Gesloten/renovatie restaurants

Hoi allemaal!

Is er iemand die mij kan vertellen of een tip heeft waar ik de geplande sluitingen van de restaurants in Disneyland Parijs (en Village) kan vinden? Zo'n mooi overzicht kan ik van de attracties vinden (bijvoorbeeld op de dagen zoeken dat we gaan, dan staat er mooi wat er gesloten is) van de restaurants helaas niet. Of het is er niet natuurlijk..... :-) . We zijn al lekker aan het plannen voor onze aanstaande trip!
Bedankt alvast!
Groetjes Jacky

Reacties

  • Jacky zei:

    Hoi allemaal!

    Is er iemand die mij kan vertellen of een tip heeft waar ik de geplande sluitingen van de restaurants in Disneyland Parijs (en Village) kan vinden? Zo'n mooi overzicht kan ik van de attracties vinden (bijvoorbeeld op de dagen zoeken dat we gaan, dan staat er mooi wat er gesloten is) van de restaurants helaas niet. Of het is er niet natuurlijk..... :-) . We zijn al lekker aan het plannen voor onze aanstaande trip!
    Bedankt alvast!
    Groetjes Jacky

    Hoi Jacky,

    Helaas maakt Disney zelf weinig bekend over sluitingen en onderhoud van restaurants. Bekijk het overzicht met openingstijden (en dus ook sluitingen) van restaurants via onze partner 'Disney kind of day' op deze pagina met reserveringen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • hi Lars,
    bedankt, ik ga er eens kijken!
Log In of Registreer om te reageren.