@Minnie-T , Als je de berichten van Kapitein_Merijn (vanaf 12 september) hier boven doorleest, blijkt dat je geen korting krijgt met je jaarkaart, maar een belletje kan geen kwaad.
Als wij geen nye ticket halen en toch 31dec naar het park gaan met onze jaar pas. Tot hoe laat mogen wij dan in het park aanwezig zijn? En is er dan wel gewoon een avond show? Alvast bedankt voor degene die het antwoord heeft
@Minnie-T , Als je de berichten van Kapitein_Merijn (vanaf 12 september) hier boven doorleest, blijkt dat je geen korting krijgt met je jaarkaart, maar een belletje kan geen kwaad.
Je kreeg in ieder geval geen korting op het kaartje van € 29,=, of dit ook zo is bij de normale aanschafprijs weet ik niet.
Helaas zijn wij net te laat met het kopen van de New Years Eve tickets. Dus gaan wij maar oudejaarsavond in de studio's vieren. Wordt daar dit jaar nog wel iets speciaals georganiseerd? Of alleen de vuurwerkshow? En heel belangrijk... wordt er wel afgeteld naar het nieuwe jaar?? En als wij oudejaarsavond in de studio's vieren zullen wij dan heel veel missen (in het gewone park wordt natuurlijk heel veel georganiseerd tussen 19.00 - 01.00 uur.
Helaas zijn wij net te laat met het kopen van de New Years Eve tickets. Dus gaan wij maar oudejaarsavond in de studio's vieren. Wordt daar dit jaar nog wel iets speciaals georganiseerd? Of alleen de vuurwerkshow? En heel belangrijk... wordt er wel afgeteld naar het nieuwe jaar?? En als wij oudejaarsavond in de studio's vieren zullen wij dan heel veel missen (in het gewone park wordt natuurlijk heel veel georganiseerd tussen 19.00 - 01.00 uur.
Hoi Robine,
In het Walt Disney Studios Park wordt ook afgeteld en is er groot vuurwerk, net als vorig jaar. Het speciale entertainment is echter alleen tijdens de New Year's Eve Party te zien in het Disneyland Park.
Even dit onderwerp nieuw leven inblazen ipv een nieuw topic te openen.
Iemand ervaringen met oudejaarsdag in DLP?
1. Wanneer start de kaartverkoop voor 31/12/2019?
2. Is het erg druk die avond in het Disneyland Park of valt het mee door het gelimiteerd aantal kaarten die men verkoopt?
3. Heb je nog iets aan je Infinity kaart die avond qua korting of voordelen? Neem aan dat er geen VIP vakken zijn aan het kasteel voor kaarthouders?
Het idee is om oudejaarsavond daar eens mee te maken voor het vuurwerk / aftellen, gewoon de magie eens beleven. Attracties kunnen we dan vanaf 2-3 januari weer doen als t wat rustiger zal zijn..
Wij hebben het inmiddels drie keer gedaan: de eerste keer toen er nog geen aparte kaartjes waren, de tweede keer met aparte kaartjes en de derde keer weer zonder. Het is sowieso druk. "Gelimiteerd" wil nog altijd zeggen dat het druk is, omdat deze avond bijna 100% zeker ook dit jaar weer is uitverkocht. Je hebt, behalve de korting in winkels en restaurants, inderdaad niets aan aparte vakken m.b.t. je Infinity-kaart. Die zijn er wel voor de parade en Illuminations eerder op de avond.
Wanneer de kaartverkoop start weet ik nog niet. Lars misschien?
Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de tickets voor de New Year's Eve Party in de verkoop gaan, maar deze avond is altijd uitverkocht, dus zodra ze beschikbaar komen is het advies om ze direct te reserveren.
Op zich als je gewoon voor de fun gaat, vuurwerk en aftellen naar 2020.. maar van de andere kant als het echt massaal vervelend druk is en je staat daar uren in de kou zonder fatsoenlijk uitzicht dan vraag ik me af of het wel zo fantastisch is allemaal.
Ik heb ook gezien dat ze de vorige jaren menu’s hadden van 200 euro..
Hoe zijn jullie ervaringen, kun je die avond nog in attracties zonder absurde wachttijden, zijn er fastpasses?
Ik denk er anders aan om gewoon ik de Village ergens te reserveren en eens goed te gaan eten ipv de hoofdprijs te betalen in Disneyland zelf.. het mag echt wel iets kosten natuurlijk maar niet overdrijven
Je hoeft niet perse maaltijden te reserveren voor hoge bedragen. Counterservice restaurants zijn gewoon geopend en hanteren de reguliere prijzen. Wil je echter genieten van tafelservice of buffetservice, dan zul je óf de hogere prijzen moeten betalen óf restaurants uitkiezen die hier niet aan mee doen in Disney Village of de Disney hotels.
Afgelopen jaar was er tevens kleinschalig 'countdown vuurwerk' op Lake Disney, dus je kunt er ook voor kiezen om dat te kijken in plaats van de grote vuurwerkshow in het Disneyland Park.
@Lars bedankt weer, na WDW Orlando geboekt te hebben gaan we ook de infinity jaarkaarten en indien mogelijk de kaarten voor oudejaarsdag via deze website kopen om je te belonen voor al je tijd en werk!
De gratis shuttlebussen van Disney voor de Disney hotels en partner hotels blijven tot 1 uur na parksluiting rijden, ook op Oudejaarsavond. Je kunt dus gewoon terug naar het hotel. Voor overige accommodaties rondom Disneyland Paris zal eigen vervoer (of inderdaad taxi) geregeld moeten worden.
Wij verblijven meestal vlak buiten het resort, tenzij we een leuke Room Only aanbieding kunnen vinden in DLP zelf maar m'n ervaring is dat het nogal massaal is met het busvervoer, dus persoonlijk heb ik een voorkeur voor de RER A trein naar Val D'Europe of Torcy. Iets minder magisch, ook iets minder druk
Dat is voor zover ik weet enkel op de toegangskaartjes, maar aangezien de kortingspercentages gelijk zijn aan de restaurantkorting weet ik het niet zeker. Lars weet dat vast wel
De restaurants, ik zie dat ze op de website enkel een pakket aanbieden met de western show.. zijn de reguliere restaurants in het Disneyland park (na 18u) gesloten die avond?
Ik heb prijzen gezien van voorgaande jaren (nogal absurd) dus ik overweeg anders een goed restaurant te zoeken in Val d’Europe ofzo.
Zoals Hugo al aangeeft zijn de counterservice restaurants in de parken en de meeste restaurants in Disney Village gewoon geopend met de reguliere prijzen en menu's.
Dag @Lars en @Hugo, bedankt voor deze info! Een geruststelling.
We hebben alle “moderate” restaurants op de Bucket list staan om binnen een jaar te doen maar idd voor 31/12 gaan we dan even kijken wat handig is.
Nogmaals dank voor de brochure. We zullen volgende week ineens de tickets aankopen. Top!
Nog tips? Het mag gerust 100 euro kosten voor een volwassene en een kind maar niet de 400 die Disney voorstelt Kijken dat we ergens kunnen reserveren dan.
In principe kun je kiezen uit alle restaurants die niet in de brochure staan. Alleen de genoemde locaties doen mee aan de 'speciale prijzen'. Wees er wel op tijd bij om de overige restaurants op voorhand te reserveren.
Bedankt voor de info. Chez Rémy tegen de reguliere prijs is toch ook “chique” en betaalbaar vergeleken met de rest. Ik merk dat maar weinig restaurants de optie bieden om te reserveren maar we zullen dat dan via de website doen 3-2 maanden op voorhand ?? Dankjewel @Lars
Reacties
Als je de berichten van Kapitein_Merijn (vanaf 12 september) hier boven doorleest, blijkt dat je geen korting krijgt met je jaarkaart, maar een belletje kan geen kwaad.
Als wij geen nye ticket halen en toch 31dec naar het park gaan met onze jaar pas. Tot hoe laat mogen wij dan in het park aanwezig zijn?
En is er dan wel gewoon een avond show?
Alvast bedankt voor degene die het antwoord heeft
het park sluit om 18:00 uur, dan kun je ook kijken naar Illuminations. Je mag zonder kaartje wel gewoon de avond in het Walt Disney Studios Park doorbrengen.
Kijk voor meer info op onze pagina over Oud & Nieuw 2017: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/oudejaarsavond-new-years-eve-party-disneyland-paris
En heel belangrijk... wordt er wel afgeteld naar het nieuwe jaar??
En als wij oudejaarsavond in de studio's vieren zullen wij dan heel veel missen (in het gewone park wordt natuurlijk heel veel georganiseerd tussen 19.00 - 01.00 uur.
In het Walt Disney Studios Park wordt ook afgeteld en is er groot vuurwerk, net als vorig jaar. Het speciale entertainment is echter alleen tijdens de New Year's Eve Party te zien in het Disneyland Park.
Groetjes,
Lars
Even dit onderwerp nieuw leven inblazen ipv een nieuw topic te openen.
Iemand ervaringen met oudejaarsdag in DLP?
1. Wanneer start de kaartverkoop voor 31/12/2019?
2. Is het erg druk die avond in het Disneyland Park of valt het mee door het gelimiteerd aantal kaarten die men verkoopt?
3. Heb je nog iets aan je Infinity kaart die avond qua korting of voordelen? Neem aan dat er geen VIP vakken zijn aan het kasteel voor kaarthouders?
Het idee is om oudejaarsavond daar eens mee te maken voor het vuurwerk / aftellen, gewoon de magie eens beleven. Attracties kunnen we dan vanaf 2-3 januari weer doen als t wat rustiger zal zijn..
Iemand die dit kan aanraden of juist afraden?
Het is sowieso druk. "Gelimiteerd" wil nog altijd zeggen dat het druk is, omdat deze avond bijna 100% zeker ook dit jaar weer is uitverkocht.
Je hebt, behalve de korting in winkels en restaurants, inderdaad niets aan aparte vakken m.b.t. je Infinity-kaart. Die zijn er wel voor de parade en Illuminations eerder op de avond.
Wanneer de kaartverkoop start weet ik nog niet. Lars misschien?
Op zich als je gewoon voor de fun gaat, vuurwerk en aftellen naar 2020.. maar van de andere kant als het echt massaal vervelend druk is en je staat daar uren in de kou zonder fatsoenlijk uitzicht dan vraag ik me af of het wel zo fantastisch is allemaal.
Ik heb ook gezien dat ze de vorige jaren menu’s hadden van 200 euro..
Hoe zijn jullie ervaringen, kun je die avond nog in attracties zonder absurde wachttijden, zijn er fastpasses?
Ik denk er anders aan om gewoon ik de Village ergens te reserveren en eens goed te gaan eten ipv de hoofdprijs te betalen in Disneyland zelf.. het mag echt wel iets kosten natuurlijk maar niet overdrijven
Je hoeft niet perse maaltijden te reserveren voor hoge bedragen. Counterservice restaurants zijn gewoon geopend en hanteren de reguliere prijzen. Wil je echter genieten van tafelservice of buffetservice, dan zul je óf de hogere prijzen moeten betalen óf restaurants uitkiezen die hier niet aan mee doen in Disney Village of de Disney hotels.
Afgelopen jaar was er tevens kleinschalig 'countdown vuurwerk' op Lake Disney, dus je kunt er ook voor kiezen om dat te kijken in plaats van de grote vuurwerkshow in het Disneyland Park.
Groetjes,
Lars
Laatste RER A staat gepland om 00:20
Misschien de nachtbussen?
Massa’s bezoekers en personeel zal nog naar huis moeten hè.
Nachtje Disney hotel kost €800
B&B hotel (DLP) €200
In het ergste geval taxi nemen maar ook die zullen het druk hebben die avond..
De gratis shuttlebussen van Disney voor de Disney hotels en partner hotels blijven tot 1 uur na parksluiting rijden, ook op Oudejaarsavond. Je kunt dus gewoon terug naar het hotel. Voor overige accommodaties rondom Disneyland Paris zal eigen vervoer (of inderdaad taxi) geregeld moeten worden.
Groetjes,
Lars
Wij verblijven meestal vlak buiten het resort, tenzij we een leuke Room Only aanbieding kunnen vinden in DLP zelf maar m'n ervaring is dat het nogal massaal is met het busvervoer, dus persoonlijk heb ik een voorkeur voor de RER A trein naar Val D'Europe of Torcy. Iets minder magisch, ook iets minder druk
Voor de geïnteresseerden heb ik dit gevonden en bevestigd gekregen door de RATP via Twitter DM, is in het frans maar het komt er op neer dat er de hele nacht treinden rijden, op de RER A was dit in 2018 iedere 35 minuten zoals te zien op het schema: https://rera-leblog.fr/point-sur-la-circulation-du-rer-a-pendant-les-fetes-de-fin-dannee/
Magic Plus: 10% korting.
Infinity krijgt 15% korting.
Telefonisch boeken zeker?
Lars weet dat vast wel
Ik heb prijzen gezien van voorgaande jaren (nogal absurd) dus ik overweeg anders een goed restaurant te zoeken in Val d’Europe ofzo.
Via Google wat huiveringwekkende prijzen teruggevonden van 31/12 vorig jaar. 200 a 400 euro voor een menu.
Blijkbaar is het dan wel verstandig om in de Village of buiten het resort ergens table service te reserveren.
Wat een totale waanzin
Prijzen en menu's in bepaalde tafelservice en buffetservice restaurants in Disneyland tijdens de New Years Eve Party kun je vinden in de speciale brochure die te bekijken en te downloaden is via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/new-years-eve-party-paris. Dit is erg populair, dus reserveer op voorhand.
Zoals Hugo al aangeeft zijn de counterservice restaurants in de parken en de meeste restaurants in Disney Village gewoon geopend met de reguliere prijzen en menu's.
Groetjes,
Lars
We hebben alle “moderate” restaurants op de Bucket list staan om binnen een jaar te doen maar idd voor 31/12 gaan we dan even kijken wat handig is.
Nogmaals dank voor de brochure.
We zullen volgende week ineens de tickets aankopen. Top!
Nog tips? Het mag gerust 100 euro kosten voor een volwassene en een kind maar niet de 400 die Disney voorstelt
Kijken dat we ergens kunnen reserveren dan.
In principe kun je kiezen uit alle restaurants die niet in de brochure staan. Alleen de genoemde locaties doen mee aan de 'speciale prijzen'. Wees er wel op tijd bij om de overige restaurants op voorhand te reserveren.
Groetjes,
Lars
Chez Rémy tegen de reguliere prijs is toch ook “chique” en betaalbaar vergeleken met de rest.
Ik merk dat maar weinig restaurants de optie bieden om te reserveren maar we zullen dat dan via de website doen 3-2 maanden op voorhand ?? Dankjewel @Lars
Chez Rémy op 31/12 en inventions op 1/1 lijkt me wel wat.