Jaarkaart verlengen

1235789

Reacties

  • Het is principe geen lening, maar een aankoop met uitgestelde of gespreide betaling.
  • Ah, dit wordt steeds aantrekkelijker om te doen :) Thanks!!!
  • Hi Tess,

    Je betaald volgens mij wel iets meer dan als je in een keer betaald; voor mijn infinity kaart betaal ik €35.28 per maand dus €423,36, plus de €50 die je moet betalen bij aanschaf van de kaart, kom je op €473.36.
    Al met al geen drama, paar tientjes meer, maar wel het voordeel van gespreid betalen

    grz
    MJ
  • mcjas zei:

    Hi Tess,

    Je betaald volgens mij wel iets meer dan als je in een keer betaald; voor mijn infinity kaart betaal ik €35.28 per maand dus €423,36, plus de €50 die je moet betalen bij aanschaf van de kaart, kom je op €473.36.
    Al met al geen drama, paar tientjes meer, maar wel het voordeel van gespreid betalen

    grz
    MJ

    Dank je wel, Ik ga er nog even over nadenken.
  • Hoi,

    Ons Magic Plus abonnement loopt af begin mei, en wij gaan dit verlengen in het laatste weekend van april.
    We hebben geen stempels, dus wij moeten volgens mij de volle prijs betalen (259 zag ik, 10 euro omhoog met 2017). Voor hoelang krijg je dan een verlenging?

    Daarnaast zie ik 20% korting staan op dag tickets.
    Is dit dan niet meer van toepassing:

    •De 'Bring a Friend' tickets zijn het hele jaar door beschikbaar voor Magic Plus jaarkaarthouders (€39 per stuk; maximaal 5 tickets per week; 10 tickets per jaar) en Infinity jaarkaarthouders (€34 per stuk; maximaal 5 tickets per week; 20 tickets per jaar).

    Ik hoop eigenlijk van wel want dat scheelde veel meer dan de 20% korting op een dag ticket..

    Groetjes,
    Anne
  • Hoi,

    de verlenging is 16 maanden voor de prijs van 12 (dus 4 maanden gratis).
    De Bring-a-Friend-tickets zijn nog gewoon verkrijgbaar, dus dat is niet veranderd.
  • Hallo iedereen,

    Ik heb een vraagje omtrent de verlenging van mijn eerste jaarkaart (Magic Plus). Deze verloopt midden september en ik zou deze graag verlengen. We zijn met 2, en hebben deze jaarkaart elk op hetzelfde ogenblik aangeschaft.
    Is het mogelijk dat, bij de verlenging van mijn pass wij elkaar een korting van 10% kunnen geven?
    Ik las op een Engels forum iets dat dit niet van toepassing is binnen de eerste 2 jaar na aankoop van je eerste pass maar ik vind hier nergens iets over terug op de site van Disney zelf... Alvast bedankt :)
  • Hallo iedereen,

    Ik heb een vraagje omtrent de verlenging van mijn eerste jaarkaart (Magic Plus). Deze verloopt midden september en ik zou deze graag verlengen. We zijn met 2, en hebben deze jaarkaart elk op hetzelfde ogenblik aangeschaft.
    Is het mogelijk dat, bij de verlenging van mijn pass wij elkaar een korting van 10% kunnen geven?
    Ik las op een Engels forum iets dat dit niet van toepassing is binnen de eerste 2 jaar na aankoop van je eerste pass maar ik vind hier nergens iets over terug op de site van Disney zelf... Alvast bedankt :)

    Je kunt bij een verlenging niet opnieuw gebruik maken van de 10% korting.
    Bij verlenging ontvang je van Disney wel 16 maanden voor de prijs van 12 maanden. Dat gaat automatisch bij verlenging.
  • carlien zei:

    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraagje omtrent de verlenging van mijn eerste jaarkaart (Magic Plus). Deze verloopt midden september en ik zou deze graag verlengen. We zijn met 2, en hebben deze jaarkaart elk op hetzelfde ogenblik aangeschaft.
    Is het mogelijk dat, bij de verlenging van mijn pass wij elkaar een korting van 10% kunnen geven?
    Ik las op een Engels forum iets dat dit niet van toepassing is binnen de eerste 2 jaar na aankoop van je eerste pass maar ik vind hier nergens iets over terug op de site van Disney zelf... Alvast bedankt :)

    Je kunt bij een verlenging niet opnieuw gebruik maken van de 10% korting.
    Bij verlenging ontvang je van Disney wel 16 maanden voor de prijs van 12 maanden. Dat gaat automatisch bij verlenging.
    Dankje, Carlien.
    Kan ik trouwens al meedoen aan het 'sponsor'programma? Ik las (op hetzelfde engelstalige forum) daar ook iets dat je al moet 2 jaar in het bezit zijn van uw pass Dus, bij het verzamelen van 3 stempels dat ik een aantal maanden gratis krijg?
  • Hoi rozemacaron,

    dat kan inderdaad, mits je huidige jaarkaart een waarde heeft van meer dan €0 (staat op de kaart).
    Alle informatie over het sponsorsysteem vind je hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris onder het kopje Parrainage.
  • carlien zei:

    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraagje omtrent de verlenging van mijn eerste jaarkaart (Magic Plus). Deze verloopt midden september en ik zou deze graag verlengen. We zijn met 2, en hebben deze jaarkaart elk op hetzelfde ogenblik aangeschaft.
    Is het mogelijk dat, bij de verlenging van mijn pass wij elkaar een korting van 10% kunnen geven?
    Ik las op een Engels forum iets dat dit niet van toepassing is binnen de eerste 2 jaar na aankoop van je eerste pass maar ik vind hier nergens iets over terug op de site van Disney zelf... Alvast bedankt :)

    Je kunt bij een verlenging niet opnieuw gebruik maken van de 10% korting.
    Bij verlenging ontvang je van Disney wel 16 maanden voor de prijs van 12 maanden. Dat gaat automatisch bij verlenging.
    Dankje, Carlien.
    Kan ik trouwens al meedoen aan het 'sponsor'programma? Ik las (op hetzelfde engelstalige forum) daar ook iets dat je al moet 2 jaar in het bezit zijn van uw pass Dus, bij het verzamelen van 3 stempels dat ik een aantal maanden gratis krijg?
    Je kunt stempels sparen op het moment dat je jaarkaart 1 of 2 maanden loopt. (Exacte weet ik even niet) bij 3 stempels = 1 volle kaart, ontvang je 6 maanden cadeau. Ben je met 2 personen, heb je dus 6 stempels nodig.
  • Lees wel even de voorwaarden op de link hierboven, waarbij vooral de beperkte geldigheidsduur van het formulier (je kunt niet eindeloos doen over het sparen) een belangrijke is. Korting geven mag vanaf 1 maand na aanschaf van je jaarkaart.
  • Heeft iemand tips voor het verlengen van de jaarkaart. Hij verloopt bij ons gezin (4 p) eind augustus en we twijfelen om te verlengen. Iemand tips?
  • Hoi Jacinta,

    Naar wat voor tips ben je precies op zoek? Tips over het verlengen op zich of tips om de beslissing om al dan niet te verlengen makkelijker te maken?
    Voor het eerste zijn de antwoorden een stuk makkelijker te geven dan voor het tweede. Als je het laatste bedoelde zul je toch wat meer informatie moeten geven: hoe vaak wil je gaan, welke jaarkaarten heb je, wat is je budget etc. En dan nog is een “exacte” tip geven heel moeilijk.

    Heeft iemand tips voor het verlengen van de jaarkaart. Hij verloopt bij ons gezin (4 p) eind augustus en we twijfelen om te verlengen. Iemand tips?

  • Goedemorgen,

    Ik heb even een vraag over het verlengen van de jaarkaart van mijn dochter. Deze jaarkaart (Annuel Dream) liep t/m 02/05/2018. Het was de bedoeling dat wij op 27 t/m 29 april naar Disney zouden gaan en konden de jaarkaart dan daar verlengen. Helaas is dit door persoonlijke omstandigheden niet doorgegaan en hebben wij onze reis moeten annuleren. Toen hebben wij het geprobeerd via een mail die zij van Disney (op 1 mei 2018) had ontvangen maar deze blokkeerden telkens. Via deze verlening kreeg zij nog de 4 maanden extra. Nu had ik op internet gelezen dat je de jaarkaart t/m 1 maand na verloop ook per internet kan verlengen. Wat ik er een beetje van begreep is dat je de jaarkaart kunt verlegen maar dat je dan een voucher krijgt die je binnen 2 maanden moet verzilveren. Omdat ik totaal geen Frans kan spreken ben ik nu al zoveel dagen Disney Nederland (0900-34763965) aan het bellen om het na te vragen, maar volgens mij ligt daar de hoorn ernaast want na wel 100x gebeld te hebben, heb ik nog steeds niemand gesproken.

    Dus Lars of Hugo, kunnen jullie mij soms meer vertellen doe dit zit. Kan mijn dochter haar kaart nog verlengen of zijn we te laat?
  • Hoi Karin,

    Voor zover mij bekend moet verlengen altijd vóór afloop van de huidige kaart, anders wordt het verlengen gezien als gewoon een nieuwe jaarkaart kopen.
    Je geeft aan dat je een e-mail hebt gekregen maar dat die blokkeert: wat bedoel je daar precies mee? Werkt de link niet?
    Je kunt ook de internationale jaarkaartenlijn bellen, daar wordt ook Engels gesproken. Is je Engels beter dan je Frans?
  • Hugo zei:

    Hoi Jacinta,

    Naar wat voor tips ben je precies op zoek? Tips over het verlengen op zich of tips om de beslissing om al dan niet te verlengen makkelijker te maken?
    Voor het eerste zijn de antwoorden een stuk makkelijker te geven dan voor het tweede. Als je het laatste bedoelde zul je toch wat meer informatie moeten geven: hoe vaak wil je gaan, welke jaarkaarten heb je, wat is je budget etc. En dan nog is een “exacte” tip geven heel moeilijk.

    Heeft iemand tips voor het verlengen van de jaarkaart. Hij verloopt bij ons gezin (4 p) eind augustus en we twijfelen om te verlengen. Iemand tips?

    Tips om de beslissing makkelijker te maken. We willen volgend jaar samen 5 dagen gaan en waarschijnlijk in de hersfst 4 dagen. we hebben nu magic plus jaarkaarten. waarbij ik twijfel om 1 update naar infinity te doen
  • Ik wil als verrassing de jaarkaart van mijn schoondochter verlengen, maar zij is er op dat moment dat wij er zijn niet bij. Is dit toch mogelijk of moet ze er bij zijn? En indien wel mogelijk, wat moet ik dan meenemen?
  • Je schoondochter moet aanwezig zijn. Je zou natuurlijk de verlenging via de post kunnen doen maar dan moet je ook kopieën van haar paspoort, jaarkaart etc hebben.
  • Ik ben in het bezit van een infinity jaarpaspoort. Nu heb ik de mail gekregen om het abonnement te verlengen. Maar als ik alle stappen heb ingevuld en ik kom bij betaling geeft dit een foutmelding aan.
    Kan er iemand mij zeggen hoe ik het nog kan verlengen of evt contact gegevens van Disneyland geven om mijn vraag aan hun te stellen.
    Alvast bedankt
  • Hoi Silke,

    wat vervelend dat het niet lukt om de betaling af te ronden.
    Zelf heb ik gisteren drie kaarten verlengd via de link die ik per mail had ontvangen en dat lukte wel (waarbij ik wel gekozen heb voor maandbetaling).
    Welke foutmelding krijg je bij de betaling? Is het een foutmelding van de DLP-site of (al) van je eigen bank? Want het kan aan heel veel dingen liggen en het is moeilijk zo een oplossing aan te bieden.
    Mocht je toch willen bellen, dan is er een speciaal jaarkaartentelefoonnummer, dat is +33(0)1 60 30 60 69.

    DLP raadt zelf aan te bellen tussen 14:30 en 17:15 uur.
  • Het is echt op de site van DLP zelf dat de foutmelding komt. Ik heb het abonnement van mijn vriend wel kunnen verlengen via de link in mail.
  • En welke foutmelding krijg je dan? Bestaat een pagina niet? Kan een link niet worden aangeklikt?
    Ik wist bijvoorbeeld eerst niet dat je voor- en achternaam in hoofdletters moest invoeren - dat zorgde ook voor twee keer een foutmelding.
  • Ik heb het nu eens geprobeerd met het maandelijks te betalen. En heb een bevestiging gekregen dat het is gelukt. Maar heb nog nergens bankgegevens moeten invullen. Is dit normaal? Sorry voor de zoveel vragen, maar willen dit zeker inorde krijgen.
  • Hoi Silke,

    Als het goed is heb je een e-mail gekregen met een reserveringsnummer en een code. Die moet je invoeren op de pagina waarvan de link in dezelfde e-mail staat. Dan kun je je bankgegevens invullen.
    Je krijgt dan een pdf te zien die je moet uitprinten, ondertekenen en met andere documenten (kopie id etc) moet opsturen naar Frankrijk.
  • Hey Hugo,

    Bedankt om elke keer al te hebben gereageerd.
    Oke bedankt! Had gelezen dat de rekeningnummer gevestigd in Frankrijk moest zijn. Dus heb nog niet men gegevens durven invullen.
  • Hallo,

    Deze week zijn we weer in Disneyland Parijs en wij willen graag onze jaarkaart verlengen. Nu hebben we hier een paar vragen over:
    Klopt het dat je bij het verlengen 4 maanden extra krijgt bij je jaarkaart? En moeten we dan ook met andere jaarkaarthouders afspreken om 10% korting te krijgen of geld deze korting dan niet meer?
    Onze jaarkaart verloopt over 3 weken en wij zijn er vanaf vandaag tot en met zaterdag. Is het dan verstandig om nu te verlengen of pas later via internet?

    Alvast bedankt!
  • Hallo,

    Deze week zijn we weer in Disneyland Parijs en wij willen graag onze jaarkaart verlengen. Nu hebben we hier een paar vragen over:
    Klopt het dat je bij het verlengen 4 maanden extra krijgt bij je jaarkaart? En moeten we dan ook met andere jaarkaarthouders afspreken om 10% korting te krijgen of geld deze korting dan niet meer?
    Onze jaarkaart verloopt over 3 weken en wij zijn er vanaf vandaag tot en met zaterdag. Is het dan verstandig om nu te verlengen of pas later via internet?

    Alvast bedankt!

    Hoi pukvgool,

    Dat is correct. Bij een reguliere betaalde verlenging ontvang je 4 maanden extra. Lees meer over deze aanbieding op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    De 10% korting via een bestaande jaarkaarthouder (Parrainage) is alleen beschikbaar als je in de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart in je bezit hebt gehad. Voor nieuwe klanten dus. Bestaande klanten kunnen verlengen met de 4 maanden extra aanbieding en daarna via Parrainage sparen voor 6 maanden gratis verlengen als zij 3 nieuwe jaarkaarthouders aanleveren. Lees meer over Parrainage op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Via internet verlengen is alleen mogelijk als je van Disney een mail hebt ontvangen met link en code. Heb je die niet gekregen, dan is het online niet mogelijk en zul je de verlenging bij Bureau Passeport Annuel zelf moeten regel.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo!
    Mijn dochter’s jaarkaart verloopt 11 December. We willen morgen online haar jaarkaart verlengen met stempels, dus 6 maanden extra. Maar nu gaan we onverwachts 14 december nog een aantal dagen naar DLP. Haar kaart moet online verlengd worden omdat deze anders verlopen is als wij naar DLP gaan. Maar ik ben bang dat bij de verlenging online / per post haar nieuwe kaart niet op tijd terug is om weer te gebruiken op 14/12....
    Iemand een idee hoe ik dat kan regelen? Of het bv. mogelijk is om de kaart online te bestellen en te betalen, maar dan afhalen bij Guest Relations in DLP op 14/12 ?
    En is er een contactadres cq. telefoonnummer speciaal voor Nederlandse Jaarkaarthouders waar ik dit zou kunnen navragen? ( of Engels sprekend.....mijn Frans is niet toereikend voor dit probleem...)
    Hoop dat iemand een idee / oplossing weet! ( en nee, we kunnen niet eerder dan 14/12 naar DLP helaas...)
    Bedankt en groetjes,

    Esther.
Log In of Registreer om te reageren.