IJsblokjesmachine

juni 2017 aangepast in Hotels & Accommodatie
beste,

Heeft u weet van een ijsblokjesmachine die aanwezig zou zijn in de disneyhotels?

m.v.g.
K. Gillabel

Reacties

  • beste,

    Heeft u weet van een ijsblokjesmachine die aanwezig zou zijn in de disneyhotels?

    m.v.g.
    K. Gillabel

    Ik weet dat ze ijsblokjesmachines hebben in SQL, Newport Bay en het Disney hotel. Volgens mij de andere Disney hotels ook. Even kijken op de website en je hotel faciliteiten, kun je alles zien wat er in het hotel te vinden is.

  • In het overzicht der faciliteiten ( voor mij newport bay) lees ik nergens iets over ijsmachines.
    Nu, als u zegt dat er zouden zijn, dan geeft dit me net meer zekerheid.

    Alvast dank voor je reactie...
  • In het overzicht der faciliteiten ( voor mij newport bay) lees ik nergens iets over ijsmachines.
    Nu, als u zegt dat er zouden zijn, dan geeft dit me net meer zekerheid.

    Alvast dank voor je reactie...

    Newport Bay heeft ze wel, tenzij dit plots ineens veranderd is waar ik niet van uit ga.
  • hoi,

    inderdaad, in newport bay is er 1.

    groetjes
  • Hoe werkt dat dan, bedoel je dat je dan gratis ijsblokjes kan halen voor in je drankjes? Groetjes
  • Mama zei:

    Hoe werkt dat dan, bedoel je dat je dan gratis ijsblokjes kan halen voor in je drankjes? Groetjes

    Jep
  • Oh dat is mooi om te weten voor als we zelf iets te drinken meenemen voor op de hotelkamer. Bedankt voor de info
Log In of Registreer om te reageren.