Met hoeveel personen in een attractie?

Over een aantal weken ga ik met een vriendin en 3 kinderen naar Disneyland Parijs.
Weet iemand waar ik kan vinden met hoeveel personen je naast elkaar in een attractie kan.
Het zou zo maar kunnen dat mijn 2 dochters (10 en 7) allebei naast me willen zitten bij de wat spannendere attracties.
Als de treintjes alleen voor 2 personen zijn, dan kan ik ze van te voren vertellen dat ze alleen naast elkaar kunnen zitten en dan ga ik wel alleen in een volgend karretje zitten

Reacties

  • april 2018 aangepast
    Er is bij mijn weten geen overzicht over de verdeling per attractie te vinden op internet.
    Maar ik kan wel een poging doen om het "uit mijn hoofd" te doen:
    Alle attracties zijn per 2 op een bankje behalve (waar je met 3 of meer naast elkaar kan zitten):
    - Star Tours [6+]
    - "It's a small world" [4-6]
    - Peter Pan's Flight [3]
    - Mad Hatter's Tea Cups [5+]
    - Le Pays des Contes de Fées [4?]
    - Pirates of the Caribbean [4-6]
    - Big Thunder Mountain (twijfel, iemand anders die het wel weet?) [2-3]
    - Ratatoulille: L'Aventure Totalement Toquée de Rémy [3]
    - Toy Soldiers Parachute Dorp [3]
    - RC Racer [4]
    - The Twilight Zone Tower of Terror [3/4/7]
    - Studio Tram Tour: Behind the Magic [4-6?]
    en dan heb je natuurlijk ook nog de shows als:
    - Armageddon: Les Effets Spéciaux
    - Art of Disney Animation
    Ik twijfel ook nog over Slinky Dog Zigzag Spin [2-3], iemand weet hoe dat zit?

    Je kan het ook altijd vragen aan de Cast Member bij de ingang van de wachtrij.
  • Slinky kan je met 3
  • Marvis zei:

    Over een aantal weken ga ik met een vriendin en 3 kinderen naar Disneyland Parijs.
    Weet iemand waar ik kan vinden met hoeveel personen je naast elkaar in een attractie kan.
    Het zou zo maar kunnen dat mijn 2 dochters (10 en 7) allebei naast me willen zitten bij de wat spannendere attracties.
    Als de treintjes alleen voor 2 personen zijn, dan kan ik ze van te voren vertellen dat ze alleen naast elkaar kunnen zitten en dan ga ik wel alleen in een volgend karretje zitten

    Als je twijfelt bij een attractie, spreek gewoon de CM aan bij de ingang van de wachtrij, dan kun je in de wachtrij je kinderen vertellen hoe of wat. Veel plezier!
  • Marvis zei:

    Over een aantal weken ga ik met een vriendin en 3 kinderen naar Disneyland Parijs.
    Weet iemand waar ik kan vinden met hoeveel personen je naast elkaar in een attractie kan.
    Het zou zo maar kunnen dat mijn 2 dochters (10 en 7) allebei naast me willen zitten bij de wat spannendere attracties.
    Als de treintjes alleen voor 2 personen zijn, dan kan ik ze van te voren vertellen dat ze alleen naast elkaar kunnen zitten en dan ga ik wel alleen in een volgend karretje zitten

    Thundermountain is per 2. (3x2 in 1 kar)
  • Ik heb laatst nog drie personen op 1 bankje bij de Big Thunder Mountain gezien. Erg krap dat wel. Degene in het midden had dat kleine stangetje ter scheiding van de twee plaatsen tussen haar benen in. Leek me niet heel comfortabel. Het kan en mag dus blijkbaar wel.
Log In of Registreer om te reageren.