Jaarkaart in WDW

Hallo Lars,

Even een vraagje over de jaarpas kan ik die ook gebruiken als we in oktober naar walt disney world gaan. Krijgen we daar dan ook de 20 % korting van de duurste jaarpas.
Mvg, Astrid de Groot

Reacties

  • assie67 zei:

    Hallo Lars,

    Even een vraagje over de jaarpas kan ik die ook gebruiken als we in oktober naar walt disney world gaan. Krijgen we daar dan ook de 20 % korting van de duurste jaarpas.
    Mvg, Astrid de Groot

    Hoi assie67,

    Als jaarkaarthouder voor Disneyland Paris is er geen korting mogelijk in andere Disney resorts. Hier zul je ter plaatse een aparte jaarkaart voor moeten kopen, mocht je meerdere keren per jaar naar Disney World willen gaan.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars wat kost dan die jaarpas in WDW en hoe vraag ik m aan en waar en hoeveel korting krijg je dan
  • assie67 zei:

    Hallo Lars wat kost dan die jaarpas in WDW en hoe vraag ik m aan en waar en hoeveel korting krijg je dan

    Groetjes Astrid
  • Officieel krijg je geen korting inderdaad.

    Maar toen wij er 2 jaar terug waren vonden ze t helemaal geweldig dat we n jaarkaart van Parijs bij hadden, en kregen vaak wel korting.

    Heel vaag, de ene keer 10%, soms zelfs wel 35%..
  • Dankjewel Stefan.
  • assie67 zei:

    Hallo Lars wat kost dan die jaarpas in WDW en hoe vraag ik m aan en waar en hoeveel korting krijg je dan

    Hoi assie67,

    De jaarkaarten voor Walt Disney World zijn ter plaatse verkrijgbaar vanaf $849 per persoon. Hier is geen korting op mogelijk. Zoals Stefan aangeeft zijn er wellicht wel kortingen in de parken mogelijk bij restaurants of winkels, maar officieel is er geen korting voor Disneyland Paris jaarkaarthouders.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,kun jij mij vertellen of je met de disney jaarkaart van Parijs ook toegang hebt in AMerika disney
    Dank je wel
  • san zei:

    Hoi Lars,kun jij mij vertellen of je met de disney jaarkaart van Parijs ook toegang hebt in AMerika disney
    Dank je wel

    Hoi san,

    Het is niet mogelijk om met een Disneyland Paris jaarkaart toegang te krijgen tot andere Disney parken. Er is wel (onofficieel) korting beschikbaar in restaurants en winkels (zie enkele reacties hierboven).

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    Wij gaan in oktober naar WDW. Nu wil ik graag 2 magic bands bestellen maar ik zie nergens hoe ik my disney experience kan koppelen met die magic bands. Gaat dat met Wifi of Bleutooth of zit er een kabeltje bi.

    Groetjes Astrid
  • assie67 zei:

    Hoi Lars
    Wij gaan in oktober naar WDW. Nu wil ik graag 2 magic bands bestellen maar ik zie nergens hoe ik my disney experience kan koppelen met die magic bands. Gaat dat met Wifi of Bleutooth of zit er een kabeltje bi.

    Groetjes Astrid

    Hoi Astrid,

    Nee, dat gaat digitaal. In de MyDisneyExperience app (of website) klik je op de knop 'Link Tickets & Passes' in het 'Tickets & Passes' scherm om de MagicBand te koppelen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    assie67 zei:

    Hallo Lars,

    Even een vraagje over de jaarpas kan ik die ook gebruiken als we in oktober naar walt disney world gaan. Krijgen we daar dan ook de 20 % korting van de duurste jaarpas.
    Mvg, Astrid de Groot

    Hoi assie67,

    Als jaarkaarthouder voor Disneyland Paris is er geen korting mogelijk in andere Disney resorts. Hier zul je ter plaatse een aparte jaarkaart voor moeten kopen, mocht je meerdere keren per jaar naar Disney World willen gaan.

    Groetjes,
    Lars
    In zowel juli 2017 als ook maart 2018 kregen we met de (Dream) jaarkaarten van DLP korting in WDW.
    De "clubcard" die als vervanging van de aandelenpas werd verstrek werd niet geaccepteerd
Log In of Registreer om te reageren.