CE Multi-Avantages en andere aanbieders

167891012»

Reacties

  • mili zei:

    Hoi, even vraagje over multi avantages. Wij hebben in 2014 gebruikt gemaakt van hun aanbieding voor jaarkaarten. Nu wilde ik weer een bestelling plaatsen maar zag na googelen verschillende meldingen staan over dat dit niet meer kon? Ik had me al succesvol aangemeld op de site voor 20,- euro en netjes me inschrijving gekregen via mail. Ik kan ook de kaarten in winkelmandje plaatsen en bestellen. Maar twijfel nu door verschillende ervaringen of het net zo makkelijk gaat als 2 jaar geleden.. Weet dat er veel op het forum hierover staat maar dat zijn geen recente berichten..

    Hoi mili,

    Zoals Hugo ook al aangeeft, zou ik even een mailtje sturen naar CE Multi Avantages met de vraag of het mogelijk is om als internationale klant gebruik te maken van de Franse jaarkaartaanbiedingen. Op die manier weet je het zeker. Druk dit antwoord vervolgens af en neem het mee naar Disney als bewijs, mochten ze moeilijk gaan doen.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor reacties. Had ze al gemaild met deze vraag afgelopen maandag maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Heb deze ook gemaild naar Mw Diaz maar ook zij reageert niet. Wacht het af tot maandag anders maar bij DLP bestellen..
  • mili zei:

    Bedankt voor reacties. Had ze al gemaild met deze vraag afgelopen maandag maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Heb deze ook gemaild naar Mw Diaz maar ook zij reageert niet. Wacht het af tot maandag anders maar bij DLP bestellen..

    Hoi mili,

    Mocht het niet mogelijk zijn, dan kun je als Nederlander op twee manieren een jaarkaart aanschaffen: via de post of in het resort zelf. Via de post gaat er altijd een bepaalde periode aan geldigheid verloren omdat de jaarkaarten vanuit Frankrijk per post moeten worden verzonden. Schaf je de jaarkaarten in het resort zelf aan, maak dan gebruik van onze voorverkooptickets. Bestel een dagkaart (1 of 2 parken) en ontvang deze als E-ticket. Hiermee omzeil je de wachtrijen bij de kassa en kun je direct het Disneyland Park binnen. Vervolgens kan de dagkaart worden gebruikt om te upgraden naar een jaarkaart naar keuze. De prijs van de dagkaart wordt vervolgens verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart. Bekijk alle tickets en bestel ze hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Mili,
    Heb je al een reactie gekregen? Ook wij hebben in het verleden bij multi avantages besteld en dat ging super! Vorig jaar waren ze alleen voor Fransen te bestellen maar dat staat er nu niet meer bij! Wanneer ik ze probeer te contacteren krijg ik een bericht dat mijn mail niet verzonden is....
    Het aanbod geld tot 15 februari dus we moeten snel zijn! Alvast bedankt!
    Groetjes
  • sevite zei:

    Hoi Mili,
    Heb je al een reactie gekregen? Ook wij hebben in het verleden bij multi avantages besteld en dat ging super! Vorig jaar waren ze alleen voor Fransen te bestellen maar dat staat er nu niet meer bij! Wanneer ik ze probeer te contacteren krijg ik een bericht dat mijn mail niet verzonden is....
    Het aanbod geld tot 15 februari dus we moeten snel zijn! Alvast bedankt!
    Groetjes

    Ja heb reactie terug gekregen. Omdat ik reeds eerder bij ze heb besteld en dus een 'bestaande' klant bent, mag ik ze bestellen. Heb via de mail een goedkeuring gekregen :-D
  • mili zei:

    sevite zei:

    Hoi Mili,
    Heb je al een reactie gekregen? Ook wij hebben in het verleden bij multi avantages besteld en dat ging super! Vorig jaar waren ze alleen voor Fransen te bestellen maar dat staat er nu niet meer bij! Wanneer ik ze probeer te contacteren krijg ik een bericht dat mijn mail niet verzonden is....
    Het aanbod geld tot 15 februari dus we moeten snel zijn! Alvast bedankt!
    Groetjes

    Ja heb reactie terug gekregen. Omdat ik reeds eerder bij ze heb besteld en dus een 'bestaande' klant bent, mag ik ze bestellen. Heb via de mail een goedkeuring gekregen :-D
    Oohhh wat geweldig voor je!! Ik heb ook al eerder besteld! Wilde net een mail sturen of ik kaarten kon bestellen maar er word iedere keer aangegeven dat mijn mail niet verstuurd word
  • Heb je nog altijd 6 maanden de tijd om de voorlopige passen om te ruilen voor definitieve?
    Ik heb ook een mail naar mevr.Dias gestuurd en omdat we reeds bestaande klanten zijn mogen we de passen daar nog bestellen al wonen we in Belgie.
  • hoe krijg je een bestelling geleverd? krijg je een e-mail of worden de kaarten per post verstuurd? en hoelang heb je de tijd om de passen definitief te maken?
  • Bij ons was het per post, en zes maanden.
  • Iemand ervaring met reducce.fr? Kost jaarkaart 122 euri. Officieel alleen voor leden van collectieven oid.
  • Geen ervaring mee, maar gezien de strenge houding van DLP t.o.v. van CE zou ik even checken of je (en dat is even een aanname die ik doe) als niet-Fransman die kaarten mag inwisselen.
  • Hoi Lars.
    Even of jij dat weet.Ik heb een site gevonden om jaarkaarten te kopen.Die zijn dan veel goedkoper dan de orginele Fantasy prijs.Is dit dan wel een veilige site

    http://www.dlp-kaarten.nl/c-2188245/fantasy-jaarkaarten/

    Hoop dat jij hier iets van weet

    Grts G Sandifort
  • sandi zei:

    Hoi Lars.
    Even of jij dat weet.Ik heb een site gevonden om jaarkaarten te kopen.Die zijn dan veel goedkoper dan de orginele Fantasy prijs.Is dit dan wel een veilige site

    http://www.dlp-kaarten.nl/c-2188245/fantasy-jaarkaarten/

    Hoop dat jij hier iets van weet

    Grts G Sandifort

    Hoi sandi,

    Ik heb je vraag even naar het juiste topic verplaatst. Wij geven alleen garantie op de officiële vouchers/jaarkaarten via onze website, aangezien wij partner zijn van Disney en daardoor alleen officiele producten verkopen.. Dlp-kaarten.nl koopt jaarkaarten in via derde partijen en verkoopt die daarna weer. Aanschaf is op eigen risico.

    Groetjes,
    Lars
  • sandi zei:

    Hoi Lars.
    Even of jij dat weet.Ik heb een site gevonden om jaarkaarten te kopen.Die zijn dan veel goedkoper dan de orginele Fantasy prijs.Is dit dan wel een veilige site

    http://www.dlp-kaarten.nl/c-2188245/fantasy-jaarkaarten/

    Hoop dat jij hier iets van weet

    Grts G Sandifort




    Hoi Sandi,

    afgelopen zomer hebben we onze kaarten daar besteld, kun je gerust doen er is niets mis mee :) onze ervaring was in ieder geval heel goed.

  • Ja want het is nogal veel geld als dit geen goede site is
  • sandi zei:

    Hoi Lars.
    Even of jij dat weet.Ik heb een site gevonden om jaarkaarten te kopen.Die zijn dan veel goedkoper dan de orginele Fantasy prijs.Is dit dan wel een veilige site

    http://www.dlp-kaarten.nl/c-2188245/fantasy-jaarkaarten/

    Hoop dat jij hier iets van weet

    Grts G Sandifort

    12:08 12:15 aangepast

    Hoi,

    Mocht je de jaarkaarten toch in Disney willen kopen kunnen wij jullie nog 10% korting geven op 25-28 december.
    Ik hoor het graag als je hiervan gebruik wil maken.
    Groetjes Hilke
  • Wij hebben ook een goede ervaring met dlp-kaarten. Je kan ze altijd even bellen als je meer info wilt.
  • sandi zei:

    Ja want het is nogal veel geld als dit geen goede site is

    Klopt ik was daar ook echt bang voor maar het is ons goed bevallen. Zelfs toen ons pakketje kwijt leek te zijn door een fout bij PostNl kregen we gelijk het aanbod voor eventueel nieuwe kaarten op te sturen als ons pakket inderdaad kwijt bleek te zijn. Gelukkig was dit niet het geval en werden de bestelde kaarten toch nog bezorgd.

  • Hallo,

    Ik zou graag jaarkaarten aanschaffen gezien mijn zoontje dit jaar zijn eerste communie doet en hij grote fan is van Star wars.
    Ik vraag mij af of ze moeilijk zouden doen als wij over kaarten beschikken via Ce-multiavantages. We hebben familie in Frankrijk wonen. Neem nu dat zij 4 kaarten kopen voor ons en ze "cadeau" doen aan ons?
    Zou dit lukken? Ik heb gezien dat je momenteel een fantasie jaarabonnement kan kopen voor 122 euro.

    groetjes,
    Mieke
  • mieke zei:

    Hallo,

    Ik zou graag jaarkaarten aanschaffen gezien mijn zoontje dit jaar zijn eerste communie doet en hij grote fan is van Star wars.
    Ik vraag mij af of ze moeilijk zouden doen als wij over kaarten beschikken via Ce-multiavantages. We hebben familie in Frankrijk wonen. Neem nu dat zij 4 kaarten kopen voor ons en ze "cadeau" doen aan ons?
    Zou dit lukken? Ik heb gezien dat je momenteel een fantasie jaarabonnement kan kopen voor 122 euro.

    groetjes,
    Mieke

    Hoi Mieke,

    De vouchers moeten altijd op jullie eigen naam staan, niet op de naam van familie in Frankrijk. Het is niet mogelijk om vouchers die door iemand anders zijn aangeschaft te gebruiken om jaarkaarten te krijgen. Sinds langere tijd is het niet meer toegestaan voor derde partijen uit Frankrijk om jaarkaarten te verkopen aan internationale gasten.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    mieke zei:

    Hallo,

    Ik zou graag jaarkaarten aanschaffen gezien mijn zoontje dit jaar zijn eerste communie doet en hij grote fan is van Star wars.
    Ik vraag mij af of ze moeilijk zouden doen als wij over kaarten beschikken via Ce-multiavantages. We hebben familie in Frankrijk wonen. Neem nu dat zij 4 kaarten kopen voor ons en ze "cadeau" doen aan ons?
    Zou dit lukken? Ik heb gezien dat je momenteel een fantasie jaarabonnement kan kopen voor 122 euro.

    groetjes,
    Mieke

    Hoi Mieke,

    De vouchers moeten altijd op jullie eigen naam staan, niet op de naam van familie in Frankrijk. Het is niet mogelijk om vouchers die door iemand anders zijn aangeschaft te gebruiken om jaarkaarten te krijgen. Sinds langere tijd is het niet meer toegestaan voor derde partijen uit Frankrijk om jaarkaarten te verkopen aan internationale gasten.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo,

    Sorry ik lees nu pas uw reactie.

    Bedankt voor uw antwoord :smile:
  • Lars zei:

    mieke zei:

    Hallo,
    Sinds langere tijd is het niet meer toegestaan voor derde partijen uit Frankrijk om jaarkaarten te verkopen aan internationale gasten.

    Groetjes,
    Lars

    Hallo Lars,
    Wij hebben een paar jaar geleden via mw Diaz jaarkaarten geregeld. Zou het de moeite waard zijn om via haar emails (die ik nog heb) te proberen toch nieuwe jaarkaarten te krijgen?
    Groetjes, Esther
  • Hallo allemaal,

    Heeft er iemand ervaring met jaarkaarten bestellen via de site DLP-Kaarten.nl ?
    Alvast bedankt
    Vriendelijke groet,
    Silvia
  • babbel zei:

    Hallo allemaal,

    Heeft er iemand ervaring met jaarkaarten bestellen via de site DLP-Kaarten.nl ?
    Alvast bedankt
    Vriendelijke groet,
    Silvia

    Hallo Silvia,

    Volgens mij kan je daar geen jaarkaarten bestellen, het is alleen maar een tijdelijk dag ticket waarmee je toegang hebt tot het park.

    Met je dag ticket kan je daar ter plaatsen een jaarkaart halen, het bedrag van je aankoop van je dag tickets worden dan afgetrokken van de kosten van de jaarkaart.


  • Hoi Enrique,

    op die site kun je wel jaarkaarten kopen, maar dan in de vorm van een voucher die je één keer toegang geeft tot het park waarna je bij het BPA de voucher laat omwisselen in een "echte" jaarkaart.
    Er zijn forumleden die al gebruik hebben gemaakt van deze site, maar vanuit Discoverthemagic.nl adviseren we alleen jaarkaarten te kopen via officiële kanalen (dlp-kaarten.nl is geen officieel erkende verkoper van toegangskaarten).
  • Hugo,
    Dank je wel voor de info.
  • Wij hebben zeer goede ervaring met dlp-kaarten... alles ging echt fantastisch.
    Ik heb contact gehad en kvk nagekeken en ze leveren al 5 jaar jaar en dagkaarten.
    Ik denk bij slechte bedoelingen en zo verklaard Martijn dit zelf ook, dat ze geen lang leven hebben als bedrijf.

    Ze geven snel en correct antwoorden, ook als je vragen hebt.
    Dus geen twijfel lijkt mij dan!
Log In of Registreer om te reageren.