Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

19293959798105

Reacties

  • sidneys zei:

    Ik ben 7 juli in dlp ik zou graag 2 jaarkaarten willen kopen. Wie kan mij helpen met de korting?

    Helaas een beetje laat gezien!
    PM me als je nog een jaarpas nodig hebt.
    Of Whatsapp op +31646074001
  • Hoi!
    Ik ben 20 t/m 22 juli in Disney en kan 5 mensen voorzien van korting!
    Groetjes,
    Cristian
    ricatica17@msn.com
  • Op zaterdag 21 en zondag 22 juli ben ik in DLP. Voor diegenen die ik kan helpen aan de gekende korting, neem gerust contact met me op via +32495/512921 of via ludo.van.belle@telenet.be
    We maken meteen duidelijke afspraken zodat niemand onnodige tijd verliest. Tot ...
  • Hoi allemaal,

    Ik kan op 19, 21, 22, 23 of 24 juli één persoon korting geven op een jaarkaart. Mocht er interesse zijn, kan er het beste contact opgenomen worden per mail (kirsten9417@hotmail.com).

    Groetjes Kirsten
  • Hallo allemaal,

    Mijn vriend en ik willen graag onze jaarkaarten verlengen. We gaan van 19 augustus 2018 tot 23 augustus 2018 naar Disneyland en we zoeken 6 mensen die een jaarkaart willen aanschaffen met korting.

    Met vriendelijke groeten,

    Madeleine
    madifie@live.nl
  • juli 2018 aangepast
    Hoi,
    Wij zitten in Disneyland op 26,27 en 28juli.
    En kunnen nog korting geven aan 6personen.
    Als je intresse hebt,hoor ik het graag ;)
  • mocht iemand nog korting willen we zijn vandaag en morgen in Disney en kunnen dan helpen met de korting.
    gr jolanda
  • Het duurt nog even maar voor je t weet is het kerst????!
    Wij zijn van 21 dec tm 24 dec in Disney en kunnen aan 9 mensen korting verlenen.
  • Het duurt nog even maar voor je t weet is het kerst????!
    Wij zijn van 21 dec tm 24 dec in Disney en kunnen aan 9 mensen korting verlenen.

    Hoi Joyce! Wij willen deze dagen een jaarkaart gaan kopen, 2 volw en 2 kinderen, en zouden erg graag gebruik maken van je aanbod! Kan ik je mailen om ieta af te spreken?
    Groetjes Jitske
  • Wij gaan morgen en overmorge naar Disneyland ( 14/07 & 15/07) . We kunnen aan 3 personen korting geven alsook gratis parking. We zien jullie graag komen. Gelieve me te contacteren.

    Groetjes, michael
  • Hallo allemaal,

    Wij gaan van 27-07 t/m 30-07 weer naar DLP, en kunnen 9 mensen korting geven.
    Graag een PB als je in die periode een jaarkaart wilt aanschaffen.

    grz

    MJ
  • Wij zijn van 19-22 augustus in DLP en kunnen nog 5 mensen korting geven!
    Daarnaast ben ik ook van 31 oktober tm 4 november in DLP.
  • hallo,

    Ik ben van 27/07 tem 29/07 in dlp. Kan nog 8 mensen korting geven!
  • Hallo,

    Het is wel een beetje kort dag, maar wij zijn vanaf vanavond in Disney tot en met zaterdagmiddag met 5 jaarpassen
  • Hallo,

    Wij gaan op 2 (eind van de dag) of 3 augustus (in de ochtend) naar DLP en willen dan graag 4 jaarkaarten afsluiten.
    Wie kan ons aan korting helpen?
  • Hoi Hoi,

    Wij zijn donderdag 26 juli tot zaterdag 28 juli in DLP! en kunnen 4 mensen met plezier korting geven.

    Groeten,

    Stefano
  • Hallo Disneyvrienden en -fans,

    Vanaf 24 juli in de namiddag t/m 27 juli 2018 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van de jaarkaart van onze dochter.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder

    Hoi wij zijn er morgenochtend en willen graag 5 jaarkaarten aanschaffen .
    Hoe kunnen we dit het beste doen , om het voordeel te krijgen voor ons maar ook voor jullie?
    Gr louise
  • Hallo,
    Wij hebben de volgende datums al vast gepland staan,

    Wij kunnen in totaal 6 mensen sponseren.

    20 juli tot en met 26 juli
    14 oktober tot en met 19 oktober
    28 december tot en met 1 januari

    Als we iemand blij kunnen maken met de korting, wij zijn dolblij met de stempels xx

    Hoi , zijn jullie nog in Disneyland en kunnen en willen jullie nog korting geven?
    Wij zijn morgenochtend bij het park en willen 5 jaarkaarten aanschaffen .
    We hebben nog geen entreetickets aangeschaft .
    Hoe kunnen wij dit het beste doen om het meeste voordeel eruit te kunnen halen ? Voor ons en voor jullie ?
    We zijn met 2 volwassenen en 3 kids (8/11/15 jaar )
    Gr louise
  • louwise zei:

    Hallo Disneyvrienden en -fans,

    Vanaf 24 juli in de namiddag t/m 27 juli 2018 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van de jaarkaart van onze dochter.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder

    Hoi wij zijn er morgenochtend en willen graag 5 jaarkaarten aanschaffen .
    Hoe kunnen we dit het beste doen , om het voordeel te krijgen voor ons maar ook voor jullie?
    Gr louise

    Mocht het niet gelukt zijn dan kan ik ook nog twee stempels geven. Ik heb je een pb gestuurd!

  • Wij zijn er in de week van 13-08 tm 17-08 (de eerste of laatste 3 dagen van die week, afhankelijk van of iemand de korting wil)
  • Ik kan geen korting aanbieden, maar ik vraag juist korting

    Graag dus aanpassen
    korting gevraagd voor
    Nina_Nienhaus: 31 juli - 2 augustus

    Beste Nina,

    Voor hoeveel personen wil je de korting?

    Mvg Jimmy
    4 personen, maar ik denk dat ik bijna rond ben met iemand.....
    Dag Jimmy

    Door omstandigheden is de afspraak met de abonnementshouder niet door gegaan.
    Ik ben dus nog steeds op zoek naar iemand die ons korting kan geven.
    31 juli of 1 augustus.
    4 personen.

    Kun je me helpen?

    groeten Nina Nienhaus
  • Wie kan mij op korte termijn helpen aan korting op een abonnement?
    De match is door omstandigheden niet door gegaan.

    gaat om 31 juli of 1 augustus
    dus op korte termijn

    groeten Nina Nienhaus
  • Lars zei:

    Beste forumleden,

    Dit topic is bedoeld voor zowel bestaande, als nieuwe (aanstaande) jaarkaarthouders om met elkaar in contact te komen voor het verlenen of het ontvangen van 10% korting. Bij iedere reactie in dit topic zal ik de data per persoon vermelden in deze post. Zo kan iedereen in één oogopslag zien wanneer er jaarkaarthouders in Disneyland zijn om korting te geven of wanneer er aanstaande jaarkaarthouders korting zouden willen.

    Tip: Wil je via een bestaande jaarkaarthouder korting ontvangen op je nieuwe jaarkaart, bestel dan, na een afspraak gemaakt te hebben, via DiscoverTheMagic.nl één SUPER MAGIC PLUS dagkaart per nieuwe jaarkaarthouder. Met dit flexibele E-ticket (geldig op alle dagen van het jaar, gedurende 12 maanden na aankoop) kun je direct naar binnen en hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa. Zo kun je op een willekeurig tijdstip afspreken bij Bureau Passeport Annuel en alvast van de magie genieten. De prijs van dit E-ticket wordt vervolgens bij Bureau Passeport Annuel verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart, inclusief 10% korting via de bestaande jaarkaarthouder. Bestel de tickets hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    2018

    Korting aangeboden door bestaande jaarkaarthouders:
    MinnieKylie: 14-17 mei & 30 oktober - 2 november
    PeterPan: 20-24 september
    Quickie: 15-16 september
    carlien: 15-28 juli
    Wendelientje: 20-26 juli & 14-18 oktober & 28 december - 1 januari
    naom208: 21-23 september
    Pammm: 11-12 augustus
    suzannes: 29 juli
    BrianHaak: 20-24 augustus
    Stefano: 26-28 juli & 23-27 september
    twanpol: 26-29 juli
    BrianHaak: 29 november - 2 december
    Geert1969: 24-27 juli
    Yvetje88: 4-5 augustus
    Cinmel: 6-12 augustus
    Anneke: 22-26 augustus & 20-25 oktober
    xkrrstn: 19-24 juli
    madifie: 19-23 augustus
    motorfreak2005: 26-28 juli
    Joyce1985: 21-24 december
    mcjas: 27-30 juli
    sabrina_abby: 19-22 augustus & 31 oktober - 4 november
    Bonnieeee: 27-29 juli
    Rodeni: 13-17 augustus

    Korting gevraagd door nieuwe jaarkaarthouders:

    Nina_Nienhaus: 31 juli - 2 augustus
    Monique Tijssen: 22 september
    Suzanc: 23 juli
    info@balloonxl.nl: 2-3 augustus


    Mijn match is helaas niet doorgegaan.
    Wie o wie kan mij op korte termijn helpen aan korting 31 juli of 1 augustus, 2 augustus is ook nog bespreekbaar, maar heeft niet mijn voorkeur

    Dan voor jullie reactie

    Nina_Nienhaus: 31 juli - 2 augustus vraag staat dus nog open!!!
  • Wie kan mij op korte termijn helpen aan korting op een abonnement?
    De match is door omstandigheden niet door gegaan.

    gaat om 31 juli of 1 augustus
    dus op korte termijn

    groeten Nina Nienhaus

    Wij zijn er 31 augustus! Ik heb je al een PM gestuurd.

    Groeten Rick
  • ricky88 zei:

    Wie kan mij op korte termijn helpen aan korting op een abonnement?
    De match is door omstandigheden niet door gegaan.

    gaat om 31 juli of 1 augustus
    dus op korte termijn

    groeten Nina Nienhaus

    Wij zijn er 31 augustus! Ik heb je al een PM gestuurd.

    Groeten Rick
    Wij zijn er van 1 tot 6 augustus
  • Hey, we zijn in Disneyland van 4 t.e.m 6 Augustus, indien iemand korting nodig heeft gelieve me te contacteren. Alsook gratis parking.

    Zelf niet zoveel tijd meer voor de verlenging :(
    Groetjes,
    Michael
  • Beste Nina,

    Ik ben nog tot morgennamiddag in Disney als je nog iemand zocht om je korting te geven heb 1 jaarkaart dus max 3 personen zeker?

    Groetjes Jitske

    Wie kan mij op korte termijn helpen aan korting op een abonnement?
    De match is door omstandigheden niet door gegaan.

    gaat om 31 juli of 1 augustus
    dus op korte termijn

    groeten Nina Nienhaus

  • Ik ben, zoals het nu lijkt, dinsdag 18 en woensdag 19 september in Disneyland. Ik kan nog mensen korting geven ;-)
  • Ik zoek voor 4 personen korting op de jaarkaart. We zullen tussen 16-18 augustus gaan.
    Wie kan korting geven?
  • Het is nog wel even wachten maar ik ben in Disney van zondag 21 t/m dinsdag 23 oktober in Disney en kan 3 mensen korting geven op een jaarkaart. Als je geinteresseerd ben kan je even contact opnemen.

    Groetjes
Log In of Registreer om te reageren.