Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18990929495105

Reacties

  • De familie Schinkel Peeters wilt graag 3 jaarkaarten aanschaffen op 5 mei. Wie is aanwezig en kan hen voorzien van korting? Stuur een bericht naar: sfschinkel@gmail.com.

    Groetjes,
    Lars
  • april 2018 aangepast
    Maandag 30 april en zaterdag 5 mei ben ik in het park. Als ik u, vrijblijvend, kan helpen met de korting, laat gerust iets weten via mail; ludo.van.belle@telenet.be of op +32 495 512921
    We spreken duidelijk af waar en wanneer.

    Magische groeten,
    Ludo
  • Lars zei:

    De familie Schinkel Peeters wilt graag 3 jaarkaarten aanschaffen op 5 mei. Wie is aanwezig en kan hen voorzien van korting? Stuur een bericht naar: sfschinkel@gmail.com.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,

    Ik kan nog 3 personen korting geven. Ben tm 5mei in disney

  • Wij geven nog graag aan 6 personen 10% korting (in ruil voor stempeltjes + €10 p.p. /alleen bij 3 of 6 ineens) extra in contanten....

    Wij zijn in Disneyland Parijs van 7 t/m 9 mei a.s.

    Gr. en hopelijk tot dan!
    Nicole

    nbaveld@yahoo.com
    +31 0652880972
  • Lars zei:

    De familie Schinkel Peeters wilt graag 3 jaarkaarten aanschaffen op 5 mei. Wie is aanwezig en kan hen voorzien van korting? Stuur een bericht naar: sfschinkel@gmail.com.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,

    Ik kan nog 3 personen korting geven. Ben tm 5mei in disney

    Hoi magicmama,

    Dat is mooi! Stuur dan even een mail naar sfschinkel@gmail.com. Zij zouden graag gebruik willen maken van de korting.

    Groetjes,
    Lars
  • Mag je meteen korting geven zodra je een jaarkaart hebt? Ik weet niet meer precies hoe het werkt, maar wij schaffen 27 april 5 jaarkaarten aan, en zijn tm 2 mei in Disneyland Parijs. :)
  • Nee, dat mag pas als je je jaarkaart een maand hebt.
  • Lars zei:

    Lars zei:

    De familie Schinkel Peeters wilt graag 3 jaarkaarten aanschaffen op 5 mei. Wie is aanwezig en kan hen voorzien van korting? Stuur een bericht naar: sfschinkel@gmail.com.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,

    Ik kan nog 3 personen korting geven. Ben tm 5mei in disney

    Hoi magicmama,

    Dat is mooi! Stuur dan even een mail naar sfschinkel@gmail.com. Zij zouden graag gebruik willen maken van de korting.

    Groetjes,
    Lars
    Mail gestuurd

  • Lars zei:

    Lars zei:

    De familie Schinkel Peeters wilt graag 3 jaarkaarten aanschaffen op 5 mei. Wie is aanwezig en kan hen voorzien van korting? Stuur een bericht naar: sfschinkel@gmail.com.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,

    Ik kan nog 3 personen korting geven. Ben tm 5mei in disney

    Hoi magicmama,

    Dat is mooi! Stuur dan even een mail naar sfschinkel@gmail.com. Zij zouden graag gebruik willen maken van de korting.

    Groetjes,
    Lars
    @Lars
    Ze hadden al iemand gevonden voor korting stuurde ze terug

  • Ludo zei:

    Zaterdag 5 mei ben ik in het park. Als ik u, vrijblijvend, kan helpen met de korting, laat gerust iets weten via mail; ludo.van.belle@telenet.be of op +32 495 512921
    We spreken duidelijk af waar en wanneer.

    Magische groeten,
    Ludo


    UPDATE 23/4: drie personen hebben zich reeds gemeld.

  • Goedemorgen, wij gaan zaterdag 28 april naar Disney en willen 3 jaarkaarten aanschaffen. We hadden iemand die ons korting wilde geven helaas wegens familie omstandigheden kan dit niet doorgaan.

    Wie kunnen wij blij maken met 3 stempels??

    Groeten,
    Joyce
  • Ik stuur je een pb Joyce1985
  • Mocht iemand op Vrijdag 27 April of Zaterdag 28 April jaarkaarten willen aanschaffen, wij kunnen 3x korting geven.

    Met vriendelijke groeten,

    Pierre & An
  • Cinmel zei:

    Wij zijn 27 april, 28 april, 29 april en 30 april in het park.
    En we kunnen 12 stempeltjes gebruiken :blush: ofwel 12x korting

    Hi, ik heb voor 30 april 3 stempels beschikbaar.
    groeten, Rein
  • Hoi, wij willen op donderdag 3 mei 3 jaarkaarten aanschaffen, wie kan ons helpen met korting? @magicmama misschien? Hoe en waar gaat dat? Moeten we dan buiten het park afspreken? We zijn vanaf +- 12.00 in de middag bij Disney.

    Hoor het graag, mvg Patricia
  • Nog een vraag, kan zowel het super magic e-ticket voor 1 park als voor 2 parken verrekend worden? Of gewoon het e-ticket voor 1 park aanschaffen online?

    mvg Patricia
  • Hoi, wij willen op donderdag 3 mei 3 jaarkaarten aanschaffen, wie kan ons helpen met korting? @magicmama misschien? Hoe en waar gaat dat? Moeten we dan buiten het park afspreken? We zijn vanaf +- 12.00 in de middag bij Disney.

    Hoor het graag, mvg Patricia


    Hoi,

    Ja ik kan korting geven. Stuur je een pb
  • Nog een vraag, kan zowel het super magic e-ticket voor 1 park als voor 2 parken verrekend worden? Of gewoon het e-ticket voor 1 park aanschaffen online?

    mvg Patricia

    Hoi Patricia,

    Alle door ons aangeboden dagkaarten zijn geschikt voor een upgrade naar een jaarkaart. Het maakt daarbij niet uit of je een ticket voor 1 park of 2 parken aanschaft. Bestel ze eenvoudig als E-tickets online en voorkom dat je in de rij moet staan bij de kassa via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Op 30 april wil ik graag 3 jaarkaarten aanschaffen. Wie kan mij helpen met korting?
  • Op 12 mei kan ik 6 mensen een korting geven. :) Bij interesse, stuur een berichtje
  • Wij zijn er van 29 april t/m 4 mei. Stuur maar even een PB als je 2 jaar geen jaarkaart hebt gehad en gebruik wil maken van onze korting :)

  • Hoi allemaal,

    wij zijn van maandag 07 t/m woensdag 09 mei weer in Disneyland Parijs en zijn op zoek naar 9 mensen die wij nog 10% korting (in ruil voor stempels) mogen geven...

    Bij iedere 3 stempels in één keer dan geef ik je €10 per persoon extra in contanten voor de moeite (dus €30 bij 3, €60 bij 6 en €90 bij 9 stempels)

    ik hoor graag of we elkaar kunnen helpen (een voorwaarde van Disney is wel dat je de laatste 2.5 jaar geen abonnement mag hebben gehad).

    Mocht je eerst meer info willen dan is dat uiteraard ook geen probleem.

    groeten,
    Nicole

    je kunt mij bereiken via mail nbaveld@yahoo.com of telefonisch op 0652880972
  • Lars zei:

    Nog een vraag, kan zowel het super magic e-ticket voor 1 park als voor 2 parken verrekend worden? Of gewoon het e-ticket voor 1 park aanschaffen online?

    mvg Patricia

    Hoi Patricia,

    Alle door ons aangeboden dagkaarten zijn geschikt voor een upgrade naar een jaarkaart. Het maakt daarbij niet uit of je een ticket voor 1 park of 2 parken aanschaft. Bestel ze eenvoudig als E-tickets online en voorkom dat je in de rij moet staan bij de kassa via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor de info. Afspraak met magicmama staat voor donderdag. Fijn zo'n forum! Gr patricia
  • Goedemorgen,

    Wij zijn van 2 tot en met 4 mei in DLP en kunnen nog 12 mensen korting geven.

    Mocht je interesse hebben dan kan je een reactie sturen of een pb naar neeskens@grijpma-asg.nl

    Groetjes Edwin
  • Wji gaan van 28 mei t/m 1 juni naar Disneyland Parijs en willen jaarkaarten aanschaffen. Wie kan ons helpen met korting in ruil voor stempels? Bij voorkeur op de maandagmiddag, indien dat echt niet mogelijk is op dinsdagochtend.

    Hoe snel mag je zelf nieuwe abonnementhouders aandragen na aanschaf van een jaarkaart?
  • Kim@023 zei:

    Wji gaan van 28 mei t/m 1 juni naar Disneyland Parijs en willen jaarkaarten aanschaffen. Wie kan ons helpen met korting in ruil voor stempels? Bij voorkeur op de maandagmiddag, indien dat echt niet mogelijk is op dinsdagochtend.

    Hoe snel mag je zelf nieuwe abonnementhouders aandragen na aanschaf van een jaarkaart?

    Hoi Kim,

    wij zijn dan is disney en kunnen je korting geven, ik stuur je een pb.

    Groetjes Anouk
  • Ik ben 3 juni in Disney en wil 2 jaarkaarten aanschaffen (vriendinnen) iemand die korting kan geven die er dan is?
  • Nicole zei:


    Hoi allemaal,

    wij zijn van maandag 07 t/m woensdag 09 mei weer in Disneyland Parijs en kunnen nog 3 mensen 10% korting (in ruil voor stempels) geven...

    ik hoor graag of we elkaar kunnen helpen (een voorwaarde van Disney is wel dat je de laatste 2.5 jaar geen abonnement mag hebben gehad).

    Mocht je eerst meer info willen dan is dat uiteraard ook geen probleem.

    groeten,
    Nicole

    je kunt mij bereiken via mail nbaveld@yahoo.com of telefonisch op 0652880972

  • Ik ben 3 juni in Disney en wil 2 jaarkaarten aanschaffen (vriendinnen) iemand die korting kan geven die er dan is?

    Wij zijn er 1-2-3 juni, dus we kunnen wel korting geven in ruil voor destempels.
  • Wij zijn van woensdag 30 mei tot zondag 3 juni in Disney en kunnen 15 mensen korting geven!
Log In of Registreer om te reageren.