Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18485878990105

Reacties

  • Update: wij kunnen 2 personen korting geven op 12 en 13 december of op 13 en 14 januari!
    Graag een pb. Ik interesse.
    Gratis parking die dagen kan ook geregeld worden.
  • Wij zijn in disney op 20,21,22 december 2017,we kunnen voor 12 mensen korting geven op de jaarkaart ,jullie korting wij de stempels
  • Hallo Disneyvrienden en -fans,

    van 26 december ('s avonds) t/m 28 december 2017 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder
  • 19 tm 22 december zijn wij in Disneyland en kunnen 6 mensen 10% korting geven!
    Stuur een appje naar 06-55516100
    Groetjes Laura!
  • Hallo Jaarkaart houders!
    Wij zijn van plan om na 3 jaar weer eens een jaarkaart aan te schaffen. We zouden graag op 20 december 2017 naar Disney gaan, wie kan ons 10% korting geven die dag? het gaat om 2 jaarkaart aanvragen.

    groetjes

    Sharon
  • Hallo Jaarkaart houders!
    Wij zijn van plan om na 3 jaar weer eens een jaarkaart aan te schaffen. We zouden graag op 20 december 2017 naar Disney gaan, wie kan ons 10% korting geven die dag? het gaat om 2 jaarkaart aanvragen.

    groetjes

    Sharon

  • Ik ben 2 t/m 5 januari in de parken en kan in iedergeval 3 mensen korting geven. Mail me op maxpep@gmail.com
  • Ik had me al eens gemeld hier, maar zoek nu toch echt dringend nog één iemand die korting wilt. Ik heb al 5 stempels en aankomend weekend nog een 6e stempel nodig.

    Ik ben er 9-10-11 december. Mail me op ricky.heijnen@gmail.com of whatsapp 0647804203 als ik je kan helpen met korting op een nieuwe jaarkaart!

    Alvast dank :)
  • Hoi we zijn in disney op 20,21,22 dec,wij kunnen 12 personen 10 procent korting geven
    Jij de korting in ruil voor stempels
    Mail naar xjr1300@live.nl
  • Hoi wij zijn 13 tm 15 december in disney en kunnen nog aan 4 mensen korting geven.
  • Vandaag en morgen (10 en 11 december) zijn we in Disney en kunnen we aan enkele mensen 10% korting geven.
    Mocht je interesse hebben, stuur even een berichtje :) .
  • Goedenavond allen!

    Wij zijn 22 tot 24 December in Disneyland Parijs. In deze 3 dagen kunnen wij 9 personen blij maken met 10% korting op hun jaarkaart. Graag contact via dit forum of een email naar Rcvaassen@hotmail.nl.

    Alvast allemaal fijne feestdagen toegewenst!

    Groet Sander.
  • Hi hi ik mag 3 keer 10% korting te geven op nieuwe Jaarkaarten! Wie o wie wil er gebruik maken van deze aanbieding?
    Ik ben 13, 14 én 15 december in het park!

    Let op!!
    Als je er 13 december bent, pak je met een nieuwe jaarkaart ook nog eens extra kortingen in de winkels mee bovenop de reguliere korting die je er al mee krijgt! Handig voor je kerstinkopen!!
    Stuur me gerust een berichtje!
  • Wij zijn van 2 t/m 6 januari in Disneyland Parijs en kunnen nog meerder mensen korting geven op de aanschaf van een jaarkaart!!
    Interesse in korting?
    Laat het ons weten!
    Groetjes Linda
  • Hoi allemaal! Ik en een vriendin gaan de 18e december naar Disney Paris en willen dan erg graag een abonnement aan schaffen. Wie zijn er 18 December ook in Disney, die ons de korting en wij jullie de stempels kunnen geven!?

  • Hoi
    Wij zijn in disney op 20,21,22 dec en kunnen 12 mensen 10%korting geven,jij de korting wij de stempels.
    Je kunt mij mailen xjr1300@live.nl
  • Op 2 januari komen we aan in Disney. Is er iemand die ons (4 personen) korting kan geven.
  • dumpy zei:

    Op 2 januari komen we aan in Disney. Is er iemand die ons (4 personen) korting kan geven.

    Wij kunnen korting geven. Stuur je een pb.

  • Het duurt nog even maar wij gaan weer van 11 t/m 14 februari naar DLP.
    Mocht je nog korting willen op je jaarkaarten, en ons aan stempels willen helpen, hoor ik dat graag.
  • Reeds gemeld, maar update:
    Op 13 en 14 januari gaan wij naar Disney. We kunnen zelf 2 mensen korting geven.
    Vrienden van ons gaan ook mee en zij kunnen nog 6 mensen korting geven. In totaal kunnen we dat weekend dus 8 mensen van 10% korting voorzien op een jaarabonnement.

    Bij interesse: graag een privébericht.
  • wie o wie wil er korting?:-)
    wij zijn van 2 t/m 5 januari in disneyland parijs en we kunnen nog 10 mensen korting geven..... grijp je kans :-)

    jfwedema at online punt nl mijn contact mail.

    fijne feestdagen voor iedereen.

    Groeten,
    Francis
  • Wij gaan 3 januari naar Disney en kopen dan 3 jaarkaarten. Wie kan er ons korting geven?

    Groet,
    Joyce
  • Wij gaan 3 januari naar Disney en kopen dan 3 jaarkaarten. Wie kan er ons korting geven?

    Groet,
    Joyce

    Hoi joyce
    Wij kunnen je korting geven
    Gr patricia
  • dumpy zei:

    Op 2 januari komen we aan in Disney. Is er iemand die ons (4 personen) korting kan geven.

    Wij komen ook 2 janauri aan in Disneyland Parijs en kunnen u korting geven.
    Groetjes Linda
  • december 2017 aangepast
    Wij zijn er ook 3 en 4 januari en kunnen nog 6 man korting geven!
    Zou iemand wegvallen dan laat maar wat weten!!:)
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn zaterdag 30 tm dinsdag 2 januari in het park. Dus wilt u een jaarkaart aanschaffen dan kunnen wij u deze dagen van korting voorzien :-)
  • Wij gaan 3 januari naar Disney en kopen dan 3 jaarkaarten. Wie kan er ons korting geven?

    Groet,
    Joyce

    Wij zijn graag je backup aanbieder :-) jfwedema at online.nl

    groeten,
    francis
  • Hoi hoi,

    Ook vrijdag 12 t/m zondag 14 januari zijn we weer in het park. Dus wilt u een jaarkaart aanschaffen kunnen wij u van korting voorzien.
  • Vrijdag 5januari (s’avonds) tot zondag 7januari (late middag) zijn wij ook aanwezig in disneyland om mensen korting te geven.
  • Dag iedereen,

    3,4 en 5 februari gaan we naar Disneyland Parijs en we kunnen 9 mensen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarpas.

    Als er mensen zijn die graag 1 van die dagen een jaarpas zouden willen aanschaffen graag een mailtje elke-999@hotmail.com en dan kunnen we verder afspreken.

    Veel groetjes,
    Elke
Log In of Registreer om te reageren.