Disney PhotoPass / PhotoPass+

13468913

Reacties

  • hey allen,

    wie heeft er weet van fotografen rondom het kasteel. Ik las ergens dat er 1 (of meerdere) rond het kasteel plaats hebben gevat. weten jullie of dit klopt en waar deze zich dan zou bevinden?

    dank je
  • hey allen,

    wie heeft er weet van fotografen rondom het kasteel. Ik las ergens dat er 1 (of meerdere) rond het kasteel plaats hebben gevat. weten jullie of dit klopt en waar deze zich dan zou bevinden?

    dank je

    Hoi gillabel,

    De PhotoPass fotografen bij het kasteel staan op het middenplein, aan de linkerzijde. Dit staat aangegeven.

    Groetjes,
    Lars
  • dank je voor het snelle antwoord
  • beste allen,

    de photopass is een topproduct voor elk verblijf. Je kan op een makkelijke manier mooie foto's verwerven.
    Bij ons verblijf van 4 dagen is het resultaat 156 foto's.
    Bij de populaire disneyfiguren( donald, goofy, mickey, minnie) is er een fotograaf aanwezig, maar zeker niet bij alle figuren.
    zo stonden bij genie, woodie ( en dag erop jessie) geen fotograaf.

    enige minpunt tijdens ons verblijf: men kampte tijdens onze 4-daagse met een software probleem van de browser en app. zo konden we daar onze foto's niet op bekijken ( wel op de schermen in het park). Na elke dag na te vragen in de stores kreeg ik steeds het antwoord: over 24 uur is dit opgelost. Op dag 4 dan toch maar eens naar de city hall gegaan ( moet je ook eens binnen zijn geweest voor unieke foto's).
    De dame aan de balie wou ons eerst afwimpelen( mij toch) met hetzelfde antwoord als de dagen voordien ( er wordt aan gewerkt). Tot mijn vriendin zich er mee moeide. Met woorden als verloving, geld en klantenservice heeft ze toch bereikt dat men, via een overste, ons 3 geprinte en gekaderde foto's heeft doen ontvangen ( waarde ong.35 euro)
    7 dagen na de activering van de pas, 3 dagen na vertrek, zijn dan toch alle foto's op de browser en app gekomen.
    Waarschijnlijk net de pech dat men met softwareproblemen zat bij fujifilm. Maar de disney crew heeft dit mooi rechtgezet.

    groetjes
  • oktober 2017 aangepast
    hallo allemaal,

    Heb even een aantal vragen in verband met de photopas bij een infinity jaarkaart.

    Ik heb een infinity jaarkaart en daar krijg je normaal een gratis fotopas bij. Nu is mijn jaarkaart 1 jaar en 4 maanden geldig, als ik nu een fotopas haal is deze dan een jaar geldig en kan ik dan een nieuwe halen of is deze net zo lang geldig als mijn jaarkaart??

    Is deze fotopas inbegrepen op de jaarkaart ( heb ik mijn jaarkaart nodig om de foto's op te slaan) of kan ik deze ergens afhalen en zo ja waar kan ik dan deze fotopas afhalen??

    Ik neem aan dat de fotopas dezelfde mogelijkheden heeft als de fotopas voor jaarkaarten??

    Groetjes Birgitte
  • oktober 2017 aangepast
    Hoi Brigitte,

    De photopass is een voordeel van de Infinity-pass en heeft dus dezelfde geldigheidsduur als je jaarkaart. Het is inderdaad qua kenmerken en gebruiksmogelijkheden precies hetzelfde als de los te kopen photopass voor jaarkaarthouders.
    Als ik het me goed herinner moet je een apart pasje ophalen bij winkels die ook de jaarkaart-versie van de photopass verkopen.
  • je krijgt inderdaad een los pasje. gewoon op te halen met je jaarkaart bij 1 van de fotopas winkeltjes.
  • Weet iemand hoe snel de foto's op je photopass staan? Gaat hier een aantal uur overheen?
  • Dat gaat, als het systeem goed werkt, binnen 5 minuten.
  • We waren vanmorgen de eerste bij buzz lightyear maar ik zie deze foto's nog niet op m'n photopass app
  • Je kunt altijd even navragen bij een verkooppunt van photopasses of bij de attractie zelf.
  • oktober 2017 aangepast
    Hoi hugo en esther,

    Bedankt voor de reacties.

    Dan loop ik op de dag van aankomst even een winkel binnen. Weet iemand of je deze ook kan afhalen in de winkels in de hotels??? Ik verblijf in sequoia lodge.

    Groetjes Birgitte
  • Hoi Brigitte,

    Volgens mij kan je ze niet in de hotels krijgen maar weet dit niet zeker. Ik heb die van mij in de eerste winkel in Main street aan de rechterkant gehaald.

    grz

    MJ
  • Hoi MJ,

    Bedankt voor je reactie.

    Kijk ff wat ik doe. Mocht ik er aan denken of vroeg zijn en nog even moeten wachten zal ik in het hotel eens informeren anders haal ik hem in het disneylandpark. Mijn vorige heb ik daar ook altijd gehaald in die winkel die je zij. Daar kan je ook terecht voor de foto's. Zou zo geen andere winkel weten waar je foto's en passen zou kunnen aanschaffen.

    Groetjes Birgitte
  • in studios kan je ook in de winkel aan de linkerkant bij binnenkomt de fotopas halen. is in de ochtend vaak nog heel rustig.
  • Hoi esther

    Bedankt voor je reactie.

    Ik kom smiddags rond 14 uur pas aan in disneyland.

    Kijk ff waar ik ga heb dinner geboekt in disneylandpark. Kijk ff wat het makkelijkste is en hoe het qua tijd en drukte is als ik aankom. Ik ga eerst naar hotel inchecken enzo en dan weet ik nog niet hoe en wat.

    Allemaal erg bedankt voor de informatie en waar ik de winkels kan vinden in beide parken. Het zal nu wel gaan lukken denk ik.

    Groetjes Birgitte
  • In de nieuwe Envie de + staat een aanbieding voor de PhotoPass+. Hierbij staan kortingsaanbiedingen voor de Magic Flex, Magic Plus en Infinity. Betekent dit dat "oude" jaarkaarten helemaal geen korting meer krijgen?
  • Hugo zei:

    In de nieuwe Envie de + staat een aanbieding voor de PhotoPass+. Hierbij staan kortingsaanbiedingen voor de Magic Flex, Magic Plus en Infinity. Betekent dit dat "oude" jaarkaarten helemaal geen korting meer krijgen?

    Hoi Hugo,

    Oude jaarkaarthouders ontvangen de reguliere 'merchandise korting' die geldig is voor hun jaarkaart. De nieuwe varianten ontvangen vanaf nu een hogere korting, aangezien het PhotoPass+ pakket nu €69,99 kost.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Even een berichtje vanuit disneyland Parijs.

    Voor ik vertrok had ik hier gevraagd waar ik De fotopas kon halen met infinity jaarkaart dit,kon in de fotowinkels.

    In de hotels was het niet zeker of je de fotopas ook kon krijgen. Bij deze even een aanvulling in de disneyland hotels waar ze fotopassen verkopen hebben ze,ook de jaarkaart fotopas voor Bv infinity kaart. Dus kunnen ook in het hotel worden aangeschaft.

    Groetjes birgitte
  • Hoi iedereen,
    Wij hebben gisteren de photopass+ gehaald die bij ons infinity abonnement hoort.Vandaag hebben we het account aangemaakt,en we zien de foto's van gisteren van in het disneyland park erop staan,maar de foto's van vandaag van in de studio's staan er niet op...heb de kaart bij de fotostand van de tower of terror laten scannen en ze zeiden dat t in orde was maar ze staan er voorlopig niet op.(De rock n rollercoaster had een technisch probleem met huZou het kunnen dat daar een nacht over gaat?
    Prettige kerst iedereen!!
    Groetjes,Brenda
  • Hoi Brenda,

    Wij hebben hetzelfde probleem: gisteren de PhotoPass opgehaald, bij Darth Vader en in Space Mountain geweest en nul foto’s op de website en/of in de app. Wij gaan vandaag in het park navraag doen - ik kan je alleen maar adviseren hetzelfde te doen. Hopelijk wordt het probleem dan alsnog opgelost.
  • Hoi Brenda,

    Aanvulling op mijn eerder bericht: onze foto’s van gisteren zijn zojuist in de app verschenen, nog vóór we er in het park navraag naar hadden gedaan. Misschien bij jullie nu ook?
  • Lars,

    Zoals gemeld hebben wij gisteren een nieuwe jaarkaart-PhotoPass+ gekocht. Blijkbaar is er voor ieder type jaarkaart een andere PhotoPass+ want de CM twijfelde of ze nog wel Dream-versies had. Er waren wel nog veel MagicPlus-versies.
    Gelukkig had ze er nog eentje in de la liggen. De prijs was niet, zoals verwacht €69,99 min 20% korting (€56) maar €47,99 na korting.
    Blijkbaar krijg je dus met een Dreamjaarkaart meer korting op de PhotoPass+ dan op reguliere merchandise.
    Lars zei:

    Hugo zei:

    In de nieuwe Envie de + staat een aanbieding voor de PhotoPass+. Hierbij staan kortingsaanbiedingen voor de Magic Flex, Magic Plus en Infinity. Betekent dit dat "oude" jaarkaarten helemaal geen korting meer krijgen?

    Hoi Hugo,

    Oude jaarkaarthouders ontvangen de reguliere 'merchandise korting' die geldig is voor hun jaarkaart. De nieuwe varianten ontvangen vanaf nu een hogere korting, aangezien het PhotoPass+ pakket nu €69,99 kost.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Hugo,
    Ja inderdaad,ook bij ons verschijnen de foto's met vertraging ;-) Heb ze nog niet allemaal,hopelijk als we thuis zijn wel...
    Groetjes!
  • Hoi @Hugo ,

    Dat is vreemd. Er zijn naar mijn weten twee 'versies' van PhotoPass+ voor jaarkaarthouders: 1) de variant voor Magic Flex & Magic Plus jaarkaarthouders en 2) de variant voor Infinity jaarkaarthouders. De eerste variant wordt ook uitgegeven voor oude Dream jaarkaarthouders. De korting is dan waarschijnlijk berekend op de originele prijs van PhotoPass+ die ook in de voorwaarden van de Dream staat (€59,99 - 20% = €47,99).

    Groetjes,
    Lars

  • Hi,
    we hebben dit weekend een photopas gekocht, degene die hoort bij een maxic flex en plus. Iemand enig idee of het mogelijk is om de foto's te downloaden? Hij geeft namelijk op de site aan dat de foto's 3 mb zijn maar ik kan alleen een klein formaat kopiëren naar mijn pc. de pagina is in het frans maar ik heb het idee dat ik ze alleen kan delen en niet kan opslaan?
  • Hoi pepe,

    op https://www.disneyphotopass.eu kun je een account aanmaken en vervolgens je PhotoPass koppelen. Je ziet dan alle foto's die die PhotoPass horen.
    Downloaden kan door op een album te klikken en dan op de grote groene knop bovenaan ("Download this album" te klikken.
  • Is er een site of kaart waar op alle fotografen staan?
    Wíj hadden een fotopas in Amerika en daarvandaan giga veel foto's van fotografen voor attracties bv, maar van iemand die al in Disney Paris is geweest hoorde ik dat ze in Parijs amper staan. Hoe is jullie ervaring?

    Daarnaast hadden wij in Amerika magic bands aangeschaft. Erg praktisch om niet steeds je kaartje te hoeven pakken. Zijn er in Parijs inmiddels ook dat soort bandjes? En zo ja, zijn die van Amerika in Parijs te gebruiken?
  • Myrquin zei:

    Is er een site of kaart waar op alle fotografen staan?
    Wíj hadden een fotopas in Amerika en daarvandaan giga veel foto's van fotografen voor attracties bv, maar van iemand die al in Disney Paris is geweest hoorde ik dat ze in Parijs amper staan. Hoe is jullie ervaring?

    Daarnaast hadden wij in Amerika magic bands aangeschaft. Erg praktisch om niet steeds je kaartje te hoeven pakken. Zijn er in Parijs inmiddels ook dat soort bandjes? En zo ja, zijn die van Amerika in Parijs te gebruiken?

    Hoi Myrquin,

    In de Disneyland Paris app staan de locaties met PhotoPass fotografen, maar alleen bij de vaste meet & greet locaties met figuren en attracties met fotosysteem. Er zijn van tijd tot tijd ook fotografen in de parken, maar die locaties worden niet op voorhand gemeld. In Parijs wordt PhotoPass voornamelijk gebruikt voor ontmoetingen met figuren.

    De MagicBands zijn alleen in Walt Disney World te gebruiken. De overige Disney resorts hebben dit systeem niet.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je Lars
Log In of Registreer om te reageren.