Blikjes drinken?

Wij gaan over 2 weken naar Disneyland Parijs.

Mag je ook blikjes drinken mee het park in?
En flesjes drinken?

Reacties

  • hi Miep,

    Officieel in shet verboden om eten en drinken het park mee in te nemen, maar wij doen het zelf altijd en er is nog nooit iets over gezegd door security tegen ons.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    hi Miep,

    Officieel in shet verboden om eten en drinken het park mee in te nemen, maar wij doen het zelf altijd en er is nog nooit iets over gezegd door security tegen ons.

    grz

    MJ

    Wie zegt dat? Zolang je geen koelbox meeneem waar 40 blikjes in zitten mag je gewoon drinken mee nemen.
  • er staan volgens mij bordjes met een verbodteken op eten en drinken, dus vandaar wij er altijd vanuit zijn gegaan dat het verboden is.

    grz

    MJ
  • november 2017 aangepast
    De officiële tekst luid:

    Faq Disneyland Paris Website:
    "In de Parken zijn gezamenlijke maaltijden die een speciale uitrusting vereisen (koelbox, tafels en grote verpakkingen) niet toegestaan. Bezoekers kunnen gebruikmaken van de speciale picknickplek, die te vinden is tussen de parkeerplaats en de toegang tot de Parken"

    Park reglement 2.1 Gedrag van de bezoeker:
    "In de Parken zijn gezamenlijke maaltijden die een speciale uitrusting vereisen (koelbox, tafels en grote verpakkingen) niet toegestaan. Bezoekers kunnen gebruikmaken van de speciale picknickplek, die te vinden is tussen de parkeerplaats en de toegang tot de Parken.
    Voor de veiligheid en het comfort van iedereen, vragen we bezoekers om in de attracties en de wachtrij voor de attracties niet te eten of te drinken, en niet te filmen of te fotograferen met behulp van flitslicht of andere speciale belichting."

    Persoonlijk zou ik in de wachtrijen die buiten zijn gewoon wat drinken of eten.
  • Okè dus het is eigenlijk niet helemaal duidelijk..
    maar het lijkt me als we een paar blikjes meenemen dat het geen probleem moet zijn..
  • Dit is een voorbeeld van regels waarbij het juist fijn is dat de Fransen zich er een keertje niet aan houden :)

    Onze inmiddels jarenlange ervaring is dat het geen probleem is om blikjes drinken mee te nemen of op te drinken in het park.
  • Nou dan nemen we er gewoon een paar mee! ;)

    Heb ik nog een vraagje.. we hebben een kleine rugzak die je ook als trolley kan gebruiken..
    zou dat nog een probleem vormen?
  • WIi gaan een paar keer per jaar en nemen tassen vol met eten en drinken mee naar binnen. Kan me niet voorstellen dat het niet zou mogen.
Log In of Registreer om te reageren.