Bring a Friend actie

16791112

Reacties

  • Hoi,
    wij hebben met ons gezin 3 magic plus jaarkaarten en 1 infinity.We zouden graag in de paasvakantie eens gebruik maken van de bring a friend tickets die we krijgen met de jaarpassen maar hoe werkt dat eigenlijk juist?Ik lees er zo veel over dat ik er niet helemaal aan uit kan...
    Kan je die op voorhand kopen of gaat dat enkel daar aan de kassa's? En hebben onze gasten dan ook mee het magisch uur,samen met ons?
    Groetjes
  • Hoi,

    Je kunt die kaartjes alleen op de dag zelf kopen aan de kassa. Ze geven geen toegang tot Extra Magic Time.
    Let wel: zowel jij als jaarkaarthouder als degene voor wie je het Bring-a-Friend kaartje koopt, moeten bij de kassa aanwezig zijn. Je kunt dus niet (bijvoorbeeld) in je eentje twee van die kaartjes gaan kopen.
  • Hoi,
    wij hebben met ons gezin 3 magic plus jaarkaarten en 1 infinity.We zouden graag in de paasvakantie eens gebruik maken van de bring a friend tickets die we krijgen met de jaarpassen maar hoe werkt dat eigenlijk juist?Ik lees er zo veel over dat ik er niet helemaal aan uit kan...
    Kan je die op voorhand kopen of gaat dat enkel daar aan de kassa's? En hebben onze gasten dan ook mee het magisch uur,samen met ons?
    Groetjes

    Je kan met de gasten naar de balie 'Guest Relations' Gaan en daar geef je aan dat je graag Bring a fiend kaartjes wilt bestellen en dan lever je je jaarpas in en dan zullen zij in hun administratie neerzetten hoeveel keer je er gebruik van hebt gemaakt. Daarna hoe je alleen nog maar de kaartjes te betalen en je kan naar binnen. Je kan daarna met je gasten BEIDE parken in en je kan WEL gebruik maken van de extra magic hours. Ik snap niet dat mensen van niet zeggen maar ik ben 2 weken geleden geweest en op verschillende dagen aanspraak gemaakt op mijn Bring a friend mogelijkheid (jaarpas plus) en ik heb er specifiek naar gevraagd aangezien er hier ook geen precieze duidelijkheid is bij mensen. Maar veel plezier!
  • Hugo zei:

    Hoi,

    Je kunt die kaartjes alleen op de dag zelf kopen aan de kassa. Ze geven geen toegang tot Extra Magic Time.
    Let wel: zowel jij als jaarkaarthouder als degene voor wie je het Bring-a-Friend kaartje koopt, moeten bij de kassa aanwezig zijn. Je kunt dus niet (bijvoorbeeld) in je eentje twee van die kaartjes gaan kopen.

    Hoe kom je erbij dat de gasten die je meebrengt geen aanspraak hebben op de extra magic hours?
  • Officieel heb je als Friend geen toegang tot de EMT. Als die regel aan de kassa anders wordt gehanteerd is dat alleen maar fijn, maar het is voor zover ik weet (nog) geen officieel beleid.
  • Hugo zei:

    Officieel heb je als Friend geen toegang tot de EMT. Als die regel aan de kassa anders wordt gehanteerd is dat alleen maar fijn, maar het is voor zover ik weet (nog) geen officieel beleid.

    Zolang er een contradictie is tussen de absentie van dat het ergens het zwart op wit staat dat gasten daar wel of geen aanspraak op de Extra magic hours kunnen doen en de acties die ze hanteren bij de officiële kassa moet je er denk ik gewoon van uitgaan dat het hun beleid is. Ik had ook eerst heel veel zenuwen over of het wel of niet kon en ik kreeg extra zenuwen door reacties die ,onder andere jij, al eerder geplaatst hadden. Nergens voor nodig geweest dus.
  • Ik hoop dat je gelijk hebt en dit inderdaad officieel beleid wordt Laura. Dat zou klantvriendelijk zijn en ook een onhandig verschil (met jaarkaart heb je inmers wel gewoon toegang tot de EMT) oplossen.
    Ben dan wel benieuwd of deze coulante oplossing ook voor de Infinity-voordelen zoals parade- en Illuminationsvakken geldt? Heb je dat misschien ook gevraagd?
  • Zeker waar ! ;) Ik heb dat niet gevraagd. Ik was allang blij dat we binnen waren die eerste dag (ik had 6 uur gereden) en daarna niet meer bij mij opgekomen. Misschien is het handig om eens een lijst van dit soort vragen naar de service balie op te sturen zodat we het wel een keer zwart op wit kunnen krijgen wat kan en niet kan.
  • oke,super!Bedankt voor jullie reakties!
  • hoi, een vraagje, hoe zit dat met dag kaartjes kopen voor infinity en magic plus? Vindt de informatie online beetje onduidelijk :) alvast bedankt!
  • Hoi MinnieKylie,

    ik weet niet wat je precies onduidelijk vindt maar het werkt als volgt:
    - ga met je "gasten" naar de kassa en geef aan dat jij als jaarkaarthouder "Bring a Friend"-kaartjes wilt kopen;
    - als je er nog recht op hebt (er zijn weekmaxima en jaarmaxima aan de aantallen) betaal je de kaartjes en geniet je met je gasten van alles wat Disneyland Parijs te bieden heeft.

    De beperkingen zijn als volgt:
    - Magic Plus: maximaal 10 per jaar, maximaal 5 per week, kosten €39 per stuk;
    - Infinity: maximaal 20 per jaar, maximaal 5 per week, kosten €35 per stuk.
  • Hugo zei:

    Hoi MinnieKylie,

    ik weet niet wat je precies onduidelijk vindt maar het werkt als volgt:
    - ga met je "gasten" naar de kassa en geef aan dat jij als jaarkaarthouder "Bring a Friend"-kaartjes wilt kopen;
    - als je er nog recht op hebt (er zijn weekmaxima en jaarmaxima aan de aantallen) betaal je de kaartjes en geniet je met je gasten van alles wat Disneyland Parijs te bieden heeft.

    De beperkingen zijn als volgt:
    - Magic Plus: maximaal 10 per jaar, maximaal 5 per week, kosten €39 per stuk;
    - Infinity: maximaal 20 per jaar, maximaal 5 per week, kosten €35 per stuk.

    Bedankt voor de duidelijkheid! Er staat overal op internet andere informatie dus vandaar :)
  • hoi allemaal
    weet iemand hoe het zit met de bring a friend tickets als je een upgrade doet?
    Ik heb nu een magic plus jaarkaart en daar heb ik 5 kaartjes mee gekocht, ik wil upgraden naar een infinity :smile:
    Zou ik dat nog 20 - 5 = 15 kaartjes mogen kopen of gewoon de 20 die bij een infinity pas horen?
  • anouk zei:

    hoi allemaal
    weet iemand hoe het zit met de bring a friend tickets als je een upgrade doet?
    Ik heb nu een magic plus jaarkaart en daar heb ik 5 kaartjes mee gekocht, ik wil upgraden naar een infinity :smile:
    Zou ik dat nog 20 - 5 = 15 kaartjes mogen kopen of gewoon de 20 die bij een infinity pas horen?

    Hoi Anouk,

    Goede vraag. Ik denk persoonlijk dat je gewoon 20 tickets kunt aanschaffen, aangezien je in principe een 'nieuwe' jaarkaart krijgt bij een upgrade. Ik zou het bij aankomst toch even navragen voor de zekerheid bij Bureau Passeport Annuel.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Dank je wel voor je antwoord :smiley:
    Kan ik disney ook mailen (nederlands of engels :wink: )? Ik ga namelijk met vrienden en anders kunnen we van te voren al een deel van de kaartjes online kopen, ik kan niet meer genoeg vriendenkaarten kopen


  • anouk zei:

    Hoi Lars,
    Dank je wel voor je antwoord :smiley:
    Kan ik disney ook mailen (nederlands of engels :wink: )? Ik ga namelijk met vrienden en anders kunnen we van te voren al een deel van de kaartjes online kopen, ik kan niet meer genoeg vriendenkaarten kopen


    Hoi Anouk,

    Je kunt Disney mailen door een bericht te sturen naar dlp.clientenservice@disney.com. Het duurt wel een aantal werkdagen voor je antwoord krijgt. Bellen met de Disney reserveringslijn is ook altijd een optie. Bestel de voordelige voorverkooptickets (met korting tot 50%) eenvoudig via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,
    Dank je wel. Ik ga een mailtje sturen, als ik een antwoord heb zal ik het later weten.
    misschien dat iemand anders er ook nog iets aan heeft :smiley:
  • Hoi allen,

    Ik heb dit topic al even doorgelezen en denk dat ik al antwoord heb. Maar toch even voor de zekerheid:

    30 en 31 maart ga ik met 3 vrienden naar disney. Ik heb een Magic Plus pas.

    Voor de vrijdag wil ik 2 kaarten van €39,- kopen en 1 losse ticket (20% korting aan de kassa, kan ik dit combineren of niet? Anders schaffen we online een ticket aan)
    Voor de zaterdag wil ik 3 kaarten á €39,- aanschaffen. Totaal dus 5 kaarten in 1 week.

    De zaterdag willen we naar de EMT gaan, dit kan begrijp ik uit de voorgaande posts? En tickets aanschaffen bij de studio’s ivm drukte bij disneyland park.

    Mijn verhaal klopt helemaal toch? Dan komen we niet voor verrassingen te staan :-)
  • Hoi bassiej, dat klopt allemaal.

    Heel veel plezier over 2 weken!
  • Hoi @bassiej5 ,

    Zoals Hugo al aangeeft is dat correct, maar dat ene losse tickets kan nog voordeliger. Op 30 maart zijn namelijk de Magic voorverkooptickets geldig vanaf €63 via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Ter plaatse ontvang je alleen jaarkaartkorting op de prijs voor een dagkaart aan de kassa (t/m 20 maart €99, daarna waarschijnlijk hoger).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @bassiej5 ,

    Zoals Hugo al aangeeft is dat correct, maar dat ene losse tickets kan nog voordeliger. Op 30 maart zijn namelijk de Magic voorverkooptickets geldig vanaf €63 via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Ter plaatse ontvang je alleen jaarkaartkorting op de prijs voor een dagkaart aan de kassa (t/m 20 maart €99, daarna waarschijnlijk hoger).

    Groetjes,
    Lars

    Dat zag ik inderdaad! Maar we gaan beide dagen parkhoppen. Dan is de prijs duurder dan wanneer we aan de kassa een ticket kopen (scheelt maar een paar euro...). Anders na 20 maart even kijken wat de prijzen dan zijn. Bedankt voor de tip in ieder geval!
  • Iemand enig idee of je de bring a friend kaarten ook online kan bestellen? Ik gok op een nee, aangezien het bringafriend heet... :)
  • Nee, kan alleen bij de kassa en alleen voor die dag.
  • Is een jaarkaart direct bij aankoop geldig voor “bring your friend” of moest je 2 maanden wachten?
    Ben het even helemaal kwijt...
  • Die is meteen geldig, linda070.
  • Wij willen komend weekend heen en waarschijnlijk neem ik een vriendje van school mee voor de oudste. We hebben vorige week Magic Plus jaarkaarten gekocht, dus dat vriendje kan gewoon mee via de Bring a Friend actie wat ik uit dit topic begreep.
    Het is mij alleen niet duidelijk hoe het met de EMT zit? Ik wil dan natuurlijk op tijd heen, kaartje kopen, en dan naar binnen. Het zou toch sneu zijn als we dan nog zouden moeten wachten, terwijl wij allemaal een magic plus jaarkaart hebben en hij onze 'friend' is.
    Oja, en zijn de bring a friend kaarten geldig voor beide parken?

  • Hoi KristaW,

    ja, de bring-a-friend-kaarten zijn geldig voor beide parken.
    Officieel heb je als friend geen toegang tot de EMT maar de ervaring van meerdere forumbezoekers is dat het wel wordt toegestaan, dus dat is zeker het proberen waard!
  • Hugo zei:

    Hoi KristaW,

    ja, de bring-a-friend-kaarten zijn geldig voor beide parken.
    Officieel heb je als friend geen toegang tot de EMT maar de ervaring van meerdere forumbezoekers is dat het wel wordt toegestaan, dus dat is zeker het proberen waard!

    Vanuit overal hoor ik dat de "bring a friend" kaartjes van 39 euro voor Magic Plus en Infinity juist toegang geven tot EMT en park hoppen. De bring a friend actie die eens in de zoveel tijd wordt gehouden voor alle passhouders geeft geen toegang tot EMT.

  • mei 2018 aangepast
    Weet iemand al of er binnenkort weer een bring a friend actie komt die ook voor magic flex jaarkaarthouders te gebruiken is?
  • Hoi Mariskapol,

    op dit moment zijn er geen Bring-a-Friend-acties bekend of aangekondigd.
    Persoonlijk denk ik dat er helemaal geen acties meer komen, om zo de Magic Plus- en Infinity-jaarkaarten extra aantrekkelijk te maken, maar dat is puur mijn idee.
Log In of Registreer om te reageren.