Betalen met iDEAL

juni 2018 aangepast in Algemeen
Hoi allemaal,

Met trots kondigen wij aan dat het vanaf nu mogelijk is om via DiscoverTheMagic.nl je verblijf, hotel en/of tickets voor Disneyland Paris te betalen met iDEAL. In samenwerking met Disney is deze betaalmethode toegevoegd, naast de mogelijkheid om met bancontact (België), PayPay of creditcard te betalen. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/betaal-met-ideal-verblijf-hotel-tickets-disneyland-paris. Jaarkaarten kunnen vooralsnog alleen met creditcard worden besteld.

Boek je verblijf nu ook online met een aanbetaling (15% van het totale boekingsbedrag) en betaal het resterende bedrag later. Deze manier van betalen is optioneel (betaling in één keer blijft mogelijk) en alleen geldig voor arrangementen wanneer je minimaal 30 dagen vóór aankomst boekt.

Maak gebruik van onze aanbiedingen voor een compleet arrangement of de pagina's voor tickets om de prijzen te ontdekken en te betalen via iDEAL:

Verblijf (hotel + tickets): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris
Tickets: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
Jaarkaarten: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten (voorlopig alleen met creditcard)

Groetjes,
Lars

Reacties

  • Super, dat is echt een verbetering gaat dit ook via de officiele disney site of nog niet? vond wel dat ze daar in achter liepen
  • Super, dat is echt een verbetering gaat dit ook via de officiele disney site of nog niet? vond wel dat ze daar in achter liepen

    Als partner van Disney boek je via DiscoverTheMagic.nl ook via het officiële boekingssysteem van Disney met iDEAL. Via bovenstaande links kom je in het boekingssysteem met de optie om voor iDEAL te kiezen. Wij ontvangen hier dan commissie over, terwijl je als klant gewoon dezelfde prijs betaald en kunnen iedereen op die manier voorzien van tips en gratis persoonlijk advies via dit forum. Het opzetten, onderhouden, updaten en in de lucht houden van deze omvangrijke website kost veel tijd en geld, vandaar dat je ons via bovenstaande links kunt steunen én ook nog eens via iDEAL kunt betalen :)

    Groetjes,
    Lars
  • Super! We onthouden het voor onze volgende boeking
  • Super! We onthouden het voor onze volgende boeking

    Heel fijn! :)
  • Kijk dat is nuttige informatie Lars!
    Ik ga zo jaarkaarten bestellen *Jeej feestje :-) *
    En zal dat dan ook doen via jullie link!
  • Hoi Lars,

    Ik probeerde net te bestellen maar zie de optie Ideal er niet bij staan. Kijk ik verkeerd of moet ik dat ergens anders iets aanklikken?
  • Pauk zei:

    Hoi Lars,

    Ik probeerde net te bestellen maar zie de optie Ideal er niet bij staan. Kijk ik verkeerd of moet ik dat ergens anders iets aanklikken?

    Hoi Pauk,

    Disney heeft het iDEAL betalingssysteem op dit moment beschikbaar gemaakt voor reserveringen via het Nederlandse boekingssysteem. Aangezien jaarkaarten alleen via het Belgische boekingssysteem kunnen worden besteld en België geen iDEAL ondersteunt, is het vooralsnog alleen mogelijk om jaarkaarten met creditcard te betalen. Excuses voor het ongemak. Zodra het nieuwe betalingssysteem breder wordt uitgerold, zal ik daar in dit topic melding van maken. Voor nu is alleen betaling met creditcard mogelijk: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • Getsie, ik heb geen creditcard, helaas!
  • Pauk zei:

    Getsie, ik heb geen creditcard, helaas!

    Hoi Pauk,

    Wellicht dat een vriend, vriendin, kennis of familielid een creditcard heeft om te betalen?

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Ik heb inderdaad net een creditcard kunnen regelen dus ik ga ze vanavond alsnog bestellen!

    Groetjes Pauk
  • Pauk zei:

    Hoi,

    Ik heb inderdaad net een creditcard kunnen regelen dus ik ga ze vanavond alsnog bestellen!

    Groetjes Pauk

    Hoi Pauk,

    Goed om te horen!

    Groetjes,
    Lars
  • Na betaling met creditcard wordt er nog gevraagd via bevestigingsmail van booking@econf-disneylandparis.magical-ears.com om een formulier op te sturen met daarin nogmaals de credicard gegevens en de vraag om het bedrag te debiteren. Hebben jullie deze vraag ook gekregen? (na 40 min wachten op klantendienst heb ik het opgegeven)
  • Na betaling met creditcard wordt er nog gevraagd via bevestigingsmail van booking@econf-disneylandparis.magical-ears.com om een formulier op te sturen met daarin nogmaals de credicard gegevens en de vraag om het bedrag te debiteren. Hebben jullie deze vraag ook gekregen? (na 40 min wachten op klantendienst heb ik het opgegeven)

    Hoi Niels2008,

    Als het na voltooiing van de reservering niet is gelukt om het bedrag af te schrijven, dan ontvang je meestal zo'n dergelijke mail van Disney. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Check je afschrift of het bedrag inderdaad is afgeschreven en neem even contact op met Disney om dit te controleren.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Nieuw op onze website: meer betaalmogelijkheden + gespreid betalen!

    Via DiscoverTheMagic.nl betaal je eenvoudig online via iDeal, bancontact, PayPal of creditcard. Boek je verblijf nu ook online met een aanbetaling (15% van het totale boekingsbedrag) en betaal het resterende bedrag later. Deze manier van betalen is optioneel (betaling in één keer blijft mogelijk) en alleen geldig voor arrangementen wanneer je minimaal 30 dagen vóór aankomst boekt.

    Meer informatie, aanbiedingen & prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, ik heb een vraag over het restbedrag na aanbetaling. Als wij die 15% hebben aanbetaald na boeking,wanneer betaal je dan uiterlijk het restant? Meestal bij voorboekingen van vakanties is dat 6 weken voor vertrekdatum,is dat nu ook ?
  • Mo zei:

    Hoi Lars, ik heb een vraag over het restbedrag na aanbetaling. Als wij die 15% hebben aanbetaald na boeking,wanneer betaal je dan uiterlijk het restant? Meestal bij voorboekingen van vakanties is dat 6 weken voor vertrekdatum,is dat nu ook ?

    Hoi Mo,

    Het resterende bedrag moet uiterlijk 30 dagen vóór aankomst worden betaald.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Hoi Lars, ik heb een vraag over het restbedrag na aanbetaling. Als wij die 15% hebben aanbetaald na boeking,wanneer betaal je dan uiterlijk het restant? Meestal bij voorboekingen van vakanties is dat 6 weken voor vertrekdatum,is dat nu ook ?

    Hoi Mo,

    Het resterende bedrag moet uiterlijk 30 dagen vóór aankomst worden betaald.

    Groetjes,
    Lars
    Ik had het intusssen gevonden, dacht ook dat ik het hier neer had gezet. Sorry.
    Groetjes Mo

Log In of Registreer om te reageren.