Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

189111314105

Reacties

  • Wie oh wie?
    Op 9 of 10 juli aanstaande wil ik 4 jaarpassen aanschaffen......
    Is er iemand die nog stempels nodig heeft en er dan ook is?
    Dan kunnen we elkaar helpen.
    Graag reactie naar:
    anoukbuitenweg@hotmail.com
  • heey daar!
    Ik ben 3 aug tot 8 aug weer in parijs en dus ook disney te vinden.
    mocht ik je kunnen helpen met korting voor de aanschaf van je jaarpas, laat het me dan even weten dan kunnen we wat afspreken en zien we elkaar daar! en heb je 10% korting!
    Dit zijn mijn gegevens.
    Mail: saris_andy@hotmail.com
    Tel: 06-53747376
    Gr
    Andy
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn
    30 juni - 1 juli en
    21 - 22 juli sowieso in Disney.
    Eventueel ook in de periode 3 t/m 5 juli.
    Wij kunnen nog aan 12 mensen korting geven op hun jaarkaarten.
    Heb je interesse mail dan naar gdewild@zonnet.nl
  • wij gaan morgen (vrijdag 14 juni) naar Disneyland Parijs en willen 4 jaarkaarten kopen. Wie wil er 4 stempels? en wij natuurlijk 10% korting.
    groeten
    Alexander
    a_ronner@hotmail.com
    06 51 49 21 06
  • Wij gaan op 23 juli naar eurodisney en willen 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie kan ons op die dag 10% korting geven, waarbij je uiteraard 4 stempels krijgt. Graag mailen naar rlucia@ziggo.nl.
  • Hallo,
    Wij zijn van 23 juni t/m 29 juni in Disneyland Parijs en kunnen nog korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. Mocht je korting willen dan kun je ons mailen op: koppens@home.nl voor het maken van een afspraak. Wij zijn erg blij met stempels om onze jaarpassen te verlengen.
    Groetjes, Familie Koppens.
  • Hallo wie dit leest,
    Ik ga samen met mijn vrouw en zoontje op 3 t/m 5 juli 2013 naar Disney Parijs.
    Nu ben ik op zoek naar iemand die in de zelfde periode daar is om stempels te verdienen.
    Wij zullen 3 jaarkaarten aanschaffen.
    Mijn mailadres is azomaaza@hotmail.com
    Met vriendelijke groet,
    Omaazaz
  • Wij hebben 4 fantasy jaarkaarten van Disneyland Parijs. Disneyland Parijs heeft ervoor gezorgd dat er een aantrekkelijk spaarsysteem in deze kaarten zit. Je kan met deze jaarkaarten voor een extra gratis jaar verlenging sparen.
    Wat moet je daarvoor doen! Je komt met mensen in contact welke geen jaarkaart hebben en deze de afgelopen 2 jaar niet hebben gehad. Door samen naar de kassa te gaan, krijgt degene die een kaart wil aankopen 10% korting door de jaarkaarthouder. In ruil daarvoor krijgt de jaarkaarthouder een stempel. Bij 3 stempels, krijg de jaarkaarthouder een jaar gratis verlenging van zijn of haar jaarkaart.
    Nu hebben wij nog niemand kunnen treffen en lopen onze jaarkaarten 20 juli af.
    Wij zijn 6-7-8 juli 2013 in disney aanwezig.
    Willen jullie 10% korting op je jaarkaart ontvangen en gunnen jullie ons nog een jaar gratis verlenging, dan zou ik het heel fijn vinden als jullie contact met ons willen opnemen zodat we iets kunnen afspreken.
    Wij beschikken over 4 jaarkaarten en kunnen hiermee 12 personen 10% korting geven.
    Voorbeelden van jaarkaarten staan hieronder.
    Er zijn in totaal 4 jaarkaarten beschikbaar, waarvan er 2 voor Nederlanders aantrekkelijk zijn:
    Dreampaspoort. 365 Dagen per jaar onbeperkt toegang.
    Jaarkaart zonder korting = 199 euro, met korting 179 euro..
    Fantasy: 335 Dagen per jaar onbeperkt toegang.
    Jaarprijs zonder korting = 159 euro, met korting korting 145 euro.
    Hieronder de Blockdagen.
    2013
    1, 15, 22 en 29 januari
    30 en 31 maart
    1 april
    11 en 19 mei
    4, 11, 18, 25 en 29 juni
    6 juli
    3, 10, 17, 21, 22, 28 en 29 september
    8, 15, 26 en 31 oktober
    1 t/m 3, 16 en 30 november
    3, 7, 8, 14, 28 en 29 december
    2014
    1, 14 en 21 januari
    29 en 30 maart
    5 en 20 april
    3, 10, 13, 20 en 31 mei
    8, 17, 28 en 29 juni
    5 juli
    30 augustus
    Daarnaast hebben de jaarkaarten nog vele voordelen, zoals korting op hotelovernachtingen, korting in de disneywinkels en restaurants, gratis parkeren, enz, enz.....
    Mochten er nog vragen zijn, dan kun je gerust mailen (m.mulder6@chello.nl) of bellen (06-20144634).
    Groetjes Sandra
  • Hallo disneyfans,
    Wij zijn op zaterdag 29 en zondag 30 juni in Disneyland en kunnen jullie 10% korting geven
    op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je interesse hebt kan je mailen naar jeroen@dbrn.nl
    Groetjes,
    Fam. de Bruin
  • Hallo,
    Wij zijn dinsdag 20, woensdag 21 en donderdag 22 augustus in DIsney en kunnen nog mensen aan 10% korting helpen. Wil je een jaarkaart aanaschaffen op 1 van deze dagen, neem dan gerust contact op. Mail naar brooklyn@online.nl of bel/sms 06-40723152.
    Magische groeten,
    Sandra
  • Hallo Disney fans,
    Wij zijn op zaterdag 29 en zondag 30 juni in Disneyland en kunnen jullie 10% korting geven
    op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je interesse/ vragen hebt kun je mailen naar jeroen@dbrn.nl
    Groetjes,
    Fam. de Bruin
  • Sorry deze had in de rubriek korting op jaarkaarten moeten komen.... Ik krijg hem helaas niet meer weg
    Op zondagochtend 21 juli willen wij graag 4 jaarkaarten kopen.
    Wie kan/wil ons korting geven en zelf stempels ontvangen
  • Hallo,
    Wij zijn dat weekend aanwezig en kunnen jullie de korting verzorgen.
    Stuur ons een mail (jeroen@dbrn.nl) om het eea te doen afstemmen.
    Groet,
    Fam. de Bruin
  • Wij zijn van zondag 7 juli t/m zaterdag 20 juli in de buurt van Disneyland Parijs (en waarschijnlijk een groot aantal dagen ook in een of beide parken) en kunnen dan 10% korting geven op jaarkaarten. Ga je in die periode jaarkaarten aanschaffen, en wil je 10% korting en ons aan stempels helpen, neem dan contact met me op via estmar99@planet.nl.
    Groetjes,
    Esther en fam.
  • Wij zijn Dinsdag 2 juli in Disneyland en willen dan 2 jaarkaarten aanschaffen.
    is er iemand dan aanwezig die ons korting kan geven
    mail mij dan alsjeblieft kefy14@gmail.com
    Gr kevin
  • Hallo Disney Fans,
    Wij zijn
    30 juni – 1 juli en 3 juli
    21 – 22 juli sowieso in EuroDisney.
    Eventueel ook in de periode 4 t/m 20 juli (behalve 6 t/m 10 juli).
    Wij konden aan 12 mensen 10% korting geven op hun jaarkaarten.
    Daarvan zijn er 7 gereserveerd en dus nog 5 over.
    Heb je interesse mail dan naar gdewild@zonnet.nl
    Onze jaarkaarten lopen 22 juli af.
  • Hallo iedereen,
    Wij zijn op 18 juli in Disney en kan dus 10% korting geven bij aankoop van een jaarpas
    Wie helpt ons aan stempels?
    mail of sms naar 0646124555
    Groetjes ,
    Peter
  • wij zijn de laatste week van augustus in/ bij het park.
    Laat maar weten als we korting kunnen regelen voor max. 6 personen
    jeroenheijden@live.nl
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn op zaterdag 29 en zondag 30 juni in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven
    op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je meerdere dagen naar Disneyland Parijs wil, is een abonnement al snel goedkoper dan het aanschaffen losse tickets.
    Tevens is het met een jaarkaart het parkeren GRATIS en ontvang je bij aanschaf van artikelen in de Disney winkels een extra 10-20% korting.
    Ook het boeken van hotels en/ of restaurant ontvang je extra korting.
    Als je interesse hebt kan je mailen naar jeroen@dbrn.nl
    Groetjes,
    Fam. de Bruin
  • Wij gaan van 19 tot en met 21 juli en kunnen nog 6 mensen aan 10% korting helpen.
    Geïnteresseerd? Stuur dan een mailtje naar mieke_dhondt@telenet.be


  • Wij hebben 4 fantasy jaarkaarten van Disneyland Parijs. Disneyland Parijs heeft ervoor gezorgd dat er een aantrekkelijk spaarsysteem in deze kaarten zit. Je kan met deze jaarkaarten voor een extra gratis jaar verlenging sparen.
    Wat moet je daarvoor doen! Je komt met mensen in contact welke geen jaarkaart hebben en deze de afgelopen 2 jaar niet hebben gehad. Door samen naar de kassa te gaan, krijgt degene die een kaart wil aankopen 10% korting door de jaarkaarthouder. In ruil daarvoor krijgt de jaarkaarthouder een stempel. Bij 3 stempels, krijg de jaarkaarthouder een jaar gratis verlenging van zijn of haar jaarkaart.
    Nu hebben wij nog niemand kunnen treffen en lopen onze jaarkaarten 20 juli af.
    Wij zijn 6-7-8 juli 2013 in disney aanwezig.
    Willen jullie 10% korting op je jaarkaart ontvangen en gunnen jullie ons nog een jaar gratis verlenging, dan zou ik het heel fijn vinden als jullie contact met ons willen opnemen zodat we iets kunnen afspreken.
    Wij beschikken over 4 jaarkaarten en kunnen hiermee 12 personen 10% korting geven.
    Voorbeelden van jaarkaarten staan hieronder.
    Er zijn in totaal 4 jaarkaarten beschikbaar, waarvan er 2 voor Nederlanders aantrekkelijk zijn:
    Dreampaspoort. 365 Dagen per jaar onbeperkt toegang.
    Jaarkaart zonder korting = 199 euro, met korting 179 euro..
    Fantasy: 335 Dagen per jaar onbeperkt toegang.
    Jaarprijs zonder korting = 159 euro, met korting korting 145 euro.
    Hieronder de Blockdagen.
    2013
    1, 15, 22 en 29 januari
    30 en 31 maart
    1 april
    11 en 19 mei
    4, 11, 18, 25 en 29 juni
    6 juli
    3, 10, 17, 21, 22, 28 en 29 september
    8, 15, 26 en 31 oktober
    1 t/m 3, 16 en 30 november
    3, 7, 8, 14, 28 en 29 december
    2014
    1, 14 en 21 januari
    29 en 30 maart
    5 en 20 april
    3, 10, 13, 20 en 31 mei
    8, 17, 28 en 29 juni
    5 juli
    30 augustus
    Daarnaast hebben de jaarkaarten nog vele voordelen, zoals korting op hotelovernachtingen, korting in de disneywinkels en restaurants, gratis parkeren, enz, enz.....
    Mochten er nog vragen zijn, dan kun je gerust mailen (m.mulder6@chello.nl) of bellen (06-20144634).
    Groetjes Sandra

    Hallo Sandra,
    Ik zie dat je een Fantasy pass hebt maar weet dat 6 Juli een Blockdag is... dus ook voor jou.Cry
    Ohhhh jeeee, helemaal verkeerd gekeken, moet ik maar een dag bijboeken !
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn de komende weken nog een aantal keer in EuroDisney en kunnen korting op jaarkaarten geven.
    Interesse? Bel +31 653 687099.
    Groet,
    Gerard
  • Beste disneyfans
    Wij zijn maandag 8 en dinsdag 9 juli in disneyland Parijs
    En kunnen nog korting geven.
    Groetjes Susanne van dijk
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn op zaterdag 20 en zondag 21 juli in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven
    op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je meerdere dagen naar Disneyland Parijs wil, is een abonnement al snel goedkoper dan het aanschaffen losse tickets.
    Tevens is het met een jaarkaart het parkeren GRATIS en ontvang je bij aanschaf van artikelen in de Disney winkels een extra 10-20% korting. Ook het boeken van Disney hotels en/ of restaurant ontvang je extra korting.
    Afgelopen weekend wederom 5 tevreden personen welke wij aan korting geholpen hebben.
    Ook interesse? Stuur een mail bericht naar jeroen@dbrn.nl
    Groetjes,
    Fam. de Bruin
  • Hallo Disneyfans,
    Zijn jullie van plan binnen een jaar 2 of meerdere dagen naar EuroDisney te gaan?
    Neem dan jaarkaarten en laat je sponsoren door een jaarkaarthouder!
    Je krijgt dan 10% korting op je kaart. De sweet spot is de Fantasykaart, wat betreft prijs en blokdagen. Tevens kun je met deze kaart gratis parkeren. Ook krijg je korting op aankopen binnen het park; de hoogte van de korting is afhankelijk van het type kaart. De kaart kan op elke dag ingaan en is dan 365 dagen geldig.
    Voorbeeld: 2 dagen EuroDisney voor beide parken = 2x 74 = 148; Fantasy jaarkaart 159-10% = 143,10
    21 & 22 juli zijn we er sowieso. 11 t/m 20 juli kunnen we zeker nog een aantal dagen; wij zijn flexibel!
    Interesse: bel of sms +31 653 687099
    Groetjes,
    Gerard
  • Wij zijn dinsdag 6 augustus en woensdag 7 augustus in Disney en kunnen 12 personen korting geven. Heb je interesse mail dan naar mvanwijngaarden@home.nl
  • Hoi,
    Wij zijn van 20-27 juli in Disney en kunnen 12 personen korting geven. Heb je interesse mail dan naar turnstertje8@gmail.com
  • Wij zijn van zondag 7 juli t/m zaterdag 20 juli in de buurt van Disneyland Parijs (en waarschijnlijk een groot aantal dagen ook in een of beide parken) en kunnen dan 10% korting geven op jaarkaarten. Ga je in die periode jaarkaarten aanschaffen, en wil je 10% korting en ons aan stempels helpen, neem dan contact met me op via estmar99@planet.nl.
    Groetjes,
    Esther en fam.
Log In of Registreer om te reageren.