Vakantie naar Walt Disney World boeken

13»

Reacties

  • Hebben jullie ook een kantoor
    Zodat je langs kunt komen om alles door te nemen
    Dank voor je antwoord trouwens.

    Hoi thomastol,

    Graag gedaan! Wij zijn een digitale partner van Disney en hebben geen kantoor, dus alleen bereikbaar via onze website, mail, forum en social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    phaedra zei:

    Hey Lars,

    Ik had nog een vraag. Waarschijnlijk gaan we online boeken (dus aanbieding + vliegtuigtickets apart), maar we zijn ook langsgeweest bij een paar reisbureau’s. Een daarvan zei dat als we online zouden boeken, er nog veel taksen ter plekke zouden bijkomen (tot 25%). Dat er toeristentaks bijkomt dat snap ik, maar dit kan toch nooit zoveel zijn? Kan je mij vertellen hoeveel jullie ongeveer moesten betalen in Amerika zelf?

    Bedankt!

    Phaedra

    Hoi Phaedra,

    Onzin. Er komen geen enkele extra kosten ter plaatse bij, alleen de verplichte fooien in restaurants met tafelbediening of buffetservice. Deze dienen door iedereen betaald te worden bij een bezoek aan een Amerikaans restaurant en heeft niets met Disney zelf te maken. Wij zijn vorig jaar nog geweest en hebben geen cent extra betaald dan wat op de factuur stond (los van de fooien).

    Boek je de Free Dining aanbieding via onze actie pagina (https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree) dan betaal je ook echt alleen maar het totaalbedrag tijdens het voltooien van de reservering.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt! Ik vond het inderdaad al een abnormaal hoog percentage, waarschijnlijk om ons te doen afschrikken. We gaan dan ook online boeken. :) Heb je er een idee van hoe hoog de fooien zijn?


    Ook vroeg ik me nog af hoe lang je met bus vanaf coronado springs resort naar Magic Kingdom rijdt, want dit lijkt op het plan wel ver (zeker ten opzichte van de andere parken) Dus mocht iemand van dit forum in dit hotel gelogeerd hebben, zou je me dan kunnen vertellen hoe lang dit is? Alvast bedankt!



  • phaedra zei:


    Bedankt! Ik vond het inderdaad al een abnormaal hoog percentage, waarschijnlijk om ons te doen afschrikken. We gaan dan ook online boeken. :) Heb je er een idee van hoe hoog de fooien zijn?


    Ook vroeg ik me nog af hoe lang je met bus vanaf coronado springs resort naar Magic Kingdom rijdt, want dit lijkt op het plan wel ver (zeker ten opzichte van de andere parken) Dus mocht iemand van dit forum in dit hotel gelogeerd hebben, zou je me dan kunnen vertellen hoe lang dit is? Alvast bedankt!

    Graag gedaan! De hoogte van de fooien kun je deels zelf bepalen maar het is gebruikelijk om tussen de 15% en 20% te geven. Vanuit Coronado Springs Resort is de gemiddelde transfertijd met de Disney bussen tussen de 23 en 32 minuten (volgens de doorgaans betrouwbare The Unofficial Guide to Walt Disney World) naar gelang tijdstip en drukte.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    phaedra zei:


    Bedankt! Ik vond het inderdaad al een abnormaal hoog percentage, waarschijnlijk om ons te doen afschrikken. We gaan dan ook online boeken. :) Heb je er een idee van hoe hoog de fooien zijn?


    Ook vroeg ik me nog af hoe lang je met bus vanaf coronado springs resort naar Magic Kingdom rijdt, want dit lijkt op het plan wel ver (zeker ten opzichte van de andere parken) Dus mocht iemand van dit forum in dit hotel gelogeerd hebben, zou je me dan kunnen vertellen hoe lang dit is? Alvast bedankt!

    Graag gedaan! De hoogte van de fooien kun je deels zelf bepalen maar het is gebruikelijk om tussen de 15% en 20% te geven. Vanuit Coronado Springs Resort is de gemiddelde transfertijd met de Disney bussen tussen de 23 en 32 minuten (volgens de doorgaans betrouwbare The Unofficial Guide to Walt Disney World) naar gelang tijdstip en drukte.

    Groetjes,
    Lars


    Dankjewel!
  • Hey Lars!

    5 dagen gelden heb ik via de Walt Disney Travel Company geboekt voor april 2019. Weet jij na hoeveel dagen (gemiddeld) ik mijn boeking kan linken aan My Disney Experience?
    De site zegt 48 uur, de bevestigingsemail zegt dat het tot 30 dagen kan duren (maar dat lijkt me wel heel lang).

    Ben verder niet ongeduldig hoor :sweat_smile:
  • Melleyn zei:

    Hey Lars!

    5 dagen gelden heb ik via de Walt Disney Travel Company geboekt voor april 2019. Weet jij na hoeveel dagen (gemiddeld) ik mijn boeking kan linken aan My Disney Experience?
    De site zegt 48 uur, de bevestigingsemail zegt dat het tot 30 dagen kan duren (maar dat lijkt me wel heel lang).

    Ben verder niet ongeduldig hoor :sweat_smile:

    Hoi Melleyn,

    Normaal gesproken kun je de reservering linken met MyDisneyExperience zodra je de factuur van de boeking hebt ontvangen. Lukt dat niet, neem dan even contact op met de klantenservice van The Walt Disney Travel Company door een mail te sturen naar: disneytraveluk@disneyonline.com.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Melleyn zei:

    Hey Lars!

    5 dagen gelden heb ik via de Walt Disney Travel Company geboekt voor april 2019. Weet jij na hoeveel dagen (gemiddeld) ik mijn boeking kan linken aan My Disney Experience?
    De site zegt 48 uur, de bevestigingsemail zegt dat het tot 30 dagen kan duren (maar dat lijkt me wel heel lang).

    Ben verder niet ongeduldig hoor :sweat_smile:

    Hoi Melleyn,

    Normaal gesproken kun je de reservering linken met MyDisneyExperience zodra je de factuur van de boeking hebt ontvangen. Lukt dat niet, neem dan even contact op met de klantenservice van The Walt Disney Travel Company door een mail te sturen naar: disneytraveluk@disneyonline.com.

    Groetjes,
    Lars
    Ik heb het nog eens geprobeerd, dit keer via de website in plaats van via de app. En dat werkte wel!

    Bedankt voor je reactie!

  • Hallo allemaal,

    We zijn weer aant bekijken om volgend jaar naar disneyworld te gaan, maar we willen toch graag via een reisbureau boeken (tui of expedia) maar enkel hotel +vlucht en tickets maar kan ik hierna mijn account laten linken en dan nog een dining plan toevoegen (we hebben een disneyhotel) x
  • Hallo allemaal,

    We zijn weer aant bekijken om volgend jaar naar disneyworld te gaan, maar we willen toch graag via een reisbureau boeken (tui of expedia) maar enkel hotel +vlucht en tickets maar kan ik hierna mijn account laten linken en dan nog een dining plan toevoegen (we hebben een disneyhotel) x

    Hoi Antoneex3,

    Het is niet mogelijk om Dining Plan later toe te voegen als u eerst een los verblijf via een reisbureau boekt. Daarnaast bieden de reisbureau's niet de Free Dining aanbieding die via ons wel beschikbaar is. U ontvangt tevens het Ultimate Ticket van 14 dagen voor de prijs van 7 dagen, gratis Memory Maker én een giftcard. Ook deze voordelen zijn niet beschikbaar via een reisbureau.

    Maak gebruik van de beste Walt Disney World aanbieding via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    De vlucht kunt u online boeken via onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen via alle luchthavens en luchtvaarmaatschappijen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

    Groetjes,
    Lars

  • Dat is heel spijtig ! Jahh daar hadden wij ook gedacht eigenlijk ! Maar stel u voor dat er juist een staking is of een onweerbui dat het vliegtuig niet opstijgt ? Hoe werkt het dan ? Natuurlijk met een verzekering , krijgen wij dan het geld terug ook als via disneyworld zelf dan boeken ?
  • Dat is heel spijtig ! Jahh daar hadden wij ook gedacht eigenlijk ! Maar stel u voor dat er juist een staking is of een onweerbui dat het vliegtuig niet opstijgt ? Hoe werkt het dan ? Natuurlijk met een verzekering , krijgen wij dan het geld terug ook als via disneyworld zelf dan boeken ?

    Hoi Antoneex3,

    Dat is hetzelfde met Disneyland Paris. Stel je auto begeeft het en je kunt niet naar Disney, dan krijg je ook je geld niet terug. Of je nu via een reisbureau boekt of direct, dat maakt dan geen verschil. Het is zaak om een goede annuleringsverzekering af te sluiten zodat alle buitensporige tegenslagen gedekt zijn, zeker bij een reis naar Amerika. Wat betreft vliegen kan er bijvoorbeeld een vliegverzekering (vlieggarantie) worden afgesloten die kosten (en bijvoorbeeld vervangend vervoer / andere vlucht) dekt bij problemen met de luchtvaartmaatschappij.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.