Hotel New York en Tanken

Hallo allemaal,

Na een lange tijd weer terug op deze forum.

Wij gaan aanstaande donderdag naar Disneyland Parijs en hebben New York als hotel.
- Iemand hiermee recente ervaringen?;
- Ik heb een Toyota Yaris bouwjaar 2016, raden jullie mij aan om in Franrkijk Sp-E10 te tanken of Super 98?;
- Hebben jullie nog goede tips voor daar? Wat betreft foto's maken met figuren, shows en dergelijke? Wij hebben voor de kleine een jaarkaart, weet niet of dat dan ook een fast pass is. Wat ik begreep is dat wij wel een happy hour hebben en als het goed is dan een uur eerder het park in kunnen, mensen hiermee ervaring?

Tot slot vind ik het erg jammer dat Fantilussion parade er niet meer is. Enig idee welke parade er nu zijn? Nog steeds het 25 jarige disneys stars on parade?

Hoop dat jullie mij kunnen adviseren omtrent mijn bezoek aan disneyland.

Dank alvast.

Reacties

  • Hallo allemaal,

    Na een lange tijd weer terug op deze forum.

    Wij gaan aanstaande donderdag naar Disneyland Parijs en hebben New York als hotel.
    - Iemand hiermee recente ervaringen?;
    - Ik heb een Toyota Yaris bouwjaar 2016, raden jullie mij aan om in Franrkijk Sp-E10 te tanken of Super 98?;
    - Hebben jullie nog goede tips voor daar? Wat betreft foto's maken met figuren, shows en dergelijke? Wij hebben voor de kleine een jaarkaart, weet niet of dat dan ook een fast pass is. Wat ik begreep is dat wij wel een happy hour hebben en als het goed is dan een uur eerder het park in kunnen, mensen hiermee ervaring?

    Tot slot vind ik het erg jammer dat Fantilussion parade er niet meer is. Enig idee welke parade er nu zijn? Nog steeds het 25 jarige disneys stars on parade?

    Hoop dat jullie mij kunnen adviseren omtrent mijn bezoek aan disneyland.

    Dank alvast.

    Met een jaarkaart heb je gewoon fastpass. Fantilussion is al een tijd weg. Is nu inderdaad Stars on, maar die is ook fantastisch hoor. En natuurlijk zoveel mogelijk meets doen met de figuren :)

  • hoi Fantilussion1988,

    ik weet niet welke route jij rijdt, wij gaan altijd via Antwerpen-Lille, en dan tanken wij in België in de buurt van Kortrijk de auto vol want in Frankrijk liggen de prijzen nog net iets hoger, vooral op de tolwegen. Volgens de e1o check websitej kan jou toyota gewoon E10 tanken.
    Wat betreft de jaarkaart: je kan daarmee inderdaad gewoon fastpassen ophalen bij de attracties, net alsof het een gewone toegangskaart is, en omdat je in een Disney hotel verblijft hebben jullie allemaal recht op de Extra Magic Time (voor de jaarkaart hangt het af welke je precies hebt; Infinity en Magicplus wel, de andere niet)
    Verder heb ik eigenlijk alleen maar als tip: geniet van de magic, en plan met behulp van de aanwijzingen hier op de site je trip (https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/handige-tips-korte-wachttijden-attracties-disneyland-paris bijvoorbeeld)

    Grz

    MJ
  • mcjas zei:

    hoi Fantilussion1988,

    ik weet niet welke route jij rijdt, wij gaan altijd via Antwerpen-Lille, en dan tanken wij in België in de buurt van Kortrijk de auto vol want in Frankrijk liggen de prijzen nog net iets hoger, vooral op de tolwegen. Volgens de e1o check websitej kan jou toyota gewoon E10 tanken.
    Wat betreft de jaarkaart: je kan daarmee inderdaad gewoon fastpassen ophalen bij de attracties, net alsof het een gewone toegangskaart is, en omdat je in een Disney hotel verblijft hebben jullie allemaal recht op de Extra Magic Time (voor de jaarkaart hangt het af welke je precies hebt; Infinity en Magicplus wel, de andere niet)
    Verder heb ik eigenlijk alleen maar als tip: geniet van de magic, en plan met behulp van de aanwijzingen hier op de site je trip (https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/handige-tips-korte-wachttijden-attracties-disneyland-paris bijvoorbeeld)

    Grz

    MJ

    Hartelijk dank voor je reactie.
    Ik denk dat ik ook via Antwerpen ga ja. Weet jij toevallig het adres van Disneyland New York hotel?
    Ik vind alleen dit op google:
    Avenue René Goscinny, 77700 Chessy, Frankrijk maar geen nummer?

    En de fastpass is dus mijn jaarkaart. Dan kan ik een tijd reserveren per 1 attractie als ik het goed begrijp?

    Thanks voor de tips! Ben er blij mee.
  • Hallo allemaal,

    Na een lange tijd weer terug op deze forum.

    Wij gaan aanstaande donderdag naar Disneyland Parijs en hebben New York als hotel.
    - Iemand hiermee recente ervaringen?;
    - Ik heb een Toyota Yaris bouwjaar 2016, raden jullie mij aan om in Franrkijk Sp-E10 te tanken of Super 98?;
    - Hebben jullie nog goede tips voor daar? Wat betreft foto's maken met figuren, shows en dergelijke? Wij hebben voor de kleine een jaarkaart, weet niet of dat dan ook een fast pass is. Wat ik begreep is dat wij wel een happy hour hebben en als het goed is dan een uur eerder het park in kunnen, mensen hiermee ervaring?

    Tot slot vind ik het erg jammer dat Fantilussion parade er niet meer is. Enig idee welke parade er nu zijn? Nog steeds het 25 jarige disneys stars on parade?

    Hoop dat jullie mij kunnen adviseren omtrent mijn bezoek aan disneyland.

    Dank alvast.

    Met een jaarkaart heb je gewoon fastpass. Fantilussion is al een tijd weg. Is nu inderdaad Stars on, maar die is ook fantastisch hoor. En natuurlijk zoveel mogelijk meets doen met de figuren :)

    Die is inderdaad fantastisch. Is dit dan hetzelfde als vorig jaar? Hoop het niet maar denk het wel zoals ik je hoor.

    Echt jammer dat ze in de avond geen parade meer hebben.
  • Hallo allemaal,

    Na een lange tijd weer terug op deze forum.

    Wij gaan aanstaande donderdag naar Disneyland Parijs en hebben New York als hotel.
    - Iemand hiermee recente ervaringen?;
    - Ik heb een Toyota Yaris bouwjaar 2016, raden jullie mij aan om in Franrkijk Sp-E10 te tanken of Super 98?;
    - Hebben jullie nog goede tips voor daar? Wat betreft foto's maken met figuren, shows en dergelijke? Wij hebben voor de kleine een jaarkaart, weet niet of dat dan ook een fast pass is. Wat ik begreep is dat wij wel een happy hour hebben en als het goed is dan een uur eerder het park in kunnen, mensen hiermee ervaring?

    Tot slot vind ik het erg jammer dat Fantilussion parade er niet meer is. Enig idee welke parade er nu zijn? Nog steeds het 25 jarige disneys stars on parade?

    Hoop dat jullie mij kunnen adviseren omtrent mijn bezoek aan disneyland.

    Dank alvast.

    Met een jaarkaart heb je gewoon fastpass. Fantilussion is al een tijd weg. Is nu inderdaad Stars on, maar die is ook fantastisch hoor. En natuurlijk zoveel mogelijk meets doen met de figuren :)

    Die is inderdaad fantastisch. Is dit dan hetzelfde als vorig jaar? Hoop het niet maar denk het wel zoals ik je hoor.

    Echt jammer dat ze in de avond geen parade meer hebben.
    Ja dat is inderdaad dezelfde. Heeeeeel jammer ja. Zou toch fantastisch zijn he..
  • Hallo allemaal,

    Na een lange tijd weer terug op deze forum.

    Wij gaan aanstaande donderdag naar Disneyland Parijs en hebben New York als hotel.
    - Iemand hiermee recente ervaringen?;
    - Ik heb een Toyota Yaris bouwjaar 2016, raden jullie mij aan om in Franrkijk Sp-E10 te tanken of Super 98?;
    - Hebben jullie nog goede tips voor daar? Wat betreft foto's maken met figuren, shows en dergelijke? Wij hebben voor de kleine een jaarkaart, weet niet of dat dan ook een fast pass is. Wat ik begreep is dat wij wel een happy hour hebben en als het goed is dan een uur eerder het park in kunnen, mensen hiermee ervaring?

    Tot slot vind ik het erg jammer dat Fantilussion parade er niet meer is. Enig idee welke parade er nu zijn? Nog steeds het 25 jarige disneys stars on parade?

    Hoop dat jullie mij kunnen adviseren omtrent mijn bezoek aan disneyland.

    Dank alvast.

    Met een jaarkaart heb je gewoon fastpass. Fantilussion is al een tijd weg. Is nu inderdaad Stars on, maar die is ook fantastisch hoor. En natuurlijk zoveel mogelijk meets doen met de figuren :)

    Die is inderdaad fantastisch. Is dit dan hetzelfde als vorig jaar? Hoop het niet maar denk het wel zoals ik je hoor.

    Echt jammer dat ze in de avond geen parade meer hebben.
    Ja dat is inderdaad dezelfde. Heeeeeel jammer ja. Zou toch fantastisch zijn he..
    Na verheug me al wat minder op de parade dan. Ken dat liedje zowat uit mijn hoofd. Haha. Mijn dochter zal weer bang worden van dat draak met vuur. Blijf het maar zeggen: ik mis fantilussion!


    In ieder geval, nog paar daagjes slapen. Eerst nog even hard werken :) Hoop dat het weer mee zit. Vorig jaar in juli gegaan, extreem lekker weer!
  • mcjas zei:

    hoi Fantilussion1988,

    Hartelijk dank voor je reactie.
    Ik denk dat ik ook via Antwerpen ga ja. Weet jij toevallig het adres van Disneyland New York hotel?
    Ik vind alleen dit op google:
    Avenue René Goscinny, 77700 Chessy, Frankrijk maar geen nummer?

    En de fastpass is dus mijn jaarkaart. Dan kan ik een tijd reserveren per 1 attractie als ik het goed begrijp?

    Thanks voor de tips! Ben er blij mee.
    Het adres is volgens google maps van het treinstation :-) Wij gebruiken altijd de straat Boulevard de Parc in Serris (alhoewel wij er al zo vaak geweest zijn, we redden het ondertussen ook zonder GPS), en als we dan bij het park in de buurt zijn de borden naar het hotel waar we verblijven, staat erg goed aangegeven.

    De werking van fastpass is dat je inderdaad bij een attractie een kaartje haalt voor een bepaald tijdslot. Let wel; attracties als ratatouille zijn ook met fastpass erg populair, daar zijn aan het eind van de ochtend al vaak geen fastpasses meer te krijgen als het druk is.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:



    mcjas zei:

    hoi Fantilussion1988,

    Hartelijk dank voor je reactie.
    Ik denk dat ik ook via Antwerpen ga ja. Weet jij toevallig het adres van Disneyland New York hotel?
    Ik vind alleen dit op google:
    Avenue René Goscinny, 77700 Chessy, Frankrijk maar geen nummer?

    En de fastpass is dus mijn jaarkaart. Dan kan ik een tijd reserveren per 1 attractie als ik het goed begrijp?

    Thanks voor de tips! Ben er blij mee.
    Het adres is volgens google maps van het treinstation :-) Wij gebruiken altijd de straat Boulevard de Parc in Serris (alhoewel wij er al zo vaak geweest zijn, we redden het ondertussen ook zonder GPS), en als we dan bij het park in de buurt zijn de borden naar het hotel waar we verblijven, staat erg goed aangegeven.

    De werking van fastpass is dat je inderdaad bij een attractie een kaartje haalt voor een bepaald tijdslot. Let wel; attracties als ratatouille zijn ook met fastpass erg populair, daar zijn aan het eind van de ochtend al vaak geen fastpasses meer te krijgen als het druk is.

    grz

    MJ
    Prima dank je wel voor de tip met betrekking tot de fastpasses.

    Maar welke adres kan ik dan het beste intoetsen op mijn navigatie? Ik ga namelijk voor de tweede keer en vindt het toch wel beetje eng om zo een lange afstand te rijden haha.
    Vorig jaar was het wel perfect gelukt om naar Dream Castle te rijden, mijn navigatie bracht me perfect op de eindbestemming aan.

    groetjes
  • Ik heb even beter gekeken op google maps, en het adres wat je noemt is van de straat die langs hotel New York loopt, dus die kan je wel gebruiken. Alle hotels worden heel goed met borden aagegeven, dus verdwalen zul je niet :-)

    grz

    MJ
  • doordat jullie in een Disney hotel slapen, heb je sowieso recht op de extra magic time, ongeacht welke jaarkaart je hebt.
  • mcjas zei:

    Ik heb even beter gekeken op google maps, en het adres wat je noemt is van de straat die langs hotel New York loopt, dus die kan je wel gebruiken. Alle hotels worden heel goed met borden aagegeven, dus verdwalen zul je niet :-)

    grz

    MJ

    Dank je wel! Moet wel lukken dan...

    doordat jullie in een Disney hotel slapen, heb je sowieso recht op de extra magic time, ongeacht welke jaarkaart je hebt.

    Thanks...dat wordt lekker de space mountain opzoeken:)
  • Zo ben zondag weer terug gekomen. Man man man wat was het leuk. Het dineren met figuren in de Disney Hotel (kleine vond het helemaal geweldig). Parade was inderdaad het zelfde helaas. Hoop dat er wel weer meer parades komen hoor in de toekomst.

    Voor de rest was het gewoon geweldig. Ik wil snel weer gaan :(

    Hotel NY is trouwens wel ideaal, lekker op loopafstand!
  • mcjas zei:

    hoi Fantilussion1988,

    ik weet niet welke route jij rijdt, wij gaan altijd via Antwerpen-Lille, en dan tanken wij in België in de buurt van Kortrijk de auto vol want in Frankrijk liggen de prijzen nog net iets hoger, vooral op de tolwegen.

    Grz

    MJ

    Afgelopen week weer even naar DLP mogen gaan met de camper, en de dieselprijs in België is hoger dan in NL of zelfs Frankrijk.

    grz

    MJ
Log In of Registreer om te reageren.