Photopass Day

augustus 2018 aangepast in Algemeen
Hallo allemaal,

As zondag doet Disneyland Parijs mee aan Photopass day. Ik vroeg me af of iemand van jullie weet wat je aan extra's kan verwachten? Is iemand vorig jaar geweest? Zou het de moeite waard zijn om daarvoor naar Disney te gaan?
Over het algemeen vinden wij dat er nogal weinig photopass fotografen aanwezig zijn in de parken (op reguliere dagen). Als er zondag voor een stuk of 3 figuren extra fotografen aanwezig zouden zijn, is dat natuurlijk niet echt veel. Maar ik heb ook wel eens een verhaal gehoord dat ze dan echt overal staan, ook op mooie locaties in de parken. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar die bron was, dus ik hoop dat iemand hier het weet :)

Reacties

  • augustus 2018 aangepast
    naom208 zei:

    Hallo allemaal,

    As zondag doet Disneyland Parijs mee aan Photopass day. Ik vroeg me af of iemand van jullie weet wat je aan extra's kan verwachten? Is iemand vorig jaar geweest? Zou het de moeite waard zijn om daarvoor naar Disney te gaan?
    Over het algemeen vinden wij dat er nogal weinig photopass fotografen aanwezig zijn in de parken (op reguliere dagen). Als er zondag voor een stuk of 3 figuren extra fotografen aanwezig zouden zijn, is dat natuurlijk niet echt veel. Maar ik heb ook wel eens een verhaal gehoord dat ze dan echt overal staan, ook op mooie locaties in de parken. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar die bron was, dus ik hoop dat iemand hier het weet :)

    Hoi naom208,

    Die dag zijn er diverse extra fotolocaties met fotografen en 'fun props' die je vast kunt houden bij:

    - Fantasia Gardens/Disneyland Hotel
    - Central Plaza
    - Excalibur
    - Partners Statue
    - Rex
    - Place de Rémy
    - Monsters Corner
    - Place des Frères Lumière / Front Lot

    Daarnaast zullen er speciale/zeldzame figuren te zien zijn op de volgende extra locaties:

    - Town Square, 10H30 - 12H15 & 15H15 - 16H
    - Discoveryland Theatre (wachtrij), 14H - 16H & 18H30 - 19H30
    - Meet Mickey Mouse 11H - 12H & 14H30 - 16H30
    - The Old Mill, 10H30 - 12H15 & 15H15 - 16H

    Bekijk de foto's en locaties van vorig jaar: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/eerste-photopass-day-disneyland-paris-disney-figuren.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    naom208 zei:

    Hallo allemaal,

    As zondag doet Disneyland Parijs mee aan Photopass day. Ik vroeg me af of iemand van jullie weet wat je aan extra's kan verwachten? Is iemand vorig jaar geweest? Zou het de moeite waard zijn om daarvoor naar Disney te gaan?
    Over het algemeen vinden wij dat er nogal weinig photopass fotografen aanwezig zijn in de parken (op reguliere dagen). Als er zondag voor een stuk of 3 figuren extra fotografen aanwezig zouden zijn, is dat natuurlijk niet echt veel. Maar ik heb ook wel eens een verhaal gehoord dat ze dan echt overal staan, ook op mooie locaties in de parken. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar die bron was, dus ik hoop dat iemand hier het weet :)

    Hoi naom208,

    Die dag zijn er diverse extra fotolocaties met fotografen en 'fun props' die je vast kunt houden bij:

    - Fantasia Gardens/Disneyland Hotel
    - Central Plaza
    - Excalibur
    - Partners Statue
    - Rex
    - Place de Rémy
    - Monsters Corner
    - Place des Frères Lumière / Front Lot

    Daarnaast zullen er speciale/zeldzame figuren te zien zijn op de volgende extra locaties:

    - Town Square, 10H30 - 12H15 & 15H15 - 16H
    - Discoveryland Theatre (wachtrij), 14H - 16H & 18H30 - 19H30
    - Meet Mickey Mouse 11H - 12H & 14H30 - 16H30
    - The Old Mill, 10H30 - 12H15 & 15H15 - 16H

    Bekijk de foto's en locaties van vorig jaar: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/eerste-photopass-day-disneyland-paris-disney-figuren.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Bedankt voor je snelle reactie! Het klinkt inderdaad erg leuk! We gaan er eens over denken!

  • Hallo,
    weet iemand of er dit jaar weer zo'n photopass day komt?
    En misschien ook al wanneer? Ik zou hier heel graag heen gaan maar heb net pas een jaarkaart.
    Groetjes
  • Hoi @femke11 ,

    Een exacte datum voor de PhotoPass Day dit jaar is helaas nog niet bekend, maar deze zal doorgaans medio augustus plaatsvinden. Bekijk de voorgaande edities in Disneyland Paris: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/eerste-photopass-day-disneyland-paris-disney-figuren.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.