockdagen van de beperkte kaarten gedurende het lopende jaar nog aangepast kunnen worden.Cool Kan iemand mij daar mee op weg helpen?
    Gr. Frank
  • Frank zei:


    Hoi,
    Wij zijn van plan om in verband met ons bezoek in augustus aan disney, 3 jaarkaarten te gaan kopen. Nu vraag ik mij af of de blockdagen van de beperkte kaarten gedurende het lopende jaar nog aangepast kunnen worden.Cool Kan iemand mij daar mee op weg helpen?
    Gr. Frank

    Hoi Frank,
    De voorwaarden van de jaarkaarten (waaronder de blockdagen) veranderen gemiddeld 2 keer per jaar. Op dit moment lopen de huidige voorwaarden t/m 30 juni 2013. Vanaf 1 juli zullen er dus weer nieuwe, gewijzigde, voorwaarden/blockdagen/prijzen bekend worden gemaakt. Als je een jaarkaart aanschaft, dan blijven de blockdagen die op het moment van aankoop bekend waren, gedurende het gehele abonnement voor jou vast staan. Het overzicht van deze blockdagen krijg je op papier mee als je de jaarkaart aanschaft (kleine boekje achter je jaarkaart, in het plastic mapje).
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Thx voor de info!
    Gr. Frank
  • Hoi Lars,
    Een vraagje, bij onze jaarkaarten die we per post hebben ontvangen zit een brief bij, ik heb deze met google translate wat proberen te ontrafelen, maar uit een gedeelte komt ik niet helemaal uit, misschien voor jou herkenbaar:
    Vous rendre sur notre site internet www.disneylandparis.fr/pa en vous connectant grace a votre mot de passe: mickey1929
    Betekent dit dat je de jaarkaart nog moet activeren via internet???? Dit is ons niet helemaal duidelijk?
    Weet jij hier meer van?
    Vriendelijke groetjes,
    Joyce Blom
  • joyce79 zei:


    Hoi Lars,
    Een vraagje, bij onze jaarkaarten die we per post hebben ontvangen zit een brief bij, ik heb deze met google translate wat proberen te ontrafelen, maar uit een gedeelte komt ik niet helemaal uit, misschien voor jou herkenbaar:
    Vous rendre sur notre site internet www.disneylandparis.fr/pa en vous connectant grace a votre mot de passe: mickey1929
    Betekent dit dat je de jaarkaart nog moet activeren via internet???? Dit is ons niet helemaal duidelijk?
    Weet jij hier meer van?
    Vriendelijke groetjes,
    Joyce Blom

    Hoi Joyce,
    Dit is de Franse internetsite van Disney voor jaarkaarthouders (Passeport Annuel) waar je alle actuele voordelen, acties en aanbiedingen kunt bekijken per jaarkaart. Dit is puur ter informatie. Jullie jaarkaarten zijn al actief en kunnen direct worden gebruikt.
    Groetjes,
    Lars

  • Mij broer gaat over twee weken naar Disney mij vraag is nu kan hij voor mij een Dreamkaart aanvragen. Het formulier is ingevult en ook een foto en een kopie van de ID kaart zijn aanwezig.

    Hoi Esthermiu,
    Dat is inderdaad mogelijk. Alle documenten, zoals die ook vereist zijn bij een aanvraag per post, dienen ingevuld te zijn en ondertekend te worden door jou. Het gaat hier dus om het 'bon de commande' formulier (let op de geldigheid van het formulier!), een kopie van de ID kaart en een pasfoto, aangezien je zelf niet aanwezig zult zijn om deze ter plekke te maken. Doe er voor de zekerheid tevens een Frans- of Engelstalige brief bij waarin je aangeeft dat je toestemming aan je broer geeft om de jaarkaart voor jou aan te schaffen. Ze zullen hier waarschijnlijk niet om vragen, maar voor de volledigheid zou ik die meegeven.
    Groetjes,
    Lars
  • Hai allemaal,
    Wij zijn nieuw op deze site, we kwamen hier na wat gegoogle terecht.
    Wij gaan van 20 tot 27 juli met z'n viertjes naar Frankrijk in directe omgeving van Disney.
    en daar was een 'arrangement' voor 4 tickets (2 volw + 2 kind) 3 dagen: 530,-
    En wij dachten dat een setje jaarkaarten voordeliger is :-)
    Ik heb op deze site al het een en ander geleerd (waarvoor hartelijk dank!)
    Maar ik vroeg mij nog af hoe dat nu eigenlijk werkt, als iemand je introduceert
    dan krijgen wij korting, en die ander stempels...
    Spreek je dan met die persoon af bij de kassa, of hoe werkt dat?
    En die verschillende jaarkaarten, hoe weegt de meerprijs daarvan op tegen wat je extra krijgt?
    tussen 119 en 199 euro zit toch een verschil van 80 euro, en dat keer vier... toch een hoop geld.
    Wij zijn niet van plan heel vaak te gaan, deze vakantie was 3 dagen het plan, (kan eventueel uitgebreid worden)
    en misschien eind van het jaar nog eens, of begin volgend jaar... dan zijn we nog gebonden aan de schoolvakanties van de kinderen
    Daarom dacht ik zelf dat de 'Francilien' kaart voor ons het voordeligst is... correct me if i'm wrong
    Oh, en ik las op deze site dat de jaarkaart wel op de dag van aanschaf geldig is,
    maar de twee dagen erna niet? da's ook niet handig?!
    Aanvullende info:
    We zijn een samengesteld gezin, 2 volwassenen, een kind van 4 jaar en een van 11 jaar.
    We wonen echter niet op 1 adres (al zou het mij niet uitmaken als Disney denkt van wel)
    Lang verhaal geworden Smile
    Concreet:
    Wie heeft goed advies voor ons,
    en is er iemand in die periode in de buurt om ons te introduceren?
    Alvast bedankt!! Laugh
  • Andre zei:


    Hai allemaal,
    Wij zijn nieuw op deze site, we kwamen hier na wat gegoogle terecht.
    Wij gaan van 20 tot 27 juli met z'n viertjes naar Frankrijk in directe omgeving van Disney.
    en daar was een 'arrangement' voor 4 tickets (2 volw + 2 kind) 3 dagen: 530,-
    En wij dachten dat een setje jaarkaarten voordeliger is :-)
    Ik heb op deze site al het een en ander geleerd (waarvoor hartelijk dank!)
    Maar ik vroeg mij nog af hoe dat nu eigenlijk werkt, als iemand je introduceert
    dan krijgen wij korting, en die ander stempels...
    Spreek je dan met die persoon af bij de kassa, of hoe werkt dat?
    En die verschillende jaarkaarten, hoe weegt de meerprijs daarvan op tegen wat je extra krijgt?
    tussen 119 en 199 euro zit toch een verschil van 80 euro, en dat keer vier... toch een hoop geld.
    Wij zijn niet van plan heel vaak te gaan, deze vakantie was 3 dagen het plan, (kan eventueel uitgebreid worden)
    en misschien eind van het jaar nog eens, of begin volgend jaar... dan zijn we nog gebonden aan de schoolvakanties van de kinderen
    Daarom dacht ik zelf dat de 'Francilien' kaart voor ons het voordeligst is... correct me if i'm wrong
    Oh, en ik las op deze site dat de jaarkaart wel op de dag van aanschaf geldig is,
    maar de twee dagen erna niet? da's ook niet handig?!
    Aanvullende info:
    We zijn een samengesteld gezin, 2 volwassenen, een kind van 4 jaar en een van 11 jaar.
    We wonen echter niet op 1 adres (al zou het mij niet uitmaken als Disney denkt van wel)
    Lang verhaal geworden Smile
    Concreet:
    Wie heeft goed advies voor ons,
    en is er iemand in die periode in de buurt om ons te introduceren?
    Alvast bedankt!! Laugh

    Hoi Andre,
    Ik heb je vraag verplaatst naar dit topic. Het 'Korting op jaarkaarten'-topic is alleen bedoelt voor het aanbieden/vragen van korting en/of geven/krijgen van stempels. Als je andere vragen/opmerking hebt over jaarkaarten, dan horen die thuis in een van de andere topics in het Jaarkaarten gedeelte.
    Een jaarkaart is niet per definitie goedkoper dan losse tickets. Dit heeft alles te maken met de frequentie waarin jullie van plan zijn binnen 1 jaar Disneyland te bezoeken. Bij minimaal 2 meerdaagse bezoeken per jaar ben je goedkoper uit met jaarkaarten.
    Zoals te lezen op de Jaarkaarten pagina zijn er 3 soorten jaarkaarten bescikbaar: Francilien, Fantasy en Dream. Voor internationale gasten worden Fantasy en Dream jaarkaarten aanbevolen. De Francilien is welliswaar goedkoop, maar heeft 2 standaard blockdagen na aanschaf en daarnaast veel normale blockdagen en weinig korting op winkels en restaurants. De naam zegt het al, Francilien, is eigenlijk bedoelt voor de lokale Franse bevolking die dichtbij het resort woont.
    Bij een bezoek van 3 dagen, kun je dan slechts 1 dag naar binnen. Als ik je een advies mag geven, neem dan de Fantasy. Check eerst de blockdagen op de Jaarkaarten pagina om te controleren of er geen blockdagen zijn in de periode dat jullie eventueel willen gaan.
    Op hetzelfde adres wonen en familie zijn is alleen een voorwaarde als er minimaal 5 jaarkaarten worden aangeschaft. Je zou dan 20% korting ontvangen. Via bestaande jaarkaarthouders kun je 10% korting krijgen. Je zult dan samen met zo'n jaarkaarthouder naar de kassa's van de parken moeten om de korting te regelen. Je krijgt dan een tijdelijk toegangsbewijs. Daarna dien je samen naar een kantoor van Bureau Passeport Annuel te gaan om dit bewijs om te wisselen tegen de definitieve jaarkaart. Hier worden dan ook de pasfoto's voor jullie gemaakt. Dit 'parrainage' systeem staat uitgebreid uitgelegd op de Jaarkaarten pagina.
    Als er meer vragen zijn, dan hoor ik die graag!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars
    Wij zijn vanaf 11 Juli tot 14 Juli zijn we in Disney.
    Ik wil graag weten wanneer het op Donderdag het rustigs is voor jaarkaarten te kopen.
    Wat de openingstijden zijn voor de jaarkaarten te kopen.
    Groetjes Patricia

  • Hallo Lars
    Wij zijn vanaf 11 Juli tot 14 Juli zijn we in Disney.
    Ik wil graag weten wanneer het op Donderdag het rustigs is voor jaarkaarten te kopen.
    Wat de openingstijden zijn voor de jaarkaarten te kopen.
    Groetjes Patricia

    Hoi Patricia,
    Doordeweeks is het doorgaans relatief rustig bij Bureau Passeport Annuel (BPA), maar vanaf 6 juli 2013 start de zomervakantie in Frankrijk, waardoor het ook buiten de weekenden om druk zal zijn. De beste tijd om een jaarkaart aan te schaffen is direct als het Disneyland Park opent om 10:00 uur bij BPA tegenover de Royal Castle Stage. De kantoren van BPA hanteren dezelfde openingstijden als de parken waar ze in liggen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, hoop dat je ons kunt helpen: onze jaarkaarten verlopen 4 aug dus de maand qua gunstig verlengen is ingegaan! Ik heb stempels voor gratis verlengen van mijn kaart (dus 1 jaar), maar de 3 andere dream passen gaan we kopen (dus voor 1,5 jaar). Nu lukt het helaas niet meer om op tijd met de kids naar DLP te gaan om alle 4 de kaarten te verlengen. Ze hebben school en kampweek. Dus nu overwegen we om samen, zonder onze 2 kids erbij even op en neer te sjezen voor fun en nieuwe jaarkaarten.. Kunnen we jaarkaarten voor onszelf plus onze kids verlengen zonder dat onze 2 kids erbij zijn? Of moeten ze er perse persoonlijk bij aanwezig zijn? Dan doen we t per post nl maar dat vind ik toch minder leuk!
    Hoor graag van je!
  • jacqban zei:


    Hoi Lars, hoop dat je ons kunt helpen: onze jaarkaarten verlopen 4 aug dus de maand qua gunstig verlengen is ingegaan! Ik heb stempels voor gratis verlengen van mijn kaart (dus 1 jaar), maar de 3 andere dream passen gaan we kopen (dus voor 1,5 jaar). Nu lukt het helaas niet meer om op tijd met de kids naar DLP te gaan om alle 4 de kaarten te verlengen. Ze hebben school en kampweek. Dus nu overwegen we om samen, zonder onze 2 kids erbij even op en neer te sjezen voor fun en nieuwe jaarkaarten.. Kunnen we jaarkaarten voor onszelf plus onze kids verlengen zonder dat onze 2 kids erbij zijn? Of moeten ze er perse persoonlijk bij aanwezig zijn? Dan doen we t per post nl maar dat vind ik toch minder leuk!
    Hoor graag van je!

    Hoi jacqban,
    Normaal gesproken moeten de jaarkaarthouders fysiek aanwezig zijn om een verlenging te regelen, maar in het geval van kinderen is dat niet noodzakelijk. Zorg uiteraard wel dat de jullie de identiteitsbewijzen van de kinderen meenemen. Jullie kunnen dus gewoon 'even op en neer sjezen' en al jullie jaarkaarten verlengen. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo Lars
    Wij zijn vanaf 11 Juli tot 14 Juli zijn we in Disney.
    Ik wil graag weten wanneer het op Donderdag het rustigs is voor jaarkaarten te kopen.
    Wat de openingstijden zijn voor de jaarkaarten te kopen.Is
    Groetjes Patricia

    Patricia, ik was er vandaag in de middag en het was er erg rustig. Hebben jullie al iemand die korting geeft? Anders offeren wij ons graag op. Mails me maar even op estmar99@Planet.nl.
    Groetjes, esther
  • Hallo
    Ik ben in het bezit van een shareholder kaart maar deze gaat volgend jaar vervallen, wij overwegen om over te stappen naar een jaarkaart. Nu het klopt dat je 15% korting hebt bij het aankopen van een jaarkaart met uw shareholderkaart. Bovendien staat dit erbij;This Annual Passport discount is limited to Shareholders Club members and their families only (of the address) and only for five Annual Passports per member per year. Cannot be combined with any other promotional or special offers. Can only be combined with the family discount (for a single family, of the same address, in compliance with the general conditions of Annual Passports Brochure) on Fantasy and Dream Passports. Excludes sponsorship offers or renewal offers. Wat bedoelen ze met de familiekorting? Hoeveel bedraagt deze? Wij wensen 4 jaarkaarten te kopen aangezien ons gezin uit 4 bestaat en ik veronderstel dat de kinderen (4 en 6) ook een jaarkaart moeten kopen of zijn deze nog gratis?
    Of is het interessanter om 80 aandelen extra te kopen om zo aan 100 te zitten en mijn shareholder te verlengen?
    Bedankt voor de hulp.
Log In of Registreer om te reageren.