Plaza Gardens of Parkside Diner

november 2017 aangepast in Praktische Informatie
In februari (carnavalsvakantie) gaan we met ons gezinnetje 3 dagen genieten in Disneyland. We willen 1 avond naar Rainforest Café om daar te eten. En een avond naar een buffetrestaurant. We zijn aan het twijfelen tussen Plaza Gardens en Parkside Diner in hotel New York. Welk buffetrestaurant raden jullie aan? En wanneer kan ik het beste reserveren, nu al of als we daar zijn? De showtijden zijn nl nog niet bekend voor die tijd. Vandaar dat het moeilijk is om nu al iets te plannen qua tijd.

Reacties

  • Het fijne aan plaza gardens is dat je het park niet uithoeft, onbeperkt drinken hebt en het waarschijnlijk ook nog goedkoper is. Ik heb geen ervaring met het restaurant in Hotel New York.
  • Wij zijn al denk ik in elk buffetrestaurant gaan eten in Disneyland, maar persoonlijk vinden wij het buffetrestaurant in hotel New York het minste van alle buffetrestaurants(bediening super maar het aanbod lag ons minder). Plaza Gardens vinden we wel heel goed, lekker eten, ik zou gaan voor Plaza Gardens. Groetjes Anja
  • Bedankt voor jullie reacties en advies. Wanneer kan ik het beste reserveren?
  • Ik denk dat je 2 maand voor je gaat de restaurantreserveringen kan doen. groetjes Anja
  • sh78 zei:

    Bedankt voor jullie reacties en advies. Wanneer kan ik het beste reserveren?

    Hoi sh78,

    Zoals Anja al aangeeft kun je vanaf 60 dagen vóór aankomst restaurants met tafelbediening en buffetservice reserveren via de restaurant reserveringslijn. Meer informatie & telefoonnummer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Bekijk en download tevens de menu's (met prijzen) van vrijwel alle restaurants in Disneyland Paris via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    sh78 zei:

    Bedankt voor jullie reacties en advies. Wanneer kan ik het beste reserveren?

    Hoi sh78,

    Zoals Anja al aangeeft kun je vanaf 60 dagen vóór aankomst restaurants met tafelbediening en buffetservice reserveren via de restaurant reserveringslijn. Meer informatie & telefoonnummer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Bekijk en download tevens de menu's (met prijzen) van vrijwel alle restaurants in Disneyland Paris via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Hallo Lars,
    Bedankt voor je reactie. Ik wist dat ik 60 dagen voor aankomst kan reserveren, maar dan weet ik de showtijden nog niet. Het zou zonde zijn als we aan het eten zijn tijdens de parade. Wanneer worden deze tijden bekend? En kan je evt op de dag van aankomst nog een diner bij Plaza Gardens kunnen reserveren?

    Groetjes Sabina
  • sh78 zei:


    Hallo Lars,
    Bedankt voor je reactie. Ik wist dat ik 60 dagen voor aankomst kan reserveren, maar dan weet ik de showtijden nog niet. Het zou zonde zijn als we aan het eten zijn tijdens de parade. Wanneer worden deze tijden bekend? En kan je evt op de dag van aankomst nog een diner bij Plaza Gardens kunnen reserveren?

    Groetjes Sabina

    Hoi Sabrina,

    Doorgaans is de parade om 17:00 of 17:30 uur, maar de exacte tijden worden pas 1 tot 2 weken op voorhand bekendgemaakt. Je kunt proberen op de dag zelf nog een tafel te krijgen bij Plaza Gardens, maar in vakantieperiodes wordt dan ten zeerste afgeraden. Op voorhand reserveren is een must bij de populaire restaurants.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey,

    Ook wij zouden graag gaan eten in Plaza garden. Wij komen volgende week zaterdag aan voor 2 dgn. Ik veronderstel dat de drukte volgend weekend wel zal mee vallen wij zouden op zondag daar gaan eten. Zou het lukken om de zaterdag te reserveren voor de zondag? Of beter toch op voorhand bellen?
    Beetje vervelende vraag mijn dochter is er 12 maar een hele kleine eter, volgens de menu betaald zij ook volwassen tarief , wordt de leeftijd gecontroleerd?

    Grts
  • Hoi doke,

    als je zeker wilt zijn van een plekje zou ik even bellen. Dan heb je mogelijk ook meer keuze qua tijdstippen.
    De leeftijd van je dochter zal bij twijfel inderdaad worden gecontroleerd. Onze dochter is lang voor haar leeftijd en moest op haar 10e al haar leeftijd aantonen, onze zoon was klein toen hij 3 was en werd soms (zelfs na aantonen leeftijd) helemaal niet meegerekend. Ligt dus erg aan de aanwezige CM.
Log In of Registreer om te reageren.