Jaarkaarten (algemene vragen)

1333436383982

Reacties

  • Sorry voor mijn late reactie, maar bedankt voor de uitleg!
    Hugo zei:

    Hoi Hilke,

    ja, dat kan wel, maar dan moet je dat wel goed uitleggen aan de CM. Het zou zonde zijn als je de volledige upgrade-prijs betaalt zonder die 20% korting (bij een upgrade betaal je het verschil tussen de prijs op je huidige jaarkaart (de verlengde Magic Flex) en je nieuwe jaarkaart. De ge-upgrade kaart heeft dezelfde einddatum als de jaarkaart die waarvoor je een upgrade doet. Ideaal is dus als je die 20% korting ook op de upgrade krijgt, vandaar mijn opmerking.

  • Krijg je met een magic plus jaarpas korting op het evenement electroland? En kun je dan gewoon met jaarpas naar binnen?
  • Krijg je met een magic plus jaarpas korting op het evenement electroland? En kun je dan gewoon met jaarpas naar binnen?

    Hoi Helliemaatje,

    Je krijgt als jaarkaarthouder inderdaad korting op tickets voor Electroland. Je hebt echter geen toegang met je jaarkaart. Je zult de tickets op voorhand moeten bestellen via de Disney reserveringslijn onder vermelding van je jaarkaartnummer.

    Groetjes,
    Lars
  • februari 2018 aangepast
    Als ik de jaarkaarten via Internet bestel kan ik dan gebruik maken van de 10% kortingsregeling door andere jaarkaarthouders?
    Ik kan dan wel gelijk gebruik maken van de gratis parkeer regeling ( camper €10 ) heb ik begrepen.
    Kan je stempels sparen voor gratis jaarkaarten als je de jaarkaarten met korting hebt gekocht?
  • Hoi,

    Korting kun je alleen krijgen als je de jaarkaart in het park koopt. Dat kan dus niet (meer) als je een jaarkaartvoucher online koopt.
    Je kunt stempels sparen met alle jaarkaarten waarop een waarde staat van meer dan €0,00 - dus ook met jaarkaarten waarop je korting hebt gekregen.
  • Hugo, dank voor de reactie, we gaan e.e.a. overwegen.
  • Moet je nog iets meenemen als je een jaarabonnement wil aanschaffen?
  • Je identiteitsbewijs. Dat is feitelijk alles.
  • Hallo,
    Wij zijn net terug van drie geweldige dagen Disneyland. En overwegen om misschien een jaarkaart aan te schaffen. We zijn met zijn vieren, dus het is een flinke uitgave om jaarkaarten te kopen. Plus elke keer als je gaat, kost het ook wel wat. Wat zouden wij kwijt zijn voor 4 jaarkaarten? Stel dat we 4 maal per jaar, 3 dagen zouden gaan (bv goedkoop hotel buiten de parken). Wat zou dit dan ongeveer kosten?
  • SFL zei:

    Hallo,
    Wij zijn net terug van drie geweldige dagen Disneyland. En overwegen om misschien een jaarkaart aan te schaffen. We zijn met zijn vieren, dus het is een flinke uitgave om jaarkaarten te kopen. Plus elke keer als je gaat, kost het ook wel wat. Wat zouden wij kwijt zijn voor 4 jaarkaarten? Stel dat we 4 maal per jaar, 3 dagen zouden gaan (bv goedkoop hotel buiten de parken). Wat zou dit dan ongeveer kosten?

    Hoi SFL,

    Dat ligt er aan welke type jaarkaarten jullie zouden aanschaffen. Bekijk hiervoor eerst tijdens welke periodes jullie zouden willen gaan en vergelijk dit met de overzichten met blockdagen per jaarkaart onder het kopje 'Blockdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. De meest gekozen jaarkaarten zijn Magic Flex (€189) en Magic Plus (€249). Let op: Vanaf 21 maart worden deze prijzen voor deze jaarkaarten verhoogd naar respectievelijk €219 en €259. Schaf de jaarkaarten dus vóór 21 maart aan om te profiteren van de huidige prijzen.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpassen' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • beste lezer,

    ik zie dat de prijzen van de jaarkaarten in maart omhoog gaan. Als ik nu de E/voucher aanschaf, kan ik die in juli gewoon omwisselen voor een jaarkaart of moet ik dan bijbetalen bij de ingang?
  • Nee hoor, dan betaal je de huidige prijs. Bijbetalen is niet nodig.
  • Waar kan je zien dat de jaarkaarten zoveel duurder worden na 21 maart?
    Had eigenlijk graag de kaarten daar aangeschaft met 10% korting.
    Maar als het echt zoveel duurder word dan zal ik ze hier moeten aanschaffen voor 21 maart.
    Is nogal wat €40,- a kaart
  • Hoe zit dat precies met korting op room only in een Disney hotel? Betaal ik dan voor een kamer hetzelfde als via een arrangament? Ik twijfel om naar de magic plus te gaan, maar alleen als ik een beetje leuke prijsjes kan krijgen op een hotel. Ik slaap liever niet in een partner hotel oid.
  • Hoi sabrina_abby,

    De korting is variabel en hangt af van het type jaarkaart, de gewenste kamer/het gewenste hotel èn seizoensinvloeden. Het is niet te voorspellen hoeveel korting je krijgt, daarvoor zul je DLP moeten bellen.
  • Hugo zei:

    Hoi sabrina_abby,

    De korting is variabel en hangt af van het type jaarkaart, de gewenste kamer/het gewenste hotel èn seizoensinvloeden. Het is niet te voorspellen hoeveel korting je krijgt, daarvoor zul je DLP moeten bellen.

    Thanks Hugo!
  • Kan een minderjarige ook voor stempels sparen en zo gratis verlengen?
  • Ja hoor, maar je moet als meerderjarige dan wel aanwezig zijn bij het sparen.
  • Ja mijn kids van 7 en 9 hebben vorige week gratis verlenging gehad.
  • Hugo zei:

    Ja hoor, maar je moet als meerderjarige dan wel aanwezig zijn bij het sparen.

    Moet het kind dan ook aanwezig zijn of mag ik als meerderjarige met zijn/haar pas de verlenging regelen?
  • Het kind moet zowel persoonlijk aanwezig zijn bij het krijgen van de stempels als bij het verlengen van de kaart.
  • Oké, dat is jammer. Anders had ik gewoon een ochtend gaan staan met hun abonnement. Bedankt voor de info.
  • Hallo, Wat vraagjes over de jaarkaarten. Deze zomer gaan wij op vakantie naar een camping in de buurt bij dlp. De bedoeling is om dan jaarkaarten aan te schaffen zodat we in de herfstvakantie en evt in de meivakantie nog eens kunnen gaan. Nu zie ik bij de voorwaarden dat, als het park te vol is, je met een jaarkaart geweigerd kan worden. Ik ga ervan uit dat het in de zomer (28-7t/m 11-8) behoorlijk druk is...iemand ervaring dat je met een jaarkaart (uiteraard niet op de blockdagen) geweigerd wordt? Ik snap dat je in een overvol park niet wil wezen, maar met twee leerplichtige kinderen zit ik toch vast aan vakanties en dus aan drukte.
    Ik lees dat eind deze maand de prijzen van de jaarkaarten omhoog gaan, dus ik neem aan dat het dan wijzer is niet te gokken op iemand die korting kan geven, maar nu alvast bestellen? Want zover ik het na kan lezen ga je er verder niet op vooruit met betere actievoorwaarden, of begrijp ik het verkeerd?
    Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
  • Daisy zei:

    Hallo, Wat vraagjes over de jaarkaarten. Deze zomer gaan wij op vakantie naar een camping in de buurt bij dlp. De bedoeling is om dan jaarkaarten aan te schaffen zodat we in de herfstvakantie en evt in de meivakantie nog eens kunnen gaan. Nu zie ik bij de voorwaarden dat, als het park te vol is, je met een jaarkaart geweigerd kan worden. Ik ga ervan uit dat het in de zomer (28-7t/m 11-8) behoorlijk druk is...iemand ervaring dat je met een jaarkaart (uiteraard niet op de blockdagen) geweigerd wordt? Ik snap dat je in een overvol park niet wil wezen, maar met twee leerplichtige kinderen zit ik toch vast aan vakanties en dus aan drukte.
    Ik lees dat eind deze maand de prijzen van de jaarkaarten omhoog gaan, dus ik neem aan dat het dan wijzer is niet te gokken op iemand die korting kan geven, maar nu alvast bestellen? Want zover ik het na kan lezen ga je er verder niet op vooruit met betere actievoorwaarden, of begrijp ik het verkeerd?
    Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!

    Hoi Daisy,

    Het weigeren van bepaalde gasten (zoals dagjesmensen of jaarkaarthouders) komt sporadisch voor en historisch gezien alleen tijdens het kerstseizoen, niet in de zomer. Het gaat dan om een bepaald aantal uren (meestal in de middag) dat het Disneyland Park mogelijkerwijs op slot gaat. Toegang tot het Walt Disney Studios Park is dan gewoon mogelijk. Gasten van de Disney hotels krijgen altijd voorrang bij (gefaseerde) sluiting.

    Vanaf 21 maart 2018 gaan de prijzen van de jaarkaarten omhoog, dus het wordt aanbevolen om de jaarkaarten nog vóór die tijd online te bestellen.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpassen' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Super bedankt voor je antwoorden. Dan heb ik nog een vraag ( om nare confrontaties in het park te voorkomen). Ik lees dat je evt een toestemmingsformulier moet meenemen als je voor minderjarige kinderen alleen een jaarkaart aanvraagt. Helaas is hrt zo dat mijn man en vader van onze kinderen overleden is. Is het meenemen van een akte van overlijden dan voldoende?
  • Daisy zei:

    Super bedankt voor je antwoorden. Dan heb ik nog een vraag ( om nare confrontaties in het park te voorkomen). Ik lees dat je evt een toestemmingsformulier moet meenemen als je voor minderjarige kinderen alleen een jaarkaart aanvraagt. Helaas is hrt zo dat mijn man en vader van onze kinderen overleden is. Is het meenemen van een akte van overlijden dan voldoende?

    Graag gedaan, Daisy! Je hoeft alleen een toestemmingsformulier in te vullen als je voor een kind van iemand anders een jaarkaart aanschaft. Als het je eigen kinderen betreft, dan kan dat gewoon zonder extra formulier. Neem voor de zekerheid die akte mee, maar ik verwacht geen problemen.

    Groetjes,
    Lars
  • Nog wat vragen voor ik ga bestellen ☺️.
    Kan ik via discoverthemagic.nl betalen via iDeal of kan dat alleen met een creditcard?
    En als ik nu kies voor magic flex , klopt het dat ik dan eventueel toch nog kan opwaarderen voor de magic plus? En geldt dan de prijs van nu (€249) of betaal ik dan voor het opwaarderen de nieuwe prijs. Ik twijfel namelijk enorm tussen de beide kaarten, vraag me af of de extra magic time en andere ingang voldoende oplevert voor de meerprijs.... nogmaals bedankt voor de antwoorden.
  • Daisy zei:

    Nog wat vragen voor ik ga bestellen ☺️.
    Kan ik via discoverthemagic.nl betalen via iDeal of kan dat alleen met een creditcard?
    En als ik nu kies voor magic flex , klopt het dat ik dan eventueel toch nog kan opwaarderen voor de magic plus? En geldt dan de prijs van nu (€249) of betaal ik dan voor het opwaarderen de nieuwe prijs. Ik twijfel namelijk enorm tussen de beide kaarten, vraag me af of de extra magic time en andere ingang voldoende oplevert voor de meerprijs.... nogmaals bedankt voor de antwoorden.

    Hoi Daisy,

    Het bestellen van jaarkaarten is mogelijk met bancontact (België) en creditcard. Tickets en complete arrangementen kunnen met iDeal worden betaald. Het is op ieder moment mogelijk om te upgraden naar een 'hogere' jaarkaart door het prijsverschil bij te betalen. De originele einddatum blijft echter gehandhaafd. Vanaf 21 maart gaan de prijzen omhoog, waardoor ook de prijs om te upgraden hoger wordt. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-prijzen-voordelen-jaarkaarten-2018-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Is het nog steeds mogelijk om de jaarkaarten maandelijks te betalen?
Log In of Registreer om te reageren.