Parrainage (vragen over stempels sparen)

11618202122

Reacties

  • Hallo Hugo, Lars,

    Ik ben de weg even kwijt.

    Zaterdag 21 oktober ga ik mijn Dreamkaart verlengen met een parrainageformulier. Dit formulier heb ik vorig jaar oktober al vol gekregen (onder de oude voorwaarden nog).
    Krijg ik nu voor 1 jaar een Dream of voor 6 maanden de Magic Flex Plus.

    Ik hoor het graag.
    Wendy
  • Hoi Wendy,

    Dan krijg je nog een Dream voor één jaar.
  • Klopt het dat je de parrainage niet kan cumuleren met gratis extra maanden bij verlenging van de jaarkaart?

    Dat het het ene of het andere is?

    Sorry als het in verkeerde topic staat.
  • Dat klopt. Het is het één of het ander.
  • Hugo zei:

    Hoi Wendy,

    Dan krijg je nog een Dream voor één jaar.

    Hallo Hugo,

    Moet ik de CM nog ergens op wijzen als zij mij toch een MFP voor 6 maanden willen geven.
  • Hoi Wendy,

    Je zou hem kunnen wijzen op de voorwaarden die op de achterzijde van je parrainageformulier staan. Dat zijn feitelijk de voorwaarden waaronder je je stempels hebt gespaard en die nog gehonoreerd zouden moeten worden.
  • Een vraagje wat me nog niet helemaal duidelijk is:
    Wij hebben twee fantasy abonnementen die verlopen in februari. Wij willen graag verlengen met de stempels maar hebben er dus 6 nodig om beide gratis te verlengen. Moet ik deze 6 stempels in 1x krijgen? Want tot februari gaan we nog zeker 3x naar DLP. Eigenlijk wil ik steeds proberen 2 stempels te scoren. Is dat mogelijk?

    En tweede vraag; is het mogelijk om een jaarkaart te kopen en gebruiken op het moment dat dat weekend een blockdag is?
  • Hoi ricky,

    De enige voorwaarde is dat je de stempels haalt voor je formulier niet meer geldig is. Dus het kan in 1, 2 of zelfs 6 keer.
    Een blokdag vervalt volgens mij op de dag van aankoop.
  • Een vraagje wat me nog niet helemaal duidelijk is:
    Wij hebben twee fantasy abonnementen die verlopen in februari. Wij willen graag verlengen met de stempels maar hebben er dus 6 nodig om beide gratis te verlengen. Moet ik deze 6 stempels in 1x krijgen? Want tot februari gaan we nog zeker 3x naar DLP. Eigenlijk wil ik steeds proberen 2 stempels te scoren. Is dat mogelijk?

    En tweede vraag; is het mogelijk om een jaarkaart te kopen en gebruiken op het moment dat dat weekend een blockdag is?

    Hoi ricky1989,

    Hugo heeft al aangegeven dat je inderdaad zelf mag bepalen wanneer je je stempels spaart zolang ze alle drie binnen de geldigheid van het formulier zijn gespaard. Het huidige formulier is geldig t/m 2 november. Vóór die tijd zul je dus 3 stempels moeten hebben gespaard. Denk je dat dit niet lukt, wacht dan met sparen tot na 2 november als een nieuw formulier beschikbaar komt. Download het actuele formulier via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Jaarkaarten kunnen inderdaad op een blockdag worden aangeschaft en gebruikt, maar alleen op die dag.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2017 aangepast
    Lars zei:


    Hugo heeft al aangegeven dat je inderdaad zelf mag bepalen wanneer je je stempels spaart zolang ze alle drie binnen de geldigheid van het formulier zijn gespaard. Het huidige formulier is geldig t/m 2 november. Vóór die tijd zul je dus 3 stempels moeten hebben gespaard. Denk je dat dit niet lukt, wacht dan met sparen tot na 2 november als een nieuw formulier beschikbaar komt. Download het actuele formulier via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Wij gaan pas 10 november. Is het aannemelijk dat het formulier dan geldig is tot eind januari?
    Lars zei:

    Jaarkaarten kunnen inderdaad op een blockdag worden aangeschaft en gebruikt, maar alleen op die dag.

    Is het niet zo dat je met de nieuwe jaarkaarten niet meer altijd geldig zijn als je verblijft in een Disney hotel om dat je dan de Hotel easy pas hebt? Dat doen wij met onze fantasy jaarkaart wel. Ook tijdens blokdagen kunnen wij dan naar binnen.
  • Ricky,

    het is aannemelijk (maar dus niet zeker) dat het nieuwe parrainageformulier zeker tot eind januari '18 geldig is, waarschijnlijk zelfs nog een paar maanden langer (denk einde maart, als resultaten uit het verleden een kleine garantie mogen geven :) ).
    Ik weet niet zeker wat je met je tweede zin bedoelt maar het klopt dat als je in een Disney-hotel verblijft blokdagen vervallen.
  • oktober 2017 aangepast
    Hugo zei:

    Ik weet niet zeker wat je met je tweede zin bedoelt maar het klopt dat als je in een Disney-hotel verblijft blokdagen vervallen.

    Dat wilde ik zeker weten ja. Het zit zo; We gaan op 10-11-12 november met 2 vrienden die geen jaarkaart hebben. Entree voor 3 dagen voor hun is 182 euro. Een flex plus met 10% korting is 170 en krijg ik 2 stempels. Echter 11 en 12 november zijn blokdagen voor flex plus. Maar we verblijven in Davy Crockett dus dat zou geen probleem moeten zijn. :) #hebernualzinin

  • Hugo of Lars,

    Vraagje over het sparen van stempels na verlenging.
    Als ik het parrainage formulier goed gelezen heb, geldt die geen-stempels-in-de-eerste-maand-regel niet als je je pass verlengd hebt. Heb ik dit goed?

    Groeten,

    Sander
  • Hoi Sander,

    dat lijkt inderdaad te kloppen, die uitzondering staat vermeld op het parrainageformulier.
  • Hugo zei:

    Hoi Wendy,

    Je zou hem kunnen wijzen op de voorwaarden die op de achterzijde van je parrainageformulier staan. Dat zijn feitelijk de voorwaarden waaronder je je stempels hebt gespaard en die nog gehonoreerd zouden moeten worden.

    De CM zegt dat die niet meer bestaat en ik alleen de andere kan krijgen. Heb ze gewezen op de voorwaarde waaronder ik gespaard heb maar ze doen het niet. Waar moet ik ze nu op wijzen om de dream te krijgen. Oja kaart verloopt vandaag
  • Hoi allemaal,

    Ter informatie: Navraag bij Disney leert ons dat er inderdaad geen oude jaarkaarten meer worden uitgegeven. Er was een soort van 'overgangsperiode' na de lancering van de nieuwe jaarkaarten waarbij mensen de oude kaarten nog konden krijgen. Dit is echter nu niet meer mogelijk. Er kunnen enkel nog de nieuwe varianten worden aangeschaft, ook bij een verlenging.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi hi ik keek bij de link van het nieuwe parrainageformulier van de Franse site. Hier staat dat je een jaar verlenging krijgt..maar als ik het parrainageformulier open is het nog de oude versie en staat daarop 6 maanden. . Zou hierin iets in ons voordeel zijn aangepast?
  • Oeps..Volgens mij heb ik verkeerd gekeken. Dit ging nog over het oude formulier vermoed ik
  • Gekke vraag misschien. Maar de parrainageformulieren zijn maar tot gisteren geldig. Hoe komen jullie dan nu al aan nieuwe?
  • Gekke vraag misschien. Maar de parrainageformulieren zijn maar tot gisteren geldig. Hoe komen jullie dan nu al aan nieuwe?

    Hoi SilvieDisney,

    De nieuwe formulieren zijn ter plaatse verkrijgbaar bij Bureau Passeport Annuel. Digitaal zijn ze op dit moment nog niet beschikbaar. Zodra Disney ze vrijgeeft, plaatsen wij ze als downloaden op de Jaarkaarten pagina.

    Groetjes,
    Lars
  • Oeps. ..ik zie
    Lars zei:

    Gekke vraag misschien. Maar de parrainageformulieren zijn maar tot gisteren geldig. Hoe komen jullie dan nu al aan nieuwe ?

    Hoi SilvieDisney,

    De nieuwe formulieren zijn ter plaatse verkrijgbaar bij Bureau Passeport Annuel. Digitaal zijn ze op dit moment nog niet beschikbaar. Zodra Disney ze vrijgeeft, plaatsen wij ze als downloaden op de Jaarkaarten pagina.

    Groetjes,
    Lars
    Super! Dank je!
  • hallo,

    ik vraag mij af of je kan korting geven aan iemand en stempels verdienen als het een blokdag is.

    als je het park binnen gaat als begeleider van een kind met groene kaart

    groetjes
  • Hoi mieke,

    goede vraag. Ik zou zeggen van wel, je kunt immers ook gewoon een "normaal" toegangskaartje kopen en deze uitsluiting staat niet op het parrainageformulier.
  • En als het voor jouw jaarkaart een blokdag is. ..mag je dan wél korting geven en stempels verdienen? Kan dat buiten het park?
  • Want ik neem aan dat je daarvoor niet naar binnen mag. .?
  • Klopt. Als je het park niet in gaat kan het alleen bij de Donald Desk, maar die is alleen open als het druk is. Dat wordt niet vantevoren bekend gemaakt.
  • Dacht dat je aan de kassa ook jaarkaart kan kopen met korting via jaarkaart maar dat je dan wel samen nog eens naar het Bureau van de jaarkaarten moet gaan, dus 2 x wachten.

    Tot hoelang kan je een toegangsticket gebruiken om in mindering te brengen voor jaarkaart?
  • 1 maand.
  • Voor de studio's bij de meest rechter kassa kan je jaarkaarten kopen. Ook met 10% korting en stempels
  • Hallo,

    wij gaan komende weekend 18 Nov naar DLP.

    vraag1:
    Wij hebben 17Okt de Jaarkaarten aangeschaft, gaat het dan werken om anderen korting te geven?

    vraag2:
    De nieuwe formulieren staan nog niet online, die krijg je nu in het buro zelf begrijp ik.
    Als ik die 1 formulier vol heb moet ik dan gewoon meteen 1 abbo verlengen? of kan je dat nog een jaar lang doen?

    alvast bedankt voor de moeite en de tijd.

    mvg

    RakeshenSarita

Log In of Registreer om te reageren.