Vragen en/of opmerkingen over het forum

april 2018 aangepast in Algemeen
Hoi Lars,
Ik heb weer een vraagje.
Bij de oude pagina krijg ik van het forum de mail binnen van wat ik er zelf op had gezet en ook de antwoorden.
Nu op deze nieuwe site krijg ik dat niet meer. Moet ik ergens iets aanklikken zodat ik dat wel weer krijg? Ik vind de mails namelijk prettig om te krijgen.
Groetjes , Petra

Reacties

  • Petra zei:


    Hoi Lars,
    Ik heb weer een vraagje.
    Bij de oude pagina krijg ik van het forum de mail binnen van wat ik er zelf op had gezet en ook de antwoorden.
    Nu op deze nieuwe site krijg ik dat niet meer. Moet ik ergens iets aanklikken zodat ik dat wel weer krijg? Ik vind de mails namelijk prettig om te krijgen.
    Groetjes , Petra

    Hoi Petra,
    Dit is een bekend probleem. De huidige versie van de software laat dat echter niet toe. Ik ben bezig met een upgrade van het forum waarin de email notificaties aan en uit gezet kunnen worden. Helaas is dat nu nog niet het geval. Zodra de nieuwe versie 'live' gaat zal dat via onze Facebook en Twitter accounts kenbaar worden gemaakt.
    Bedankt voor je feedback!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Momenteel ervaren wij technische problemen met het forum als het gaat om nieuwe leden die zich willen aanmelden. Hierbij komt een foutmelding in beeld. Er wordt aan gewerkt waarbij het forum tevens een upgrade krijgt naar de laatste nieuwe versie. Zodra er meer informatie is, zal ik dat hier plaatsen.

    Voor mensen die zich niet kunnen aanmelden en/of reageren, maar wel vragen hebben, neem contact met ons op via het contact formulier of social media: https://www.discoverthemagic.nl/contact. Wij helpen graag!

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.