FanDaze

Hoi,

Ik vroeg me af wanneer de kaartjes voor de FanDaze in de verkoop gaan en of er al iets bekend is over de prijs van deze tickets.

Groetjes

Reacties

  • Hoi,

    Ik vroeg me af wanneer de kaartjes voor de FanDaze in de verkoop gaan en of er al iets bekend is over de prijs van deze tickets.

    Groetjes

    Hoi Claireeeparis,

    Helaas is er nog niets bekend over de start van de kaartverkoop voor het eerste 'FanDaze' evenement in het Walt Disney Studios Park. Zodra wij meer informatie ontvangen, maken wij dat direct bekend via social media en dit artikel: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-fandaze-events-disney-fans-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Inmiddels heeft Disney meer informatie (en prijzen) bekend gemaakt over de verschillende arrangementen tijdens het eerste FanDaze evenement in juni 2018. Losse tickets gaan komend voorjaar in de verkoop (nog geen datum bekend). Bekijk alle arrangementen: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-fandaze-events-disney-fans-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Is dit eerste FanDaze evenement uitsluitend een avond evenement waar je alleen heen kan met een arrangement of een speciaal ticket? Of is er overdag ook nog iets leuks te zien voor de gewone bezoeker? In de aankondiging van dit evenement werd gesuggereerd voor 'alle disney fans' en in vind de prijzen best hoog. Ook vraag ik mij af of/wanneer er nog meer evenementen worden aangekondigd omdat er overal staat dat dit het "eerste" evenement is dus komt er nog meer?

    Groetjes,
    Sharon
  • Hallo,

    Is dit eerste FanDaze evenement uitsluitend een avond evenement waar je alleen heen kan met een arrangement of een speciaal ticket? Of is er overdag ook nog iets leuks te zien voor de gewone bezoeker? In de aankondiging van dit evenement werd gesuggereerd voor 'alle disney fans' en in vind de prijzen best hoog. Ook vraag ik mij af of/wanneer er nog meer evenementen worden aangekondigd omdat er overal staat dat dit het "eerste" evenement is dus komt er nog meer?

    Groetjes,
    Sharon

    Hoi Sharon,

    Het evenement is uitsluitend met speciale tickets toegankelijk. Er is geen entertainment voor dagjesmensen of personen zonder tickets (vergelijkbaar met avondhappenings zoals Disney's Halloween Party, New Year's Eve Party en Star Wars Night). Het evenement in juni is de eerste in een serie, maar er zijn nog geen aankondigingen gemaakt voor de volgende edities.

    Groetjes,
    Lars
  • april 2018 aangepast
    Zijn er al mensen die tickets hebben gekocht voor de FanDaze?

    Ik heb wel begrepen dat toegang tot FanDaze alleen kan icm met hotel boeking bij Disney zelf, dus niet bij partner hotels. Klopt dat? Alleen is er ook nog een voordeel voor Jaarpas houders? Ik probeer de hele ochtend al om Disney aan de lijn te krijgen, maar heb al 2x bijna 50 minuten in de wacht gestaan...
  • Hoi @rick1978 ,

    De boekingen zijn open via de twee links die je al aangaf. Boeken via de NL website is (vooralsnog?) niet mogelijk, maar wel via de reguliere reserveringslijn (telefonisch). Voor de euro-prijzen maak je gebruik van de FR website. In het voorjaar zullen er tevens losse tickets in de verkoop gaan voor alleen de avondhappening in de Studios. Momenteel zijn complete arrangementen in de Disney hotels te boeken (vergelijkbaar met runDisney). Er zijn geen arrangementen in de partner hotels. Er is geen korting voor jaarkaarthouders. Meer informatie: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-fandaze-events-disney-fans-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Denken jullie dat het waard is voor een avond? 100 pp, ik weet het niet aangezien het om enkele foto momenten en shows gaan. Graag hoor ik hoe jullie erover denken
  • Denken jullie dat het waard is voor een avond? 100 pp, ik weet het niet aangezien het om enkele foto momenten en shows gaan. Graag hoor ik hoe jullie erover denken

    Hoi Sesha937,

    Als je fan bent van ontmoetingen met figuren en dan met name zeldzame figuren die nauwelijks te zien zijn, exclusieve shows en parades, dan is FanDaze absoluut iets voor jou. Ben je meer fan van attracties en sporadisch op de foto met een Disney figuur, dan kun je beter op een reguliere dag naar Disney.

    Losse tickets voor het evenement + complete arrangementen met tickets in de Disney hotels zijn hier verkrijgbaar: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/disney-fandaze-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik wil wel graag met oswald op de foto maar daar word flink voor gerekend.
    Ik zie verder alleen maar 2 shows welke ik kan bezoeken( 2characters waar ik niet veel waarde aan hecht) en een 3tal namen voor fotomomenten. Beter gezegd dan, heb je enig idee welke characters er nog meer lopen? Dan kan ik zelf wel inschatten of het het waard is.
    Lars zei:

    Denken jullie dat het waard is voor een avond? 100 pp, ik weet het niet aangezien het om enkele foto momenten en shows gaan. Graag hoor ik hoe jullie erover denken

    Hoi Sesha937,

    Als je fan bent van ontmoetingen met figuren en dan met name zeldzame figuren die nauwelijks te zien zijn, exclusieve shows en parades, dan is FanDaze absoluut iets voor jou. Ben je meer fan van attracties en sporadisch op de foto met een Disney figuur, dan kun je beter op een reguliere dag naar Disney.

    Losse tickets voor het evenement + complete arrangementen met tickets in de Disney hotels zijn hier verkrijgbaar: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/disney-fandaze-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Oh ik zie het al thnx voor de link
  • Zijn er toevallig mensen die ook zaterdag gaan naar Fandaze? Ik wil eigenlijk heel graag gaan, maar zoek eigenlijk nog vervoer omdat in m'n eentje op en neer rijden te duur is. Zijn er mensen die zin hebben om samen te rijden of die nog misschien een plekje vrij hebben in de auto en uit de buurt (of langs) Eindhoven komen?
Log In of Registreer om te reageren.