Envie de + magazine

Hallo Lars,
Plaats mij vraag over de Envie + maar even bij de jaarkaarten. Kreeg bericht dat de nieuwe Envie + weer uit is. Aangezien wij hem nooit helemaal vertaald krijgen Frown, wilde ik jou vragen wat de belangrijkste punten zijn wat er zoal in staat. Zijn er bijvoorbeeld nog interessante kortingen of aanbiedingen, in bijvoorbeeld restaurants, hotels of wat dan ook. Hoop dat je mij weer het antwoord kan geven.
Groetjes Petra Smile
«1

Reacties


  • Hallo Lars,
    Plaats mij vraag over de Envie + maar even bij de jaarkaarten. Kreeg bericht dat de nieuwe Envie + weer uit is. Aangezien wij hem nooit helemaal vertaald krijgen Frown, wilde ik jou vragen wat de belangrijkste punten zijn wat er zoal in staat. Zijn er bijvoorbeeld nog interessante kortingen of aanbiedingen, in bijvoorbeeld restaurants, hotels of wat dan ook. Hoop dat je mij weer het antwoord kan geven.
    Groetjes Petra Smile

    Hoi Petra,
    Ik heb zojuist een uitgebreid artikel geplaatst met alle acties, voordelen en aanbiedingen uit de Envie de + 29 (voorjaar 2012): http://www.discoverthemagic.nl/2012/04/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-29-voorjaar-2012/
    Groetjes,
    Lars
  • Beste mensen,
    Even een algemeen bericht. Ik krijg veel vragen binnen over het niet ontvangen van het Envie de + magazine voor jaarkaarthouders. Het is bekend dat internationale post vanuit Disneyland vaak niet (of vaak veels te laat) aankomt op adressen in Nederland. Dit probleem speelt al een hele tijd en Disney is hiervan op de hoogte. Waarschijnlijk ligt het aan de Franse post en kunnen ze er verder nik s aan doen.
    De enige manier om dit persoonlijk kenbaar te maken is door een mailtje te sturen naar de Klantenservice: dlp.clientenservice@disney.com.
    Gelukkig is DiscoverTheMagic.nl er nog om jullie te voorzien van de laatste digitale uitgave van de Envie de + (te downloaden via de Jaarkaarten pagina) en maak ik telkens een Nederlandse vertaling met alle voordelen, acties en aanbiedingen. Zie de reactie hierboven voor de link naar de vertaling van het Envie de + magazine nummer 29 (voorjaar 2012).
    Groetjes,
    Lars
  • nou heb maar eens een mail gestuurd of ze er kunnen sturen ben benieuwd, zal er maar niet op rekenen en hier op forum envie lezen.
    toch vreemd de franse post kan toch gewoon post naar nederland sturen zou je zeggen.
  • Hallo Lars,
    weet jij wanneer de volgende envie+ herfst winter uitkomt?
    groeten,
    Alex
  • Alex zei:


    Hallo Lars,
    weet jij wanneer de volgende envie+ herfst winter uitkomt?
    groeten,
    Alex

    Hoi Alex,
    De huidige zomeracties lopen nog t/m 30 september, dus ik verwacht eind september of begin oktober de nieuwe Envie de + 31 voor de jaarkaartacties van najaar/winter 2012.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Is er al iets bekend over de nieuwe Envie+ voor dit jaar, wanneer komt die uit?
    Met vriendelijke groet,
    Alex
  • Alex zei:


    Hallo Lars,
    Is er al iets bekend over de nieuwe Envie+ voor dit jaar, wanneer komt die uit?
    Met vriendelijke groet,
    Alex

    Hoi Alex,
    De nieuwe Envie+ komt deze maand uit. Zodra ik deze digitaal ontvang, zal ik 'm op de site plaatsen. Hou Facebook/Twitter in de gaten voor de aankondiging als deze beschikbaar is.
    Groetjes,
    Lars
  • op dlrp forum zijn er al mensen die het over de post hebben ontvangen.
    normaal kreeg ik envie per email, maar nog niks gezien
  • Volgens de reserveerlijn is inderdaad de nieuwe envie+ uit,
    helaas zijn er geen extra kortingen op room-only's voor jaarpashouders naast de bestaande 35 %
  • heb ondertussen email gehad, staat niet veel bijzonders in, gaat over de verlenging van 20 jaar viering.
    en de kortingen van hotels.
    en er is een actie met je jaarkaart voor foto's 2 voor de prijs van 1 met gratis 20 jaar kader.
    kopen roch altijd foto met character dus die actie is leuk voor ons, nemen ons nichtje van 9 mee, dus hebben we ook gelijk leuke foto's voor haar
  • Envie de + magazine nummer 32 (voorjaar 2013) is inmiddels digitaal beschikbaar. In het volgende artikel heb ik een uitgebreide vertaling gemaakt met alle info en kortingen uit het Franstalige magazine: http://www.discoverthemagic.nl/2013/05/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-32-voorjaar-2013/.
    Groetjes,
    Lars
  • tip, print de acties uit van 2 foto,s voor de actieprijs met 20 jaar kader.
    had een email gehad met deze actie maar toen ik in npbc 2 foto's van duffy wilde beweerden ze dat ik alleen dreampaskorting kreeg.
    in augustus gaan we nog een paar dagen maar dan print ik deze zeker uit .zo raar dat personeel in Disney nooit op hoogte is van acties is uit envie, ze weten niet eens wat envie is!
  • Hallo Lars,
    Is er ook al bekend of er deze zomer de jaarkaartactie is voor een ander persoon mee te nemen het park in voor €22,- ofzo?
    Groetjes Alex
  • Alex zei:


    Hallo Lars,
    Is er ook al bekend of er deze zomer de jaarkaartactie is voor een ander persoon mee te nemen het park in voor €22,- ofzo?
    Groetjes Alex

    Hoi Alex,
    Deze actie komt inderdaad terug, maar is nog niet officieel door Disney bevestigd. Via diverse bronnen is het volgende bekend:
    Jaarkaarthouders kunnen voor vrienden een dagkaart (2 parken) kopen voor €21,- (Francilien, Fantasy en Dream) of €24,- (Découverte en Classic). De overige voorwaarden zijn vooralsnog niet bekend. Zodra ik de officiële informatie krijg, plaats ik deze op DiscoverTheMagic.nl!
    Groetjes,
    Lars
  • Het is officieel.
    http://idf-offres.disneylandparis.fr/passeport-annuel/adherents/bons-plans/offre-de-reve-tickets-disney.xhtml
    Partagez la magie de Disneyland® Paris avec vos amis du 10 juin au 13 septembre 2013 inclus (sauf le 13 juillet 2013) !
  • De actie is inderdaad inmiddels officieel aangekondigd door Disney. In dit artikel staat de Nederlandse vertaling: http://www.discoverthemagic.nl/2013/06/jaarkaartactie-disneyland-parijs-e21-per-dagkaart-voor-maximaal-5-vrienden-per-week/
  • Hallo Lars,
    Weet je al of ook de hotelkameractie terug komt deze zomer? En is dat dan alleen telefonisch te boeken bij een telefoonnummer in Frankrijk? We willen graag vrienden meenemen met de Bring a friend actie, en het liefste zouden ze ook in een van de Disneyhotels slapen. Of heb je nog een andere tip voor aantrekkelijke korting op een Disneyhotelkamer?

  • Hallo Lars,
    Weet je al of ook de hotelkameractie terug komt deze zomer? En is dat dan alleen telefonisch te boeken bij een telefoonnummer in Frankrijk? We willen graag vrienden meenemen met de Bring a friend actie, en het liefste zouden ze ook in een van de Disneyhotels slapen. Of heb je nog een andere tip voor aantrekkelijke korting op een Disneyhotelkamer?

    Hoi CakeKoningin,
    Op dit moment zijn de acties en aanbiedingen voor jaarkaarthouders tijdens de zomerperiode nog niet bekend. Met een Francilien of Fantasy jaarkaart krijg je nu al 25% korting op hotelovernachtingen in de Disney hotels. Met een Dream jaarkaart zelfs 35%. Deze prijzen zijn gewoon via de Nederlandse reserveringslijn (0900-0654) te boeken, je hoeft er geen Frans nummer voor te bellen.
    Groetjes,
    Lars
  • Weet er iemand wanner de nieuwe Envie uitkomt? Ik heb sinds augustus een dreampass en ben benieuwd of hij in de bus zal vallen.
    Groetjes Passie
  • passie zei:


    Weet er iemand wanner de nieuwe Envie uitkomt? Ik heb sinds augustus een dreampass en ben benieuwd of hij in de bus zal vallen.
    Groetjes Passie

    Hoi Passie,
    De nieuwe Envie de + magazine zal deze maand uitkomen. Zodra het magazine digitaal beschikbaar is, zal ik deze als download op de Jaarkaarten pagina aanbieden en een Nederlandse vertaling maken.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb envie de + Herfst 2013 nr 34 sinds vorige week in de bus,Lars kan je mischien vertaling plaatsen als deze beschikbaar is dank je wel stampertjeLaugh

  • Ik heb envie de + Herfst 2013 nr 34 sinds vorige week in de bus,Lars kan je mischien vertaling plaatsen als deze beschikbaar is dank je wel stampertjeLaugh

    Heel graag, stampertje, alleen heb ik de mijne nog altijd niet binnen gekregen. Daarnaast is het nieuwe magazine nog niet digitaal beschikbaar, waardoor ik niet weet wat er in staat en dus geen vertaling kan maken. Ik heb mijn contactpersoon ingelicht met de vraag of ik het magazine alsnog kan ontvangen. Zodra ik het heb (fysiek of digitaal), dan maak ik uiteraard de vertaling.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    passie zei:


    Weet er iemand wanner de nieuwe Envie uitkomt? Ik heb sinds augustus een dreampass en ben benieuwd of hij in de bus zal vallen.
    Groetjes Passie

    Hoi Passie,
    De nieuwe Envie de + magazine zal deze maand uitkomen. Zodra het magazine digitaal beschikbaar is, zal ik deze als download op de Jaarkaarten pagina aanbieden en een Nederlandse vertaling maken.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    Heb je de Envie de + nu wel? Ik zie m
  • nog negens staan helaas.

  • Hallo Lars,
    Heb je de Envie de + nu wel? Ik zie m nog negens staan helaas.

    Helaas heb ik de Envie de + nummer 34 nog altijd niet ontvangen en is deze digitaal (nog) niet beschikbaar. Uit Franse forums maak ik op dat er het volgende in staat vermeld:
    - 45% korting op overnachtingen in de Disney hotels (40% korting op 1 nacht, 45% korting op 2 of meer nachten) in de periode van 3 oktober 2013 t/m 2 april 2014 (boek vóór 4 januari 2014). Alle jaarkaarthouders.
    - 10% korting op de Kerstdiners en Oudejaarsdiners met de Disney figuren. Alle jaarkaarthouders, behalve Découverte.
    Verder informatie over de Franse broadway versie van Beauty and the Beast, Frozen en de aanbeveling om een jaarkaart 'cadeau' te doen voor de feestdagen.
    Zodra ik Envie de + 34 in mijn handen krijg, maak ik er ook een artikel van.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,
    Ik heb de nieuwe Envie digitaal gehad,wanneer post jij de vertaling op de site.
    Mijn frans is niet zo goed,helaas.Embarassed
    Alvast bedankt.Smile
    groetjes Dorette
  • Hallo,
    Ik heb sinds december een jaarkaart, krijg
    Je het magazine thuisgestuurd?
    Er zijn toch ook dagen waarop je goedkoop je vrienden mee kunt nemen? Staan deze daar ook in?
    Ik hoor het graag
    Gr Lisanne

  • Hallo,
    Ik heb sinds december een jaarkaart, krijg
    Je het magazine thuisgestuurd?
    Er zijn toch ook dagen waarop je goedkoop je vrienden mee kunt nemen? Staan deze daar ook in?
    Ik hoor het graag
    Gr Lisanne

    Hoi Lisanne,
    Het magazine krijg je thuisgestuurd, maar het is een bekend probleem dat met name internationale klanten het magazine niet altijd ontvangen. DiscoverTheMagic.nl maakt altijd een Nederlandse vertaling van het magazine. Bekijk de vertaling van het actuele magazine (nummer 34; winter 2013/2014): http://www.discoverthemagic.nl/2013/11/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-34-winter-2013/.
    De 'Bring a Friend' actie met goedkope dagkaarten voor vrienden van jaarkaarthouders (6 januari t/m 31 maart 2014) staat hier uitgelegd: http://www.discoverthemagic.nl/2014/01/jaarkaartactie-disneyland-parijs-e21-per-dagkaart-voor-maximaal-5-vrienden-per-week-2/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik ben nieuw hier dus misschien post ik de vragen op de verkeerde plek, als dit zo is hoor ik het graag.
    We hebben sinds kort het middelste abonnement.
    Nu hebben we het ratatouille boekje per post gehad, weet iemand of dat ergens vertaald staat?
    Staat er iets in voor abonnementhouders?
    Ik las ook iets over softopenings?
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Bedankt alvast
    Groetjes Karin
  • karin zei:


    Hallo,
    Ik ben nieuw hier dus misschien post ik de vragen op de verkeerde plek, als dit zo is hoor ik het graag.
    We hebben sinds kort het middelste abonnement.
    Nu hebben we het ratatouille boekje per post gehad, weet iemand of dat ergens vertaald staat?
    Staat er iets in voor abonnementhouders?
    Ik las ook iets over softopenings?
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Bedankt alvast
    Groetjes Karin

    Hoi Karin,
    Welkom! Ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic. Wij maken altijd een Nederlandse vertaling van het Franse Envie de + magazine voor jaarkaarthouders. De vertaling van het 'Ratatouille' magazine (#35) vind je hier: http://www.discoverthemagic.nl/2014/04/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-35-voorjaar-2014/. Het nieuwe magazine (#36; zomer 2014) komt binnenkort beschikbaar. Zodra wij dit magazine van Disney ontvangen, maken we weer een vertaling. Alle artikelen over jaarkaartacties vind je in deze categorie op de website: http://www.discoverthemagic.nl/category/jaarkaartacties/.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.