Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18283858788105

Reacties

  • Sven zei:

    Wij zij nu ( 12 t/m 14 oktober 2017) in DLP 10 % korting op jullie jaarkaart?

    Wij willen vanmiddag nog jaarkaarten kopen 4x ben jij er dan nog?
  • Wij zijn er van 7 t.e.m. 9 november. We zijn met 3 dus we kunnen 9x korting geven! Laat maar weten als je een abonnement wil kopen.
  • Van 3 tot 5 november zijn wij in Disneyland en kunnen nog aan 3 personen 10% korting geven bij de aanschaf van de jaarkaart. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag!
  • Wij vertrekken morgenvroeg weer richting Parijs en kunnen ook nog 3 personen korting geven. Donderdagavond vertrekken we weer.
    Mocht je nog jaarkaarten willen kopen met 10% korting mag je me een berichtje sturen.
  • oktober 2017 aangepast
    Hoi allemaal,
    Ik ben vanaf donderdag 19 t/m zaterdag 21 oktober in Disney om korting te geven!
    Dit kan nog aan 8 personen :)

    Indien iemand hier gebruik van wilt maken, laat maar weten! Je kan mij altijd een berichtje sturen via 06-46417832.

    Groetjes
    Daimy
  • Wij zijn tot en met donderdag (19 okt) elke dag aanwezig in het park om 10% korting te geven als je een jaarkaart wil aanschaffen. Mail ons op esmeebos96@outlook.com dan spreken we wat af.
    Groetjes Bianca en Esmee.

    We kunnen nog 13 mensen korting geven.
  • Wij hebben onze planning aangepast en zijn niet 28 t/m 30 december, maar 17 t/m 19 november en 26 t/m 29 januari in het park. Beide keren kunnen wij drie personen korting geven. Interesse? Wij horen het graag! :)
  • Wij zijn 18November en 19 November in het park om korting te geven aan max 9 personen.

    om af te spreken graag een email naar Rakeshensarita@hotmail.com
  • Wij zijn zondag 19 en maandag 20 November in het park en kunnen max 6 personen korting geven.
    Stuur even een mailtje naar sanderovich(at)hotmail.com
  • Ook wij hebben weer nieuwe plannen: 22 t/m 25 December 2017 en van 10 t/m 13 Februari 2018 zijn wij weer in Disneyland Parijs te vinden. We kunnen nog 12 personen van 10% korting voorzien. Wil je korting en gun je ons een stempel om onze jaarkaart te kunnen verlengen, mail dan naar dajoki@msn.com

    Groetjes,
    Jolanda
  • Ik ben van 14 tot 17 november in Disney en waarschijnlijk ook van 1 tot en met 5 mei. Ik kan 6 mensen korting geven. Je mag contact opnemen als je geïnteresseerd bent. Mijn mail: ikbenteddy@hotmail.com
  • oktober 2017 aangepast
    Hallo! Mijn vriend en ik zullen vanaf 18 december tot en met 22 december in Disneyland zijn. Ook wij kunnen pp 3 mensen korting geven met het halen van een jaarpas. In totaal dus 6 mensen. Stuur me een appje of sms'je op 06-55516100 als je geïnteresseerd bent! :)
    Groetjes Laura
  • Hallo Allemaal,

    wij zijn 18 en 19 november in Disney om korting te geven.

    Je kan mij contacten voor snel reactie via mail: Rakeshensarita@hotmail.com

    en anders in een prive bericht mag het hier ook.

    mvg,

    RakeshenSarita
  • Het duurt nog even maar op 24 februari gaan we weer jaarkaarten aanschaffen en ik zoek iemand die ons die dag korting kan geven. Het gaat om 4 jaarkaarten
  • Anneke zei:

    Het duurt nog even maar op 24 februari gaan we weer jaarkaarten aanschaffen en ik zoek iemand die ons die dag korting kan geven. Het gaat om 4 jaarkaarten

    Wij zijn er dan! Mail me anders even op marjoleinart@hotmail.com dan kunnen we het (alvast) afspreken!
    Groetjes Marjolein
  • Hoi Disneyfans!

    Wij zijn opnieuw van 1 november tot en met 4 november in het park. We kunnen 6 mensen korting geven. Het is de laatste keer dat we naar Disney komen aangezien ons abonnement dan stopt. Dus we zouden heel graag iemand gelukkig maken met een korting en natuurlijk ook met een verlenging voor ons.

    Stuur gerust een berichtje.

    Veel Disneyplezier!

    Groetjes,
    Nathalie
  • Hallo allemaal,

    volgende trip is ook al geboekt en we zijn 22 t/m 25 Feb aanwezig in DLP om korting te geven.
    Je doet ons enorm plezier want we hebben er niet veel stempels meer nodig.

    Laat het ons weten en we spreken af maakt niet uit hoelaat enz we willen gewoon graag de stempels.

    Mail naar ons op rakeshensarita@hotmail.com en dan komt het allemaal goed.

    mvg,
  • Wie kan ons vandaag of tm zondag 29 oktober nog aan 6 stempels laten komen? Je zou ons er een groot plezier mee doen. Groetjes Mark en Cynthia 0616308623
  • Hallo,

    We zijn op 5 en 6 november in DLP en ik zoek iemand die er dan ook is om korting te geven op jaarkaarten? Alvast bedankt
  • Hallo,

    We zijn op 5 en 6 november in DLP en ik zoek iemand die er dan ook is om korting te geven op jaarkaarten? Alvast bedankt

    Hoi hoi, wij zijn er waarschijnlijk op die datum!! Om hoeveel jaarkaarten gaat het??
    Mijn email is: marjoleinart@hotmail.com
  • Woensdag 3 tot en met vrijdag 5 januari zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen we nog korting bieden aan 3 personen. Wie helpt ons aan de laatste stempels?

    Hopelijk tot dan!
  • Wij hebben vanaf 17 oktober jaarpassen...Vanaf wanneer kunnen we dan stempels verzamelen?
  • Wij hebben vanaf 17 oktober jaarpassen...Vanaf wanneer kunnen we dan stempels verzamelen?

    een maand later
  • Anneke zei:

    Het duurt nog even maar op 24 februari gaan we weer jaarkaarten aanschaffen en ik zoek iemand die ons die dag korting kan geven. Het gaat om 4 jaarkaarten

    Wij zijn inmiddels voorzien
  • Wij zijn van 27-04-2018 t/m 06-05-2018 in Disney en kunnen dan 10% korting geven als je een jaarpas wil kopen.

    mailadres is nb41@ziggo.nl

    Gr,Lefa

  • Wij zijn 10 nov(laat) tot 12 november en 2 februari tot 4 februari in Disney en kunnen de stempels hard gebruiken wie helpt ons dan helpen we jou aan 10% korting.

    Mail naar nvanberkel@hotmail.com
  • Hallo,

    We zijn op 5 en 6 november in DLP en ik zoek iemand die er dan ook is om korting te geven op jaarkaarten? Alvast bedankt

    Hoi hoi, wij zijn er waarschijnlijk op die datum!! Om hoeveel jaarkaarten gaat het??
    Mijn email is: marjoleinart@hotmail.com
    Hey Marjolein, ik had je een e-mail gestuurd maar ik heb geen antwoord gekregen dus wou even checken of je e-mail adres klopt? Grtjs
  • Hallo,

    We zijn op 5 en 6 november in DLP en ik zoek iemand die er dan ook is om korting te geven op jaarkaarten? Alvast bedankt

    Hoi hoi, wij zijn er waarschijnlijk op die datum!! Om hoeveel jaarkaarten gaat het??
    Mijn email is: marjoleinart@hotmail.com
    Hey Marjolein, ik had je een e-mail gestuurd maar ik heb geen antwoord gekregen dus wou even checken of je e-mail adres klopt? Grtjs
    Hoi hoi, ik had je nog teruggemaild, maar die mail verstuurd hij niet, vreemd!
    Maar we hebben onze vakantie wat moeten opschuiven, zijn er dan dus helaas niet! Hopelijk kun je nog iemand anders vinden! Alvast veel plezier!

    Marjolein
  • Hallo,

    We zijn op 5 en 6 november in DLP en ik zoek iemand die er dan ook is om korting te geven op jaarkaarten? Alvast bedankt

    Hoi hoi, wij zijn er waarschijnlijk op die datum!! Om hoeveel jaarkaarten gaat het??
    Mijn email is: marjoleinart@hotmail.com
    Hey Marjolein, ik had je een e-mail gestuurd maar ik heb geen antwoord gekregen dus wou even checken of je e-mail adres klopt? Grtjs
    Hoi hoi, ik had je nog teruggemaild, maar die mail verstuurd hij niet, vreemd!
    Maar we hebben onze vakantie wat moeten opschuiven, zijn er dan dus helaas niet! Hopelijk kun je nog iemand anders vinden! Alvast veel plezier!

    Marjolein
    Nu verstuurd de mail wel, maar is hetzelfde als wat ik hier net typte! Werd geweigerd stond er, vreemd!
  • Sarina zei:

    Van zondag 27 augustus tot woensdag 30 augustus zijn wij in disney en kunnen we aan 3 mensen 10% korting geven. Als iemand interesse heeft stuur me even een privé berichtje!
    Eind september rond 24/25/26 zijn we waarschijnlijk ook weer bij disneyland en zeker van 2 tot 5 november.

    Hey Sarina , wij zijn er op 5 november en zoeken nog iemand die ons 10 proc korting kan geven. Heb jij toevallig nog een stempel nodig? Grtjs
Log In of Registreer om te reageren.