Week Parijs met 3 dagen Disneyland

Hallo allemaal,

graag zou ik met mijn dochters een week naar parijs en disneyland willen. Maar heb een aantal vragen hierover;

Klopt het dat er een aantal hotels zijn waarbij de entree tot beide parken inclusief is tijdens het verblijf? Kan hier niet echt duidelijk wat over vinden, maar zie het er soms bijstaan. Of is dat alleen bij bepaalde arrangementen?

Is hotel B & B een goede basis om zowel naar Disneyland te gaan een paar dagen en de rest naar Parijs te gaan? Het zit dicht bij een station heb ik gelezen.

Is de treinverbinding van CDG naar Disneyland duidelijk aangegeven en goed te reizen?

En zijn die Fransen echt zo eigenwijs dat ze bijna geen Engels willen praten?
Ik kan geen woord Frans, maar hoop dat ik er wel een beetje uit kan komen daar.

Wij willen dan graag drie dagen naar Disneyland gaan met zijn drieën. Kun je dan het beste 3 kaartjes kopen voor beide parken of 2 dagen Disneyland en 1 dag naar de studios?

Er staat zo veel informatie op internet, hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Bedankt alvast.

Reacties

  • Hallo @Dre
    Dre zei:


    Klopt het dat er een aantal hotels zijn waarbij de entree tot beide parken inclusief is tijdens het verblijf? Kan hier niet echt duidelijk wat over vinden, maar zie het er soms bijstaan. Of is dat alleen bij bepaalde arrangementen?

    Het is niet standaard dat toegang bij het verblijf zit. Meestal is het zo dat zodra het een arrangement word genoemd er tickets bij zitten, maar altijd even kijken bij de beschrijving. Over het algemeen hebben de Disney hotels arrangementen (met tickets) en partner hotels "enkel" verblijf. https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris
    Dre zei:


    Is hotel B & B een goede basis om zowel naar Disneyland te gaan een paar dagen en de rest naar Parijs te gaan? Het zit dicht bij een station heb ik gelezen.

    B&B(Disneyland Paris) is een goed, standaard, simpel hotel. Het is niet meer dan je nodig hebt.
    Alle Disney en partner hotels hebben gratis pendel bussen die je naar het (metro)station Marne-La-Vallée Chessy brengen en halen. Tevens ook de ingang van de parken.

    B&B(Hôtel MARNE-LA-VALLEE Torcy) is bijna een exacte kopie van het B&B hotel bij Disneyland Paris, maar is een aantal metro stations verwijderd van Disneyland Paris in de richting van Parijs. Deze ligt op loop/kruip afstand van metro station Torcy.
    Dre zei:


    Is de treinverbinding van CDG naar Disneyland duidelijk aangegeven en goed te reizen?


    Is wel van 2011.

    Dre zei:


    En zijn die Fransen echt zo eigenwijs dat ze bijna geen Engels willen praten?
    Ik kan geen woord Frans, maar hoop dat ik er wel een beetje uit kan komen daar.

    In de parken spreekt iedereen Engels, daar buiten kan het wisselend zijn,
    Beginnen met "Bonjour" helpt al een beetje.
    Vanaf 8:02:
    Dre zei:


    Wij willen dan graag drie dagen naar Disneyland gaan met zijn drieën. Kun je dan het beste 3 kaartjes kopen voor beide parken of 2 dagen Disneyland en 1 dag naar de studios?

    1 park kaartjes zijn enkel te koop voor 1 dag. Meestal zijn 3 daags kaartjes goedkoper per dag dan een kaartje voor 1 dag. Dus waarschijnlijk is een meerdaags ticket (voor beide parken) goedkoper. Ook geeft dat wat flexibiliteit.

    Veel plezier.
Log In of Registreer om te reageren.