Magic Circus Hotel

augustus 2014 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hallo, op de site van Disneyland Parijs staat bij de ticketverkoop een aktie. Als je in een hotel nabij Disney verblijft kan je een kaartje kopen van 3=2. Wij verblijven in Magic Circus hotel en volgens mij is dat wel erg nabij, maar er staan geen namen van hotels vernoemd voor wie deze aktie geldt. Iemand die mij hierop een antwoord kan geven?
Gr Ingepinge

Reacties


  • Hallo, op de site van Disneyland Parijs staat bij de ticketverkoop een aktie. Als je in een hotel nabij Disney verblijft kan je een kaartje kopen van 3=2. Wij verblijven in Magic Circus hotel en volgens mij is dat wel erg nabij, maar er staan geen namen van hotels vernoemd voor wie deze aktie geldt. Iemand die mij hierop een antwoord kan geven?
    Gr Ingepinge

    Hoi Ingepinge,
    De 3=2 actie kun je hier boeken onder het kopje 'Disneyland Paris - Meerdaagse tickets': http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Deze actie is geldig voor alle bezoekers van Disneyland Parijs, maar alleen online beschikbaar.
    Groetjes en veel plezier,
    Lars
  • Hallo,

    Ik heb via expedia 3 nachten magic vienna circus hotel geboekt.

    Iemand ervaring met dit hotel?

    Meestal boeken wij disney hotels maar nu gaan we jaarkaart aanschaffen en heb ik dit hotel gekozen omdat het er leuk uitziet voor onze kids. Hebben we ook geen parkeerkosten de eerste dag omdat we via shuttle bus naar disney kunnen.

    Groetjes,
    Mieke
  • mieke zei:

    Hallo,

    Ik heb via expedia 3 nachten magic vienna circus hotel geboekt.

    Iemand ervaring met dit hotel?

    Meestal boeken wij disney hotels maar nu gaan we jaarkaart aanschaffen en heb ik dit hotel gekozen omdat het er leuk uitziet voor onze kids. Hebben we ook geen parkeerkosten de eerste dag omdat we via shuttle bus naar disney kunnen.

    Groetjes,
    Mieke

    Hoi Mieke,

    Magic Circus is, net als het naastgelegen Dream Castle, een prima hotel met een goede shuttlebusverbinding van en naar de parken. Bekijk de prijzen & aanbiedingen van alle accommodaties in en rondom Disneyland Paris via onze handige zoekmachine (en steun DiscoverTheMagic.nl ;-)): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris. Veel plezier alvast!

    Groetjes,
    Lars
  • hallo Mieke,
    Ik ben in het Magic Circus hotel geweest (herfstvakantie) met mijn dochter en we vonden het fantastisch. Want de kamer is groter dan de goedkoopste Disneyhotels (Cheyenne of Santa fé) en het was een heerlijk groot bed. Voor je kinderen is er een prachtig stapelbed met gordijn (spannend!) Een mooie koninklijke stijl. In de badkamer is het ook luxe; wattenschijfjes, tissues, zeeppompjes, een föhn, en op de kamer een waterkoker met oploskoffie en thee! Er is een klein zwembad; je mag gratis een handdoek halen; het water is wel een beetje koud. Een grappige kleine glijbaan. We hebben genoten; de shuttlebus neemt alle 'partner hotels' mee, en de bus zit voor het eerste hotel bomvol, maar dat is voor de Disneyhotels zeker net zo erg, dan wel erger. Toch is dat wel de meest fijne manier om naar het park te reizen (in plaats van de auto) omdat de bus tussendoor mag en met de auto moet je omrijden, plus daar weer in de rij om door de controle heen te komen, en de parkeerplaats is gigantisch. Met de bus stap je uit voor het station; dat vlak aan Village grenst. En duurt ongeveer alles bij elkaar 10/12 minuutjes in onze beleving. Echt veel handiger. Heel veel plezier!!!! (p.s. ontbijt had ik niet bij geboekt dus daar kan ik helaas niets over zeggen) Groetjes, Annette
  • Lars zei:

    mieke zei:

    Hallo,

    Ik heb via expedia 3 nachten magic vienna circus hotel geboekt.

    Iemand ervaring met dit hotel?

    Meestal boeken wij disney hotels maar nu gaan we jaarkaart aanschaffen en heb ik dit hotel gekozen omdat het er leuk uitziet voor onze kids. Hebben we ook geen parkeerkosten de eerste dag omdat we via shuttle bus naar disney kunnen.

    Groetjes,
    Mieke

    Hoi Mieke,

    Magic Circus is, net als het naastgelegen Dream Castle, een prima hotel met een goede shuttlebusverbinding van en naar de parken. Bekijk de prijzen & aanbiedingen van alle accommodaties in en rondom Disneyland Paris via onze handige zoekmachine (en steun DiscoverTheMagic.nl ;-)): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris. Veel plezier alvast!

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Ik heb ze geboekt via de link van deze website hoor :-)

    En ook mooie prijs gehad voor 3 nachten.

    Groetjes
  • Het ontbijt in het hotel is vergelijkbaar met het ontbijt van new york hotel en new port bay.
    Veel keuze en vers.
  • mieke zei:


    Hallo Lars,

    Ik heb ze geboekt via de link van deze website hoor :-)

    En ook mooie prijs gehad voor 3 nachten.

    Groetjes

    Super, Mieke! Dank hiervoor en veel plezier :)
  • Tot nu toe reeds de vier komende verblijven geboekt bij Magic Circus. Met een Passeport Annuel moet zeggen dat de room-only prijzen niet tegen dit hotel via Booking.com kunnen. Tot en met Kerst staat alvast gereserveerd. Ideaal. We hebben er zin in!

    Iemand ander leuke ontbijttips ipv in het hotel?!
  • Wij hebben voor aanstaand weekend Magic Circus hotel geboekt. Nu zie ik net dat het zwembad dan gesloten is. Zouden we dan gebruik mogen maken van een ander zwembad?
  • Femmar zei:

    Tot nu toe reeds de vier komende verblijven geboekt bij Magic Circus. Met een Passeport Annuel moet zeggen dat de room-only prijzen niet tegen dit hotel via Booking.com kunnen. Tot en met Kerst staat alvast gereserveerd. Ideaal. We hebben er zin in!

    Iemand ander leuke ontbijttips ipv in het hotel?!

    Kijk de volgende x met boeken ook eens op Destinia.com.
    Ik boek normaal ook altijd via Booking.com maar heb nu Dream Castle via Destinia geboekt. Dit scheelde voor 3 nachten € 130,=!

Log In of Registreer om te reageren.