Bellen en internetten vanuit Orlando

Kan ik een telefoonkaart daar kopen met internet en welke moet ik dan hebben die ook een snelle internetverbinding heeft 4G

Reacties

  • Assie67,

    Wat wil je precies doen met je telefoon in Orlando? Heb je een grote databundel en snelle verbinding nodig?
  • Hallo Hugo,
    Over het algemeen doen we alleen internetten, bellen hoeft niet wel af en toe een app sturen naar huis.
    Veel data hebben we denk ik ook niet nodig.
    Dank je wel voor je reactie
  • assie67 zei:

    Kan ik een telefoonkaart daar kopen met internet en welke moet ik dan hebben die ook een snelle internetverbinding heeft 4G

    Hoi assie67,

    Verblijven jullie in Orlando zelf of in Disney World? Alle hotels, parken en entertainmentgebieden in Walt Disney World beschikken namelijk over gratis Wi-Fi die, met name in de hotels, behoorlijk snel is. Hiermee kun je onbeperkt op internet en videobellen met het thuisfront. Heb je geen aparte telefoonkaart voor nodig. Tijdens ons verblijf in Florida afgelopen jaar hebben we enkel van Disney's Wi-Fi netwerk gebruik gemaakt en dat ging prima.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Wij verblijven in het Best Western hotel.
    Oke dank je wel dat is makkelijker.
    Gelijk nog even 2 vragen. Ik heb bij Tui geboekt seat only maar die gaat alleen naar SFB Airport, wat is de goedkoopste manier om van SFB naar Lake Buena Vista te komen. Vraag 2. Waar kan ik het beste de kaarten reserveren voor Universal Studio's. Ik zou graag de 3 parken Explorer ticket boeken die dan 14 dagen onbeperkt geldig is en zit daar dan ook de Hogwarts Express in. Zijn de entree kaarten voor Sea World goedkoper als ik deze ergens online boekt dan bij de kassa van het park. Ik zie wel veel sites op internet maar het is allemaal in het Engels en ik ben een beetje huiverig dat ik de verkeerde boek.

    Alvast bedankt voor je antwoorden.
    Groetjes Astrid
  • Hoi @assie67 ,

    Disney's Magical Express is alleen beschikbaar voor vluchten naar Orlando International Airport. Vanuit Sanfort International Airport kun je gebruikmaken van shuttles naar Disney World (via derde partijen) vanaf ongeveer $100 voor een gezelschap van 4 personen. Daarnaast zijn tevens de taxi's van Lyft (vergelijkbaar met Uber) hier beschikbaar, maar prijzen zijn ons niet bekend. Natuurlijk zou je ook een auto kunnen huren en zelf rijden. Je boekt al een huurauto vanaf €37 via onze Vervoer pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

    Wat betreft Universal en SeaWorld (en eventueel ook Lego Land en het Kennedy Space Center) kun je profiteren van onze speciale voorverkooptickets met korting ten opzichte van de prijs aan de kassa via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida. Er zijn tickets beschikbaar voor 1-5 dagen. Je ontvangt de E-tickets direct per mail zodat je ter plaatse niet meer in de rij hoeft te staan. Wij werken hiervoor samen met een officieel door alle parken in Orlando geautoriseerd ticketbureau met authentieke tickets.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.