Jaarkaarten (algemene vragen)

1353638404182

Reacties

  • Waar wordt naar gevraagd als je je jaarkaarten intermijnen wil betalen? Is alleen een id en bankpas voldoende? En mag ik ook een jaarkaart voor de vriendin van mijn dochter op die manier betalen (met toestemmingsformulier van ouders)?
  • tinian zei:

    Waar wordt naar gevraagd als je je jaarkaarten intermijnen wil betalen? Is alleen een id en bankpas voldoende? En mag ik ook een jaarkaart voor de vriendin van mijn dochter op die manier betalen (met toestemmingsformulier van ouders)?

    Hoi tinian,

    Dat lijkt me geen probleem. Of je nu in één keer betaald of in termijnen, je dient altijd een toestemmingsformulier te hebben van de ouders (+ kopie identiteitsbewijs) als je een jaarkaart voor een kind wilt aanschaffen dat niet van jou is. Voor betaling in termijnen is een identiteitsbewijs en een bankpas met IBAN nummer nodig.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan woensdag een jaarkaart nemen. Klopt het dat je het bij de ingang van walt Disney studio’s gelijk kunt aanschaffen? Voor de stempels voor verlenging vanaf wanneer kun je die sparen? Pas na een jaar als je hem wilt verlengen of kan dat nu al het hele jaar dat je het abbonoment hebt?
  • Je kunt de jaarkaart alleen laten maken bij het Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park. Een voorlopige, op dezelfde dag in te wisselen voucher kun je kopen bij de kassa van het park.

    Sparen voor stempels mag vanaf het moment dat je jaarkaart één maand “oud is”. Let wel dat het spaarformulier een beperkte periode geldig is: je hebt dus niet onbeperkt de tijd om stempels te sparen. Heb je pas 1 of 2 stempels als het formulier verloopt, dan vervallen ook de tot dan gespaarde stempels.
  • Wij gaan woensdag een jaarkaart nemen. Klopt het dat je het bij de ingang van walt Disney studio’s gelijk kunt aanschaffen? Voor de stempels voor verlenging vanaf wanneer kun je die sparen? Pas na een jaar als je hem wilt verlengen of kan dat nu al het hele jaar dat je het abbonoment hebt?

    Hoi amylamboo1991,

    Ter aanvulling op het bericht van Hugo: Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Hugo zei:

    Je kunt de jaarkaart alleen laten maken bij het Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park. Een voorlopige, op dezelfde dag in te wisselen voucher kun je kopen bij de kassa van het park.

    Sparen voor stempels mag vanaf het moment dat je jaarkaart één maand “oud is”. Let wel dat het spaarformulier een beperkte periode geldig is: je hebt dus niet onbeperkt de tijd om stempels te sparen. Heb je pas 1 of 2 stempels als het formulier verloopt, dan vervallen ook de tot dan gespaarde stempels.


    Je kan bij de meest rechter kassa van de studio's een jaarpas kopen. Mocht je gesponsord worden krijgt diegene daar ook zn formulier en stempels.

  • Als je je jaarpas wilt upgraden, blijft dan het nummer hetzelfde? Hoe zit dat met boekingen die je dan al met de huidige jaarpas hebt gemaakt?
  • Nee, je krijgt een nieuw nummer. Die boekingen blijven echter gewoon gehandhaafd.
  • Aankomende week ga ik een jaarkaart voor mij en mijn zoon (13 jaar) halen.

    Mocht hij een keer met zijn moeder gaan, is het dan mogelijk om met zijn kaart korting te krijgen op een hotelkamer ? (aangezien de prijzen voor de jaarkaarten gelijk zijn vanaf 13 jaar)
  • Ik ken geen regel die dat niet toestaat, zeker niet als zijn moeder er dan bij is. Zij kan eventueel telefonisch reserveren als dat het probleem zou zijn.
  • Hugo zei:

    Ik ken geen regel die dat niet toestaat, zeker niet als zijn moeder er dan bij is. Zij kan eventueel telefonisch reserveren als dat het probleem zou zijn.

    Thx hugo
  • Aankomende week ga ik een jaarkaart voor mij en mijn zoon (13 jaar) halen.

    Mocht hij een keer met zijn moeder gaan, is het dan mogelijk om met zijn kaart korting te krijgen op een hotelkamer ? (aangezien de prijzen voor de jaarkaarten gelijk zijn vanaf 13 jaar)

    Ik heb zonet reservering gemaakt voor hotel met mijn zoon zijn infinity jaarkaart (wij hebben magic plus) en hebben er geen probleem van gemaakt.

  • mieke zei:

    Aankomende week ga ik een jaarkaart voor mij en mijn zoon (13 jaar) halen.

    Mocht hij een keer met zijn moeder gaan, is het dan mogelijk om met zijn kaart korting te krijgen op een hotelkamer ? (aangezien de prijzen voor de jaarkaarten gelijk zijn vanaf 13 jaar)

    Ik heb zonet reservering gemaakt voor hotel met mijn zoon zijn infinity jaarkaart (wij hebben magic plus) en hebben er geen probleem van gemaakt.

    Goed om te horen :-) al heeft zijn moeder helemaal geen jaarkaart, maar dat zal dan ook niet uitmaken.

    Bedankt voor de info :-)
  • september 2018 aangepast
    De Discovery jaarkaart is de eerste twee dagen na aanschaf niet geldig, lees ik. Kan ik wel een voucher ervoor kopen, zodat deze over drie weken wel geldig is? Dus dat ik hem nu online aanschaf en dat we dan over drie weken, als we toch gaan, de voucher inwisselen. Als we hem namelijk over drie weken aan gaan schaffen, kunnen we hem dan niet meteen gebruiken, maar als het gaat om dag van aankoop, neem ik aan dat de online aankoopdatum geldt, of zie ik dat verkeerd?

    Nog een aanvulling. Zelf ga ik over twee weken ook al naar Disney, is het eventueel mogelijk om voor iemand anders (die niet aanwezig is) een abonnement aan te schaffen?
  • De Discovery jaarkaart is de eerste twee dagen na aanschaf niet geldig, lees ik. Kan ik wel een voucher ervoor kopen, zodat deze over drie weken wel geldig is? Dus dat ik hem nu online aanschaf en dat we dan over drie weken, als we toch gaan, de voucher inwisselen. Als we hem namelijk over drie weken aan gaan schaffen, kunnen we hem dan niet meteen gebruiken, maar als het gaat om dag van aankoop, neem ik aan dat de online aankoopdatum geldt, of zie ik dat verkeerd?

    Nog een aanvulling. Zelf ga ik over twee weken ook al naar Disney, is het eventueel mogelijk om voor iemand anders (die niet aanwezig is) een abonnement aan te schaffen?

    Hoi larissavanbuul,

    Dat gaat helaas niet. De twee blockdagen gaan namelijk pas in op het moment dat de definitieve jaarkaart is aangemaakt bij Bureau Passeport Annuel. Het maakt daarbij niet uit wanneer je de E-voucher online aanschaft. Het is tevens niet mogelijk om voor iemand anders een jaarkaart aan te schaffen. Een abonnement is namelijk persoonlijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo!

    Vraagje om advies. Volgend voorjaar willen wij 4 nachten, 5 dagen naar Disneyland. We zullen waarschijnlijk op centerparcs gaan verblijven. We hebben 2 kindjes die dan 1 en 3 jaar oud zijn. Wij hebben voor de kindjes er waren altijd zelf jaarpassen gehad, maar nu zijn we al 4 jaar niet geweest.. dus ben er helemaal uit wat handig, voordelig etc is. Heb nu een begin gemaakt met het uitzoeken.. Ik denk nu dat het voordelig is om voor 1 volwassene een jaarpas magic plus te kopen en dan voor de andere volwassene en de 3 jarige 5 x gebruik te maken van 39,- per toegangskaartje, maar dat mag dus maar 5 x per week begrijp ik. Dan hebben we in ieder geval geen parkeerkosten en we krijgen hier en daar wat korting. Ik zal dan alleen nog 5 keer toegangskaartjes nodig hebben wanneer we elke dag naar de parken zouden gaan.. Die zou ik dan via deze site tegen goedkoper tarief vooraf aanschaffen, denk ik..

    Zou dat de voordeligste optie zijn? Of zou ik beter 2 keer een jaarpas aan kunnen schaffen en dan misschien 1 magic plus en 1 magic flex... Of nog andere opties?

    Ben benieuwd naar de tips. Alvast bedankt!
  • Natalie zei:

    Hallo!

    Vraagje om advies. Volgend voorjaar willen wij 4 nachten, 5 dagen naar Disneyland. We zullen waarschijnlijk op centerparcs gaan verblijven. We hebben 2 kindjes die dan 1 en 3 jaar oud zijn. Wij hebben voor de kindjes er waren altijd zelf jaarpassen gehad, maar nu zijn we al 4 jaar niet geweest.. dus ben er helemaal uit wat handig, voordelig etc is. Heb nu een begin gemaakt met het uitzoeken.. Ik denk nu dat het voordelig is om voor 1 volwassene een jaarpas magic plus te kopen en dan voor de andere volwassene en de 3 jarige 5 x gebruik te maken van 39,- per toegangskaartje, maar dat mag dus maar 5 x per week begrijp ik. Dan hebben we in ieder geval geen parkeerkosten en we krijgen hier en daar wat korting. Ik zal dan alleen nog 5 keer toegangskaartjes nodig hebben wanneer we elke dag naar de parken zouden gaan.. Die zou ik dan via deze site tegen goedkoper tarief vooraf aanschaffen, denk ik..

    Zou dat de voordeligste optie zijn? Of zou ik beter 2 keer een jaarpas aan kunnen schaffen en dan misschien 1 magic plus en 1 magic flex... Of nog andere opties?

    Ben benieuwd naar de tips. Alvast bedankt!

    Hoi Nathalie,

    Voor een gezelschap van 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen, waarvan één onder de 3 jaar) heb je in je eigen voorbeeld met 1 jaarkaart nog 10 losse dagkaarten nodig voor een verblijf van 5 dagen. De 'Bring a Friend' tickets hebben echter een maximum van 5 tickets per week waarbij die week van maandag t/m zondag loopt.

    Als je dit echter goed plant, dan kun je méér dan 5 tickets tijdens jullie verblijf aanschaffen, maar dan moet je wel op zaterdag aankomen, waardoor je op zaterdag 2 tickets aanschaft en op zondag 2 tickets (totaal 4 stuks in de eerste week). Vervolgens start de nieuwe week waarin je weer 5 tickets mag aanschaffen (maximum van 10 tickets per jaar). Op maandag en dinsdag schaf je dan weer 2 tickets per dag aan. Op woensdag (jullie laatste dag) kun je nog één ticket aanschaffen en zul je voor de laatste persoon een los ticket moeten kopen via onze speciale voorverkooptickets: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Let op: De prijzen van de 'Bring a Friend' tickets gaan omhoog voor iedereen die vanaf 7 november 2018 een jaarkaart aanschaft. Disney heeft de exacte prijzen nog niet bekendgemaakt, maar die gaan dus omhoog. Enkel voor jaarkaarthouders die hun jaarkaart vóór 7 november hebben aangeschaft, profiteren van de huidige prijzen (€39 voor Magic Plus).

    Bovenstaande methode is alleen handig als jullie volgend jaar één keer naar Disney willen. Zijn jullie van plan 2 of meerdere keren naar Disney te gaan, dan adviseren wij om voor iedereen jaarkaarten aan te schaffen, bijvoorbeeld: 1 x Magic Plus voor de maximale korting en 2 x Magic Flex voor de anderen (mits de blockdagen jullie natuurlijk niet in de weg zeggen). Download en bekijk de actuele kalenders met blockdagen op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Blockdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Met onze magic plus kaarten kunnen we niet met oud en nieuw naar Disney, dit zijn blokdagen. krijg je dan wel korting op de entree als je jaarkaart hebt?
    Groetjes Helma
  • Ja, je kunt dan (ook) de kaartjes met korting kopen. Binnen de geldende regels natuurlijk.
  • Hoi iedereen,

    Ik heb een vraag. ik wil op 30 oktober voor een paar dagen naar het park met een aangeschafte Jaarkaart. Alleen zie ik op de NL site dat je ook per maand kan betalen maar bij het invullen online krijg ik die optie helaas niet. En als ik hem wel online koop kan ik dan met de voucher ook de kaartjes voor 35 euro bij de kassa halen of kan dat echt alleen als je de jaarpas al fysiek hebt.

    Groetjes
    Antonie
  • Hoi iedereen,

    Ik heb een vraag. ik wil op 30 oktober voor een paar dagen naar het park met een aangeschafte Jaarkaart. Alleen zie ik op de NL site dat je ook per maand kan betalen maar bij het invullen online krijg ik die optie helaas niet. En als ik hem wel online koop kan ik dan met de voucher ook de kaartjes voor 35 euro bij de kassa halen of kan dat echt alleen als je de jaarpas al fysiek hebt.

    Groetjes
    Antonie

    Hoi Antonie,

    Maandelijkse betaling is alleen ter plaatse mogelijk bij Bureau Passeport Annuel. Online kan een jaarkaart alleen met éénmalige betaling worden aangeschaft. De 'Bring a Friend' tickets voor de Magic Plus en Infinity jaarkaarten kun je direct de eerste dag aanschaffen, maar alleen met de definitieve jaarkaart. Met de E-voucher ga je eerst het Disneyland Park binnen om deze om te laten zetten naar de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. Vervolgens kunnen de kortingskaartjes aan de kassa worden aangeschaft.

    Groetjes,
    Lars
  • En betalen per maand is iets duurder...
    Als je maar één jaarkaart koopt is dat te verwaarlozen.
    Maar in ons geval ging het om 4 jaarkaarten was het in totaal 23 euro duurder dan ik in één keer betaalde...
  • Hugo zei:

    Ja, je kunt dan (ook) de kaartjes met korting kopen. Binnen de geldende regels natuurlijk.

    Beste Hugo, waar kan ik hier meer informatie over vinden? Gr Helma
  • Lars zei:

    Natalie zei:

    Hallo!

    Vraagje om advies. Volgend voorjaar willen wij 4 nachten, 5 dagen naar Disneyland. We zullen waarschijnlijk op centerparcs gaan verblijven. We hebben 2 kindjes die dan 1 en 3 jaar oud zijn. Wij hebben voor de kindjes er waren altijd zelf jaarpassen gehad, maar nu zijn we al 4 jaar niet geweest.. dus ben er helemaal uit wat handig, voordelig etc is. Heb nu een begin gemaakt met het uitzoeken.. Ik denk nu dat het voordelig is om voor 1 volwassene een jaarpas magic plus te kopen en dan voor de andere volwassene en de 3 jarige 5 x gebruik te maken van 39,- per toegangskaartje, maar dat mag dus maar 5 x per week begrijp ik. Dan hebben we in ieder geval geen parkeerkosten en we krijgen hier en daar wat korting. Ik zal dan alleen nog 5 keer toegangskaartjes nodig hebben wanneer we elke dag naar de parken zouden gaan.. Die zou ik dan via deze site tegen goedkoper tarief vooraf aanschaffen, denk ik..

    Zou dat de voordeligste optie zijn? Of zou ik beter 2 keer een jaarpas aan kunnen schaffen en dan misschien 1 magic plus en 1 magic flex... Of nog andere opties?

    Ben benieuwd naar de tips. Alvast bedankt!

    Hoi Nathalie,

    Voor een gezelschap van 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen, waarvan één onder de 3 jaar) heb je in je eigen voorbeeld met 1 jaarkaart nog 10 losse dagkaarten nodig voor een verblijf van 5 dagen. De 'Bring a Friend' tickets hebben echter een maximum van 5 tickets per week waarbij die week van maandag t/m zondag loopt.

    Als je dit echter goed plant, dan kun je méér dan 5 tickets tijdens jullie verblijf aanschaffen, maar dan moet je wel op zaterdag aankomen, waardoor je op zaterdag 2 tickets aanschaft en op zondag 2 tickets (totaal 4 stuks in de eerste week). Vervolgens start de nieuwe week waarin je weer 5 tickets mag aanschaffen (maximum van 10 tickets per jaar). Op maandag en dinsdag schaf je dan weer 2 tickets per dag aan. Op woensdag (jullie laatste dag) kun je nog één ticket aanschaffen en zul je voor de laatste persoon een los ticket moeten kopen via onze speciale voorverkooptickets: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Let op: De prijzen van de 'Bring a Friend' tickets gaan omhoog voor iedereen die vanaf 7 november 2018 een jaarkaart aanschaft. Disney heeft de exacte prijzen nog niet bekendgemaakt, maar die gaan dus omhoog. Enkel voor jaarkaarthouders die hun jaarkaart vóór 7 november hebben aangeschaft, profiteren van de huidige prijzen (€39 voor Magic Plus).

    Bovenstaande methode is alleen handig als jullie volgend jaar één keer naar Disney willen. Zijn jullie van plan 2 of meerdere keren naar Disney te gaan, dan adviseren wij om voor iedereen jaarkaarten aan te schaffen, bijvoorbeeld: 1 x Magic Plus voor de maximale korting en 2 x Magic Flex voor de anderen (mits de blockdagen jullie natuurlijk niet in de weg zeggen). Download en bekijk de actuele kalenders met blockdagen op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Blockdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

    Super bedankt voor het meedenken en jouw uitgebreide antwoord. Wij kunnen helaas niet op zaterdag aankomen, mogelijk wel op zondag.. Ga ik nog uitzoeken, maar dan zou ik er op zondag 2 kunnen aanschaffen voor de eerste week en dan nog 5 tickets voor de rest van ons verblijf vanaf maandag. Mogelijk gaan we niet alle dagen naar het park, dan komen we er misschien toch op deze manier uit. Het is dus niet zo dat ik in 1 keer 5 toegangskaartjes kan kopen op zondag en dan nog 5 op maandag? ik moet elke dag dat we er zijn toegangskaartjes met korting gaan kopen bij de kassa?

    Ik zal dan alleen het park in gaan om de voucher om te ruilen voor de jaarpas en dan bij dezelfde kassa (BPA) kan ik toegangskaartjes kopen voor mijn partner en zoontje? Of moet ik daarvoor terug naar de ingangskassa en met hen samen de kaartjes kopen of mag ik dat ook voor hen doen (moeten ze daarbij zijn?)?

    Heb je enig idee hoeveel duurder de kaartjes zullen worden na 7 november? En wanneer ik de voucher voor 7 november bestel voor de jaarpas, maar hem pas in maart echt ga kopen, gaat pas op die datum in maart mijn pas in en dan mag ik zeker geen gebruik meer maken van die 39,-? Dan gelden de nieuwe prijzen?

    Bedankt alvast weer!!

    Natalie
  • Natalie zei:

    Hoi Lars,

    Super bedankt voor het meedenken en jouw uitgebreide antwoord. Wij kunnen helaas niet op zaterdag aankomen, mogelijk wel op zondag.. Ga ik nog uitzoeken, maar dan zou ik er op zondag 2 kunnen aanschaffen voor de eerste week en dan nog 5 tickets voor de rest van ons verblijf vanaf maandag. Mogelijk gaan we niet alle dagen naar het park, dan komen we er misschien toch op deze manier uit. Het is dus niet zo dat ik in 1 keer 5 toegangskaartjes kan kopen op zondag en dan nog 5 op maandag? ik moet elke dag dat we er zijn toegangskaartjes met korting gaan kopen bij de kassa?

    Ik zal dan alleen het park in gaan om de voucher om te ruilen voor de jaarpas en dan bij dezelfde kassa (BPA) kan ik toegangskaartjes kopen voor mijn partner en zoontje? Of moet ik daarvoor terug naar de ingangskassa en met hen samen de kaartjes kopen of mag ik dat ook voor hen doen (moeten ze daarbij zijn?)?

    Heb je enig idee hoeveel duurder de kaartjes zullen worden na 7 november? En wanneer ik de voucher voor 7 november bestel voor de jaarpas, maar hem pas in maart echt ga kopen, gaat pas op die datum in maart mijn pas in en dan mag ik zeker geen gebruik meer maken van die 39,-? Dan gelden de nieuwe prijzen?

    Bedankt alvast weer!!

    Natalie

    Hoi Natalie,

    Je kunt 5 tickets op de zondag kopen, maar die moeten dan ook allemaal op die zondag gebruikt worden. Het is niet mogelijk om 'alvast' meerdere tickets aan te schaffen voor gebruik op andere dagen. De tickets zijn alleen geldig op de dag van aanschaf. Je zult iedere dag naar de kassa moeten om de tickets te kopen, dit kan niet bij Bureau Passeport Annuel. Je partner of zoontje hoeven daarbij niet aanwezig te zijn.

    Op dit moment is het niet duidelijk wat de nieuwe prijzen vanaf 7 november worden. Zolang je echter een jaarkaart online vóór 7 november aanschaft, kun je 'Bring a Friend' tickets tijdens de gehele duur van de jaarkaart aanschaffen voor de oude/huidige prijs, ook als je de E-voucher pas volgend jaar verzilverd.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Wij zijn weer toe aan het verlengen van onze jaarkaarten, en betalen op dit moment per maand. Toen we ze aanschaften moesten we per kaart iets van €55 betalen, en de rest dus maandelijks. Weet jij hoe dit gaat als je verlengt, moet je dan weer die €55 per kaart betalen of wordt het maandbedrag iets hoger?

    Grz,

    MJ
  • MJ,

    Ik weet niet of ons voorbeeld de regel is, maar wij hebben in juli drie Dreamkaarten via internet verlengd voor drie Infinity-kaarten en we betalen het totaalbedrag gedeeld door 9. Dus 9 termijnen, geen opslag of eenmalige eerste betaling.
  • september 2018 aangepast
    Hoi hoi, ik kon in zover ik gelezen heb geen antwoord vinden op mijn vraag. Dus hopelijk weet iemand hier het antwoord :)
    Samen met een vriendin ga ik naar Disney op 26-27 oktober 2018. Nu zag ik dat op zaterdag 27 een blokdag is voor mijn abonnement, Magic Plus.
    Ik verblijf niet in een Disney hotel.

    Kan ik die zaterdag, dus op mijn blokdag, wel een "bring a friend" kaartje kopen a 39 euro?
    Dan zou ik op die wijze toch naar binnen kunnen, toch?
    Voor mijn vriendin zou ik dan een begeleiderskaartje halen dus dan kunnen we toch beide naar binnen voor 39 euro als ik het goed begrijp.

    Alvast super bedankt
  • hoi Moniek89,

    Feitelijk is je jaarkaart die dag niet geldig. Ik zou dus denken dat je die dag ook niet mag parkeren of gebruik mag maken van de andere voordelen.

    Maar ik denk dat Lars het zeker weet ????
  • Hoi @Moniekk89 ,

    Nee, dat gaat niet. De 'Bring a Friend' tickets kunnen alleen op een dag dat de jaarkaart geldig is aangeschaft worden. Op blockdagen is dit niet mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.