Halloween

oktober 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hey Lars,
Ik wil graag volgende week naar de Halloween avond gaan. Ik heb een dreampaspoort en belde vandaag om tickets met korting te bestellen. Groot was mijn verbazing dat dit niet meer gaat. Zij kunnen de tickets niet tijdig naar mij opsturen. Dit begrijp ik wel, maar je zou toch verwachten dat je e-tickets kan bestellen in het jaar 2012. Ik kan wel tickets bestellen via de website, maar dan moet ik de volledige prijs betalen. Waar is de logica? Je kan e-tickets bestellen als je de volledige prijs betaalt en niet als je korting krijgt.
Ik kan dus nu alleen maar hopen dat er volgende week woensdag nog tickets beschikbaar zijn. Aan de ingang van het park, kan ik ze dan wel nog met korting kopen. Weet jij misschien een andere manier om toch nog tickets te reserveren? Het moet toch mogelijk zijn om tickets te reserveren en ze dan ergens in disneyland af te halen? Ik heb mijn hotel al geboekt en moet dus gaan. Het zou dan wel erg zijn als ik geen tickets heb.
Groetjes,
Kelly

Reacties

  • Kelly zei:


    Hey Lars,
    Ik wil graag volgende week naar de Halloween avond gaan. Ik heb een dreampaspoort en belde vandaag om tickets met korting te bestellen. Groot was mijn verbazing dat dit niet meer gaat. Zij kunnen de tickets niet tijdig naar mij opsturen. Dit begrijp ik wel, maar je zou toch verwachten dat je e-tickets kan bestellen in het jaar 2012. Ik kan wel tickets bestellen via de website, maar dan moet ik de volledige prijs betalen. Waar is de logica? Je kan e-tickets bestellen als je de volledige prijs betaalt en niet als je korting krijgt.
    Ik kan dus nu alleen maar hopen dat er volgende week woensdag nog tickets beschikbaar zijn. Aan de ingang van het park, kan ik ze dan wel nog met korting kopen. Weet jij misschien een andere manier om toch nog tickets te reserveren? Het moet toch mogelijk zijn om tickets te reserveren en ze dan ergens in disneyland af te halen? Ik heb mijn hotel al geboekt en moet dus gaan. Het zou dan wel erg zijn als ik geen tickets heb.
    Groetjes,
    Kelly

    Hoi Kelly,
    Dat is inderdaad vervelend, maar wel de officiële procedure. Binnen een bepaalde periode vóór de desbetreffende avondhappening plaatsvindt, kunnen de tickets voor internationale gasten niet meer via de reserveringslijn worden besteld omdat de kaarten dan mogelijkerwijs te laat arriveren. Alleen via de website (en via DiscoverTheMagic.nl) kunnen E-tickets worden besteld die je zelf kunt afdrukken, maar inderdaad zonder korting.
    Heb je een Disney hotel geboekt voor een 'room only' boeking met je jaarkaart? In dat geval kun je de tickets laten toevoegen aan je reservering en krijg je ze uitgereikt als je incheckt. Heb je een hotel buiten Disney geboekt, dan zijn er helaas geen andere opties meer mogelijk dan de tickets aan de kassa van de parken te kopen. Je loopt hiermee wel het risico dat de avond is uitverkocht. De twee Terrorific Night avonden zijn reeds uitverkocht en de Halloween Party in het Disneyland Park zal net als voorgaande jaren uitverkocht raken.
    Ik wil je als tip meegeven om de tickets toch online (welliswaar zonder korting) te bestellen, want 99% kans dat de tickets op de dag zelf al uitverkocht zullen zijn en dan kom je niet binnen. Ik snap dat je graag van de korting gebruik wilt maken, maar een andere mogelijk zie ik zelf ook niet. Enige mogelijkheid die ik verder nog kan bedenken is dat je iemand met een jaarkaart kent die de komende dagen naar Disneyland gaat of die in de buurt van het resort woont om ze voor je te halen.
    Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Ik heb naar Disney een email gestuurd en ik moet de tickets online kopen en zij gaan mij het verschil terug betalen. Ik wil dit net doen en nu zijn de tickets uitverkocht. Hopelijk vinden ze hiervoor nog een oplossing bij Disney. Wordt vervolgd...
    Ik heb nog even een vraagje over mijn jaarkaart. Mijn dreampas vervalt op 18/11/2012. Wij gaan deze nu op 31/10/2012 verlengen. Ik zit momenteel in mijn gratis jaar en ga nu betalend verlengen. Kan ik op 01/11/2012 al voor stempels sparen met mijn nieuwe dreampas of moet ik wachten tot na 18/11/2012?
    Groetjes,
    Kelly
  • Kelly zei:


    Hey Lars,
    Ik heb naar Disney een email gestuurd en ik moet de tickets online kopen en zij gaan mij het verschil terug betalen. Ik wil dit net doen en nu zijn de tickets uitverkocht. Hopelijk vinden ze hiervoor nog een oplossing bij Disney. Wordt vervolgd...
    Ik heb nog even een vraagje over mijn jaarkaart. Mijn dreampas vervalt op 18/11/2012. Wij gaan deze nu op 31/10/2012 verlengen. Ik zit momenteel in mijn gratis jaar en ga nu betalend verlengen. Kan ik op 01/11/2012 al voor stempels sparen met mijn nieuwe dreampas of moet ik wachten tot na 18/11/2012?
    Groetjes,
    Kelly

    Hoi Kelly,
    De tickets voor Disney's Halloween Party zijn inderdaad uitverkocht, in ieder geval online. Of ze ook nog kaarten achterhouden voor losse verkoop bij de kassa's weet ik niet. Ik hoop het wel voor je en dat er iets geregeld kan worden!
    Bij een verlening van je jaarkaart ga je wederom een nieuw contract aan, wat betekent dat je in de eerste maand na aanschaf niet voor stempels mag sparen. De nieuwe jaarkaart gaat in jouw geval in op 19/11/2012, waarbij je dus pas vanaf 19/12/2012 voor stempels mag sparen. Dit zijn de officiële regels.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Bedankt voor de informatie.
    Ik heb ondertussen antwoord van disney. Ik kan 2 kaarten afhalen bij Guest Relations. Laugh
    Groetjes,
    Kelly
  • Hallo Lars,
    Ik heb even een vraag ik lees nu al over de aankomende halloween 2013 en ben op zoek
    naar de terror night maar kan hier niets over vinden. Wel de op 31-10-2013 halloween party.
    Is er dit jaar geen terror night?
    groetjes Rosita Smile
  • rosita zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb even een vraag ik lees nu al over de aankomende halloween 2013 en ben op zoek
    naar de terror night maar kan hier niets over vinden. Wel de op 31-10-2013 halloween party.
    Is er dit jaar geen terror night?
    groetjes Rosita Smile

    Hoi Rosita,
    Terrorific Night gaat dit jaar niet door. Sinds de herstructurering van Euro Disney S.C.A. heeft het management van The Walt Disney Company uit Amerika meer te zeggen over het entertainment. Naar verluid is Terrorific Night afgekeurd door de Amerikanen omdat het de 'kwaliteit en standaard' van Disney Parks niet haalt. Halloween in het Disneyland Park wordt dit jaar wel uitgebreid met een nieuwe Halloween Cavalcade (vergelijkbaar met de Christmas Cavalcade) die meerdere keren per dag gaat uitrijden. Meer informatie over Disney's Halloween Festival 2013 volgt in de zomer.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    rosita zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb even een vraag ik lees nu al over de aankomende halloween 2013 en ben op zoek
    naar de terror night maar kan hier niets over vinden. Wel de op 31-10-2013 halloween party.
    Is er dit jaar geen terror night?
    groetjes Rosita Smile

    Hoi Rosita,
    Terrorific Night gaat dit jaar niet door. Sinds de herstructurering van Euro Disney S.C.A. heeft het management van The Walt Disney Company uit Amerika meer te zeggen over het entertainment. Naar verluid is Terrorific Night afgekeurd door de Amerikanen omdat het de 'kwaliteit en standaard' van Disney Parks niet haalt. Halloween in het Disneyland Park wordt dit jaar wel uitgebreid met een nieuwe Halloween Cavalcade (vergelijkbaar met de Christmas Cavalcade) die meerdere keren per dag gaat uitrijden. Meer informatie over Disney's Halloween Festival 2013 volgt in de zomer.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Bedankt voor de info gaat die Halloween Cavalcade dan de hele periode in of alleen 31 oktober. Wel jammer Frownhet was best druk bezocht.
    Groetjes RositaSmile
  • rosita zei:


    Hoi Lars,
    Bedankt voor de info gaat die Halloween Cavalcade dan de hele periode in of alleen 31 oktober. Wel jammer Frownhet was best druk bezocht.
    Groetjes RositaSmile

    Hoi Rosita,
    Er is door Disney nog geen officiële informatie vrijgegeven, naast het feit dat Disney's Halloween Party op 31 oktober in het Disneyland Park gewoon door zal gaan zoals ieder jaar. De Halloween Cavalcade wordt naar verluid op dezelfde wijze ingezet als de Christmas Cavalcade, wat betekend dat deze mini parade dagelijks een aantal keren zal uitrijden tijdens het hele Halloween seizoen (dit jaar van 5 oktober t/m 31 oktober). Officiële informatie ontbreekt momenteel, dus meer kan ik er helaas nog niet over zeggen.
    Terrorific Night liep heel goed, met 2 druk bezochte avonden afgelopen jaar, maar helaas is deze dus geschrapt, vanwege vermeende kwaliteitseisen waaraan niet of niet voldoende werd voldaan.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.