CE Multi-Avantages en andere aanbieders

1356712

Reacties

  • Hoi Jolanda,
    Ik heb mijn tickets ook via CE-Multiavantages besteld. (zie eerdere posts). Ik heb de mogelijkheid gekregen om elektronische tickets te bestellen, aan het gewone posttarief (1,60 euro of zo). heb wel vooraleer ze te bestellen gemaild met hen om te vragen of dit mogelijk was.
    De tickets zaten heel snel in mijn mailbox!
    Verder totaal geen problemen gehad in Disney om ze in te wisselen tegen definitieve jaarkaarten.
    Groetjes en veel plezier ermee!!
  • super, bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb een mail gestuurd met de vraag of het nog per mail kan en anders laat ik ze sturen per post. Kan ik bij het bestellen kiezen voor aangetekend?
  • Klopt het dat ik dan moet kiezen voor chronopost? Dat kost 47 euro?!?!
  • Hai Jolanda,
    Misschien te late reactie, maar aangetekend kost iets van 6,90. Wij zijn net terug uit Disney en kaarten via CE-Multiavantages waren goed en we hebben geen problemen gehad met omwisselen.
    Groeten Mich
  • Mich bedankt voor je reactie. Ik had het idd al begrepen dat het 6,90 is. Ik heb de kaarten vorige week maandag besteld, maar nog niets ontvangen. Iemand enig idee hoe lang dat duurt?
  • Hallo beste mensen,
    ik ben nieuw en heb me even een beetje ingelezen.
    Ik heb jaarkaarten gekocht bij http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs/
    Dit zag er naar mijn idee goed uit, omdat er een kvk bij staat en je kan ze ophalen.
    Omdat je ze op kan halen, leek het mij wel vanzelfsprekend dat het veilig zou zijn.
    Ik heb die mensen ook gemaild en netjes antwoord gegeven.
    Inmiddels een gezinpakketje gekocht Dream jaarkaarten voor 2v en 2k, voor 460 euro.
    Inderdaad lijkt het te mooi om waar te zijn, maar toch de gok gewaagd.
    De kaarten zijn binnen en mijn verbazing was dat de volwassen 155 euro kosten (staat op het kaartje) en kinderen 35 euro.
    Ze mogen er best wat geld aan verdienen, maar was toch wel benieuwd hoe zij dan aan die kaarten zou kunnen komen voor die prijs.
    Daarbij kwam ik dus hier terecht en lees van alles over deze kaarten.
    Is het nu wel veilig en kan ik heen met mijn gezin?
    Kaarten zien er goed uit en uitleg en alles was keurig.
    tuurlijk had ik ze achteraf via CE multivantages willen kopen, dan had ik ze zelf voor die mooie prijs kunnen kopen.
    ik zal laten weten of deze kaarten via http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs/
    te gebruiken zijn, ik hoop natuurlijk wel voor dat geld Laugh en hoop dat ik mijn gezin blij kan maken.
    niemand ervaring met die site??

  • Hallo beste mensen,
    ik ben nieuw en heb me even een beetje ingelezen.
    Ik heb jaarkaarten gekocht bij http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs/
    Dit zag er naar mijn idee goed uit, omdat er een kvk bij staat en je kan ze ophalen.
    Omdat je ze op kan halen, leek het mij wel vanzelfsprekend dat het veilig zou zijn.
    Ik heb die mensen ook gemaild en netjes antwoord gegeven.
    Inmiddels een gezinpakketje gekocht Dream jaarkaarten voor 2v en 2k, voor 460 euro.
    Inderdaad lijkt het te mooi om waar te zijn, maar toch de gok gewaagd.
    De kaarten zijn binnen en mijn verbazing was dat de volwassen 155 euro kosten (staat op het kaartje) en kinderen 35 euro.
    Ze mogen er best wat geld aan verdienen, maar was toch wel benieuwd hoe zij dan aan die kaarten zou kunnen komen voor die prijs.
    Daarbij kwam ik dus hier terecht en lees van alles over deze kaarten.
    Is het nu wel veilig en kan ik heen met mijn gezin?
    Kaarten zien er goed uit en uitleg en alles was keurig.
    tuurlijk had ik ze achteraf via CE multivantages willen kopen, dan had ik ze zelf voor die mooie prijs kunnen kopen.
    ik zal laten weten of deze kaarten via http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs/
    te gebruiken zijn, ik hoop natuurlijk wel voor dat geld Laugh en hoop dat ik mijn gezin blij kan maken.
    niemand ervaring met die site??

    Hoi Martijn,
    Aankopen van toegangstickets en/of jaarkaarten via derde partijen, die geen officiële partner zijn van Disney, is altijd riskant. Het kan uiteraard heel goed zijn dat de door jullie aangeschafte jaarkaarten volledig legitiem zijn, maar het beste kun je dergelijke aankopen alleen doen via Disney zelf of officiële partners (zoals CE MultiAvantages). We horen graag van je wat je ervaringen zijn!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars
    Ook wij denken eraan om via deze website 4 goedkopere jaarkaarten te kopen dan ze rechtstreeks via Disney te kopen. Voor mij is dit allemaal een beetje nieuw ik heb alles wel gelezen maar ik ga toch even mijn situatie uitleggen om zo zeker te zijn of ik juist ben.
    Gezin (2 volwassenen en 2 kinderen (3 en 5 jaar), volgend bezoek 5 dagen disney van 7 april tot 11 april 2014.
    Wij willen dan ook gebruik maken om jaarpassen te kopen. 4 fantasypassen: 4*159 EUR= 636 EUR -15% korting omdat ik shareholder ben; dit maakt 540 EUR totaal te betalen.
    Via deze website registreer ik mij eerst en betaal ik 20,00 EUR. Vervolgens als ik aanmeldingsnaam en wachtwoord heb ontvangen bestel ik 2 fantasypassen en 2 kinderpassen: 2* 125,00 en 2* 35,00= 320 EUR TOTAAL + verzendingskosten.
    Ik ontvang deze thuis met de post of via mail, ik neem deze mee naar disney in april. Ik ga ermee naar het bureau om ze om te ruilen voor onze definitieve jaarkaart. Deze is dan geldig van april 2014 tem april 2015. Nu las ik ergens iets dat ze 6 maanden geldig zijn dit betekent dat ik deze bestelling pas kan doen ergens in november/december 2013? Is dit altijd mogelijk om aan deze prijzen te bestellen op deze website of is dit maar tijdelijk?
    Hopelijk een paar mensen die mij kunnen helpen
    Bedankt
  • Homer80 zei:


    Hallo Lars
    Ook wij denken eraan om via deze website 4 goedkopere jaarkaarten te kopen dan ze rechtstreeks via Disney te kopen. Voor mij is dit allemaal een beetje nieuw ik heb alles wel gelezen maar ik ga toch even mijn situatie uitleggen om zo zeker te zijn of ik juist ben.
    Gezin (2 volwassenen en 2 kinderen (3 en 5 jaar), volgend bezoek 5 dagen disney van 7 april tot 11 april 2014.
    Wij willen dan ook gebruik maken om jaarpassen te kopen. 4 fantasypassen: 4*159 EUR= 636 EUR -15% korting omdat ik shareholder ben; dit maakt 540 EUR totaal te betalen.
    Via deze website registreer ik mij eerst en betaal ik 20,00 EUR. Vervolgens als ik aanmeldingsnaam en wachtwoord heb ontvangen bestel ik 2 fantasypassen en 2 kinderpassen: 2* 125,00 en 2* 35,00= 320 EUR TOTAAL + verzendingskosten.
    Ik ontvang deze thuis met de post of via mail, ik neem deze mee naar disney in april. Ik ga ermee naar het bureau om ze om te ruilen voor onze definitieve jaarkaart. Deze is dan geldig van april 2014 tem april 2015. Nu las ik ergens iets dat ze 6 maanden geldig zijn dit betekent dat ik deze bestelling pas kan doen ergens in november/december 2013? Is dit altijd mogelijk om aan deze prijzen te bestellen op deze website of is dit maar tijdelijk?
    Hopelijk een paar mensen die mij kunnen helpen
    Bedankt

    Hoi,
    Wij hebben onze tickets ook begin april gekocht via CE-Multiavantages. (Toen liep de promotie ook, maar men kon de vouchers pas leveren na 20 april).
    Wij hebben een levering gevraagd via mail en zijn met die vouchers naar het Bureau Passeport gegaan. De vouchers zijn inderdaad maar 6 maanden geldig, dus je moet ze binnen de 6 maanden omzetten in definitieve jaarpassen. De looptijd van de jaarpassen begint op de dag van omzetting van voucher naar jaarpas.
    Groetjes
  • Hallo Lars!
    Allereerst de complimenten voor je site! Ik heb 'm meteen in mijn favorieten opgeslagen, erg handig!
    Ik had een paar vragen en hoop dat jij mij kan helpen.
    Ik wil 23 november (Kerst sfeer :-D ) met nog 3 personen 1 dag naar DLP. Nu wil ik er zo goedkoop mogelijk heen (wie niet?). Nu las ik dit topic en heb ik besloten de kaartjes via CE Multi-Avantages te willen bestellen.
    Als ik het goed begrijp schrijf ik mij in voor 20 euro. Is dit dan een jaarlijkse bijdragen of eenmalig?
    Dan wil ik dus 4 tickets voor de Le Noël enchanté á €35,-. Kan ik deze bijvoorbeeld via creditcard betalen of PayPal?
    En dan de laatste vraag :-P Je kan kiezen voor het versturen via post á €6,90, maar ook via mail. Is dat dan gratis?
    Ik wacht je antwoorden af! Alvast bedankt voor je tijd!
    Keep up the good work!
    Groetjes Leonie
  • leonie zei:


    Hallo Lars!
    Allereerst de complimenten voor je site! Ik heb 'm meteen in mijn favorieten opgeslagen, erg handig!
    Ik had een paar vragen en hoop dat jij mij kan helpen.
    Ik wil 23 november (Kerst sfeer :-D ) met nog 3 personen 1 dag naar DLP. Nu wil ik er zo goedkoop mogelijk heen (wie niet?). Nu las ik dit topic en heb ik besloten de kaartjes via CE Multi-Avantages te willen bestellen.
    Als ik het goed begrijp schrijf ik mij in voor 20 euro. Is dit dan een jaarlijkse bijdragen of eenmalig?
    Dan wil ik dus 4 tickets voor de Le Noël enchanté á €35,-. Kan ik deze bijvoorbeeld via creditcard betalen of PayPal?
    En dan de laatste vraag :-P Je kan kiezen voor het versturen via post á €6,90, maar ook via mail. Is dat dan gratis?
    Ik wacht je antwoorden af! Alvast bedankt voor je tijd!
    Keep up the good work!
    Groetjes Leonie

    Hoi Leonie,
    Bedankt voor de complimenten! Persoonlijk heb ik geen ervaring met CE MultiAvantages, maar zoals je ziet andere forumleden wel. Het lidmaatschap van €20,- is eenmalig. Op welke manier er betaald kan worden, is mij echter niet bekend. Ik neem aan dat creditcard één van de mogelijkheden zal zijn, zo niet de enigste voor internationale bezoekers. De E-tickets per mail worden gratis verzonden. Print deze uit en gebruik ze bij de poortjes van de parken in Disneyland Parijs.
    Groetjes,
    Lars
  • Thanks!
    Groetjes Leonie
  • Hallo Leonie,
    Wil je laten weten of het nog gelukt is om via CE kaarten te kopen? Ze hebben nu op de site staan (net zoals promoparcs.com) dat de kaarten alleen voor de franse markt zijn.
    Alvast bedankt,
    Mich
  • Ben hier inderdaad ook wel benieuwd naar. Stond op het punt via deze site jaarkaarten te bestellen, maar begin nu toch een beetje te twijfelen.
    Kan iemand hier uitsluitsel over geven of dit er altijd al heft gestaan? En kunnen we dit gewoon 'negeren' of kunnen we er niets mee?
    Bij voorbaat dank.
  • Hai SEC,
    Dit stond er eerder namenlijk niet en staat sinds deze week ook bij promoparcs op de site. We kunnen natuurlijk altijd naar Disney bellen met deze vraag of een mail aan mevrouw Dias sturen.
    grt Mich
  • Heb vanmiddag even een mailtje gestuurd naar mevrouw Dias. Heb als antwoord gekregen dat ik nog steeds kan bestellen omdat ik reeds klant ben. (had al jaarpassen besteld in maart - april)
    Ik vermoed dus dat dit enkel is voor nieuwe klanten ...
    Groetjes
    Ellen
  • Was nog vergeten een reactie te geven hier. Ik heb inmiddels ook al kaarten bested, was geen probleem. Moet ze alleen nog binnen krijgen.
  • Wij hebben ook vorige week bestelt bij CE Multi-Avantages. Per email werden ze niet meer verstuurd. Ze vertelde ons dat ze 3 tot 8 dagen erover deden om bezorgd te worden.
    Nu zitten we op 8 dagen en nog steeds niks ontvangen. Word nu toch wel een beetje zenuwachtig.
    Iemand hier ervaring mee?
    Is dit normaal Lars dat er zo'n lange tijd overheen gaat? We hebben ze aangetekend laten versturen dus je zou zeggen dat het goed moet komen.
    Ik hoor graag jullie ervaring
    Gr Yvonne
  • Yvonne zei:


    Wij hebben ook vorige week bestelt bij CE Multi-Avantages. Per email werden ze niet meer verstuurd. Ze vertelde ons dat ze 3 tot 8 dagen erover deden om bezorgd te worden.
    Nu zitten we op 8 dagen en nog steeds niks ontvangen. Word nu toch wel een beetje zenuwachtig.
    Iemand hier ervaring mee?
    Is dit normaal Lars dat er zo'n lange tijd overheen gaat? We hebben ze aangetekend laten versturen dus je zou zeggen dat het goed moet komen.
    Ik hoor graag jullie ervaring
    Gr Yvonne

    Hoi Yvonne,
    Ik heb zelf geen ervaring met CE Multi-Avantages, maar afgaande op de 'snelheid' van de post van Disney naar internationale adressen, kan dat wel even duren. Hopelijk kunnen andere forumleden je hier een specifieker antwoord op geven. Mocht je er niet gerust op zijn, dan zou ik Ce Multi-Avantages een mailtje sturen.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars voor je reactie als we morgen nog niks hebben ontvangen gaan we een mail sturen.
    Hoop dat nog iemand reageert met ervaring bij de verzending.
    Gr Yvonne
  • Hai Yvonne,
    Ik heb ervaring met CE-M. en bij ons deed de aangetekende post er ook erg lang over. Ik denk dat dit was omdat zij er erg slordig onze postcode erop had gezet. Je kunt haar zeker een mail sturen, daar antwoord zij altijd op ook al kan ook dat wat langer duren Wink
    groeten Mich
  • Ik heb inmiddels de kaarten binnen duurde 9 werkdagen.
    Alles ziet er goed uit!
  • Hoi allemaal,
    Gisteren heb ik de kaartjes ontvangen. Ze zijn hetzelfde als gewone entreekaarten met op de achterkant de vermelding dat ze tijdelijk zijn en dat ze ingewisseld moeten worden bij passport annuel. Helemaal logisch!
    Ben superblij en we gaan dit weekend!
    Gr Yvonne
  • Nog even een berichtje heb de jaarpassen inmiddels in bezit is allemaal heel eenvoudig gegaan.
    Echt een aanrader scheelt geld en tijd!
    Gr Yvonne
  • Yvonne zei:


    Nog even een berichtje heb de jaarpassen inmiddels in bezit is allemaal heel eenvoudig gegaan.
    Echt een aanrader scheelt geld en tijd!
    Gr Yvonne

    Bedankt voor het delen van deze informatie, Yvonne! Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Toevallig iemand hier die jaarpassen gaat bestellen bij ce-multiavantages? en die er eentje kan bijbestellen voor mijn dochtertje? Wij hebben enkel een kinder-jaarpas nodig, maar dan moeten we de volwassene prijs betalen, vandaar dat we iemand zoeken die de kinderpas van 39 euro kan bijstellen voor ons.
    Alvast bedankt,
    Kimberly
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • Net even aangemeld bij dit forum. Al 2x eerder hebben we jaarkaarten gehad, nu zijn we weer van plan deze aan te schaffen. Ik had al eerder gekeken op de site van CE en zij hebben natuurlijk een erg goede aanbieding. Wij zien nu idd ook staan dat het alleen nog mogelijk is als inwoner van Frankrijk nog aan te melden. Ik las in eerdere posts dat het nog wel mogelijk is als je al een account hebt. Weet iemand hier meer over?! Of is het zinvol toch nog een mail te sturen naar CE? We willen graag 2volw+2 kind fantasy passen en gaan in maart naar Disney...

  • Net even aangemeld bij dit forum. Al 2x eerder hebben we jaarkaarten gehad, nu zijn we weer van plan deze aan te schaffen. Ik had al eerder gekeken op de site van CE en zij hebben natuurlijk een erg goede aanbieding. Wij zien nu idd ook staan dat het alleen nog mogelijk is als inwoner van Frankrijk nog aan te melden. Ik las in eerdere posts dat het nog wel mogelijk is als je al een account hebt. Weet iemand hier meer over?! Of is het zinvol toch nog een mail te sturen naar CE? We willen graag 2volw+2 kind fantasy passen en gaan in maart naar Disney...

    Je kan wel nog bestellen hoor, enkel op voorhand een mailtje sturen naar hen. Moest je nog een kinderpas over hebben, ik stel me kandidaat ;)
  • Als ik 2 Dreampassen en 2 Kinderpassen wil bestellen voor juli 2014 wat voor mailtje moet ik dan van te voren sturen, ik heb nog geen account bij CE.
  • Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Kimberly. Is er toevallig iemand hier die jaarpassen gaat bestellen bij CE-multiavantages? En die er eentje wil bijbestellen voor mijn zoontje? Wij hebben ook enkel een kinder-jaarpas nodig, maar dan moeten we de volwassene prijs betalen, vandaar dat we iemand zoeken die de kinderpas van 39 euro kan bijstellen voor ons.
    Alvast bedankt,
    Sarah
    sarah.machiels@telenet.be
Log In of Registreer om te reageren.