Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18687899192105

Reacties

  • Update. Wij zijn er 2 - 4 februari en 25 en 26 februari en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven. Dus wie helpt ons aan de stempels voor de 10% korting.

    Wij komen op 26 februari aan en willen graag die dag 2 jaarkaarten kopen.
  • Wij zijn er ook 25 feb
  • Hoi Hoi,

    Op 3, 4 en 5 februari zijn we in Disneyland en we kunnen nog 9 personen korting geven.

    Wie interesse heeft kan mij een privébericht of een email sturen om verder af te spreken.

    Email: elke-999@hotmail.com

    Groetjes,

    Elke
  • Update. Wij zijn er 2 - 4 februari en 25 en 26 februari en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven. Dus wie helpt ons aan de stempels voor de 10% korting.


    Ik heb je ook al een berichtje gestuurd, maar mijn vriendin en ik gaan 2 tm 4 Februari naar Disneyland en gaan beiden een jaarkaart aanschaffen.

    We zijn dus no op zoek naar iemand die 10% korting kan geven.
    Hoi ben dan in disney en kan de korting regelen
    Mail me op jimbutten@hotmail.com
    Hoi Jimmy, we waren inmiddels al voorzien. Dank je wel
  • januari 2018 aangepast
    Hallo allemaal

    Ik ben 31jan t/m 2 feb in DLP
    En kan dan eventueel nog aantal personen van 10% korting op jaarkaarten voorzien

    Mailen kan op Jimbutten@hotmail.com
  • Wij komen op 26 februari in de middag aan en willen graag die dag 2 jaarkaarten kopen. Is er nog iemand op 26 februari??
  • Wij komen op 26 februari in de middag aan en willen graag die dag 2 jaarkaarten kopen. Is er nog iemand op 26 februari??

    Hoi mail mij op jimbutten@hotmail.com
    Kan de 10% korting regelen
  • Wij komen op 26 februari in de middag aan en willen graag die dag 2 jaarkaarten kopen. Is er nog iemand op 26 februari??

    Hoi mail mij op jimbutten@hotmail.com
    Kan de 10% korting regelen
    Ben dan ook in DLP
  • Ik ga 16 februari met een vriend naar Disneyland Parijs. Hij wil graag een jaarkaart aanschaffen. Aangezien ik zelf al 3 stempels heb, kan ik hem geen korting meer geven. Is er iemand met een jaarkaart die dag in Disney die hem 10% korting kan geven? Uiteraard in ruil voor een stempel...
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn er 12 tm 15 maart, 14 tm 17 mei, 30 okt tot 2 nov. :) Kunnen nog zat mensen korting geven :)
  • Marita zei:

    Ik ga 16 februari met een vriend naar Disneyland Parijs. Hij wil graag een jaarkaart aanschaffen. Aangezien ik zelf al 3 stempels heb, kan ik hem geen korting meer geven. Is er iemand met een jaarkaart die dag in Disney die hem 10% korting kan geven? Uiteraard in ruil voor een stempel...

    Kan geregeld worden
  • Marita zei:

    Ik ga 16 februari met een vriend naar Disneyland Parijs. Hij wil graag een jaarkaart aanschaffen. Aangezien ik zelf al 3 stempels heb, kan ik hem geen korting meer geven. Is er iemand met een jaarkaart die dag in Disney die hem 10% korting kan geven? Uiteraard in ruil voor een stempel...

    Kan geregeld worden
    Jimbutten jij bent dan in Disneyland Parijs begrijp ik? Hoe kan ik je bereiken?
  • Marita zei:

    Marita zei:

    Ik ga 16 februari met een vriend naar Disneyland Parijs. Hij wil graag een jaarkaart aanschaffen. Aangezien ik zelf al 3 stempels heb, kan ik hem geen korting meer geven. Is er iemand met een jaarkaart die dag in Disney die hem 10% korting kan geven? Uiteraard in ruil voor een stempel...

    Kan geregeld worden
    Jimbutten jij bent dan in Disneyland Parijs begrijp ik? Hoe kan ik je bereiken?
    Mail me op Jimbutten@hotmail.com
    Heb je ook een prive bericht gestuurt
  • Hey, wij gaan 2 jaarkaarten kopen op 13 maart. Het zou tof zijn moesten we iemand kunnen verblijden met 2 stempels (en extra korting voor ons natuurlijk).

    Wij zijn er :)

  • We zijn in het park en kunnen tot 4 personen korting geven op 14 maart en 2 mei
    Mail gerust naar fc462358@skynet.be
  • februari 2018 aangepast
    Wij gaan verschillende keren per maand naar DLP en hebben nog maar 3 stempels nodig, hadden er al 2 maar vonden niet tijdig een 3de en moeten dus opnieuw beginnen zoeken :-(
    In februari gaan we al zeker 10 en 17 voor de pins en kunnen dan korting geven.
    Zijn flexibel in de data, je mag steeds een mailtje sturen naar mcmanus.aaron@gmail.com om af te spreken.

    Groetjes
    Aaron
  • Marita zei:

    Marita zei:

    Ik ga 16 februari met een vriend naar Disneyland Parijs. Hij wil graag een jaarkaart aanschaffen. Aangezien ik zelf al 3 stempels heb, kan ik hem geen korting meer geven. Is er iemand met een jaarkaart die dag in Disney die hem 10% korting kan geven? Uiteraard in ruil voor een stempel...

    Kan geregeld worden
    Jimbutten jij bent dan in Disneyland Parijs begrijp ik? Hoe kan ik je bereiken?
    Mail me op Jimbutten@hotmail.com
    Heb je ook een prive bericht gestuurt
    Heb je terug gemaild
  • Hallo, wij gaan 25 februari aanstaande naar DLP om jaarkaarten aan te schaffen. Wij zijn met 4 personen. Zijn er mensen die die dag in DLP zijn en ons aan korting kunnen helpen en wij hen aan stempels.

    Groetjes Edwin
  • Hallo, wij gaan 25 februari aanstaande naar DLP om jaarkaarten aan te schaffen. Wij zijn met 4 personen. Zijn er mensen die die dag in DLP zijn en ons aan korting kunnen helpen en wij hen aan stempels.

    Groetjes Edwin


    Hoi Edwin,

    wij zijn dan in DLP.

    mail me anders even op Rakeshensarita@hotmail.com

    mvg,
  • Hallo, wij gaan 25 februari aanstaande naar DLP om jaarkaarten aan te schaffen. Wij zijn met 4 personen. Zijn er mensen die die dag in DLP zijn en ons aan korting kunnen helpen en wij hen aan stempels.

    Groetjes Edwin

    Hallo Edwin,

    Ik ben 25 februari in het park als u nog op zoek bent naar korting :-)

  • Wij komen op 26 februari in de loop van de dag aan in Disneyland en willen 3 magic plus abonnementen aanschaffen. Is er iemand die ons korting kan geven? We weten alleen nu nog niet hoe laat we aankomen.
  • Hallo, wij gaan zondag 29 april naar DLP om 3 jaarkaarten (magic flex) aan te schaffen. Wie kan ons helpen met de korting in ruil voor de stempels?
  • Hallo, wij gaan zondag 29 april naar DLP om 3 jaarkaarten (magic flex) aan te schaffen. Wie kan ons helpen met de korting in ruil voor de stempels?

    Hoi elly heb je een prive bericht gestuurt kan je helpen met de korting
  • Hallo allemaal,

    Op zaterdag 17 feb en zondag 18 feb zijn wij in Disney. Wij kunnen nog 6 mensen 10% korting geven op een abonnement. Heb je interesse mail dan even naar esmeebos96@outlook.com.
    Groetjes Esmée
  • Hallo Disneyvrienden en -fans,

    Een beetje een late reactie.

    Van 12 februari (namiddag) t/m 15 februari 2018 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder
  • Update. Wij zijn er 2 - 4 februari en 25 en 26 februari en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven. Dus wie helpt ons aan de stempels voor de 10% korting.

    Wij komen op 26/2 aan in Disneyland en willen 3 abonnementen kopen. Heb je nog stempels nodig?
    Hartelijke groet, Hen
  • Hallo Disneyvrienden en -fans,

    Een beetje een late reactie.

    Van 12 februari (namiddag) t/m 15 februari 2018 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder

    Beste Geert,
    Ik heb je een What's app gestuurd hierover :smile:
  • We zijn nu onderweg naar Disney (in de sneeuw!) 08/02, en blijven tm zondag 11/02 dus mocht je nog niemand hebben die je 10% korting kan geven op je jaarkaart, ( +gratis parkeren) bel 0031619220514 of mail naar dps@live.nl .
  • Is er iemand die 23 en 24 februari in Disneyland is en ons zes pers korting kan geven?
  • Is er iemand die 23 en 24 februari in Disneyland is en ons zes pers korting kan geven?

    Takkie 15:01
    Hoi marianka

    Wij zijn er dan! En kunnen nog 6 mensen korting geven :-)

    Groetjes Aniek

Log In of Registreer om te reageren.