Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

24567105

Reacties


  • wij hebben 1 dreampas en 2 fantasypassen iemand van het dlrp forrum wil 6 jaarkaarten kopen.
    dus dan kan ik 2 jaarkaarten van ons een half jaar verlengen?
    nu print ik parrainagepapier uit maar ja mijn frans is niet alles daar staat op bij 3 personen parrainage 1 jaarkart 2 th gratis,
    hoe werkt dit.
    of moet ik als ik 3 kaarten wil verlengen nog 3 stempels erbij.?
    ow ja we zijn er van 7 t/m 11 mei dus als er nog iemand korting wil

    Wat bedoel je met '2 th gratis'? Via het parrainage formulier spaar je 3 stempels en krijg je vervolgens een gratis verlenging van dezelfde jaarkaart. Zo is het altijd geweest en zo is het nog steeds. Voor een gratis verlenging van 3 jaarkaarten, heb je dus 9 stempels (= 3 volle parrainage formulieren) nodig.
  • de nul op laptop werkte niet mee, er staat op papier wat ik uitprinte
    pour le parrain
    12 moins acces supplementaires
    offerts aux 2 parcs disney
    pour 3 personnes parrainees
    soit
    1 passeport annuel 20 e anniversaire gratuit
    et pour le filleul 10% de reduction sur lachat dún passeport annuel 20 th anniversaire.
    dit bedoelde ik.

  • de nul op laptop werkte niet mee, er staat op papier wat ik uitprinte
    pour le parrain
    12 moins acces supplementaires
    offerts aux 2 parcs disney
    pour 3 personnes parrainees
    soit
    1 passeport annuel 20 e anniversaire gratuit
    et pour le filleul 10% de reduction sur lachat dún passeport annuel 20 th anniversaire.
    dit bedoelde ik.

    Ah ok, dan snap ik het. Die '20ème Anniversaire' geeft aan dat je dan de nieuwe versie van de jaarkaart krijgt. Sinds 29 maart zijn er voor de Francilien, Fantasy en Dream speciale '20ème Anniversaire' versies beschikbaar. Bekijk de Jaarkaarten pagina voor een overzicht van deze nieuwe versies en hun voordelen. Het verlengen blijft gewoon hetzelfde: 3 stempels voor 1 jaar gratis verlenging.
  • shandra zei:


    Hallo,
    Wij zijn met ons vieren 1 of 2 mei in DLP en willen jaarkaarten aanschaffen. Wie kan ons helpen aan de 10% korting?
    Je kan mailen op shandraramadhin@hotmail.com.
    groetjes,
    Shandra

    Help,Cry
    is er niemand die op 2 mei naar DLP gaat om ons aan de 10% korting te helpen voor de jaarkaarten?Frown
    groetjes,
    shandra
  • HELPCry
    Wij hebben nog 12 stempels nodig voor verlengen van onze jaarkaarten. Wij zijn in de periode van 2 t/m 16 juni in de omgeving van Disney wie gaat er in die periode naar Disney toe en wil graag 10% korting op zijn jaarkaart en gratis op die dag parkeren.
    groetjes,
    Sabina
  • Als je van plan bent om op:
    2, 3, 26, 27 mei
    en op
    9 juli
    naar DLP te gaan dan kan ik je helpen aan korting op de aanschaf van je jaarkaart.
    Laat me maar even wat horen, dan kunnen we afspreken.
    Groetjes en tot snel.
    CassandraWink
  • Hoi,
    wij zijn 10,11,12 en 13 mei weer in disney.
    wij kunnen nog korting geven op de aanschaf van een jaarkaart in ruil voor de stempels Smile
    heb je intersse mail dan even naar amanda_vierhuis@hotmail.com
    groetjes en tot snel amanda
  • ipv 23 en 24 september( 23 sept blijkt blockdag voor fantasykaart te zijn) gaan we 7 en 8 okt 2012, dus kunnen we korting geven
  • Hallo Lars,
    Zou het een idee zijn om op jou site te vermelden dat mensen die een jaarkaart willen aanschaffen, zij eerst een 1 daagse hopper ticket dienen te kopen. Zodat zij deze kunnen omzetten naar een jaarkaart. Heel veel mensen weten namelijk niet dat als zij een jaarkaart willen kopen, zij eerst de 1 daagse hopper ticket dienen te kopen die geldig is voor beide parken. Wij hebben afgelopen weekend 2 mensen de korting gegeven, maar zij waren dus het paasweekend dus ook al geweest. Het lullige van alles was dat zij niet op de hoogte waren hoe ze de jaarpassen moesten kopen. Ze hadden via het hotel entreekaarten voor Disney gekocht, met korting. Met deze kaarten waren ze naar pasport bureau anuel gegaan, en daar kregen ze te horen dat ze geen jaarkaarten konden kopen. Ze hadden namelijk al korting via het hotel gekregen op hun entreekaarten. Je zal vast als Disney liefhebber begrijpen hoe deze mensen zich voelde op dat moment. Flink BALEN natuurlijk. Dus ze zijn zonder jaarkaarten terug naar huis gegaan, en zijn afgelopen weekend dus maar weer afgereist naar Disney { 5 uur rijden }. Wij hebben inmiddels aan aardig wat mensen korting gegeven, en ik vermeld het er altijd bij als mensen korting willen hebben, en dat ze de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart gehad mogen hebben. Het is toch knap lullig als je daar staat bij het bureau, en je krijgt te horen dat je geen jaarkaarten kan kopen. Disney is nou niet bepaald naast de deur. Als mensen reageren op mijn bericht als ik die plaats en ik vertel ze de voorwaarden dan zijn ze altijd blij voor de goede uitleg. Elke keer weer hoor ik van mensen dat ze niet wisten dat je de 1 daagse hopperticket eerst dient te kopen. Of ze eten niet waar je heen moet in het park om hem te laten maken { Kopen }. Hoor van veel mensen dat ze hier niet bekend mee zijn, en dat het niet staat aangegeven, misschien in het Frans Confused. Dus bij deze, mocht het er nog niet op staan wil je het dan op je site site zodat het voor iedereen duidelijk is.
    B.V. D. groetjes PetraWink

  • Hallo Lars,
    Zou het een idee zijn om op jou site te vermelden dat mensen die een jaarkaart willen aanschaffen, zij eerst een 1 daagse hopper ticket dienen te kopen. Zodat zij deze kunnen omzetten naar een jaarkaart. Heel veel mensen weten namelijk niet dat als zij een jaarkaart willen kopen, zij eerst de 1 daagse hopper ticket dienen te kopen die geldig is voor beide parken. Wij hebben afgelopen weekend 2 mensen de korting gegeven, maar zij waren dus het paasweekend dus ook al geweest. Het lullige van alles was dat zij niet op de hoogte waren hoe ze de jaarpassen moesten kopen. Ze hadden via het hotel entreekaarten voor Disney gekocht, met korting. Met deze kaarten waren ze naar pasport bureau anuel gegaan, en daar kregen ze te horen dat ze geen jaarkaarten konden kopen. Ze hadden namelijk al korting via het hotel gekregen op hun entreekaarten. Je zal vast als Disney liefhebber begrijpen hoe deze mensen zich voelde op dat moment. Flink BALEN natuurlijk. Dus ze zijn zonder jaarkaarten terug naar huis gegaan, en zijn afgelopen weekend dus maar weer afgereist naar Disney { 5 uur rijden }. Wij hebben inmiddels aan aardig wat mensen korting gegeven, en ik vermeld het er altijd bij als mensen korting willen hebben, en dat ze de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart gehad mogen hebben. Het is toch knap lullig als je daar staat bij het bureau, en je krijgt te horen dat je geen jaarkaarten kan kopen. Disney is nou niet bepaald naast de deur. Als mensen reageren op mijn bericht als ik die plaats en ik vertel ze de voorwaarden dan zijn ze altijd blij voor de goede uitleg. Elke keer weer hoor ik van mensen dat ze niet wisten dat je de 1 daagse hopperticket eerst dient te kopen. Of ze eten niet waar je heen moet in het park om hem te laten maken { Kopen }. Hoor van veel mensen dat ze hier niet bekend mee zijn, en dat het niet staat aangegeven, misschien in het Frans Confused. Dus bij deze, mocht het er nog niet op staan wil je het dan op je site site zodat het voor iedereen duidelijk is.
    B.V. D. groetjes PetraWink

    Hoi Petra,
    Ik begrijp wat je bedoelt. De informatievoorziening vanuit Disney over het hoe en wat van jaarkaarten is beperkt en meestal alleen Franstalig beschikbaar. Op de Jaarkaarten pagina staat deze informatie wel allemaal uitgelegd, maar ik heb de tekst aangepast om het nog wat duidelijker te maken. De twee mogelijkheden tot aanschaf in het resort (directe betaling van de jaarkaart bij de kassa of de aanschaf van een dagkaart) staan nu expliciet vermeld.
    Bedankt voor het melden van deze constatering. Op de Jaarkaarten pagina is nu een helder overzicht te zien van de verschillende jaarkaarten en de stappen die gezet moeten worden om er eentje aan te schaffen: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen allemaal!
    Ik ben zelf van 9 t/m 11 mei in Disneyland Paris aanwezig om korting te geven. Als iemand wilt afspreken, dan kunnen jullie me bereiken door een reactie te plaatsen op dit bericht, via de Contact pagina of via de Facebook en/of Twitter pagina's van DiscoverTheMagic.nl. Misschien tot volgende week!
    Groetjes,
    Lars
  • haha lars geen stempels voor onze neus wegkapen he, wij zijn er ook.
    wij hebben trouwens gelijk de jaarkaarten aan de kassa betaalt ipv eerst een hopperticket en dan om laten zetten in bpa naar originele jaarpas. maar ja dan moet de korting gever er wel bij zijn zowel aan de kassa als aan de bpa.
    heb nu ook met 2 afgesproken dat ze eerst een dagticket moeten kopen omdat wij al in het park zijn eer ze aankomen, en dat we elkaar treffen bij bpa.
  • Ook hier weer 10% korting in de aanbieding, en dit van 27-29 mei! Het is de laatste kans voor de mama ( de 29ste vervalt haar pas) dus hopelijk kan iemand haar een plezier doen!
  • Cass zei:


    Als je van plan bent om op:
    2, 3, 26, 27 mei
    en op
    9 juli
    naar DLP te gaan dan kan ik je helpen aan korting op de aanschaf van je jaarkaart.
    Laat me maar even wat horen, dan kunnen we afspreken.
    Groetjes en tot snel.
    CassandraWink

    P.S. Vanaf 9 juli zijn wij een week in DLRP.
    Alle mogelijkheid dus om via mij je korting te krijgen bij aanschaf van je jaarpass.
    Ik hoor het graag dan helpen we elkaar aan een beetje voordeel.
    Bedankt en groetjes, we zien elkaar dan wel.
    CassandraWink
  • Hi! Wij zijn 28 mei t/m 1 juni in dlrp, en kan 9 mensen blij maken met die 10% korting :D
    ooh was vergeten: email is addverbaan@gmail.com :D
  • Ik heb nog 1 stempeltje nodig, dus wie kan mij daaraan helpen? (
    kan nog wel meerdere personen de 10%korting geven)
    Wij zijn er van 10 juli tot en 15 juli 2012 en kunnen nog 10% korting geven bij aankoop van een jaarpas.
    Mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken .
    Alvast heel erg bedankt,
    Groetjes Kim
  • Hallo Iedereen,
    Wij gaan komend weekend ( 12 t/m 15 mei) naar Disneyland Parijs.
    wij kunnen 12 mensen korting geven op een jaarabonnement.
    Mail me voor meer informatie.
    Een vriendelijke groet
    Wim Maronier
    wmaronier@hotmail.com
  • zijn er mensen die 23 juli naar dlp gaan? wij willen 5 jaarkaarten aanschaffen mss kunnen we dan iets afspreken
    mail naar stannemen@hotmail.com
    thn
  • zijn er mensen die 22juni naar Disneyland gaan en nog iemand zoeken om korting aan te geven?
    Wij gaan met 2 personen. :)
    Je kan iets laten weten via yentleerdekens@hotmail.com
    bedankt
  • wij zijn vanaf morgen tot en met zondag in DLP en kunnen mensen helpen aan korting op hun jaarkaart.
    bel 0623949943 of mail s.lobee@upcmail.nl, dan kunnen we iets afspreken.
    Wij kunnen 12 mensen helpen aan korting op hun jaarkaart.
    gr sandra
  • hallo,
    wij zijn 15 juni t/m 17 juni in Disneyland Parijs en kunnen aan mensen korting geven op hun jaarpas.
    mail naar marisnoenoe@hotmail.com om iets af te spreken.
    groetjes Mariska
  • Hallo Iedereen,
    Wij gaan 3 t/m 6 Juni weer naar Disney en kunnen nog 9 mensen 10% korting geven.
    Wil je dit en wil je ons aan de stempels helpen neem dan contact met me op.
    alex.disney@ziggo.nl
  • Nog maar een keertje : Ik heb nog 1 stempeltje nodig, dus wie kan mij daaraan helpen? please Embarassed
    (kan nog wel meerdere personen de 10% korting geven indien dit nodig is)
    Wij zijn er van 10 juli tot en 15 juli 2012 en kunnen nog 10% korting geven bij aankoop van een jaarpas.
    Mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken .
    Alvast heel erg bedankt !!!!,
    Groetjes Kim
  • We zijn in dlp op 25 tot 27 mei en op 16 tot 18 augustus en kunnen aan 6 mensen korting geven.
    Bij interesse mail naar didier.devoet@telenet.be
    Bedankt!
    Groetjes Isabelle
  • Wie kan ik helpen, wij zijn komend pinkster weekend in disney en kan nog aardig wat korting van 10% weggeven.
    Neem contact op met me via wmaronier@hotmail.com.
    Ik zal jullie door het hele proces van de jaarpassen begeleiden.
    Een vriendelijke groet
    Wim Maronier
    SEE YOU IN DISNEYLAND PARIS
  • Hallo!!! Wij zijn aanwezig in het park op 8 juni (2012) en wij kunnen tot 6 mensen 10% korting geven op een jaarabonnement! geïnteresseerd? mail me! hanneeveraert@hotmail.com
  • Hallo allemaal,
    Ik ben van 31 mei tm 3 juni 2012 in Disneyland, in deze periode kan ik 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als u van deze korting gebruik wilt maken stuur mij dan een mailtje naar: silviap@xs4all.nl of bel naar 0643002409 dan kunnen wij msschien iets afspreken.
    Groeten,
    Silvia
  • Hoi Cassandra,
    zijn jullie 14juli er ook nog, wij willen dat weekend naar DLP.
    Groetjes,
    Caroline
    13
    Cass zei:


    Cass zei:


    Als je van plan bent om op:
    2, 3, 26, 27 mei
    en op
    9 juli
    naar DLP te gaan dan kan ik je helpen aan korting op de aanschaf van je jaarkaart.
    Laat me maar even wat horen, dan kunnen we afspreken.
    Groetjes en tot snel.
    CassandraWink

    P.S. Vanaf 9 juli zijn wij een week in DLRP.
    Alle mogelijkheid dus om via mij je korting te krijgen bij aanschaf van je jaarpass.
    Ik hoor het graag dan helpen we elkaar aan een beetje voordeel.
    Bedankt en groetjes, we zien elkaar dan wel.
    CassandraWink

  • Hoi Cassandra,
    zijn jullie 14juli er ook nog, wij willen dat weekend naar DLP.
    Groetjes,
    Caroline
    13
    >

    Hey Caroline,
    Wij zijn er op 14 juli en kunnen ook nog korting geven, dus als je intresse hebt,
    stuur dan een mailtje naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken.
    ______________________________________________________________________________________
    Ik heb nog maar 1 stempeltje nodig, dus wie kan mij daaraan helpen? Embarassed
    ik kan nog wel meerdere personen de 10% korting geven indien nodig)
    Wij zijn er van 10 juli tot en met 15 juli 2012 en kunnen nog 10% korting geven bij aankoop van een jaarpas.
    Mail naar: engeltje00@hotmail.com ,om verder af te spreken .
    Alvast heel erg bedankt!!!,
    Groetjes Kim
  • Hallo Caroline,
    Ja hoor ook 14 juli zijn wij nog in Disneyland Parijs.
    Afgelopen weekeind hebben we ook nog mensen kunnen helpen, dit ging prima.
    Hoeveel kaarten wil je aan gaan schaffen?
    Ik hoor graag wat van je.
    Groetjes
    CassandraSmile


    Hoi Cassandra,
    zijn jullie 14juli er ook nog, wij willen dat weekend naar DLP.
    Groetjes,
    Caroline
    13

    Cass zei:


    Cass zei:


    Als je van plan bent om op:
    2, 3, 26, 27 mei
    en op
    9 juli
    naar DLP te gaan dan kan ik je helpen aan korting op de aanschaf van je jaarkaart.
    Laat me maar even wat horen, dan kunnen we afspreken.
    Groetjes en tot snel.
    CassandraWink

    P.S. Vanaf 9 juli zijn wij een week in DLRP.
    Alle mogelijkheid dus om via mij je korting te krijgen bij aanschaf van je jaarpass.
    Ik hoor het graag dan helpen we elkaar aan een beetje voordeel.
    Bedankt en groetjes, we zien elkaar dan wel.
    CassandraWink
Log In of Registreer om te reageren.