Disney PhotoPass / PhotoPass+

1568101113

Reacties

  • Ik heb de PhotoPass app op mijn telefoon. Vorig jaar heb ik deze voor het eerst gebruikt. In november gaan we weer naar Disney + photopass. Kan ik deze nieuwe photopass gewoon toevoegen in de app? Worden de nieuwe foto’s dan toegevoegd bij de oude?
  • Ja hoor, dat kan gewoon. Ik heb er inmiddels ook al een aantal gekoppeld.
  • Hugo zei:

    Ja hoor, dat kan gewoon. Ik heb er inmiddels ook al een aantal gekoppeld.

    Is er een maximum?
  • Ik heb het nog niet ontdekt en zit nu op vijf gekoppelde kaarten.
  • Hugo zei:

    Ik heb het nog niet ontdekt en zit nu op vijf gekoppelde kaarten.

    Oké bedankt!
  • Hoi,

    Wij gaan zondag en maandag naar DLP en nu wil ik voor mijn dochter een photopass aanschaffen. Kan dat ook nu al zodat ik thuis alles kan installeren hiervoor. We hebben een magic plus abonnement dat geldig is tot februari, als we daarna verlengen is de photopass dan ook nog geldig en makkelijk over te zetten op het nieuwe abonnement of werkt het zo niet? Hoor het graag.
  • Hoi Eneeskens,

    bedoel je of je de PhotoPass via internet kunt kopen? Volgens mij niet, je kunt deze wel toevoegen aan een reservering maar ik kan uit je vraag niet opmaken of je in een Disney-hotel verblijft of niet. Sowieso is het denk ik te laat om nu überhaupt nog iets te laten opsturen als je al over twee dagen in het park bent dus dan zou mijn advies zijn de PhotoPass in het park te kopen.
    Als je een jaarkaart-PhotoPass koopt is die 1 jaar geldig vanaf aankoop, dat is dus onafhankelijk van de geldigheid van je jaarkaart.
  • Oké, bedankt voor de snelle reactie.
  • Hoi ik ben nu in disney, heb gister fotos gemaakt bij donald maar deze staan nu nog niet op mn kaart. Net eentje bij rock n roaler coaster en ook deze zie ik nog niet op mn kaart of app. Doe ik iets fout? Gister ook fotos van buzz en spacemountain erop gezet en die staan wel op mn app.
  • Soms kan het even duren voor foto’s in je account staan. Mocht je je echt zorgen maken dan kun je altijd even bij een verkooppunt van PhotoPass vragen of ze even je account willen controleren.
  • Wij zijn nu een paar foto's van Buzz kwijt omdat we de nummers niet meer weteen, terwijl ze wel op de pas waren gezet gelijk na de rit :-(
    Ik heb contact gehad met de photopaass helpdesk maar zij kunnen niets doen als je de juiste nummers of datum/tijd niet hebt, dus tip van de dag: schrijf de fotonummers op, ook al zet je ze gelijk in je pas erbij

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Wij zijn nu een paar foto's van Buzz kwijt omdat we de nummers niet meer weteen, terwijl ze wel op de pas waren gezet gelijk na de rit :-(
    Ik heb contact gehad met de photopaass helpdesk maar zij kunnen niets doen als je de juiste nummers of datum/tijd niet hebt, dus tip van de dag: schrijf de fotonummers op, ook al zet je ze gelijk in je pas erbij

    grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Dat is vervelend om te horen. Tip: maak altijd een foto van het scherm waar de on-ride foto op wordt getoond zodat de code zichtbaar is. Op die manier kan een eventuele missende foto snel worden teruggevonden en op je pas worden gezet.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Tot nu toe is het altijd goed gegaan met het toevoegen van de foto's na een ride, dus daarom nemen we nooit meer foto's van het scherm. Maar vanaf nu toch maar wel weer doen inderdaad.

    grz

    MJ
  • augustus 2018 aangepast
    Goedendag,

    Begin juli 2018 ben ik met een aantal vrienden / collegas naar disneyland parijs geweest. Ik ben in het bezit van een infinity jaarkaart en de bijbehorende photopas. De attractie fotos en de photopas fotos met de disneyfiguren zijn toen op mijn pas gezet.

    Nu zag ik net dat er problemen waren met de attractie van buzz. Ook wij hebben hier problemen gehad. We hadden twee fotos op de kaart laten zetten en savonds in het hotel geen disney of partnerhotel, kwamen we er achter dat er maar 1 foto op de kaart stond.

    Wij hadden wel een foto gemaakt van de on ride fotos op het scherm en ik ben de dag er na met zowel de foto en het nummer terug gegaan naar de attractie en de foto konden ze niet meer vinden. De foto dienwe hadden wel de andere niet. Ze konden die niet meer opvragen aan het einde van de dag worden blijkbaar alle fotos van die dag gedelete. Ben het ook nog in de photopas shop gaan vragen aan het begin van main street zij konden meer opvragen dan bij de attractie maar ook niet meer de attractiefoto die we niet hadden.

    Dus ook al heb je een foto met het nummer enzo kan je niet altijd de fotos terug opvragen. Ze gaven mij toen als tip mee om fotos te maken van de foto of de nummers opschrijven en dan op het einde van de dag of na dat je de fotos erop hebt laten zetten ff te laten controleren of de fotos er inderdaad op staan. Maar ze vertelde er wel bij dat het soms langer kon duren voor dat de fotos erop stonden. Was afhankelijk van drukte, storingen, enz

    Sorry voor het lange bericht.

    Groetjes Birgitte
  • De helpdesk (via disneyphotopass@fujifilm.fr) vertelde mij dat als je het nummer hebt zij binnen 14 dagen de foto('s) terug kunnen vinden. Helaas hadden wij die nummers dus niet dus voor onz konden ze niets meer doen

    grz

    MJ
  • Ik heb ook de photopass bijhorend bij de infinity voor een jaar,zijn ondertussen al voor de zesde keer een dag of vier in Disney.Nooit problemen gehad met de photopass app op telefoon,soms duurt het idd wel enkele uren voor de foto's erop staan maar is uiteindelijk wel altijd in orde.Deze keer niks dan problemen...alle foto's die ik aan de attracties of fotografen op de kaart laat scannen komen er nooit op...enkel de foto's die ik er manueel opzet door de codes in te tikken of de qr code te scannen staan erop...Heb dus voorlopig geen enkele foto met Mickey en Goofy,genomen door de fotografen...gelukkig ook altijd met de gsm foto's laten nemen.Maar vind wel vreemd dat het elke keer perfect werkte en deze keer amper...nog iemand problemen ermee nu?Ik hoop mss als ik weer thuis ben dat de app dan vlotter werkt door betere wifi ofzo...
    Grtjs,Brenda
  • Ondertussen een paar dagen thuis en nu na twee dagen staan ineens al mijn foto's in de app,gelukkig maar!Ook die met Goofy en Mickey ???? Dus soms duurt het lang maar het komt uiteindelijk in orde ;-)
    Grtjs,Brenda
  • Goed om te horen Brenda!
  • Hoi,

    Over 2 weken gaan wij naar Disney en ik overweeg een Photopass aan te schaffen.
    Echter ik lees nogal wisselende verhalen over het profijt dat je ervan hebt, vooral afhankelijk van wel of niet aanwezige fotografen.
    Vinden jullie dat de Photopass uit kan? We gaan van 30 sept - 3 okt, dus niet in een hele drukke week, waarvan ik dus ook lees dat er dan minder fotografen worden ingezet...

    Ben benieuwd!
    Groet Mysci
  • Persoonlijk zou ik het zeker doen. Alle attractiefoto’s èn de meet-en-greets kun je met de PhotoPass onbeperkt opslaan.

    Eigenlijk kun je pas achteraf zeggen of het de moeite waard is - dat is onhandig dat klopt.
  • Wij hebben vorig jaar de Infinty card met photopass genomen. In maart hebben we verlengd en zijn voor het laatst in mei geweest en hebben toen nog de photopass gebruikt die bij de "oude" infinitykaart zat omdat deze in augustus verliep. Nu gaan wij volgende week en heb via de verlengde kaart nog geen nieuwr photopass, kan ik die nu alsnog wel aanschaffen?
  • Ja hoor, je kunt gewoon een nieuwe PhotoPass+ halen op vertoon van je huidige Infinity-jaarkaart.
  • Mag je eigenlijk ook gewoon zelf foto's maken met telefoon of fototoestel bij de Disney Caracters ? Dus zonder dat je foto's los koopt of aanschaf photopass+
  • Hugo zei:

    Ja hoor, je kunt gewoon een nieuwe PhotoPass+ halen op vertoon van je huidige Infinity-jaarkaart.

    Top dank je wel!
  • Ja hoor, dat is geen probleem.
    Mo zei:

    Mag je eigenlijk ook gewoon zelf foto's maken met telefoon of fototoestel bij de Disney Caracters ? Dus zonder dat je foto's los koopt of aanschaf photopass+

  • Mag je eigenlijk ook gewoon zelf foto's maken
    Hugo zei:

    Ja hoor, dat is geen probleem.


    Mo zei:

    Mag je eigenlijk ook gewoon zelf foto's maken met telefoon of fototoestel bij de Disney Caracters ? Dus zonder dat je foto's los koopt of aanschaf photopass+

    Dank je wel!
  • Wij plannen 3 jaarkaarten te nemen, Infinity. Met telkens een photopass bij dus.

    Heb ik er effectief 3 nodig, of kan ik 1 van de 3 halen & zelf registreren, en de andere twee van de hand doen? Is het dus mogelijk om met meerdere mensen (van 1 gezin) dezelfde photopass te gebruiken bij de karakters/attracties?
  • Fiddler zei:

    Wij plannen 3 jaarkaarten te nemen, Infinity. Met telkens een photopass bij dus.

    Heb ik er effectief 3 nodig, of kan ik 1 van de 3 halen & zelf registreren, en de andere twee van de hand doen? Is het dus mogelijk om met meerdere mensen (van 1 gezin) dezelfde photopass te gebruiken bij de karakters/attracties?

    Hoi Fiddler,

    Het gehele gezelschap kan de PhotoPass gebruiken, net als de reguliere variant maar alleen in het bijzijn van de jaarkaarthouder. Het is namelijk niet toegestaan om de PhotoPass van de andere Infinity kaarthouders te verkopen en/of door te geven aan anderen. De PhotoPass mag alleen worden gebruikt in combinatie met de originele jaarkaarthouder.

    Groetjes,
    Lars
  • Afgelopen tripje nieuwe photopass gekregen. Foto's erop laten zetten en ging de 1e dag goed. 2e dag os onze dochter met Goofy op de foto geweest en die foto's zijn dus niet in de app of site zichtbaar. 2 keer terug geweest naar de winkel en als de pass gescand werd staan de foto's er wel op. Inmiddels al 2 dagen thuis en nog steeds geen foto's. Heb kaartje niet meer maar wel exacte datum en tijd. Heb ook al een mail gestuurd naar de helpdesk maar herkent iemand dit en weet je hoe ik dan toch de foto's kan zien? Via de site staat dat mijn ruimte van 300 mb vol is. Heb nu van de oude pass veel foto's verwijderd maar blijft op 300 staan. Foto's waren zoo leuk hoop echt dat ik ze nog te zien krijg
  • Shireen zei:

    Afgelopen tripje nieuwe photopass gekregen. Foto's erop laten zetten en ging de 1e dag goed. 2e dag os onze dochter met Goofy op de foto geweest en die foto's zijn dus niet in de app of site zichtbaar. 2 keer terug geweest naar de winkel en als de pass gescand werd staan de foto's er wel op. Inmiddels al 2 dagen thuis en nog steeds geen foto's. Heb kaartje niet meer maar wel exacte datum en tijd. Heb ook al een mail gestuurd naar de helpdesk maar herkent iemand dit en weet je hoe ik dan toch de foto's kan zien? Via de site staat dat mijn ruimte van 300 mb vol is. Heb nu van de oude pass veel foto's verwijderd maar blijft op 300 staan. Foto's waren zoo leuk hoop echt dat ik ze nog te zien krijg

    Hoi Shireen,

    Dat is heel vervelend. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice van PhotoPass via: https://www.disneyphotopass.eu/en/contact. Zij zijn de enige die in het fotosysteem kunnen kijken.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.