Parrainage (vragen over stempels sparen)

11617182022

Reacties

  • Mierik zei:

    In juli gaan wij weer naar Disney. Vorig jaar jaarkaarten gekocht. Dit jaar gaat de vriend van onze dochter mee. Hij wil dus wel een jaarkaart aanschaffen omdat we vaak naar het park zullen gaan.
    Wat is nu het voordeligst. Het zal ivm de blockdagen een magic flex worden. Wij hebben nog dreampassen. Kunnen we nu beter een kaart online kopen of kan hij beter via ons de kaart kopen in Disney met 10% korting? (kan dat überhaupt nog met onze dream pas?) Wie weet het?

    Hoi Mierik,

    Alle jaarkaarthouders (dus ook de oude varianten) kunnen aan maximaal 3 personen 10% korting geven mits de nieuwe jaarkaarthouder in de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart heeft gehad. In jullie geval geef je dus korting aan de vriend van jullie dochter op de aanschaf van zijn jaarkaart met je Dream. Schaf hiervoor eerst online een Super Magic dagkaart voor hem aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Hiermee kan hij direct het Disneyland Park binnen en wordt de prijs van de dagkaart verrekend met de gekozen jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel, inclusief 10% Parrainage korting via jullie. Zo voorkom je dat je twee keer in de rij moet staan (kassa en Bureau Passeport Annuel).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mierik zei:

    In juli gaan wij weer naar Disney. Vorig jaar jaarkaarten gekocht. Dit jaar gaat de vriend van onze dochter mee. Hij wil dus wel een jaarkaart aanschaffen omdat we vaak naar het park zullen gaan.
    Wat is nu het voordeligst. Het zal ivm de blockdagen een magic flex worden. Wij hebben nog dreampassen. Kunnen we nu beter een kaart online kopen of kan hij beter via ons de kaart kopen in Disney met 10% korting? (kan dat überhaupt nog met onze dream pas?) Wie weet het?

    Hoi Mierik,

    Alle jaarkaarthouders (dus ook de oude varianten) kunnen aan maximaal 3 personen 10% korting geven mits de nieuwe jaarkaarthouder in de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart heeft gehad. In jullie geval geef je dus korting aan de vriend van jullie dochter op de aanschaf van zijn jaarkaart met je Dream. Schaf hiervoor eerst online een Super Magic dagkaart voor hem aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Hiermee kan hij direct het Disneyland Park binnen en wordt de prijs van de dagkaart verrekend met de gekozen jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel, inclusief 10% Parrainage korting via jullie. Zo voorkom je dat je twee keer in de rij moet staan (kassa en Bureau Passeport Annuel).

    Groetjes,
    Lars
    En dit is de goedkoopste aanschaf van een jaarkaart?
  • Mierik zei:


    En dit is de goedkoopste aanschaf van een jaarkaart?

    Ja, tenzij je lid van de Shareholders Club bent. Er zijn in totaal drie kortingen beschikbaar: 1) de 10% Parrainage korting via bestaande jaarkaarthouders, 2) de 20% familiekorting bij aanschaf van minimaal 5 dezelfde jaarkaarten voor leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres en 3) de 15% aandeelhouderskorting via de Shareholders Club.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoe werkt het korting geven precies? Het formulier, krijg je die daa of moet je die zelf al hebben?
  • Hoi sabrina_abby,

    als je nog geen stempels hebt krijg je het formulier inderdaad bij het BPA.
    Korting geven is eigenlijk heel eenvoudig: ga met de nieuwe jaarkaartkopers naar het BPA, geef aan dat je korting wilt geven en na het regelen van de jaarkaarten krijg jij het stempelformulier met stempel(s). Neem wel je eigen jaarkaart en een identiteitsbewijs mee.
  • Hugo zei:

    Hoi sabrina_abby,

    als je nog geen stempels hebt krijg je het formulier inderdaad bij het BPA.
    Korting geven is eigenlijk heel eenvoudig: ga met de nieuwe jaarkaartkopers naar het BPA, geef aan dat je korting wilt geven en na het regelen van de jaarkaarten krijg jij het stempelformulier met stempel(s). Neem wel je eigen jaarkaart en een identiteitsbewijs mee.

    Dank je wel Hugo!
  • Kan er iemand mij aub uitleg geven hoe lang je stempels kan sparen???
  • Stefano zei:

    Kan er iemand mij aub uitleg geven hoe lang je stempels kan sparen???

    Hoi Stefano,

    Via de Parrainage aanbieding kun je sparen voor 6 maanden gratis bij de eerstvolgende verlenging. Om gebruik te maken van deze aanbieding, zul je drie nieuwe jaarkaarthouders moeten aanleveren binnen de geldigheid van het ‘Bon Parrainage’ formulier. Deze nieuwe jaarkaarthouders mogen in de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart in hun bezit hebben gehad.

    Dit document is verkrijgbaar bij Bureau Passeport Annuel. Het huidige formulier is bijvoorbeeld geldig t/m 6 november. Daarna volgt een nieuw formulier met een nieuwe periode. Lukt het niet om drie stempels te sparen binnen deze periode, dan vervallen de eventueel gespaarde stempels. Spaar dus alleen voor stempels als je zeker weet dat je binnen de geldigheid drie personen korting kunt geven.

    Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Stefano zei:

    Kan er iemand mij aub uitleg geven hoe lang je stempels kan sparen???

    Hoi Stefano,

    Via de Parrainage aanbieding kun je sparen voor 6 maanden gratis bij de eerstvolgende verlenging. Om gebruik te maken van deze aanbieding, zul je drie nieuwe jaarkaarthouders moeten aanleveren binnen de geldigheid van het ‘Bon Parrainage’ formulier. Deze nieuwe jaarkaarthouders mogen in de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart in hun bezit hebben gehad.

    Dit document is verkrijgbaar bij Bureau Passeport Annuel. Het huidige formulier is bijvoorbeeld geldig t/m 6 november. Daarna volgt een nieuw formulier met een nieuwe periode. Lukt het niet om drie stempels te sparen binnen deze periode, dan vervallen de eventueel gespaarde stempels. Spaar dus alleen voor stempels als je zeker weet dat je binnen de geldigheid drie personen korting kunt geven.

    Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
    Dankjewel lars voor de info
  • Hallo,

    Ik heb een vraagje. Ik wil graag een jaarkaart aanschaffen, dit wil ik doen met 10% korting en heb dit al afgesproken met iemand. Nu is mijn vraag, wat is de beste manier om het park binnen te komen en naar het bureau te gaan. Ik wil graag gratis kunnen parkeren die dag.. wie kan mij hierbij helpen.

    Groetjes.
  • hi AlainRath,

    Om gratis te kunnen parkeren zal degene met wie je afgesproken hebt ook in de auto moeten zitten zodat jij met zijn/haar jaarkaart naar binnen kan.
    Wat ook een mogelijkheid is, is om gratis bij Val d'Europe te parkeren en dan met de trein naar het park te gaan (kaartje kost €2).

    grz


    MJ
  • Hallo,

    Ik heb een vraagje. Ik wil graag een jaarkaart aanschaffen, dit wil ik doen met 10% korting en heb dit al afgesproken met iemand. Nu is mijn vraag, wat is de beste manier om het park binnen te komen en naar het bureau te gaan. Ik wil graag gratis kunnen parkeren die dag.. wie kan mij hierbij helpen.

    Groetjes.

    Hoi AlainRath,

    Je kunt het beste op voorhand online een Super Magic dagkaart aanschaffen voor alle personen die een jaarkaart willen hebben via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Met deze E-tickets kun je direct het Disneyland Park binnen en vervolgens bij Bureau Passeport Annuel afspreken met de bestaande jaarkaarthouders. Hier wordt de prijs van de dagkaart verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart inclusief de 10% korting. Zo voorkom je dat je twee keer in de rij moet staan.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Ik heb wat vragen over het sparen van de stempels. Ik heb mijn stempelkaart al vol, maar mijn zus heeft nog twee stempels nodig. Nu vraagt iemand voor 4 jaarkaarten. Kunnen we dan 2 stempels op haar kaart zetten en voor de overige twee een nieuwe kaart vragen op mijn naam? En als we dit doen, maakt het dan uit dat mijn 2e kaart niet vol is en kan ik mijn 1e nog wel inleveren? Ik begrijp dat je maar 1 volle stempelkaart kan inleveren per persoon/jaarkaart, maar stel deze vraag aangezien iemand natuurlijk liever 4 keer korting wil.
    Houdt Disney ergens bij of je al een volle spaarkaart hebt? Of al een stempel hebt gekregen?

    Alvast bedankt!
    Groetjes, Sanne
  • Hallo,

    Ik heb wat vragen over het sparen van de stempels. Ik heb mijn stempelkaart al vol, maar mijn zus heeft nog twee stempels nodig. Nu vraagt iemand voor 4 jaarkaarten. Kunnen we dan 2 stempels op haar kaart zetten en voor de overige twee een nieuwe kaart vragen op mijn naam? En als we dit doen, maakt het dan uit dat mijn 2e kaart niet vol is en kan ik mijn 1e nog wel inleveren? Ik begrijp dat je maar 1 volle stempelkaart kan inleveren per persoon/jaarkaart, maar stel deze vraag aangezien iemand natuurlijk liever 4 keer korting wil.
    Houdt Disney ergens bij of je al een volle spaarkaart hebt? Of al een stempel hebt gekregen?

    Alvast bedankt!
    Groetjes, Sanne

    Hoi Sanne,

    Iedere jaarkaarthouder kan per jaar aan maximaal 3 personen korting geven. Iedere keer als er korting wordt gegeven, wordt dit genoteerd in het systeem bij Bureau Passeport Annuel. Het is dus niet mogelijk om op een 'tweede formulier' te verzamelen als de eerste nog niet is verzilverd. Jullie kunnen aan 2 personen korting geven.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2018 aangepast
    Lars zei:

    Hallo,

    Ik heb wat vragen over het sparen van de stempels. Ik heb mijn stempelkaart al vol, maar mijn zus heeft nog twee stempels nodig. Nu vraagt iemand voor 4 jaarkaarten. Kunnen we dan 2 stempels op haar kaart zetten en voor de overige twee een nieuwe kaart vragen op mijn naam? En als we dit doen, maakt het dan uit dat mijn 2e kaart niet vol is en kan ik mijn 1e nog wel inleveren? Ik begrijp dat je maar 1 volle stempelkaart kan inleveren per persoon/jaarkaart, maar stel deze vraag aangezien iemand natuurlijk liever 4 keer korting wil.
    Houdt Disney ergens bij of je al een volle spaarkaart hebt? Of al een stempel hebt gekregen?

    Alvast bedankt!
    Groetjes, Sanne

    Hoi Sanne,

    Iedere jaarkaarthouder kan per jaar aan maximaal 3 personen korting geven. Iedere keer als er korting wordt gegeven, wordt dit genoteerd in het systeem bij Bureau Passeport Annuel. Het is dus niet mogelijk om op een 'tweede formulier' te verzamelen als de eerste nog niet is verzilverd. Jullie kunnen aan 2 personen korting geven.

    Groetjes,
    Lars
    En als het formulier waar nu 1 stempel op staat verlopen is?
    Kan er dan nog wel opnieuw worden begonnen met sparen? Aangezien je dan uiteindelijk in 1 jaar 4 stempels hebt gespaard.

    Groetjes, Sanne


  • En als het formulier waar nu 1 stempel op staat verlopen is?
    Kan er dan nog wel opnieuw worden begonnen met sparen? Aangezien je dan uiteindelijk in 1 jaar 4 stempels hebt gespaard.

    Groetjes, Sanne

    Hoi Sanne,

    Als het formulier verlopen is, dan wordt het aantal gereset en kun je weer 3 keer korting geven. De limiet geldt alleen als er een volle kaart is gespaard binnen de geldigheid van het formulier. Tot aan de eerstvolgende verlenging kan er dan geen korting meer worden gegeven.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo iedereen hier,
    ik heb door middel van parrainage , verlenging van mijn magic plus jaarkaart gekregen. Nu is mijn vraag hoe zit het met de "privilege tickets" die je normaal 10x per jaar kan aanschaffen? Ik had voordat mijn jaarkaart verlopen was al 8x privilege tickets gekocht. Kan ik nog met mijn verlengde magic plus jaarkaart "privilege tickets" kopen? Zo ja nog hoeveel?

    Met vriendelijke groeten,

    Pierre
  • Feitelijk krijg je na verlengen een nieuwe jaarkaart. Je zou dus volgens mij gewoon weer 10 kaartjes mogen aanschaffen.
  • Hugo zei:

    Feitelijk krijg je na verlengen een nieuwe jaarkaart. Je zou dus volgens mij gewoon weer 10 kaartjes mogen aanschaffen.

    Alleen als ik op discoverthemagic web lees bij jaarkaarten: "Je kunt er ook voor kiezen om als sponsor nieuwe jaarkaarthouders aan te leveren, waarbij je stempels ontvangt en op die manier spaart voor 6 maanden gratis geldigheid bij verlenging." raak ik in twijfel . Met name door de woorden 6 maanden gratis geldigheid.
  • Hoi Pierre,

    ik snap je twijfel maar ik denk toch dat je a.h.w. een "nieuwe" kaart krijgt met dus weer alle voordelen. Maar dat kan @Lars vast wel bevestigen of ontkennen.
  • pieanh zei:

    Hallo iedereen hier,
    ik heb door middel van parrainage , verlenging van mijn magic plus jaarkaart gekregen. Nu is mijn vraag hoe zit het met de "privilege tickets" die je normaal 10x per jaar kan aanschaffen? Ik had voordat mijn jaarkaart verlopen was al 8x privilege tickets gekocht. Kan ik nog met mijn verlengde magic plus jaarkaart "privilege tickets" kopen? Zo ja nog hoeveel?

    Met vriendelijke groeten,

    Pierre

    Dat is een goede vraag, Pierre. Daar weet ik zo het antwoord niet op. Ik ga navraag doen bij Disney en kom hier op terug zodra ik reactie krijg.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @pieanh ,

    Ik heb inmiddels bericht terug en het zit als volgt:

    Bij een gratis verlenging met Parrainage (6 maanden) wordt dit nog altijd gezien als 'dezelfde' jaarkaart en blijven de reeds gekochte 'Bring a Friend' tickets gewoon staan. Bij een betaalde verlening (12 maanden + 4 extra) gaat het om een 'nieuwe' jaarkaart en wordt het aantal tickets weer gereset.

    Groetjes,
    Lars
  • Goede middag, wij willen in januari nieuwe jaarkaarten aanschaffen maar hebben minder dan 2,5 jaar geleden al jaarkaarten gehad. Hierdoor komen wij waarschijnlijk niet in aanmerking voor de 10%korting maar krijgen de mensen met een jaarkaart die ons helpen verlengen wel hun stempel? Groeten Vera
  • Goede middag, wij willen in januari nieuwe jaarkaarten aanschaffen maar hebben minder dan 2,5 jaar geleden al jaarkaarten gehad. Hierdoor komen wij waarschijnlijk niet in aanmerking voor de 10%korting maar krijgen de mensen met een jaarkaart die ons helpen verlengen wel hun stempel? Groeten Vera

    Hoi Vera,

    Nee, als jullie niet in aanmerking komen voor de korting, dan krijgt de bestaande jaarkaarthouder ook geen stempels.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen,

    Een Vraagje, moet er nu 2 jaar of 2,5 jaar tussen zitten wanneer je recht kan hebben op de korting? Op de Franstalige parrainage site staat 2 jaar, op jullie site staat 2,5 jaar...wie kan me helpen met dit antwoord?
  • Goedemorgen,

    Een Vraagje, moet er nu 2 jaar of 2,5 jaar tussen zitten wanneer je recht kan hebben op de korting? Op de Franstalige parrainage site staat 2 jaar, op jullie site staat 2,5 jaar...wie kan me helpen met dit antwoord?

    Hoi jeroenvz1979,

    De juiste periode is 2,5 jaar. Dit is bevestigd door cast members van Bureau Passeport Annuel ter plaatse. De informatie op de Franse website is verouderd.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Goedemorgen,

    Een Vraagje, moet er nu 2 jaar of 2,5 jaar tussen zitten wanneer je recht kan hebben op de korting? Op de Franstalige parrainage site staat 2 jaar, op jullie site staat 2,5 jaar...wie kan me helpen met dit antwoord?

    Hoi jeroenvz1979,

    De juiste periode is 2,5 jaar. Dit is bevestigd door cast members van Bureau Passeport Annuel ter plaatse. De informatie op de Franse website is verouderd.

    Groetjes,
    Lars
    Hi Lars,

    Had de afspraak toch laten staan en we zijn t toch gaan proberen,
    Mevrouw bij de kassa vertelde dat er minimaal 2 jaar tussen moet zitten en niet 2,5 jaar.

    Gr,

    Jeroen van Zanten

  • Hi Lars,

    Had de afspraak toch laten staan en we zijn t toch gaan proberen,
    Mevrouw bij de kassa vertelde dat er minimaal 2 jaar tussen moet zitten en niet 2,5 jaar.

    Gr,

    Jeroen van Zanten

    Hi Jeroen,

    Dat is erg vreemd. Recent nog bericht gehad van iemand anders die 2,5 jaar kreeg te horen bij Bureau Passeport Annuel. Franse logica? Dank voor je feedback!

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,
    Ik heb nog eens een vraagje:

    Als je verlengd via een vol parrainage formulier (ik ga dit aangetekend doen),Blijf je dan uw 10 goedkopere dagkaarten behouden?
    Dus bvb in ons geval 2x magic plus jaarpas verlengen en tijdens het jaar geen gebruik gemaakt van de “bring a friend” dagkaarten. Blijven die 10dagkaarten (per jaarpas) gedurende die 6maanden gratis verlenging dan nog beschikbaar?
    Of vervallen die dan?

    Mvg

    Davy
  • Volgens een onlangs door Lars geplaatst bericht wordt de verlenging middels parrainage als daadwerkelijke verlenging van de huidige jaarkaart gezien. Dus als je nog geen vriendentickets hebt gekocht, dan kan dat alsnog tijdens de 6 maanden extra geldigheid.
Log In of Registreer om te reageren.