Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18384868889105

Reacties

  • 2 personen die maandag 20 november 2017 tussen 12:00-14:00 uur (in overleg welk tijdstip) graag korting willen. Wie wil er graag 2 stempels bij?
  • 2 personen die maandag 20 november 2017 tussen 12:00-14:00 uur (in overleg welk tijdstip) graag korting willen. Wie wil er graag 2 stempels bij?

    Hi Angela!

    Wij zijn er 17-19 november, maar wellicht dat ik je toch zou kunnen helpen aan korting. Kun je me een mailtje sturen op wdegraaff86@gmail.com?

    Groetjes,

    Wouter!
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn het weekend van 18 en 19 november in Disneyland. Wij kunnen 9 personen 10% korting geven.
    Stuur een privéberichtje of een mail mag ook:
    sandyklein99@gmail.com

    Groetjes Sandy
  • 2 personen die maandag 20 november 2017 tussen 12:00-14:00 uur (in overleg welk tijdstip) graag korting willen. Wie wil er graag 2 stempels bij?

    Hey Angela,

    Wij zijn maandag 20 november in Disney. Stuur even een berichtje naar sanderovich[at]hotmail.com om even een tijd en plaats af te spreken.

    Groetjes,

    Sander
  • Wij zijn vanaf vandaag 3 tm zondag 5 november in Disneyland. Wil je een jaarkaart aanschaffen en zoek je nog korting? Stuur me dan even een berichtje :-)
  • 2, 3, 4 en 5 januari zijn wij weer in disney. We kunnen 12 personen 10% korting geven.
  • Wij kunnen tussen 13 en 16 december korting geven voor drie Jaarkaarten! Pm indien interesse
  • Minder betalen voor je jaarpass ? Het kan. Contacteer me via mail, we bekijken wanneer onze data matchen, we spreken duidelijk af en je hebt een mooie korting te pakken.
    Contactgegevens zijn: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
    Wie weet, tot zeer binnenkort.
  • Beste Disney Fan,
    Van zaterdag 16 december t/m maandag 18 december zijn wij weer in Disneyland. Indien u een jaarkaart wilt aanschaffen en 10% korting wilt ontvangen mail (karinkoedam@gmail.com) of bel (06-46766432) mij dan even.
    Dan kunnen we eventjes alles bespreken.

    Groetjes, Karin
  • Is er toevallig iemand die op 27/11/17 in disneyland zit?
    Wij zouden graag overgaan tot de aankoop van 2 magic flex jaarpassen.
    Moest er nu niemand zijn die dag, wilde ik deze (eventueel) online al aanschaffen.
    Heeft er toevallig iemand recente ervaringen met DLP-kaarten . nl?
    Of is dit te mooi om waar te zijn?
  • Hallo allemaal 22 & 23 december zijn wij weer in disney.

    Voor korting voor jaarkaarten kan je ons mailen naar : enrique2304@gmail.com.
  • Hallo!
    Hier nogmaals een berichtje omdat we nog niemand hebben kunnen vinden! Mijn vriend en ik zullen vanaf 18 december tot en met 22 december in Disneyland zijn. Ook wij kunnen pp 3 mensen korting geven met het halen van een jaarpas. In totaal dus 6 mensen. Stuur me een appje of sms'je op 06-55516100 als je geïnteresseerd bent! :)
    Groetjes Laura
  • Als er iemand is die vandaag, 9 november 2017 jaarpassen wil kopen, laat dan als de bliksem iets weten!! Per abonnement kunnen we 10% korting geven!
  • Ik kan vandaag korting geven voor max 4personen. 10-11-12 december ben ik er ook weer!
  • Is er toevallig iemand die op 27/11/17 in disneyland zit?
    Wij zouden graag overgaan tot de aankoop van 2 magic flex jaarpassen.
    Moest er nu niemand zijn die dag, wilde ik deze (eventueel) online al aanschaffen.
    Heeft er toevallig iemand recente ervaringen met DLP-kaarten . nl?
    Of is dit te mooi om waar te zijn?

    Stuur me even een berichtje!
  • Hallo,
    Wij zijn van 27 december t/m 29 of misschien 30 december in disney en kunnen nog 6 mensen korting geven.
    Stuur me een mailtje indien je interesse hebt.
    groetjes Natasja (natasjazijta@kpnmail.nl)
  • Ik kan vandaag korting geven voor max 4personen. 10-11-12 december ben ik er ook weer!

    Sorry dit moet 9-10-11 december zijn. Een mailtje naar ricky.heijnen@gmail.com mag ook :)

  • Hoi allen,

    Komend weekend zijn wij in Disney: zaterdag 18/11 in de namiddag, zondag 19/11 hele dag en maandag 20/11 een halve dag (uur van vertrek staat nog niet vast, maar waarschijnlijk ergens tussen 15u en 16u).
    Indien nog iemand korting wil, graag een seintje.
  • Hoi allemaal! Wij gaan op 19 november naar disney voor onze nieuwe jaarkaarten! Helaas kan ik geen korting krijgen(drie jaar limiet..) maar mijn vriend wel! Iemand die op die dag graag hem korting wil geven? Je kan dan mailen naar mzzlmeisje@hotmail.com. Alvast bedankt!

    -Marloes
  • november 2017 aangepast

    Hoi allemaal! Wij gaan op 19 november naar disney voor onze nieuwe jaarkaarten! Helaas kan ik geen korting krijgen(drie jaar limiet..) maar mijn vriend wel! Iemand die op die dag graag hem korting wil geven? Je kan dan mailen naar mzzlmeisje@hotmail.com. Alvast bedankt!

    -Marloes

    Hoi Marloes, even een vraagje.
    Wij hebben in juli 2014 onze jaarkaarten gekocht. De gratis jaarkaarten voor 1 jaar in juni 2015 gekregen.
    Vanaf wanneer geld die 3 jaar?
    Kunnen wij in Maart 2018 al nieuwe jaarkaarten mét korting kopen of is dit te vroeg?
  • Hoi allemaal! Wij gaan op 19 november naar disney voor onze nieuwe jaarkaarten! Helaas kan ik geen korting krijgen(drie jaar limiet..) maar mijn vriend wel! Iemand die op die dag graag hem korting wil geven? Je kan dan mailen naar mzzlmeisje@hotmail.com. Alvast bedankt!

    -Marloes

    Hoi wij kunnen korting geven

    app me anders op 0642778461
  • Hoi @marloesjhee en @JennyL ,

    De periode waarin je geen jaarkaart gehad mag hebben om opnieuw korting te krijgen is 2,5 jaar. Gaarne vragen over jaarkaarten niet in dit topic te plaatsen, anders raakt het overzicht zoek. Specifieke vragen kunnen hier worden gesteld: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/35/jaarkaarten-algemene-vragen#latest. Dit topic is alleen voor het aanbieden van korting op jaarkaarten. Merci!

    Groetjes,
    Lars
  • Is er toevallig iemand die op 27/11/17 in disneyland zit?
    Wij zouden graag overgaan tot de aankoop van 2 magic flex jaarpassen.
    Moest er nu niemand zijn die dag, wilde ik deze (eventueel) online al aanschaffen.
    Heeft er toevallig iemand recente ervaringen met DLP-kaarten . nl?
    Of is dit te mooi om waar te zijn?

    Ik heb in het verleden daar kaarten gekocht, was prima.

  • Hi Disney liefhebber, op zoek naar 10% korting op de aanschaf van een nieuwe jaarkaart? Wij zijn vanaf zondag 24 december 2017 tot en met dinsdag 2 januari 2018 in Disneyland te vinden en kunnen 6 personen korting geven. Heb je interesse bel 0619220514 of mail dps@live.nl
    Disneygroeten, Richard en Danièlle
  • Wij gaan 26 tem 28november naar Disney voor moesten er nog mensen zijn die 10% korting nodig hebben.
    2 tot 5 personen.
  • Op 12 en 13 december kunnen wij opnieuw korting geven in Disney.
    Graag een pb indien interesse :)
  • Michke zei:

    Wij gaan 26 tem 28november naar Disney voor moesten er nog mensen zijn die 10% korting nodig hebben.
    2 tot 5 personen.

    Als alles goed verlopen is,zou je een email gekregen hebben
  • Wij zijn 30 dec (eind van de middag) 31 dec en 1 jan in het park. Mochten er mensen een jaarkaart willen wij kunnen 6 mensen korting geven. Voor vragen of interesse kun je een berichtje sturen.
  • Hi,

    Wij gaan van donderdag 30 november t/m zondag 3 december naar Disneyland Parijs.

    Hoor het graag wanneer we iemand kunnen helpen met korting op de aanschaf van een jaarkaart. Eventueel samen naar binnen rijden zodat je gratis kunt parkeren!

    Je mag voor vragen ook mailen naar info@joyfit.nl

    Groetjes Joy
  • hoi allemaal,

    Wij zijn 9,10 en 11 december in hetpark, en kunnen 12 mensen korting geven.

    grz

    MJ
Log In of Registreer om te reageren.