Parkeren (auto/camper)

12346

Reacties

  • Hoi Chanel,

    het goedkoopste kun je dan bij het winkelcentrum Val d'Europe parkeren gratis) en dan met de metro/trein (of wandelen, als je wilt).
    Ik ga er dan even vanuit dat je geen jaarkaart hebt of je kaartjes bij het hotel hebt gekocht?
  • hoi Chanelbooi,

    Je zou bij Val d'Europe kunnen parkeren en dan de trein naar het park nemen, maar dat hangt van de hoeveelheid personen er zijn, geen idee wat een kaartje p.p. kost

    grz

    MJ
  • Hallo Lars,
    Mag je met je jaarkaart ook nog gratis met de camper parkeren.
    We hebben de dream pas.
    Groetjes Patrick.
  • Hallo Lars,
    Mag je met je jaarkaart ook nog gratis met de camper parkeren.
    We hebben de dream pas.
    Groetjes Patrick.

    Hoi Patrick,

    Parkeren met auto, motor of camper met de oude Fantasy of Dream jaarkaarten is gratis. Gratis parkeren voor Magic Flex, Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders is alleen geldig voor auto's en motoren. Campers betalen €10 per dag extra.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars/Hugo, is het toegestaan om 's nachts een paar uurtjes te rusten in de auto op de parking bij Disney? Na afloop van de Halloween avond, die tot 01.00 uur duurt, moeten we rond 04.00 uur vertrekken vanaf Disney ivm afspraken in de ochtend thuis. Dus ik hoop dat we 3 uurtjes in de auto mogen slapen. Mag dit / kunnen we dit vooraf regelen? We hebben Dreamjaarkaarten.
  • Hoi Richard,

    in principe kun je de hele nacht wegrijden van de parkeerplaats, alleen de toegangspoorten sluiten. Maar of beveiliging (na sluitingstijd) controleert op de parkeerplaats weet ik niet, ik zou zelf denken dat dat niet mag c.q. niet de bedoeling is.
    Je kunt natuurlijk wel vlak voor de toegangspoorten gaan staan, daar staan ook 's ochtends vroeg soms al mensen te wachten.
  • Vanaf woensdag avond de 18 oktober heb ik twee maandabonnementen te koop voor de parkeergarage bij disneyvillage. Deze zijn vanaf dan nog 25 dagen geldig en je kunt onbeperkt de garage in en uit.
    Wie heeft interesse?!
  • DCMN zei:

    Vanaf woensdag avond de 18 oktober heb ik twee maandabonnementen te koop voor de parkeergarage bij disneyvillage. Deze zijn vanaf dan nog 25 dagen geldig en je kunt onbeperkt de garage in en uit.
    Wie heeft interesse?!

    Voordelig parkeren in de parkeergarage van disneyvillage?
    Ik heb een abbonement die geldig is tot 16 november. Stuur een berichtje als je interesse hebt.
  • Wie kan helpen ,
    wij zouden graag Parkeren met Europese invaliditeitskaart
    Met camper, en overnachting

    En alsook , Waar kan ik meer info vinden ivm de kennel?

    Alvast bedankt en vriendelijke groeten ,
    Minnieche
  • Wie kan helpen ,
    wij zouden graag Parkeren met Europese invaliditeitskaart
    Met camper, en overnachting

    En alsook , Waar kan ik meer info vinden ivm de kennel?

    Alvast bedankt en vriendelijke groeten ,
    Minnieche

    Hoi Minnieche,

    Overnachten met een camper op de grote parkeerplaats van Disney is mogelijk voor €35 per dag (of €10 per dag voor bepaalde jaarkaarthouders). Meer informatie + info over Animal Care Center: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/aankomst-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • hi Minnieche,

    De campers staan normaal gesproken op het achterste gedeelte van parkeerplaats aan de rechterkant, maar er staan er ook regelmatig meerdere dagen op het invalide gedeelte van de parkeerplaats, helemaal vooraan aan de rechterkant. Wellicht dat je daar met je Europese invaliditeitskaart mag gaan staan, je kan het het vragen aan de CM bij de parkeer kassa zit.

    grz

    MJ
  • Alvast bedankt voor jullie reactie ,
    Wij bezitten over magic flex abo
    We hebben Idd al gezien dat campers vooraan staan met hun camper ,
    Zal dus een beetje afhangen van de cm als ik het goed begrijp ?
  • Klopt, vragen kan altijd :)
  • hoi allemaal,

    Wij gaan morgen weer een paar dagen de magic opzoeken, en voor het eerst met de infinity kaart parkeren.
    Vraagje hierover die nu gerezen is, is of het reserveren verplicht is of dat we gewoon kunnen aan komen rijden en dan (als er plek is natuurlijk) we kunnen parkeren?
    Alvast bedankt voor het beantwoorden

    grz

    MJ
  • Hoi MJ,

    Voor de parkeerplaats hoef je niet te reserveren, je krijgt bij de kassa de code voor de toegangspaal. Daar merk je dan vanzelf wel of er nog plaats is of niet.
    Veel plezier!
  • Hoi Hugo,

    Dank voor het snelle antwoord

    grz

    MJ
  • Hoi allemaal,

    Mijn vrouw vertelde mij dat ze ergens op facebook (ik heb zelf geen FB account) gelezen te hebben dat het gerucht gaat dat DLP er aan denkt om geen camper overnachtingen meer toe te staan, maar kanh et nu niet meer terug vinden. Heeft iemand anders dit ook gelezen of gehoord??

    grz

    MJ
  • Hoi MJ,

    daarover is voor zover mij bekend niets officieel bekendgemaakt of besloten. Inderdaad, zoals je al zegt, een gerucht dus.
  • Hoi ik vroeg me af vanaf en tot hoelaat is de parkeerplaats open bij Disney.
  • Cynt zei:

    Hoi ik vroeg me af vanaf en tot hoelaat is de parkeerplaats open bij Disney.

    Hoi Cynt,

    De parkeerplaats bij de parken is dagelijks geopend van 08:30 uur tot 30 minuten na sluiting van het Disneyland Park (uitrijden is altijd mogelijk). Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/aankomst-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi
    Wij hebben een camper en een jaarkaart maar nu wil een vriend van ons mee met zijn camper maar hij heeft geen jaarkaart kan hij nu ook met korting parkeren op de camper plaats en kunnen wij zijn dagkaartkopen
  • april 2018 aangepast
    Hoi,
    volgens mij kan je anderen geen korting geven op parkeren met je jaarkaart. Wel zou je voor dat hij met zijn camper door de parkeer tolpoorten rijdt, even kunnen wisselen van bestuurder, zodat jij je kaart laat zien.
    Het hangt af van de soort jaarkaart die je hebt, wat voor soort dagkaarten je voor hem kan krijgen:
    - De 'Bring a Friend' tickets zijn het hele jaar door beschrickbaar voor Magic Plus jaarkaarthouders (€39 per stuk; maximaal 5 tickets per week; 10 tickets per jaar) en Infinity jaarkaarthouders (€34 per stuk; maximaal 5 tickets per week; 20 tickets per jaar). [https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris ]
    - Anders krijg je met Magic Flex 20% korting op een dagkaart die je koopt bij de kassa. Dan zijn dagkaarten die je vooraf koopt via internet goedkoper. [https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris ]
  • Hi Marja,

    Je hoeft niet eens bestuurder te zijn; als degene met een jaarkaart maar in de de camper aanwezig is kan je gratis (met de oude jaarkaart) of voor €10 per dag naar binnen met de andere camper

    grz

    MJ
  • Hoi, zag dat de parkeerplaats ‘pas’ om 08:30 uur opengaat. Met de magic plus abo mag je om 08:30 uur de parken binnen (magic hours). Ook raar dat je dan pas om 08:30 uur h de parkeerplaats op mag of mag je met je abo eerder de parkeerplaats op?
  • Hoi, zag dat de parkeerplaats ‘pas’ om 08:30 uur opengaat. Met de magic plus abo mag je om 08:30 uur de parken binnen (magic hours). Ook raar dat je dan pas om 08:30 uur h de parkeerplaats op mag of mag je met je abo eerder de parkeerplaats op?

    Hoi Eneeskens,

    Goede vraag. Volgens onze informatie gaat de parkeerplaats om 08:30 uur open (reguliere openingstijden) voor alle bezoekers. Wil je eerder bij de parken zijn, dan kun je ook in de parkeergarage van Disney Village parkeren, maar dat is niet gratis. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/aankomst-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, zag dat de parkeerplaats ‘pas’ om 08:30 uur opengaat. Met de magic plus abo mag je om 08:30 uur de parken binnen (magic hours). Ook raar dat je dan pas om 08:30 uur h de parkeerplaats op mag of mag je met je abo eerder de parkeerplaats op?

    Hoi Eneeskens,

    Update: Navraag bij Disney leert ons dat het parkeerterrein om 07:30 uur opent voor enkel gasten van de Disney hotels en Magic Plus & Infinity jaarkaarthouders. Reguliere gasten kunnen vanaf 08:30 uur het terrein op.

    Groetjes,
    Lars
  • hallo,
    Wij hebben een paar jaar een jaarkaart gehad. Dus we weten een beetje hoe alles werkt. Nu denken we erover om de infinity jaarkaart aan te schaffen. Dan heb je ook recht op een parkeerplek. mag dat ook met de camper?

  • Hoi Sybrecht,

    Helaas is het niet meer zo dat je met een jaarkaart gratis mag staan met de camper, maar kost het €10 per nacht. Dit geldt voor alle jaarkaarten, behalve de discovery.
    Ook mag je helaas, maar begrijpelijk, niet met je camper gebruik maken van de exclusieve infinity parkeerplaatsen vooraan het parkeerterrein. Vorige keer dat wij er waren (doordeweeks en buiten vakantietijd om) was deze parkeerplaats al om 10:15 helemaal vol en moesten wij op de gewone parkeerplaats staan, dus op dit moment moet je voor dat voordeel er vroeg bij zijn. Bij verlengen van onze jaarkaat gaf de CM aan dat in november of december deze parkeerplaats wel vergroot zal worden.

    Grz

    MJ
  • Dank je wel voor de reactie.
  • Vraagje.. In april gaan we met zijn zessen naar Disney. We willen jaarkaarten aanvragen. Bij 5 of meer kaarten krijg je alleen in Disney zelf 20% korting. Nu kunnen we online een dag kaart kopen en Dat wordt bij de jaarkaarten verrekend.
    Maar hoe zit dat met de parkeerkosten van de 1e dag? Worden deze ook verrekend?
    Alvast bedankt.

    Groetjes Monique
Log In of Registreer om te reageren.