Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

19091939596105

Reacties

  • Hoi! Zijn er toevallig meer mensen op 28 mei die korting kunnen geven? ????
  • Hoi! Zijn er toevallig meer mensen op 28 mei die korting kunnen geven? ????

    Hoi,
    wij zijn dan in disney, ik stuur je een pb.

    Groetjes Anouk
  • Hallo,
    Wij hebben de volgende datums al vast gepland staan,

    Wij kunnen in totaal 6 mensen sponseren.

    20 juli tot en met 26 juli
    14 oktober tot en met 19 oktober
    28 december tot en met 1 januari

    Als we iemand blij kunnen maken met de korting, wij zijn dolblij met de stempels xx
  • Hallo,

    Mijn naam is Alain en ik ben 18 jaar. Samen met mijn vriendin gaan we van 25 t/m 28 juni (mijn verjaardag) naar Disneyland Paris. We gaan een jaarkaart aanschaffen zodat we nog een keer kunnen dit jaar. We gaan voor de magic Flex. Zijn er toevallig mensen die ook op de 25e gaan of er dan al zijn? We willen graag profiteren van de 10% korting en willen graag mensen helpen aan stempels. Bij voorbaad dank!

    Met vriendelijke groet, Alain.
  • mei 2018 aangepast
    Nina_Nienhaus 31 jul, 1 aug, 2 aug



  • Beste mensen,

    Op 11 mei t/m 13 mei zijn we naar euro Disney en willen een jaarkaart aanschaffen voor 4 personen. Wie kan ons korting geven? mail naar allam_nadia@hotmail.com
  • Hallo Disneyvrienden en -fans,

    Op 10 en 11 mei 2018 en misschien 12 mei 2018 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder

    hoi Geert,

    wij zijn van 11 mei t/m 13 mei in het park en kunnen de korting goed gebruiken.
  • Hallo allemaal,

    Wij gaan van 22 t/m 25 mei weer even genieten van DLP, en kunnen 9 mensen korting geven.

    grz

    MJ
  • Hallo disney vrienden,

    Wij zijn op 26 mei in disney voor een extra tripje,

    We kunnen 6 mensen sponseren om 10 % korting te geven ,
    En wij zouden dolblij met de stempels zijn xx
  • Hallo iedereen ik ben 10 en 11 juli in Disneyland Parijs en bezit zelf een Magic Plus abbonement. Echter kan ik voor mijn vrienden slechts 5 vrienden tickets per week halen. Nu heb ik er in totaal zes nodig en had ik de vraag of iemand met Plus of hoger zo een ticket voor mijn vriend kan halen. Het gaat er voornamelijk om dat dat de enige manier om EMH te kunnen doen. Als je wilt krijg je er een lekkere chocolade reep voor terug ;).
  • Hallo,

    Een beetje last minute maar we gaan donderdag 17 en vrijdag 18 mei naar Disney, indien er graag nog iemand korting heeft op een jaarkaart, grtjs
  • Wij gaan 21 t/m 23 september naar Disney en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven op een nieuwe jaarkaart!
  • Wij zijn in Disney van 8-10 juni en 11 en 12 augustus en kunnen 6 mensen blij maken met 10% korting!
  • Wij zijn in Disney op zondag 29 juli. Wij kunnen 9 mensen 10% korting geven op een jaarkaart!. Stuur even een berichtje met je e-mail adres en ik neem contact met je op.
  • Hallo,
    Wij zijn van plan om 16 Juli aanstaande in Disney 3 Magic Flex kaarten aan te schaffen, Wie zou ons van korting kunnen voorzien in ruil voor stempels?
    MVG
    Martin
  • carlien zei:

    Van 15 juli tot en met 28 juli zijn wij in de buurt van Disneyland Parijs en kunnen wij nog korting geven op nieuwe jaarkaarten.

    Hallo, Wij zijn van plan op 16 Juli 3X een jaarkaart aan te schaffen, zouden jullie in ruil voor de stempels korting kunnen geven?
    Bedankt alvast

    MVG Martin
  • Hallo disneyvrienden,

    We zijn inmiddels voorzien van stempels, dus kunnen niemand meer sponsoren, alleen voor 3 stempels heb ik de afspraak in oktober staan, mocht het onverhoopt niet doorgaan laat ik het weten, de rest van de stempels hebben we , succes allen ermee
  • Ik kan geen korting aanbieden, maar ik vraag juist korting

    Graag dus aanpassen
    korting gevraagd voor
    Nina_Nienhaus: 31 juli - 2 augustus
  • Ik kan geen korting aanbieden, maar ik vraag juist korting

    Graag dus aanpassen
    korting gevraagd voor
    Nina_Nienhaus: 31 juli - 2 augustus

    Beste Nina,

    Voor hoeveel personen wil je de korting?

    Mvg Jimmy
  • Ik kan geen korting aanbieden, maar ik vraag juist korting

    Graag dus aanpassen
    korting gevraagd voor
    Nina_Nienhaus: 31 juli - 2 augustus

    Beste Nina,

    Voor hoeveel personen wil je de korting?

    Mvg Jimmy
    4 personen, maar ik denk dat ik bijna rond ben met iemand.....
  • Van 12-14 Juni (di,wo,do) ben ik weer in Disney en kan ik 6x een korting geven.
  • Hi,

    Wij zijn van maandag 11 juni tot en met vrijdag 15 juni bij Disney. We kunnen nog 6 personen korting geven op een jaarkaart. Heb je interesse, aarzal dan niet om contact op te nemen! 06-21905050 :smiley:

    Groetjes, Rianne
  • Hallo allemaal,

    Wij kunnen as. zaterdag en zondag 9 juni en 10 juni nog korting geven aan 6 personen! Mocht je korting nodig hebben, dan hoor ik graag van je via een pb!

    Groetjes,
    Naomi
  • Hoi Allemaal,

    Op vrijdag 22 juni ga ik met mijn vriendin naar Disneyland en het idee is om beide een discovery jaarkaart aan te schaffen. Kan iemand ons die dag korting geven?

    We zijn benieuwd.

    Groeten,
    Maarten
  • Hallo vrienden van WALT............................
    Op zaterdag 21 juli en zondag 22 juli ben ik in het park .
    Indien ik jullie kan helpen met de gekende kortingen,neem gerust contact met me op zodat we uur en plaats kunnen afspreken .
    Dit kan op 0032497636071 of jandebuck@skynet.be

    TOT..........................
  • Hallo!
    Zijn er nog steeds geen mensen die op 25 juni in het park zijn om ons (met z'n tweeën) korting te kunnen geven?
  • Is er iemand die op 16 Juli in het park is en ons 3X korting wil geven?
  • juni 2018 aangepast

    Is er iemand die op 16 Juli in het park is en ons 3X korting wil geven?

    Hoi Mirsan,

    Ik stuur je even een PB.

    Groeten,

    Wouter
  • Hallo Disney Fans,

    Van 20 tot 24 augustus 2018 zijn wij in Disney en kunnen mensen 10% korting geven indien zij een jaarkaart kopen.
    Een jaarkaart heeft vele voordelen zoals gratis parkeren, extra magic hours en korting op eten en souvenirs.
    Interesse gewekt, wellicht kunnen we dan deze dagen afspreken in Disney voor de korting.
    Contact kun je opnemen via: brianhaakmeester@live.nl

    Een Disney Groet van,
    Brian
  • Hai Hai,

    Wij zijn 26 en 27 juli (28 juli kan in overleg in de ochtend) in disney en kunnen 4 mensen met plezier korting geven.

    Groeten!
Log In of Registreer om te reageren.