Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18182848687105

Reacties



  • Wij zijn in Disneyland Parijs van 16 t/m 20 oktober 2017. Op deze dagen kunnen wij korting geven bij aankoop van een jaarpas.
  • Wij zijn in Disney op 21 en 22 oktober.
    We kunnen maximaal 6 mensen korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Om af te spreken (of alternatieve data vast te leggen) kun je steeds een pb sturen.

    Groetjes,
    Tine
  • Ik ben van 22-24 september en 17-19 november in Disney en kan 3 mensen 10% korting geven.
    Om af te spreken en bij interesse kun je me een berichtje sturen

    GRoetjes

    Vivianne
  • Voor de liefhebbers; wij zijn 30 september (hele dag) en 1 oktober (alleen ochtend tot een uur of 2) weer in disneyland. wij kunnen nog 10 stempels gebruiken dus voor diegene die korting willen op hun nieuwe jaarkaart....geef maar een mailtje ;-)

    jfwedema at online.nl

    Groeten,
    Francis
  • Ik ben op zaterdag 7 oktober een dagje in Disney. Als er mensen zijn die een jaarkaart willen aanschaffen, stuur me gerust een berichtje want ik geef met plezier korting
  • Hoi!

    Wij zijn 18 en 19 oktober weer in Disney!
    Zijn met 2 personen dus kunnen 6 pers. korting geven!
    Wie kunnen we blij maken?

    Groetjes Michel en Anne
  • Hallo!

    Wij zijn vanaf vandaag 22 september tot en met maandagavond 25 september in Disney. En kunnen nog aan 3 personen korting geven op 'n jaarkaart!
    Ik ben te bereiken via pb of mail : esther.hennion@ziggo.nl

    Groetjes, Esther.
  • 14 oktober tot en met 17 oktober 2017 zijn wij in Disney en tevens voor ons de laatste mogelijkheid om jullie korting te geven en voor ons de laatste kans om stempels te krijgen.
    Dus please help ons :)

    We hebben er 6 nodig.
    Je kan appen of smsen op 0629098044. Thanks
  • Onze planning is beetje veranderd.

    We zijn volgende week zondag 1 oktober aanwezig om iemand korting te geven.
    We kunnen nog 3 andere mensen korting geven die dag.
    Verder zijn we aanwezig op donderdag 12 en 13 oktober en op zaterdag 11 november.
  • Hallo Disneyvrienden en -fans,

    van 30 oktober 's avonds t/m 1 november 2017 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder
  • september 2017 aangepast
    Wij zijn van 15 t/m 17 oktober a.s. in Disney en kunnen 6 mensen korting geven. Mocht je interesse hebben kunt u een prive bericht sturen of even mailen naar Candel84@hotmail.com
  • Hoi, ik ben 14-15 oktober in Disney voor mensen die met korting een jaarpas willen aanschaffen. Happy Halloween!
  • Wij zijn op 25, 26, 27, 28 en 29 oktober in Disneyland Parijs. Gaan jullie ook in deze periode en willen jullie een jaarkaart aanschaffen met 10% korting, neem dan contact op met ons. Wij krijgen dan stempels (9 personen/stempels nodig) om 6 maanden verlenging te ontvangen met onze jaarkaarten. Marrek bereikbaar per whatsapp of sms 0616078716
    Vriendelijke groet familie Disney uit Amsterdam
  • Wij komen op 20 november naar disney nu hebben we nog geen jaarpas laatste was 2014 dus wie kunnen we aan 2 stempels helpen?
  • Wij zijn op 25, 26, 27, 28 en 29 oktober in Disneyland Parijs. Gaan jullie ook in deze periode en willen jullie een jaarkaart aanschaffen met 10% korting, neem dan contact op met ons. Wij krijgen dan stempels (9 personen/stempels nodig) om 6 maanden verlenging te ontvangen met onze jaarkaarten. Bij 3 personen of meer betalen wij ook de kosten voor het parkeren!!!
    Marrek bereikbaar per whatsapp of sms 0616078716
    Vriendelijke groet familie Disney uit Amsterdam

  • Wij zijn van zondag 15 oktober tot en met woensdag 18 oktober in Disneyland Parijs. Wij kunnen en willen dan nog veel mensen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart!!
    Interesse?? Laat het ons weten!!
    Groetjes Linda

  • Hallo,

    Wij hebben nog 3 stempels nodig voor 1 maart. Ik zoek dus een gezin die 3 jaarkaarten nodig heeft, jullie krijgen 10% korting en 1 gratis toegangsticket ter waarde van 79 euro die in mindering gebracht zal worden op de jaarkaarten. Is toegangsticket dat ik niet kan gebruiken omdat we jaarkaarten hebben.
  • Update van onze Disneytripjes. Wie graag korting wil op de aanschaf van een jaarpas mag contact opnemen.
    Wij hebben op dit ogenblik nog 6 stempels nodig (waarschijnlijk al 2 gevonden voor november, dus we kunnen nog 4 personen korting aanbieden op onderstaande data).
    - 21 en 22 oktober
    - 19 en 20 november
  • Goedemorgen,

    Wij kunnen nog 12 keer korting geven op toekomstige jaarkaarthouders. We zullen in DLP zijn van vrijdag 6 oktober tm zondag 8 oktober 2017
  • Hoi allemaal,

    We zijn 18-20 oktober, en 17-19 november in Disneyland. Kan ik je/jullie blij maken met 10% korting op een jaarpas, dan hoor ik het graag!

    Stuur me een prive berichtje, en dan spreken we af!

    Groeten,
    Wouter
  • Wij zijn van 15-17 oktober en van 24-29 december in Disneyland Paris.
    Wil je een korting van 10% op je de jaarpas? Stuur dan even een PB!

    Er is nog ruimte voor 3 personen!
  • oktober 2017 aangepast
    Hallo Allemaal,

    Mijn partner en ik willen 31-10 t/m 2-11 naar DLP gaan (zijn 30-10 al aanwezig in de regio) . Hierbij zouden we dan graag 2 nieuwe jaarkaarten willen aanschaffen. Wie-o-Wie is er dan ook aanwezig, zodat wij elkaar kunnen helpen?
    Alvast bedankt!

    Groeten,
    Jeff
  • Hallo iedereen,

    Wij zijn van 29 oktober tot en met 2 November in Disneyland en kunnen korting geven aan 12 personen.
    Stuur gerust een mailtje naar elke-999@hotmail.com

    Groetjes,

    Elke
  • Hallo iedereen

    Wij zijn 15 tot 20 oktober in disney. Ik kan 3 personen 10 % korting geven je kan me een email sturen naar moniquedebes@hotmail.com

    Groetjes Monique.
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn het weekend van 18 en 19 november in Disneyland. En kunnen 9 personen korting geven...
    Stuur een mailtje naar: sandyklein99@gmail.com

    Groetjes Sandy
  • oktober 2017 aangepast
    Beste Disneyfan, wij zijn maandag 30 oktober (middag) en dinsdag 31 oktober (hele dag) te vinden in Disneyland en kunnen in totaal 6 personen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Als we afspreken voor de ingang van het parkeerterrein kunnen we regelen dat je gratis kunt parkeren. Interesse? Stuur een bericht naar dps@live.nl Grtz, Richard & Danielle
  • Beste Lars,

    Hoelang moet je wachten tot je terug abonnement kan aankopen met de 10% korting? Is het 2 jaar vanaf de datum van aanschaf of moet je kaart 2 jaar vervallen zijn vooraleer je nieuwe kan kopen met de korting?

    Groetjes
  • Hallo, van zondag 15 oktober ( het begin van de middag) tot en met dinsdag 17 oktober kunnen we 10% korting geven op een jaarkaart. Heb je interesse mail of bel gerust. Brooklyn@kpnmail.nl of 06-40723152
    Magische groet, Sandra
  • Wij zij nu ( 12 t/m 14 oktober 2017) in DLP 10 % korting op jullie jaarkaart?
  • Wij kunnen nog steeds korting geven van 15 oktober tot 18 oktober
Log In of Registreer om te reageren.