Halloween in Walt Disney World

maart 2018 aangepast in Seizoenen & Entertainment
Wanneer en eindigt Halloween in wat Disney world

Reacties

  • assie67 zei:

    Wanneer en eindigt Halloween in wat Disney world

    Hoi assie67,

    Disney World heeft nog niet bekendgemaakt in welke exacte periode Mickey's Not-So-Scary Halloween Party te zien zal zijn in Magic Kingdom. Afgaande op vorig jaar zal dat vanaf eind augustus t/m 1 november 2018 op geselecteerde avonden zijn. Zodra wij de definitieve data ontvangen, publiceren wij dat op de website. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/seizoenen-entertainment-florida/seizoenen-florida/halloween-at-walt-disney-world-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars, ik wil graag de mickey's not so scary halloween party avondkaarten voor 31 oktober en ook die van de mickey's very merry christmas party avondkaarten voor 13 november reserveren of boeken maar ik kan de kaarten niet vinden. Hoe kom ik aan 2 tickets van beide avondopeningen.

    Groetjes Astrid
  • assie67 zei:

    Hallo Lars, ik wil graag de mickey's not so scary halloween party avondkaarten voor 31 oktober en ook die van de mickey's very merry christmas party avondkaarten voor 13 november reserveren of boeken maar ik kan de kaarten niet vinden. Hoe kom ik aan 2 tickets van beide avondopeningen.

    Groetjes Astrid

    Hoi Astrid,

    Online zijn deze tickets nog niet te koop, alleen door Disney te bellen. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de online verkoop start. Zodra wij deze informatie krijgen, plaatsen wij dat op onze social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Oke dank je wel Lars. Maar naar welk nummer moet ik bellen om die kaarten te reserveren. Is dat een telefoonnummer in UK of het nummer in Nerderland
  • Dank je wel voor je reacties
    Groetjes Astrid
  • assie67 zei:

    Oke dank je wel Lars. Maar naar welk nummer moet ik bellen om die kaarten te reserveren. Is dat een telefoonnummer in UK of het nummer in Nerderland

    Hoi assie67,

    Hiervoor zul je op dit moment Disney in de VS moeten bellen via +1 407 939-5277 of je wacht totdat de online verkoop start.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,

    Even voor de zekerheid: als hotelgast met een ultimate ticket moet je nog steeds tickets kopen voor deze evenementen, klopt dit?

    Alvast bedankt!

    Phaedra
  • phaedra zei:

    Hey Lars,

    Even voor de zekerheid: als hotelgast met een ultimate ticket moet je nog steeds tickets kopen voor deze evenementen, klopt dit?

    Alvast bedankt!

    Phaedra

    Hoi Paedra,

    Dat klopt. De Ultimate Tickets geven toegang tot alles in Walt Disney World, behalve avondhappenings zoals Mickey's Not-So-Scary Halloween Party. Tickets voor deze avonden zijn online verkrijgbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    phaedra zei:

    Hey Lars,

    Even voor de zekerheid: als hotelgast met een ultimate ticket moet je nog steeds tickets kopen voor deze evenementen, klopt dit?

    Alvast bedankt!

    Phaedra

    Hoi Paedra,

    Dat klopt. De Ultimate Tickets geven toegang tot alles in Walt Disney World, behalve avondhappenings zoals Mickey's Not-So-Scary Halloween Party. Tickets voor deze avonden zijn online verkrijgbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.

    Groetjes,
    Lars

    Hey Lars,

    Dan gaan we waarschijnlijk de tickets kopen! We twijfelen nog tussen enkel kerst of kerst en halloween. Hoe controleren ze eigenlijk of je zo’n ticket hebt? Want ik zag dat die avonden al beginnen om 7 uur, maar dan zijn de gasten met een ‘gewoon’ ticket er toch ook nog? Of sluiten ze het park om dan ‘s avonds te heropenen?

    Bedankt!

    Groetjes,

    Phaedra
  • Hoi @phaedra ,

    Dit wordt gecontroleerd aan de hand van de Magic Bands die bij de toegang naar alle landen en attracties wordt gecontroleerd tot een bepaalde tijd nadat reguliere gasten het park moeten verlaten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,

    Bedankt!

    Groetjes
  • BREAKING: Mickey's Not-So-Scary Halloween Party keert dit jaar terug in Walt Disney World met maar liefst 37 avonden in Magic Kingdom Park. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/mickeys-not-so-scary-halloween-party-2022-walt-disney-world
  • Goedemorgen allemaal, wie weet hoelaat de tickets voor de MNSSHP in de verkoop gaan op 18 mei? We zitten in pop dus zullen wrs niet voor de eerdere verkoop in aanmerking komen.
  • Goedemorgen allemaal, wie weet hoelaat de tickets voor de MNSSHP in de verkoop gaan op 18 mei? We zitten in pop dus zullen wrs niet voor de eerdere verkoop in aanmerking komen.

    Hoi famvandeBurgt,

    Een exacte tijd weet ik niet, maar afgaande op wanneer de restaurant reserveringen open gaan is dat 12:00 uur NL tijd.
  • Dankje Lars, wij zorgen er gewoon voor dat we 12:00 klaar zitten :)
  • Hoi Lars,

    Las net dat ook als je in pop zit je ju tickets kan kopen. Ik kan het nergens vinden online. Heb via waltdisney .ie geboekt maar kan nergens kaartjes toevoegen.
    Heb jij een idee hoe ik eraan kan komen?
  • mei 2022 aangepast
    Op andere sites staat dat men vermoed dat ze on sale gaan 7am. Dus dat is bij ons dan 13u niet?
    Je vermoed dat als je in aanmerking komt om hiervoor tickets te boeken je eerst zult moeten inloggen op MDE op je laptop (of mobiel) en dan naar de site van 'disney not to scary halloween party' zal moeten gaan. Of anders even zoeken in je tip board of tickets van je app? Maar ik vermoed dat die link maar zichtbaar wordt vanaf 13u (of 12u zoals Lars eerder zegt). Succes!
  • Op andere sites staat dat men vermoed dat ze on sale gaan 7am. Dus dat is bij ons dan 13u niet?
    Je vermoed dat als je in aanmerking komt om hiervoor tickets te boeken je eerst zult moeten inloggen op MDE op je laptop (of mobiel) en dan naar de site van 'disney not to scary halloween party' zal moeten gaan. Of anders even zoeken in je tip board of tickets van je app? Maar ik vermoed dat die link maar zichtbaar wordt vanaf 13u (of 12u zoals Lars eerder zegt). Succes!

    Hoi hoi,

    In Amerika waren ze vanmorgen al te koop via de site van WDW. Ben bang dat wij gewoon ernaast vissen in de EU. Ga het vanmiddag nog even proberen en gooi er anders een belletje tegen aan ;) of via een andere weg maar wil er zo graag heen!

    Groetjes.
  • Op andere sites staat dat men vermoed dat ze on sale gaan 7am. Dus dat is bij ons dan 13u niet?
    Je vermoed dat als je in aanmerking komt om hiervoor tickets te boeken je eerst zult moeten inloggen op MDE op je laptop (of mobiel) en dan naar de site van 'disney not to scary halloween party' zal moeten gaan. Of anders even zoeken in je tip board of tickets van je app? Maar ik vermoed dat die link maar zichtbaar wordt vanaf 13u (of 12u zoals Lars eerder zegt). Succes!

    Hoi hoi,

    In Amerika waren ze vanmorgen al te koop via de site van WDW. Ben bang dat wij gewoon ernaast vissen in de EU. Ga het vanmiddag nog even proberen en gooi er anders een belletje tegen aan ;) of via een andere weg maar wil er zo graag heen!

    Groetjes.
    Via VPN connectie naar de US site gaan dan kan je via US site aankopen
  • JAAAA dat werkt! Bedankt voor de tip!!!!!!
  • Ga dat voor de kerst tickets oik maar via vpn proberen dan.
    Hoor nog van een Nederlandse dat het online niet lukt.
    Iemand op een engelstalig forum zegt dat je buiten usa niet online kan kopen.
    Zou toch hopeloos ouderwets zijn( terwijl ik ze in 2013 wel al online kocht )
  • Ga dat voor de kerst tickets oik maar via vpn proberen dan.
    Hoor nog van een Nederlandse dat het online niet lukt.
    Iemand op een engelstalig forum zegt dat je buiten usa niet online kan kopen.
    Zou toch hopeloos ouderwets zijn( terwijl ik ze in 2013 wel al online kocht )

    Nou idd, zo stom. Maar via VPN lukt het dus wel :D de gouden tip.
  • Hallo Lars,
    Wanneer kan ik de tickets kopen voor de halloween en de kerst avond happenings. Op de site van Disney world staat het nog van 2020 maar verder kan ik niks vinden.
    weet jij hier iets van.

    Met vriendelijke groet,
    Astrid de Groot
  • assie67 zei:

    Hallo Lars,
    Wanneer kan ik de tickets kopen voor de halloween en de kerst avond happenings. Op de site van Disney world staat het nog van 2020 maar verder kan ik niks vinden.
    weet jij hier iets van.

    Met vriendelijke groet,
    Astrid de Groot

    Hoi Astrid,

    Doorgaans gaan de Halloween tickets medio mei in de verkoop. De Kerst tickets volgen meestal medio juni. Zodra wij meer informatie van Disney ontvangen, publiceren wij dat via onze social media kanalen. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

    Groetjes,
    Lars
  • Vind het frappant dat zo een grote naam als Disney zo moeilijk doet t.o.v. Europese klanten. Eerlijk gezegd een beetje discriminerend zelfs.
    Tijdens een chat met de service desk kreeg ik gewoon een telefoonnummer.....alsof het een fluitje van een cent is om in contact te komen met Disney......want je komt meteen in een wachtrij loop !
    Kostelijke zaak ook want uiteindelijk gaf ik het op. Bedroevend hoe je aan het lijntje wordt gehouden, letterlijk dan.
    Mailen was ook geen oplossing, na 3 dagen pas antwoord : we zien dat het je gelukt is, heeft u nog verdere hulp nodig ?!?

    Het was wat uitpluizen omdat Disney de tickets niet echt wil verkopen online buiten de USA.
    Maar het is me uiteindelijk toch gelukt :-)

    Nog vreemder is het feit dat als je erbinnen geraakt, er gewoon 'internationale shipping' van de tickets mogelijk is. Wel tegen betaling uiteraard. Maar het is wel een leuk aandenken volgens mij, al weet ik niet hoe ze eruitzien en of het speciaal verpakt is is of zo ? Mocht iemand dit al weten/ontvangen hebben , laat maar horen.
    Zelf heb ik na 2 dagen frustraties toch de online variant gekozen, te linken met je account, om toch maar een ticket te kunnen kopen.
    Nu las ik op een US website dat er donderdag morgen IT problemen waren op de server waar de ticketverkoop doorging.
    Net toen was ik aan het proberen om de tickets te bemachtigen....Maar toen wist ik dat nog niet

    Zijn er hier nog mensen die ook naar de party gaan ??
    En heeft er iemand deze tickets al eens gekocht + laten opsturen ? Zou het de moeite zijn om mijn online tickets alsnog om te wisselen voor fysieke exemplaren ?
  • CoRe zei:

    Vind het frappant dat zo een grote naam als Disney zo moeilijk doet t.o.v. Europese klanten. Eerlijk gezegd een beetje discriminerend zelfs.
    Tijdens een chat met de service desk kreeg ik gewoon een telefoonnummer.....alsof het een fluitje van een cent is om in contact te komen met Disney......want je komt meteen in een wachtrij loop !
    Kostelijke zaak ook want uiteindelijk gaf ik het op. Bedroevend hoe je aan het lijntje wordt gehouden, letterlijk dan.
    Mailen was ook geen oplossing, na 3 dagen pas antwoord : we zien dat het je gelukt is, heeft u nog verdere hulp nodig ?!?

    Het was wat uitpluizen omdat Disney de tickets niet echt wil verkopen online buiten de USA.
    Maar het is me uiteindelijk toch gelukt :-)

    Nog vreemder is het feit dat als je erbinnen geraakt, er gewoon 'internationale shipping' van de tickets mogelijk is. Wel tegen betaling uiteraard. Maar het is wel een leuk aandenken volgens mij, al weet ik niet hoe ze eruitzien en of het speciaal verpakt is is of zo ? Mocht iemand dit al weten/ontvangen hebben , laat maar horen.
    Zelf heb ik na 2 dagen frustraties toch de online variant gekozen, te linken met je account, om toch maar een ticket te kunnen kopen.
    Nu las ik op een US website dat er donderdag morgen IT problemen waren op de server waar de ticketverkoop doorging.
    Net toen was ik aan het proberen om de tickets te bemachtigen....Maar toen wist ik dat nog niet

    Zijn er hier nog mensen die ook naar de party gaan ??
    En heeft er iemand deze tickets al eens gekocht + laten opsturen ? Zou het de moeite zijn om mijn online tickets alsnog om te wisselen voor fysieke exemplaren ?

    Waarom zou je fysieke tickets willen? Wij hebben ze voor onze party van afgelopen oktober via de Amerikaanse website van WDW aangeschaft. Vanuit Europa moet dit via een VPN. Vervolgens kun je ze koppelen aan je My Disney Experience account en direct naar binnen via je Magic Band of Key to the World Card.
  • Lars zei:

    CoRe zei:

    Vind het frappant dat zo een grote naam als Disney zo moeilijk doet t.o.v. Europese klanten. Eerlijk gezegd een beetje discriminerend zelfs.
    Tijdens een chat met de service desk kreeg ik gewoon een telefoonnummer.....alsof het een fluitje van een cent is om in contact te komen met Disney......want je komt meteen in een wachtrij loop !
    Kostelijke zaak ook want uiteindelijk gaf ik het op. Bedroevend hoe je aan het lijntje wordt gehouden, letterlijk dan.
    Mailen was ook geen oplossing, na 3 dagen pas antwoord : we zien dat het je gelukt is, heeft u nog verdere hulp nodig ?!?

    Het was wat uitpluizen omdat Disney de tickets niet echt wil verkopen online buiten de USA.
    Maar het is me uiteindelijk toch gelukt :-)

    Nog vreemder is het feit dat als je erbinnen geraakt, er gewoon 'internationale shipping' van de tickets mogelijk is. Wel tegen betaling uiteraard. Maar het is wel een leuk aandenken volgens mij, al weet ik niet hoe ze eruitzien en of het speciaal verpakt is is of zo ? Mocht iemand dit al weten/ontvangen hebben , laat maar horen.
    Zelf heb ik na 2 dagen frustraties toch de online variant gekozen, te linken met je account, om toch maar een ticket te kunnen kopen.
    Nu las ik op een US website dat er donderdag morgen IT problemen waren op de server waar de ticketverkoop doorging.
    Net toen was ik aan het proberen om de tickets te bemachtigen....Maar toen wist ik dat nog niet

    Zijn er hier nog mensen die ook naar de party gaan ??
    En heeft er iemand deze tickets al eens gekocht + laten opsturen ? Zou het de moeite zijn om mijn online tickets alsnog om te wisselen voor fysieke exemplaren ?

    Waarom zou je fysieke tickets willen? Wij hebben ze voor onze party van afgelopen oktober via de Amerikaanse website van WDW aangeschaft. Vanuit Europa moet dit via een VPN. Vervolgens kun je ze koppelen aan je My Disney Experience account en direct naar binnen via je Magic Band of Key to the World Card.
    Ik dacht dat het een leuk aandenken zou kunnen zijn achteraf. Maar blijkbaar is het dus niet zo.
    Op het internet zag ik bv foto's van dingen die opgestuurd waren en dat zag er leuk uit, vandaar + post ontvangen van Disney is toch speciaal hé.

    Tickets (digitaal) aanschaffen is inmiddels gelukt, niets moeten linken aan mijn account. Het werkte perfect automatisch. Top!
  • Wij gaan volgend jaar eindelijk (na jaren vragen aan manlief) naar Orlando. Nu zie ik dat de mickey not so scary halloween party is in de periode dat wij er zijn.
    Is dit de moeite waard, 2 volwassen, 1 tiener jongen van 15 en een meisje van 9 jaar? En hoe kom ik tzt aan tickets. Ik las iets dat resort gasten voorrang krijgen maar is dat voor alle gasten? Wij zitten moderate. En krijg ik daar dan bericht over van Disney?
    Boeken moet via VPN lees ik hierboven.. Heeft natuurlijk geen haast wat het is pas oktober maar probeer nu alvast een idee te krijgen wat we wel/niet gaan doen volgend jaar.. laat de pret beginnen :-)
  • Kims zei:

    Wij gaan volgend jaar eindelijk (na jaren vragen aan manlief) naar Orlando. Nu zie ik dat de mickey not so scary halloween party is in de periode dat wij er zijn.
    Is dit de moeite waard, 2 volwassen, 1 tiener jongen van 15 en een meisje van 9 jaar? En hoe kom ik tzt aan tickets. Ik las iets dat resort gasten voorrang krijgen maar is dat voor alle gasten? Wij zitten moderate. En krijg ik daar dan bericht over van Disney?
    Boeken moet via VPN lees ik hierboven.. Heeft natuurlijk geen haast wat het is pas oktober maar probeer nu alvast een idee te krijgen wat we wel/niet gaan doen volgend jaar.. laat de pret beginnen :-)

    Hoi Kims,

    Mickey's Not-So-Scary Halloween Party is het voor ons zeker waard. Het is een unieke Halloween belevenis met veel extra entertainment zoals een lange parade, groot vuurwerk, (zeldzame) Disney figuren in speciale outfits, snacks en attracties met kortere wachttijden dan normaal. Het is wel prijzig. Wij betaalden $185 per persoon en alle avonden verkopen uit. Als internationale gast reserveer je de tickets inderdaad via een VPN door in te loggen met je Disney account op de Amerikaanse website van WDW en vervolgens te navigeren naar special events tickets. Voor 2024 zijn de tickets nog niet in de verkoop.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.