Jaarkaart maandelijks betalen

Hoi Lars
Heb ik het goed begrepen dat Nederlandse jaarabonnement houders nu ook per maand kunnen betalen ipv het hele bedrag ineens?

Wij moeten ze begin December laten verlengen.
We hebben nu Magic Plus maar we willen ze dan meteen laten upgraden naar Infinity passen.

Gaat dat dan ook, zover je weet?

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Yolanda schilderman
«1

Reacties

  • Hi Yolanda,

    Dat klopt; iedereen heeft de optie om maandelijks te betalen. Tijdnes het verlengen aangeven bij BPA, je bankpas laten zien en iedere 10de van de maand wordt dan het bedrag afgeschreven.

    Grz

    MJ
  • Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn Infinity jaarpaspoort verlengd met maandelijkse betaling is allemaal mogelijk.
  • Helemaal top.
    Super bedankt voor jullie snelle reactie.
    ????????
  • Ik bedoelde :smile:

  • Het maandelijks betalen via het verlengen online is ook mogelijk. Er moeten dan nog wel papieren nagestuurd worden.
  • Mijn dochter wil een jaarkaart aanschaffen
    En deze per maand betalen.
    Nu moet men 55,- aanbetalen (toch?) maar je moet ook eerst een ticket aanschaffen om binnen te komen hoe zit dit ik bedoel als je een ticket moet kopen voor circa 70 euro en 55,- aanbetalen en 11 maanden 19,- betalen dan is een jaarkaart in termijnen toch veel duurder
    Wie kan mij het uitleggen
  • Mijn dochter wil een jaarkaart aanschaffen
    En deze per maand betalen.
    Nu moet men 55,- aanbetalen (toch?) maar je moet ook eerst een ticket aanschaffen om binnen te komen hoe zit dit ik bedoel als je een ticket moet kopen voor circa 70 euro en 55,- aanbetalen en 11 maanden 19,- betalen dan is een jaarkaart in termijnen toch veel duurder
    Wie kan mij het uitleggen

    Hoi Mickey74,

    De prijs van de dagkaart wordt verrekend met de prijs van de jaarkaart (aanbetaling + deel van het maandbedrag). Let wel op dat maandelijks betalen duurder is dan in één keer betalen. Disney rekent namelijk per maand administratiekosten + rente. In feite is dit een lening.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi Mickey74,

    Ter aanvulling op Lars: Toen wij onze jaarkaarten de eerste keer in maanden gingen betalen, moesten we wel de €55 per kaart betalen, en werd de prijs van de dagkaarten daarna er van af getrokken, en wat overbleef werd door 12 gedeeld. Misschien dat dat per CM verschilt (dit komt vaker voor.....) maar wel een puntje om op te letten.

    Grz

    MJ
  • Hoi,

    Wij zouden graag een jaarkaart online aan willen schaffen en maandelijks betalen (Franse site).
    Heeft iemand hier ervaring mee? Welke documenten moeten er overlegd worden en hebben wij de jaarkaart snel in huis?

    Groetjes,

    Demy
  • Hoi,

    Wij zouden graag een jaarkaart online aan willen schaffen en maandelijks betalen (Franse site).
    Heeft iemand hier ervaring mee? Welke documenten moeten er overlegd worden en hebben wij de jaarkaart snel in huis?

    Groetjes,

    Demy

    Hoi Demy,

    Als ik bovenstaande reacties lees, dan heeft @saskia_d hier ervaring mee (in combinatie met een verlenging, maar de noodzakelijke documenten lijken mij gelijk aan het aanschaffen van een geheel nieuwe jaarkaart). Hopelijk kan zij deze vraag voor je beantwoorden.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Wij zouden graag een jaarkaart online aan willen schaffen en maandelijks betalen (Franse site).
    Heeft iemand hier ervaring mee? Welke documenten moeten er overlegd worden en hebben wij de jaarkaart snel in huis?

    Groetjes,

    Demy

    Hallo Demy,

    Ik heb onlangs inderdaad mijn jaarkaart verlengd en ga maandelijks betalen. Omdat ik al een jaarkaart had, heb ik dit makkelijk kunnen doen via de link die je per mail krijgt om te verlengen. Mijn standaard gegevens hadden ze al. Wat ze echter daarnaast nog nodig hebben is een RIB van de bank. Nu had ik mijn bank gevraagd hoe dat te doen, maar daar konden ze mij niet mee helpen. Ik heb dus zelf een RIB-formulier gemaakt. Op deze site kan je een voorbeeld downloaden en aanpassen: https://www.allesfrans.com/spip/spip.php?article112
    Omdat dit geen officieel document is, heb ik een kopie van mijn bankpas meegestuurd, zodat ze de gegevens ook daadwerkelijk echt kunnen controleren. Ook hebben ze een kopie ID of paspoort nodig. TIP: Ik zet altijd het woord 'kopie' door zulke documenten, zodat deze niet voor iets anders gebruikt kunnen worden. Het laatste en denk ik het belangrijkste is een contract voor de maandelijkse betaling (deze kreeg ik als pdf via de mail binnen). Dit document moet ingevuld en ondertekend worden.
    Ik had de kaart zelf erg snel in huis, duurde slechts enkele dagen. Omdat ik online verlengde kreeg ik mijn nieuwe kaart met een sticker erop geplakt binnen enkele dagen in huis. Deze werd pas bruikbaar nadat ik een mail van hun gehad had met daarin dat mijn nagestuurde gegevens akkoord waren bevonden. Ik moet zeggen dat ik dit erg netjes van hun vond. Ook de tijd voor het verifiëren zal geen week gekost hebben. Niet vergeten alles aangetekend te versturen naar het juiste adres. Ik heb de benodigde documenten voor de maandelijkse betaling naar het volgende adres moeten sturen:
    Disneyland Paris
    Service Financier Passeport Annuel
    TSA 31637
    75901 Paris Cedex 15 - Franc
    Dat is volgens mij een ander adres als voor bij een aanvraag.
    De mailing die je krijgt is netjes in het Frans en Engels.
    Hieronder nog precies de documenten die ze extra vragen, zoals het in de mail staat:
    You have chosen to pay by monthly payments for the Annual Passports in the file subscribed on the 25/09/2018.
    However, to date, your file is not complete. Please send to us at your earliest convenience:

    - The IBAN or bank details and debit mandate corresponding to the contracting person defined when subscribing
    - The signed payment commitment
    - A copy of a piece of ID corresponding to the contracting person defined when subscribing

    Hopelijkheb ik je hiermee op weg kunnen helpen.

    Groetjes,

    Saskia
  • Goedemiddag,
    Ik heb een vraag mbt de aanschaf van de jaarpassen wanneer je gebruik wilt maken van maandelijkse betaling.

    Ik begrijp dat ik eerst een entreekaart moet kopen om vervolgens binnen in het park een jaarpas aan te kunnen schaffen. Moet dit entreebewijs bij de kassa zijn aangeschaft of mag dit ook een entreebewijs met korting zijn?
    Dit bedrag wordt dan in mindering gebracht op het aankoopbedrag van de jaarpas?

    Wat is, met oog op de drukte, de meest gunstige tijd om bij deze balie de passen te regelen?

    Telt de dag van aankoop mee bij de eerste 3 dagen dat je de pas nog niet mag gebruiken?

    Gr, Sycaim
  • Hoi Sycaim,

    Zolang er een prijs op het kaartje staat maakt het niet uit waar je hem vandaan hebt, zal dat bedrag van je jaarkaart pirjs afgetrokken worden. Als het goed is moet je wel de €60 per kaart betalen, dat wordt niet verrekend met je dagkaartje (@Lars,toch?)
    Ons is opgevallen dat het in het begin van de middag rustiger is bij BPA dan 's ochtends, maar het hangt er ook maar net vanaf hoe druk het in het hele park is.
    Je laatste vraag kan ik helaas niet beantwoorden, aangezien wij nooit voor deze optie gekozen hebben, wij hebben alleen maar de dream, magic plus en infinity kaarten gehad.

    Grz,

    MJ
  • Hoi @Sycaim ,

    Het maakt niet uit welke type dagkaart je aanschaft, dit mogen ook de voordelige voorverkooptickets zijn via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris die je als E-tickets ontvangt waardoor je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Alleen dagkaarten (geen meerdaagse tickets) zijn geldig voor een upgrade naar een jaarkaart.

    Vervolgens kun je direct doorlopen naar Bureau Passeport Annuel waarbij de aanbetaling moet worden voldoen bij keuze voor maandelijkse betaling. De prijs van de dagkaart wordt dan verrekend met het resterende bedrag dat over 11 maanden wordt verdeeld.

    Als je kiest voor een Discovery jaarkaart dan zijn de twee volgende dagen na aankoop blockdagen. Op de dag van aanschaf kun je gewoon naar binnen. Alleen als dit een reguliere blockdag zou zijn, dan mag je alleen het Disneyland Park binnen op die dag (om de definitieve jaarkaart op te halen).

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor jullie reactie MJ en Lars.

    Wij zijn van plan om de Magic Plus aan te schaffen dus als ik het goed begrijp kun je daar direct na aanschaf gebruik van maken?
    Hoe zit het eigenlijk met parkeren? Dit is gratis zolang het park open is maar kun je daar dan ook nog staan wanneer je bv nog even naar Disney Village wil na sluitingstijd of moet je dan naar een andere parkeerplaats verplaatsen?
  • juli 2019 aangepast
    Hi Sycam,

    De magic plus kaart heeft inderdaad de 2 blockdagen niet, dus die kan je dan gelijk vanaf die dag gebruiken.
    Als je van te voren je jaarkaart aanschaft via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris dan is op vertoon van je voucher de eerste dag parkeren ook al gratis, mocht je in het park je AP gaan kopen, dan moet je de eerste dag wel betalen.
    Je hoeft je auto niet te verplaatsen als het park dicht is, De uitgang van de parkeerplaats heeft ook geen slagboom of zoiets, daar rijdt je gewoon zo naar buiten.

    Grz

    MJ
  • Hoi MJ,

    Ontzettend bedankt voor jouw reactie!!

    Gr, Sycaim
  • mcjas zei:

    Hi Sycam,

    De magic plus kaart heeft inderdaad de 2 blockdagen niet, dus die kan je dan gelijk vanaf die dag gebruiken.
    Als je van te voren je jaarkaart aanschaft via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris dan is op vertoon van je voucher de eerste dag parkeren ook al gratis, mocht je in het park je AP gaan kopen, dan moet je de eerste dag wel betalen.
    Je hoeft je auto niet te verplaatsen als het park dicht is, De uitgang van de parkeerplaats heeft ook geen slagboom of zoiets, daar rijdt je gewoon zo naar buiten.

    Grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Ik wilde de kaarten gaan bestellen via deze link maar kreeg hier niet de optie om de kaarten met maandelijkse betaling te bestellen. Klopt het dat dit niet mogelijk is op deze site?
  • Hoi @Sycaim ,

    Een jaarkaart met maandelijkse betaling bestellen kan alleen via het Franse reserveringssysteem: https://www.disneylandparis.com/fr-fr/pass-annuels/nos-pass-annuels/. Kies voor de optie om de jaarkaart thuisgestuurd te krijgen ("Envoic du Passport à domicile"). Alleen dan kun je maandelijks betalen. Niet via de E-voucher.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Sycaim ,

    Een jaarkaart met maandelijkse betaling bestellen kan alleen via het Franse reserveringssysteem: https://www.disneylandparis.com/fr-fr/pass-annuels/nos-pass-annuels/. Kies voor de optie om de jaarkaart thuisgestuurd te krijgen ("Envoic du Passport à domicile"). Alleen dan kun je maandelijks betalen. Niet via de E-voucher.

    Groetjes,
    Lars

    Hallo Lars,
    Bedankt voor jouw reactie.
    Hoe lang gaat daar overheen voordat je de passen dan thuisgestuurd krijgt. Wij vertrekken over 4 weken al naar Frankrijk.

    Gr Sycaim
  • Hoi Sycaim,

    Het hangt een beetje er van af hoe druk het is bij BPA, maar voor zo ver ik weet moet je echt op minimaal 2 weken rekenen.
    Het makkelijkste is, zoals je al eerder zei, om van te voren een dagkaartje voor iedereen te kopen via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris en dan naar BPA gaan.

    Grz

    MJ
  • Hoi @Sycaim ,

    Ik zou de gok niet wagen. Normaal duurt het 2-4 weken, maar net zoals mcjas al aangeeft ligt dit aan de drukte bij Bureau Passeport Annuel. Aangezien het nu zomervakantie is, zal het daar druk zijn. Beter om eerst een dagkaart online aan te schaffen via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris en dan te upgraden naar een jaarkaart met maandelijkse betaling.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars en MJ,

    Ontzettend bedankt voor jullie reacties. Wij gaan de kaarten dan toch via de site kopen zonder maandelijkse betalingen. Dat is in aille opzichten het makkelijkst.

    Bedankt voor jullie uitleg!

    Gr, Sycaim
  • Hoi @Sycaim ,

    Graag gedaan! Alvast veel plezier met de jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi iedereen!

    Wij hebben 3 magic plus passen, waar we maandelijks voor betalen. Stel nu dat ik wil laten upgraden naar infinity. Ik weet dat ik het volledige verschil tussen beide passen dan moet bijbetalen, ongeacht hoe lang mijn pas nog geldig is (in ons geval tot begin februari). Maar hoe wordt dit dan juist gedaan met de maandelijkse betaling ?
    Wij hadden nog de voorwaarden van voor april, dus betalen ongeveer 56 euro in totaal voor onze 3 passen. Als ik nu op de site kijk, zou ik in totaal 107 kwijt zijn. Zou het dan dit bedrag zijn vanaf nu tot februari ? Wat me ergens raar lijkt, want dan betaal ik (in ons geval) maar 6 maanden een hoger bedrag, dan iemand dat een heel jaar infinity zou hebben.
    Hoop dat jullie het nog snappen, ik nog amper ;-)

    Alvast bedankt !

    Groetjes,
    Sara
  • Hoi @Sara ,

    Ik snap wat je wilt zeggen ;-) Dit is een lastige vraag waar ik het antwoord ook niet goed op weet. Het meest logische zou zijn dat, als je nu maandelijks betaald voor de Magic Plus en je wilt upgraden naar een Infinity, het verschil in prijs (tussen de daadwerkelijke kosten van de huidige Magic Plus en de nieuwe prijs van de Infinity) + het resterende bedrag wat je nog vanaf de volgende maanden nog zou moeten betalen voor de Magic Plus bij elkaar opgeteld worden en daaruit komt dan een nieuw (veel hoger) maandbedrag.

    Ik zou dit voorleggen aan Bureau Passeport Annuel. Helaas zijn zij per mail niet of nauwelijks bereikbaar, dus je zult ze moeten bellen via het directe nummer: +33 1 60 30 60 69.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je reactie ! Ben zondag toch weer daar, dus als het niet te druk is zal ik er gewoon ff langs gaan en proberen uit te zoeken.

    Groetjes,
    Sara
  • Sara ga je naar disney o_O, dam ik zou ook zo graag weer eens naar disney willen en vooral voor sept (rip rockn rollercoaster). Hoe ga je erheen?

    Ik zoek nog steeds een reisgenoot(en) met wie ik gezllie naar disney kan voor 2/3/4/..dagen. En dan miss als ik gezellige mensen ontmoet dan eindelijk toch een jaarpas kopen om vaker te gaan, zag dat de trein redelijk cheap is. Maar goed. Ik ben 25 jaar en zoek nog gezelligheid pretpark/disney fanaten die eens gezellig naar disney willen! Miss dat jullie mensen van 18- +-30 kennen die het leuk vinden om naar disney te gaan (duo of met een groepje)?

    En @Sara zou je kunnen kijken of de Angel (pillowpet?) er nog is?? Zag op een blog dat die vorig jaar ineens te koop waren en ik was zo'n 3/4 jaar geleden teleurgesteld dat ze alleen stitch hadden. Wil haar zo graag als aanvulling :)
  • Lars zei:

    Hoi @Sara ,

    Ik snap wat je wilt zeggen ;-) Dit is een lastige vraag waar ik het antwoord ook niet goed op weet. Het meest logische zou zijn dat, als je nu maandelijks betaald voor de Magic Plus en je wilt upgraden naar een Infinity, het verschil in prijs (tussen de daadwerkelijke kosten van de huidige Magic Plus en de nieuwe prijs van de Infinity) + het resterende bedrag wat je nog vanaf de volgende maanden nog zou moeten betalen voor de Magic Plus bij elkaar opgeteld worden en daaruit komt dan een nieuw (veel hoger) maandbedrag.

    Ik zou dit voorleggen aan Bureau Passeport Annuel. Helaas zijn zij per mail niet of nauwelijks bereikbaar, dus je zult ze moeten bellen via het directe nummer: +33 1 60 30 60 69.

    Groetjes,
    Lars

    Hey Lars,

    Ben eergisteren langs Bureau Passport Annuel geweest en zij hebben het mysterie opgelost :smile:
    Als je wilt upgraden, moet je het verschil tussen beide passen in 1 keer betalen, en dan blijft je maandelijkse afschrijving gewoon zoals het altijd al was.

    Groetjes,
    Sara
  • Ddj zei:

    Sara ga je naar disney o_O, dam ik zou ook zo graag weer eens naar disney willen en vooral voor sept (rip rockn rollercoaster). Hoe ga je erheen?

    Ik zoek nog steeds een reisgenoot(en) met wie ik gezllie naar disney kan voor 2/3/4/..dagen. En dan miss als ik gezellige mensen ontmoet dan eindelijk toch een jaarpas kopen om vaker te gaan, zag dat de trein redelijk cheap is. Maar goed. Ik ben 25 jaar en zoek nog gezelligheid pretpark/disney fanaten die eens gezellig naar disney willen! Miss dat jullie mensen van 18- +-30 kennen die het leuk vinden om naar disney te gaan (duo of met een groepje)?

    En @Sara zou je kunnen kijken of de Angel (pillowpet?) er nog is?? Zag op een blog dat die vorig jaar ineens te koop waren en ik was zo'n 3/4 jaar geleden teleurgesteld dat ze alleen stitch hadden. Wil haar zo graag als aanvulling :)

    Hey Ddj,

    ik lees nu pas je reactie, dus heb eigenlijk geen idee of de Agel pillowpet er nog is. Heb wel alle winkels weer doorgelopen, maar kan het me niet herinneren.
    Wij gaan altijd met de auto trouwens naar Disney.

    Groetjes,
    Sara
Log In of Registreer om te reageren.