Disney PhotoPass / PhotoPass+

145791013

Reacties

  • Hugo,

    Dank!!!! alle knoppen geprobeerd maar me niet gerealiseerd dat telecharger downloaden betekende,
    het is nu iig gelukt!
    Hugo zei:

    Hoi pepe,

    op https://www.disneyphotopass.eu kun je een account aanmaken en vervolgens je PhotoPass koppelen. Je ziet dan alle foto's die die PhotoPass horen.
    Downloaden kan door op een album te klikken en dan op de grote groene knop bovenaan ("Download this album" te klikken.

  • Ik ga volgend weekend weer naar Disney, en keek net even op mijn photopass+ account om te kijken hoeveel ruimte hier nog op staat. Deze zegt 0/300 mb beschikbaar, maar de photopass + zou toch onbeperkte ruimte moeten hebben? Zijn er meer mensen hier die dit hebben gehad, en komen er dan toch gewoon nieuwe foto's bij?
  • Hoi Mooiweertje,

    Ik heb nog nooit een “volle” Photopass gehad, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
  • Is er toevallig een topic waar mensen hun photo pass te koop aanbieden? Ik kan deze niet gauw vinden. Ik zou er graag eentje willen overnemen!
  • februari 2018 aangepast
    Hoi,

    Nee, dat is er niet. Wil je een jaarkaartphotopass overnemen?
  • Ik heb ergens gelezen dat je 2 verschillende passen hebt; voor 69 euro een volledige of voor 39 één die alleen voor de rides is. Voor ons genoeg. Is die op dezelfde plek aan te schaffen?
    Wij kennen zo'n pas van Amerika. Daar hadden ze magic foto's en filmpjes, maar niet de mooie kaders bij de attracties. Hoe is het met deze pas? Ik zag gisteren een leuke omkadering in space mountain langskomen. Kan dat ook op de photopas?
  • Hoi Myrquin,

    In DLP zijn er drie soorten Photopasses: eentje die 10 dagen geldig is en een versie die je, met een jaarkaart, voor een jaar kunt kopen. Daarnaast is er nog de versie die je bij een Infinity-jaarkaart krijgt, met gelijke geldigheidsduur als de Infinity-jaarkaart.

    Er zijn inderdaad versies voor alleen aftractiefoto’s en een versie die je kunt gebruiken bij alle attracties èn alle Photopass-fotografen. Wil je een foto laten afdrukken of een kader, dan moet je daarvoor apart betalen. Standaard is alleen het digitaal verzamelen van alle foto’s inbegrepen.

    Meer info lees je in ons artikel over de Photopass: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris
  • Ha hier had ik dat dus gelezen.
    Jammer dat je voor de extra Magic toch nog ter plekke moet aanschaffen.
    Begreep ik nou dat de speciale foto studio in de studio's ook op de photopas+ gezet kan worden?
    Dan is zo'n complete wel aantrekkelijk.

    Dank je voor de extra info.
  • Hoi,

    Op alle plekken waar een Photopass-fotograaf staat, kunnen foto’s op je account worden gezet. Soms staan er inderdaad fotografen in Studio1, maar ik weet niet precies welke foto studio je bedoelt.
    Je kunt je Photopass+ toevoegen aan je boeking, dus dan hoef je in het park niets meer aan te schaffen.

  • Hoi,

    kom net terug uit Disneyland. Had bij mijn reservering een Photopass gekocht. Nou zonde van mijn geld!
    Nergens een fotograaf te bekennen. Alleen bij een aantal attracties (dat wist ik van te voren), maar bij Buzz Lightyear kon je geen foto kopen. Deze was kapot/dicht.
    Moest dus wel in de rij staan voor de Prinsessenpaviljoen en Meet Mickey Mouse, om wat foto's op mijn pas te krijgen. Waar volgens de plattegrond fotografen moesten staan, stond niks. Je moest gewoon zelf met je eigen toestel foto's maken. Nu had ik gelukkig een fototoestel bij me. Maar daar betaal ik geen 60 euro voor. Heb al een klacht gestuurd naar Disney. Afwachten dus.
  • Hoi nts,

    wat vervelend dat je ervaring met Photopass niet positief is. Het was de afgelopen dagen erg druk in Disneyland Parijs waardoor een aantal fotolocaties verplaatst of ingekort zijn. Laat je ons weten hoe Disney reageert op je klacht?
  • Hugo zei:

    Hoi nts,

    wat vervelend dat je ervaring met Photopass niet positief is. Het was de afgelopen dagen erg druk in Disneyland Parijs waardoor een aantal fotolocaties verplaatst of ingekort zijn. Laat je ons weten hoe Disney reageert op je klacht?

    Drukte viel best mee. En heb het de hele dag in de gaten gehouden, maar nergens was een fotograaf. Heb ook andere mensen gesproken, die hetzelfde zeiden. Zal laten weten als ik een reactie krijg.
  • nts zei:

    Hugo zei:

    Hoi nts,

    wat vervelend dat je ervaring met Photopass niet positief is. Het was de afgelopen dagen erg druk in Disneyland Parijs waardoor een aantal fotolocaties verplaatst of ingekort zijn. Laat je ons weten hoe Disney reageert op je klacht?

    Drukte viel best mee. En heb het de hele dag in de gaten gehouden, maar nergens was een fotograaf. Heb ook andere mensen gesproken, die hetzelfde zeiden. Zal laten weten als ik een reactie krijg.
    Klopt, was nergens een fotograaf. Daar ik in december echt 150 foto’s heb met characters, heb ik er nu geen 1.
  • nts zei:

    Hugo zei:

    Hoi nts,

    wat vervelend dat je ervaring met Photopass niet positief is. Het was de afgelopen dagen erg druk in Disneyland Parijs waardoor een aantal fotolocaties verplaatst of ingekort zijn. Laat je ons weten hoe Disney reageert op je klacht?

    Drukte viel best mee. En heb het de hele dag in de gaten gehouden, maar nergens was een fotograaf. Heb ook andere mensen gesproken, die hetzelfde zeiden. Zal laten weten als ik een reactie krijg.
    Klopt, was nergens een fotograaf. Daar ik in december echt 150 foto’s heb met characters, heb ik er nu geen 1.
    Precies. Toen ik 2 jaar geleden ben geweest, zag ik ze overal. Dus dacht ik deze keer, laat ik een kaart aanschaffen. Nou ik heb nu maar 8 (waarvan 4 bij Mickey) foto's. Verwacht toch echt wel geld terug. Dan moet je die kaarten niet verkopen.
  • Hallo ik ga morgen naar Disneyland en vroeg me af hoeveel die PhotoPass nu juist kost, is deze geldig voor 2 dagen? Groetjes en bedankt op voorhand
  • nts zei:

    Hugo zei:

    Hoi nts,

    wat vervelend dat je ervaring met Photopass niet positief is. Het was de afgelopen dagen erg druk in Disneyland Parijs waardoor een aantal fotolocaties verplaatst of ingekort zijn. Laat je ons weten hoe Disney reageert op je klacht?

    Hallo,

    Heb bericht gehad van Disney Photopass team. Ze vonden het spijtig dat ik niet tevreden was. Ze boden me een nieuwe Photopass aan. En vroegen of ik hier mee accoord ging.
    Nu willen we volgend jaar nog een keer naar Disneyland gaan, dus ben ik met de regeling accoord gegaan. De nieuwe Photopass wordt opgestuurd.
    Ben blij met hun reactie.
  • Vandaag een helse terugrit vanaf Parijs naar Nederland, vol files, dus wat was ik blij dat ik thuis was. Maar ik heb heerlijke dagen gehad in Disneyland. Nu heb ik een infinity-pas aangeschaft en daarbij een Photopass gekregen. Deze heb ik gisteren geregistreerd en de foto's die ik gisteren heb laten maken, staan er allemaal op, erg leuk. Dus vol goede moed ging ik vanochtend weer op fotoronde, paar uurtjes aan besteed. Helaas zijn deze foto's allemaal niet in mijn account verschenen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb net meteen de klantenservice gemaild en hoop dat ze toch nog de foto's terug kunnen halen...
  • Vandaag een helse terugrit vanaf Parijs naar Nederland, vol files, dus wat was ik blij dat ik thuis was. Maar ik heb heerlijke dagen gehad in Disneyland. Nu heb ik een infinity-pas aangeschaft en daarbij een Photopass gekregen. Deze heb ik gisteren geregistreerd en de foto's die ik gisteren heb laten maken, staan er allemaal op, erg leuk. Dus vol goede moed ging ik vanochtend weer op fotoronde, paar uurtjes aan besteed. Helaas zijn deze foto's allemaal niet in mijn account verschenen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb net meteen de klantenservice gemaild en hoop dat ze toch nog de foto's terug kunnen halen...

    Hoi larissavanbuul,

    Het kan zijn dat het op bepaalde momenten langer duurt voordat foto's in je account verschijnen. Duurt het echter te lang, dan zul je hiervoor inderdaad even contact op moeten nemen met de klantenservice van PhotoPass via: https://www.disneyphotopass.eu/en/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi larissavanbuul,

    Het kan zijn dat het op bepaalde momenten langer duurt voordat foto's in je account verschijnen. Duurt het echter te lang, dan zul je hiervoor inderdaad even contact op moeten nemen met de klantenservice van PhotoPass via: https://www.disneyphotopass.eu/en/contact.

    Groetjes,
    Lars

    Ja, via mijn mailtje aan de klantenservice zijn al mijn foto's terecht gekomen :)
    Weer helemaal happy!

  • nts zei:

    nts zei:

    Hugo zei:

    Hoi nts,

    wat vervelend dat je ervaring met Photopass niet positief is. Het was de afgelopen dagen erg druk in Disneyland Parijs waardoor een aantal fotolocaties verplaatst of ingekort zijn. Laat je ons weten hoe Disney reageert op je klacht?

    Drukte viel best mee. En heb het de hele dag in de gaten gehouden, maar nergens was een fotograaf. Heb ook andere mensen gesproken, die hetzelfde zeiden. Zal laten weten als ik een reactie krijg.
    Klopt, was nergens een fotograaf. Daar ik in december echt 150 foto’s heb met characters, heb ik er nu geen 1.
    Precies. Toen ik 2 jaar geleden ben geweest, zag ik ze overal. Dus dacht ik deze keer, laat ik een kaart aanschaffen. Nou ik heb nu maar 8 (waarvan 4 bij Mickey) foto's. Verwacht toch echt wel geld terug. Dan moet je die kaarten niet verkopen.
    Weet iemand hoe het in de vakanties zal zijn qua fotografen.
    Twijfel of wij alleen een attractie pas aanschaffen of de duurste.
  • Myrquin zei:

    nts zei:

    nts zei:

    Hugo zei:

    Hoi nts,

    wat vervelend dat je ervaring met Photopass niet positief is. Het was de afgelopen dagen erg druk in Disneyland Parijs waardoor een aantal fotolocaties verplaatst of ingekort zijn. Laat je ons weten hoe Disney reageert op je klacht?

    Drukte viel best mee. En heb het de hele dag in de gaten gehouden, maar nergens was een fotograaf. Heb ook andere mensen gesproken, die hetzelfde zeiden. Zal laten weten als ik een reactie krijg.
    Klopt, was nergens een fotograaf. Daar ik in december echt 150 foto’s heb met characters, heb ik er nu geen 1.
    Precies. Toen ik 2 jaar geleden ben geweest, zag ik ze overal. Dus dacht ik deze keer, laat ik een kaart aanschaffen. Nou ik heb nu maar 8 (waarvan 4 bij Mickey) foto's. Verwacht toch echt wel geld terug. Dan moet je die kaarten niet verkopen.
    Weet iemand hoe het in de vakanties zal zijn qua fotografen.
    Twijfel of wij alleen een attractie pas aanschaffen of de duurste.
    Het is niet te voorspellen wanneer er veel fotografen zijn. De ene dag kunnen ze overal straat en de volgende dag wat minder. Is meer op de gok :)
  • Ik heb een vraag over de photopass. Wij gaan 6 juli lekker 3 dagen naar Disney. Helaas konden wij bij boeking geen photopass bijboeken (ANWB). Dit had ik graag gedaan want is een stuk voordeliger. Contact met Disney opgenomen en zij zeggen gewoon. Jammer mevrouw dan kunt u hem
    Ter plekke kopen maar kost u wel gewoon €99,-????. Terwijl je €69,- betaald bij boeking. Vind dit echt heel veel geld. Heeft iemand voor mij misschien een gouden tip om toch voordelig aan een photopass te kunnen komen?
    Alvast bedankt.
    Jose
  • Hoi Joke,

    Heb je met het algemene nummer van DLP gebeld of met de concierge van je hotel? Misschien werkt rechtstreeks je hotel bellen beter. Kan de ANWB je ook niet helpen?
  • Hugo zei:

    Hoi Joke,

    Heb je met het algemene nummer van DLP gebeld of met de concierge van je hotel? Misschien werkt rechtstreeks je hotel bellen beter. Kan de ANWB je ook niet helpen?

    Ik heb het algemene nummer van dlp gebeld. Zei konden me niet helpen en verwezen me naar de ANWB. Helaas kon de ANWB niks voor me betekenen. Het hotel nog niet gebeld maar wordt misschien beetje lastig. Spreek geen Frans ????
  • In principe zou je bij het hotel ook om een Engelssprekende collega kunnen vragen. Die zijn er vaak zo niet altijd.
  • Hoi @josesmit ,

    De korting op PhotoPass+ is alleen beschikbaar als je via ons (directe partner) of Disney zelf boekt. Als je via een derde partij zoals de ANWB boekt, dan is deze aanbieding helaas niet beschikbaar. Het pakket kan inderdaad in de parken worden aangeschaft, maar alleen voor de reguliere prijs.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi

    Ik ben nu in Disneyland en er zijn bij buzz lightyear 2 foto’s gemaakt helaas staat er maar 1 op mijn photopas account kan ik de andere vandaag nog opvragen
  • Soms duurt het wat langer voor een foto in je account verschijnt. Anders kun je altijd nog bij een verkooppunt vragen of ze even kunnen zoeken.
Log In of Registreer om te reageren.