Jaarkaarten (algemene vragen)

1323335373882

Reacties

  • Hoi JennyL,

    Die zijn geldig voor beide parken.
  • Hoi,

    Ik overweeg om een Magic Plus jaarkaart aan te schaffen via de Franse site waardoor ik in termijnen zou kunnen betalen. Is deze jaarkaart na aanschaf al definitief of krijg ik dan een voucher die ik om moet wisselen?

    Groetjes,

    Demy
  • Hoi,

    Ik overweeg om een Magic Plus jaarkaart aan te schaffen via de Franse site waardoor ik in termijnen zou kunnen betalen. Is deze jaarkaart na aanschaf al definitief of krijg ik dan een voucher die ik om moet wisselen?

    Groetjes,

    Demy

    Hoi Demy,

    Online een jaarkaart aanschaffen via maandelijkse betaling is alleen mogelijk voor inwoners van Frankrijk. Om als internationale gast maandelijkse betaling aan te vragen, dien je de jaarkaart ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel of via de post (met een speciaal formulier) aan te vragen.

    Je ontvangt de jaarkaart met betaling per maand altijd direct definitief. Alleen als je de jaarkaart online in één keer betaald via http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten ontvang je een E-voucher die 6 maanden geldig is en op een willekeurige dag omgewisseld kan worden.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey allemaal,
    Het is misschien eens domme vraag,maar kan je ook stempels sparen als je voor je eigen kind een jaarpas aankoopt?
    Wij hebben namelijk vorige maand 2jaarpassen gekocht voor ons,nu zouden we waarschijnlijk volgende week terug gaan met het gezin ...
    En als 1van de 2 jaarpashouders al 1stempel krijgt zou dat handig meegenomen zijn natuurlijk
  • Ja hoor, je mag je eigen kind, vader, zus of broer gewoon korting geven en zo een stempel sparen.
  • Super,
    Ik had het wel verwacht maar je weet maar nooit
  • Hoi Lars,
    Ik wil in mei onze magic flex jaarkaarten gaan verlengen, geldt de gezinskorting ook bij verlengen? En dan krijgen we 16 maanden ipv 12?
    Groetjes Hilke
  • Hilke zei:

    Hoi Lars,
    Ik wil in mei onze magic flex jaarkaarten gaan verlengen, geldt de gezinskorting ook bij verlengen? En dan krijgen we 16 maanden ipv 12?
    Groetjes Hilke

    Hoi Hilke,

    Ja, de 20% familiekorting kan bij een verlenging gecombineerd worden met de 4 maanden extra gratis.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel!
    Lars zei:

    Hilke zei:

    Hoi Lars,
    Ik wil in mei onze magic flex jaarkaarten gaan verlengen, geldt de gezinskorting ook bij verlengen? En dan krijgen we 16 maanden ipv 12?
    Groetjes Hilke

    Hoi Hilke,

    Ja, de 20% familiekorting kan bij een verlenging gecombineerd worden met de 4 maanden extra gratis.

    Groetjes,
    Lars
  • Nog 1 vraagje, gelden deze beide aanbiedingen ook als we zouden willen upgraden naar magic plus?
    Lars zei:

    Hilke zei:

    Hoi Lars,
    Ik wil in mei onze magic flex jaarkaarten gaan verlengen, geldt de gezinskorting ook bij verlengen? En dan krijgen we 16 maanden ipv 12?
    Groetjes Hilke

    Hoi Hilke,

    Ja, de 20% familiekorting kan bij een verlenging gecombineerd worden met de 4 maanden extra gratis.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Hilke,

    ja, dat kan wel, maar dan moet je dat wel goed uitleggen aan de CM. Het zou zonde zijn als je de volledige upgrade-prijs betaalt zonder die 20% korting (bij een upgrade betaal je het verschil tussen de prijs op je huidige jaarkaart (de verlengde Magic Flex) en je nieuwe jaarkaart. De ge-upgrade kaart heeft dezelfde einddatum als de jaarkaart die waarvoor je een upgrade doet. Ideaal is dus als je die 20% korting ook op de upgrade krijgt, vandaar mijn opmerking.
  • Waarschijnlijk is dit al een keer gevraagd... maar ga hem toch even stellen.
    Tot nu toe zijn we naar DLP geweest op basis van de actie waar we korting krijgen en dinervouchers. Hier kiezen we dan bewust voor omdat we dan weinig extra kosten hebben. Nu lees ik veel over jaarkaarten en ben benieuwd of dit goedkoper kan uitpakken met als voordeel dat we vaker kunnen gaan :blush:
    Kunnen jaarkaarthouders ook gebruik maken van acties waarbij dinervouchers?
    Zijn roomonly prijzen bij een van de disney hotels aantrekkelijk?
  • Hoi Natascha,

    je kunt als jaarkaarthouder feitelijk geen gebruik maken van acties waarbij je dinervouchers (voordeliger of gratis) krijgt.
    Die aanbiedingen zijn normaliter onderdeel van een "alles-in-1-boeking": verblijf, toegangskaarten èn ontbijt/lunch/diner. Aangezien je met een jaarkaart normaal gesproken alleen room-only-boekingen zult doen (want toegang heb je al via je jaarkaart) zal daar geen actie met voordelige maaltijdvouchers bijhoren.

    Een jaarkaart heeft natuurlijk wel allerlei andere voordelen. Voor alle kenmerken kun je het beste hier even kijken: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Of je roomonly-prijzen aantrekkelijk vindt weet ik niet, ik kan niet in jouw portemonnee kijken :smile: De korting hangt erg af van het moment van verblijf (laagseizoen? hoogseizoen?) en van je jaarkaarttype. Een Magic Flex- geeft recht op minder korting dan een Infinity-kaart. Om dat in te schatten kun je het beste telefonisch contact opnemen met de Disneyland Parijs-boekingslijn.

    Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
  • Wij gaan binnenkort jaarkaarten aanschaffen. een vriend heeft stempels waarmee wij 10% korting krijgen. Kunnen we dit alleen bij disneyland zelf regelen? en hoe werkt dat dan?
  • Wij gaan binnenkort jaarkaarten aanschaffen. een vriend heeft stempels waarmee wij 10% korting krijgen. Kunnen we dit alleen bij disneyland zelf regelen? en hoe werkt dat dan?

    Hoi Helliemaatje,

    Een bestaande jaarkaarthouder kan aan maximaal 3 personen 10% korting geven en zo voor stempels sparen. De 'nieuwe' jaarkaarthouder mag hiervoor in de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart in zijn of haar bezit hebben gehad. Deze 'Parrainage' aanbieding kan alleen in Disneyland zelf worden geregeld bij Bureau Passeport Annuel. Meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Wij gaan binnenkort jaarkaarten aanschaffen. een vriend heeft stempels waarmee wij 10% korting krijgen. Kunnen we dit alleen bij disneyland zelf regelen? en hoe werkt dat dan?

    Hoi Helliemaatje,

    Een bestaande jaarkaarthouder kan aan maximaal 3 personen 10% korting geven en zo voor stempels sparen. De 'nieuwe' jaarkaarthouder mag hiervoor in de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart in zijn of haar bezit hebben gehad. Deze 'Parrainage' aanbieding kan alleen in Disneyland zelf worden geregeld bij Bureau Passeport Annuel. Meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Wij zijn met z'n 4en dus dan heeft 1 persoon geen korting begrijp ik? thnx
  • Als je met maar één kortinggever gaat dan klopt dat inderdaad. Maar je mag altijd iemand anders zoeken die ook nog korting geeft aan één iemand in je groep.

  • Hallo Lars,

    Wij zijn met z'n 4en dus dan heeft 1 persoon geen korting begrijp ik? thnx

    Hoi Helliemaatje,

    Dat is correct. Je zult dan een tweede jaarkaarthouder moeten zoeken voor die 4e persoon.

    Groetjes,
    Lars
  • Oke, bedankt! Ik ga ff kijken in vraag en aanbod
  • Ik heb een probleempje. We gaan onverwacht vroeger naar Disneyland dit jaar. Nu loopt mijn jaarpas af op 21/01 maar we gaan pas 12 februari. Ik heb een dream jaarkaart en belde gisteren naar Disneyland, ik kon een mooie room only korting krijgen voor mijn verblijf maar mijn abonnement zal dan niet meer geldig zijn. Zullen ze moeilijk doen bij het inchecken als ik een magic kaart heb in plaats van een infinity? Of als ik eerst incheck en dan pas het park in ga om te verlengen.
  • Hoi jitske,

    ik denk dat je op twee momenten mogelijk problemen ondervindt: bij het boeken en bij het inchecken.
    Bij het boeken met je je jaarkaartnummer normaal gesproken opgeven. Dan zal vast gezien worden dat je jaarkaart niet meer geldig is op de dag van inchecken.
    Mocht je toch de korting krijgen dan kun je vervolgens nog een vraag krijgen bij het inchecken, omdat je dan geen geldige jaarkaart hebt.

    Ik denk dat je in beide gevallen afhankelijk bent van de dienstdoende CM, maar je wel rekening moet houden met een "nee".
  • Hugo zei:

    Hoi Hilke,

    ja, dat kan wel, maar dan moet je dat wel goed uitleggen aan de CM. Het zou zonde zijn als je de volledige upgrade-prijs betaalt zonder die 20% korting (bij een upgrade betaal je het verschil tussen de prijs op je huidige jaarkaart (de verlengde Magic Flex) en je nieuwe jaarkaart. De ge-upgrade kaart heeft dezelfde einddatum als de jaarkaart die waarvoor je een upgrade doet. Ideaal is dus als je die 20% korting ook op de upgrade krijgt, vandaar mijn opmerking.

    Wij hebben upgrade gedaan van bestaande jaarkaart maar geen korting op gekregen, ze zeiden dat dit niet ging...
  • Hoi mieke,

    wat vervelend om te horen dat dit bij jou niet mogelijk (b)leek. Helaas is het nog steeds zo dat verschillende CM's verschillende meningen/regels/procedures hanteren. Niet alleen bij het BPA, maar ook in boutiques. Het is soms verrassend wat er wel of niet mogelijk blijkt te zijn.
  • Als ik een ticket koop voor 1 dag /1 park en ik schaf daar die dag een jaarpas aan, kan ik die dan meteen gebruiken? dus voor het 2de park?
  • Ja hoor, dat kan.
  • Hugo zei:

    Ja hoor, dat kan.

    Dank je!
  • Zou ik het
    Hugo zei:

    Hoi jitske,

    ik denk dat je op twee momenten mogelijk problemen ondervindt: bij het boeken en bij het inchecken.
    Bij het boeken met je je jaarkaartnummer normaal gesproken opgeven. Dan zal vast gezien worden dat je jaarkaart niet meer geldig is op de dag van inchecken.
    Mocht je toch de korting krijgen dan kun je vervolgens nog een vraag krijgen bij het inchecken, omdat je dan geen geldige jaarkaart hebt.

    Ik denk dat je in beide gevallen afhankelijk bent van de dienstdoende CM, maar je wel rekening moet houden met een "nee".

    Bedankt voor de uitleg.

    Zou ik het dan durven riskeren om morgen alle formulieren met de post op te sturen voor het verlengen van mijn jaarkaart? We vertrekken over exact 4 weken. We gaan maar 2 dagen en de rij is altijd zo lang bij het BPA
  • Zou ik het

    Hugo zei:

    Hoi jitske,

    ik denk dat je op twee momenten mogelijk problemen ondervindt: bij het boeken en bij het inchecken.
    Bij het boeken met je je jaarkaartnummer normaal gesproken opgeven. Dan zal vast gezien worden dat je jaarkaart niet meer geldig is op de dag van inchecken.
    Mocht je toch de korting krijgen dan kun je vervolgens nog een vraag krijgen bij het inchecken, omdat je dan geen geldige jaarkaart hebt.

    Ik denk dat je in beide gevallen afhankelijk bent van de dienstdoende CM, maar je wel rekening moet houden met een "nee".

    Bedankt voor de uitleg.

    Zou ik het dan durven riskeren om morgen alle formulieren met de post op te sturen voor het verlengen van mijn jaarkaart? We vertrekken over exact 4 weken. We gaan maar 2 dagen en de rij is altijd zo lang bij het BPA
    Ik denk dat da risicovol is, wat ga je doen als je ze niet terug hebt?

    Misschien best gewoon partnerhotel boeken?

    Ik vond de voorbije maanden dat er geen lange wachtrijen waren aan BPA, stond bijna nooit iemand...

  • Het is inderdaad een gok. Aan de andere kant: als het niet druk is bij het BPA in het park, komen ze ook sneller aan de post toe.
  • mieke zei:

    Zou ik het

    Hugo zei:

    Hoi jitske,

    ik denk dat je op twee momenten mogelijk problemen ondervindt: bij het boeken en bij het inchecken.
    Bij het boeken met je je jaarkaartnummer normaal gesproken opgeven. Dan zal vast gezien worden dat je jaarkaart niet meer geldig is op de dag van inchecken.
    Mocht je toch de korting krijgen dan kun je vervolgens nog een vraag krijgen bij het inchecken, omdat je dan geen geldige jaarkaart hebt.

    Ik denk dat je in beide gevallen afhankelijk bent van de dienstdoende CM, maar je wel rekening moet houden met een "nee".

    Bedankt voor de uitleg.

    Zou ik het dan durven riskeren om morgen alle formulieren met de post op te sturen voor het verlengen van mijn jaarkaart? We vertrekken over exact 4 weken. We gaan maar 2 dagen en de rij is altijd zo lang bij het BPA
    Ik denk dat da risicovol is, wat ga je doen als je ze niet terug hebt?

    Misschien best gewoon partnerhotel boeken?

    Ik vond de voorbije maanden dat er geen lange wachtrijen waren aan BPA, stond bijna nooit iemand...

    We zijn verplicht in disney hotel te verblijven. Anders geraken we niet binnen met de Discovery van de kids en man
Log In of Registreer om te reageren.