Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18788909293105

Reacties

  • Takkie zei:

    Is er iemand die 23 en 24 februari in Disneyland is en ons zes pers korting kan geven?

    Takkie 15:01
    Hoi marianka

    Wij zijn er dan! En kunnen nog 6 mensen korting geven :-)

    Groetjes Aniek

    Ok heel fijn de eerste twee van ons komen op vrijdag aan en de tweede vier op zaterdag hoe nemen wij contact op met u?
  • Takkie zei:

    Is er iemand die 23 en 24 februari in Disneyland is en ons zes pers korting kan geven?

    Takkie 15:01
    Hoi marianka

    Wij zijn er dan! En kunnen nog 6 mensen korting geven :-)

    Groetjes Aniek

    Ok heel fijn de eerste twee van ons komen op vrijdag aan en de tweede vier op zaterdag hoe nemen wij contact op met u?
    Hoi!

    Sorryyy ik vergis me net in één dag. We komen vrijdagavond pas laat aan.. dus zijn alleen zaterdag in het park! Vind je dat een probleem? Anders zijn er nog veel meer er dat weekend als je terug scrollt hihi ;-)

  • Takkie zei:

    Is er iemand die 23 en 24 februari in Disneyland is en ons zes pers korting kan geven?

    Takkie 15:01
    Hoi marianka

    Wij zijn er dan! En kunnen nog 6 mensen korting geven :-)

    Groetjes Aniek

    Ok heel fijn de eerste twee van ons komen op vrijdag aan en de tweede vier op zaterdag hoe nemen wij contact op met u?
    Takkie zei:

    Takkie zei:

    Is er iemand die 23 en 24 februari in Disneyland is en ons zes pers korting kan geven?

    Takkie 15:01
    Hoi marianka

    Wij zijn er dan! En kunnen nog 6 mensen korting geven :-)

    Groetjes Aniek

    Ok heel fijn de eerste twee van ons komen op vrijdag aan en de tweede vier op zaterdag hoe nemen wij contact op met u?
    Hoi!

    Sorryyy ik vergis me net in één dag. We komen vrijdagavond pas laat aan.. dus zijn alleen zaterdag in het park! Vind je dat een probleem? Anders zijn er nog veel meer er dat weekend als je terug scrollt hihi ;-)

    Wij dachten dat scheelt tijd en dan kunnen zij er al vrijdag in.
  • Is er iemand die 23 en 24 februari in Disneyland is en ons zes pers korting kan geven?

    Mocht je nog niemand hebben, wij zijn er dan ook! Hebben veel interesse in de stempels. Je kan me mailen op: marjoleinart@hotmail.com
  • februari 2018 aangepast
    Wij zijn er ook op 24 en 25 februari om korting te geven.
  • Is er iemand die 23 en 24 februari in Disneyland is en ons zes pers korting kan geven?

    Mocht je nog niemand hebben, wij zijn er dan ook! Hebben veel interesse in de stempels. Je kan me mailen op: marjoleinart@hotmail.com
    Heb u een mail gestuurd
  • 12, 13 en 14 februari zijn we in Disneyland. We kunnen 6 personen korting geven. Laat maar weten als er iemand een abonnement wil aankopen.
  • februari 2018 aangepast
    Hallo iedereen

    Wij gaan maandag 12 feb weer richting DIsneyland en zijn daar tot zaterdag 17 feb.
    Wil je in die week jaarkaarten kopen met korting? Wie weet kunnen wij je helpen. We kunnen 9 personen korting geven en een bakkie warme koffie voor in de wachtrij, in ruil voor stempels.
    Wil je afspreken stuur dan een berichtje naar 06-23459860 en wie weet zien we elkaar daar.

    Groetjes Claudia
  • clautje zei:

    Hallo iedereen

    Wij gaan maandag 12 feb weer richting DIsneyland en zijn daar tot zaterdag 17 feb.
    Wil je in die week jaarkaarten kopen met korting? Wie weet kunnen wij je helpen. We kunnen 9 personen korting geven en een bakkie warme koffie voor in de wachtrij, in ruil voor stempels.
    Wil je afspreken stuur dan een berichtje naar 06-23459860 en wie weet zien we elkaar daar.

    Groetjes Claudia

    Helaas zijn wij er pas een wk later toch bedankt
  • clautje zei:

    Hallo iedereen

    Wij gaan maandag 12 feb weer richting DIsneyland

    clautje zei:

    Hallo iedereen

    Wij gaan maandag 12 feb weer richting DIsneyland en zijn daar tot zaterdag 17 feb.
    Wil je in die week jaarkaarten kopen met korting? Wie weet kunnen wij je helpen. We kunnen 9 personen korting geven en een bakkie warme koffie voor in de wachtrij, in ruil voor stempels.
    Wil je afspreken stuur dan een berichtje naar 06-23459860 en wie weet zien we elkaar daar.

    Groetjes Claudia

    Helaas zijn wij er pas een wk later toch bedankt
    Ja dat had ik gezien marianka anders had ik je wel een berichtje gestuurd
    Helaas hebben wij eerder vakantie (iets met onder en boven de rivieren geloof ik)
  • Hallo iedereen,

    Ik ben er nogal vroeg bij maar is er iemand die ons korting kan geven op 8 juni? Wij zijn met 2en en mogelijk dat we zelfs met 3en zijn.

    Groetjes yvette
  • februari 2018 aangepast
    We zijn 24/25 februari in disneyland en zouden aan 8 personen korting kunnen geven. + gratis parking.

    Indien er iemand is die deze dag komt gelieve contact op te nemen aub.
    Dit kan via privé bericht of via 0474/44.53.81

    Ik lees hier inderdaad dat er al heel wat mensen ook korting kunnen geven die dag. Maar ik waag toch een kans om ook korting te geven.

    Vooral 2 zijn er nodig omdat hier vorige week al 1 stempel is geplaatst en we voor midden maart hier nog 2 stempels moeten voorzien.



    Mercikes! En groetjes
    Michael
  • Hallo iedereen,

    Ik ben er nogal vroeg bij maar is er iemand die ons korting kan geven op 8 juni? Wij zijn met 2en en mogelijk dat we zelfs met 3en zijn.

    Groetjes yvette


    Hoi Yvette, ik kan misschien wel korting geven. Je mag me mailen op vivianne_aerts@hotmail.com of me via hier een berichtje sturen. Groetjes Vivianne
  • februari 2018 aangepast
    Hen zei:

    Wij komen op 26 februari in de loop van de dag aan in Disneyland en willen 3 magic plus abonnementen aanschaffen. Is er iemand die ons korting kan geven? We weten alleen nu nog niet hoe laat we aankomen.

    Wij zijn van 26 tot 28 februari in Disneyland en kunnen nog korting geven aan 5 personen.
    Laat maar weten als je hier interesse in hebt.
    Dit is de eerste keer dat wij zelf een jaarpas hebben, wel leuk zo sparen voor verlenging!

    Groetjes
    Katleen
  • Goedemiddag,

    wij komen op 29 april aan en willen voor 3 personen een magic plus jaarkaart, wie kan ons helpen aan korting?

    Groeten,
    Joyce
  • Hoii! Wij gaan waarschijnlijk (data staat bijna zeker vast!) 10 en 11 maart naar Disneyland.
    Wij zoeken nog 2 mensen die korting willen op de aanschaf van hun abonnement.
    Stuur me een appje of sms'je op 06-55516100, en ik spreek graag met je af!
    Groetjes Laura en Dave
  • Hoi allemaal,

    Wij zullen van 1 t/m 5 mei in Disneyland zijn, en kunnen dan aan in ieder geval 12 mensen korting geven. Ben je er dan ook, en wil je een jaarkaart aanschaffen? Stuur me dan een appje op 06-57019214, of een mailtje op wdegraaff86@gmail.com.

    Misschien tot dan!

    Groeten,
    Wouter
  • Ik ben van 30 maart t/m 2 april in Disneyland en kan 6 mensen van 10% korting voorzien. Bij aanschaf van minimaal 3 jaarkaarten krijg je een leuke verrassing!
  • Hen zei:

    Wij komen op 26 februari in de loop van de dag aan in Disneyland en willen 3 magic plus abonnementen aanschaffen. Is er iemand die ons korting kan geven? We weten alleen nu nog niet hoe laat we aankomen.

    Ja, dan zijn wij er ook.
    Voor ons leuk voor de stempels, voor jullie voor de korting.

    Laat maar even wat weten.

    Groeten, Frank
  • Wij zijn van 24 tot 26 februari, komend weekend dus, in Disney en kunnen nog 12 mensen korting geven.
    Leuk voor ons voor de stempels....

    Groeten, Frank
  • februari 2018 aangepast

    Wij zijn van 24 tot 26 februari, komend weekend dus, in Disney en kunnen nog 12 mensen korting geven.
    Leuk voor ons voor de stempels....

    Groeten, Frank

    Iedereen gaat blijkbaar 24/25 :/ zelf heb ik dit ook al aangevraagd ( + gratis parking) omdat we maar een maand de tijd meer hebben voor 2 stempels en we niet zo vaak kunnen :/ dus indien er geïnteresseerde zijn contacteer me aub.

    Groetjes
  • Wij gaan 9 mei 2018 naar Disney met 3 personen. Wij willen 3 magic plus kaarten aanschaffen en zijn opzoek naar iemand die ons korting kan geven en zelf 3 stempels kan bemachtigen.
    Gr. Brian
  • Wij gaan 4 mei tot 12 mei naar Disney. Voor korting op jaarkaarten, kan je ons mailen naar enrique2304@gmail.com
  • Hey allemaal,
    Wij zijn in disneyland op 7,8 en 9 maart.
    En kunnen aan 5mensen korting geven.

    Groetjes

    Davy
  • Hallo allemaal,

    Wij hebben nog t/m 20 maart 2018 de tijd om 2 stempels te bemachtigen voor de verlenging van de jaarkaart van ons zoontje van 6 jaren jong.
    Wie is er tussen nu en 20 maart 2018 in Disneyland Parijs en wenst 10% korting op de aankoop van hun jaarkaarten? Onze dochter van 9 jaren jong kan ook nog 3 personen korting geven. Eventueel schenken we jullie een extra cadeautje.
    Graag ons een persoonlijk berichtje op geert.de.vylder@outlook.com, op 0032-473/239056 of 06/22400243.

    Groetjes,

    Geert De Vylder
  • Wij gaan van 29 april t/m 5 mei naar Disney en kunnen korting geven aan 17 mensen.

    Neem contact op via nb41@ziggo.nl als je interesse hebt.

    Gr,Lefa

  • Wij gaan 1 tot 3 maart ook naar disney.

    Voor korting op jaarkaarten kan je ons mailen naar enrique2304@gmail.com
  • Hi,
    Wij gaan van donderdag 15 maart t/m zondag 18 maart naar Disneyland Parijs.

    Hoor het graag wanneer we iemand kunnen helpen met korting op de aanschaf van een jaarkaart. Eventueel kunnen we samen naar binnen rijden zodat je gratis kunt parkeren!

    Je mag voor vragen ook mailen naar info@joyfit.nl

    Groetjes Joy
  • Goedemiddag,

    wij komen op 29 april aan en willen voor 3 personen een magic plus jaarkaart, wie kan ons helpen aan korting?

    Groeten,
    Joyce

    Goedemiddag Joyce, Ik heb je even een prive bericht gestuurd. Hoor graag van je. Gr. Karin
  • Hallo,
    Wij komen aan op 27 april en willen graag voor 2 personen een magic plus jaarkaart aanschaffen. Is er iemand die ons kan helpen aan korting op die dag?

    Groeten,
    Naomi
Log In of Registreer om te reageren.